Şimdi Ara

NEDEN VOLKSWAGEN (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
457
Cevap
5
Favori
31.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden VW
    Yüksek ikinci el piyasası.
    İyi ki VW almışım düşüncesinin verdiği güven hissi.
    Görülür kısımlardaki kaliteli malzeme ve işçilik

    Neden VW değil
    Başarısız motor ve çok yakıt tüketimi(Fabrika verilerine bakmayın VW'ninki gerçekçi değil)
    Düz bir konfora sahip olması
    Selefleri ile aynı normlarda iken pahalı servis,parça,işçilik vs.
    Araçların 10.000 km' de bir bakıma girmesi
    Sorunlu garanti (eksik ve az)
    Servislerin ve teknik elemanların çözemediği ve çok pahalı bazı sorunların çıkması
    Satış ve pazarlamadaki saçmalıklar.

    Tüm bunları toplayacak olursak alınacak araba değil VW.
  • vw 100bin km oldumu hemen satacaksın
    yoksa özel servise bile yılda 3bin 5bin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shark45

    Neden VW değil
    Başarısız motor ve çok yakıt tüketimi(Fabrika verilerine bakmayın VW'ninki gerçekçi değil) ---- Neye göre fazla yakıyor ? .... Bu gün 1.6 Benzinli araçlar ile performans kıyası yapılmayacak 1.4 TSI daha ekonomik bir seçenek.. fabrika verisi değil, pratikte alınan veriler ile...

    Düz bir konfora sahip olması --------- Düz konforun tanımı nedir ? ... araçlar sınıflarındaki en sessiz araçlar... BMW, Mercedes ve Audi ile bir tutmayın ama Konfor konusunda en azından Japonlardan belirgin oranda daha iyi...

    Selefleri ile aynı normlarda iken pahalı servis,parça,işçilik vs ---- Haksız değilsiniz... periyodik bakımlarda fark pek olmasada pahallı sorunları olmuyor değil... tabi yaşanırsa...

    Araçların 10.000 km' de bir bakıma girmesi ---- TSI lar 15000 de bir bakıma giriyor.. bildigim kadarıyla TDI larda ...
    Sorunlu garanti (eksik ve az) ----- Makul bir fark ile 4 yıl a cıkartılabiliyor.. ancak standart gelen 6 yıllık bir garanti ile karşılaştırmak tabiki yersiz..

    Servislerin ve teknik elemanların çözemediği ve çok pahalı bazı sorunların çıkması ------------- Evet, DSG konusunda ciddi maliyetler çıkabiliyor...

    Satış ve pazarlamadaki saçmalıklar -------- Doğuş......

    Tüm bunları toplayacak olursak alınacak araba değil VW ---- Fikrinize saygı duymakla beraber VW dünyanın en büyük üreticilerinden biri.....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atoprak -- 12 Mayıs 2011; 9:39:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    otomobil sağlammı testi uzmanının üzerinde vw armalı tişört var
    demekki vw iti[8D ]vw satışında bu video mutlaka etkili olmuştur
    çamurluk çelik olsa 6ay sıra 6yıla çıkacak iyiki esnetmiş vw
    hafif zirhli olacak aslında otomobiller 50km hızla geyidereceksin
    çizik yok içindeki yolcular mühim deyil araba sağlam ya
    esnek olacak darbe emecek olay budur



    Kaputta kullanılan sacın daha klin veya kaliteli olmasının amacı kaza anındaki sağlamlıgı arttırmak değil..
    Asıl fark araçların uzun yıllar rijit kalması, ufak tefek taş sekmeleri veya küçük temaslarda kaputun göçmemesini sağlamak gibi önemli katklıları vardı ..
    Tüm bunların ötesinde sac kalınlıgının cok az olmaması ses izolasyonunada katkı yapıyor...

    Yani özetle, sac kalınlıgı ve kalitesi kaza anında sizi kurtaran bir etken değildir.. 50km ile giderdek 1 tonluk bir aracın kaza anında cıkarttıgı enerjiyi, 0.5 veya 0.7mm lik sac soğurup, yolcuları kurtaramaz..




  • lütfen yukarıdaki videoda yapılan testi yeni jetta ve megane 3 ile yapın...
    ben her iki aracada sahibim fırsat bulanlar lütfen yapsın bir test camurluk testi.bagaj testi kaput testi koltuk testi,fitil testi....
    vw de ciddi bir kalite ve işçilik düşüklüğü var .....nerde o eski vw ler dedirtecek kadar...
    depodaki mazot sesini duymaktan bıktım inanın....iç te ise basit plastik ağırlıkla kullanılmış...
    lastikler pirelli,farlar hiç göstermiyor arkada twiter yok bagajda kol rezalet kaputta hidrolik yok demir dikiyorsunuz....
    hayırlı işler......
  • herkese kapak olmalı ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    +1000 de benden , süper yazmışsın
    almanlar BMW ve Mercedesi ihraç eder Audi veya Opele biner diye boşuna söylememişler..

    quote:

    Orijinalden alıntı: xsalty

    bende Almanya'ya iş için gittim 15 gün sonucunda
    topu topu 2 adt jeep gördüm
    biri X5
    diğeri toyota
    BMW yok denecek kadar azdı
    Taksi olarak mercedes ve opel yoğunluktaydı
    daha çok
    reno, fiat ve japon arabaları vardı
    en çok ta opel

    siz çıkmış niye vatanında vw yok diyorsunuz
    ula bmw yok
    mercedes yok
    bi opel var oda ucuz diye
    adamlar aşmış kardeşim en yeni arabalar bizim türklerde Almanlarda yok
    vergisi ağır vs...
    hep eski arabalar var
    bide bize bak
    en yeni arabalar bizlerde. Adamlar üretiyor bize satıyor bu iş bu kadar basit
    yani sermayeyi tüketmiyorlar
    kendi ürettiklerini kendileri yemiyor.
    biraz saksıları çalıştırın
    Bu arada Almanyada en çok tutulan araç audi sonra vw
    geçin kardeşim bmw'nin yanından bile geçmiyorlar
    nasıl bir tüketim toplumu olduğumuzu görün
    adamlar aya çıkar biz yaya kalmayalım diye at ararız durum budur.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    herkese kapak olmalı ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    +1000 de benden , süper yazmışsın
    almanlar BMW ve Mercedesi ihraç eder Audi veya Opele biner diye boşuna söylememişler..

    quote:

    Orijinalden alıntı: xsalty

    bende Almanya'ya iş için gittim 15 gün sonucunda
    topu topu 2 adt jeep gördüm
    biri X5
    diğeri toyota
    BMW yok denecek kadar azdı
    Taksi olarak mercedes ve opel yoğunluktaydı
    daha çok
    reno, fiat ve japon arabaları vardı
    en çok ta opel

    siz çıkmış niye vatanında vw yok diyorsunuz
    ula bmw yok
    mercedes yok
    bi opel var oda ucuz diye
    adamlar aşmış kardeşim en yeni arabalar bizim türklerde Almanlarda yok
    vergisi ağır vs...
    hep eski arabalar var
    bide bize bak
    en yeni arabalar bizlerde. Adamlar üretiyor bize satıyor bu iş bu kadar basit
    yani sermayeyi tüketmiyorlar
    kendi ürettiklerini kendileri yemiyor.
    biraz saksıları çalıştırın
    Bu arada Almanyada en çok tutulan araç audi sonra vw
    geçin kardeşim bmw'nin yanından bile geçmiyorlar
    nasıl bir tüketim toplumu olduğumuzu görün
    adamlar aya çıkar biz yaya kalmayalım diye at ararız durum budur.








    +1000




  • Şimdi buradan çıkarmamız gereken sonuç "Vw ve audi, Bmw ve Mercedes'ten daha iyidir" mi?

    Yoksa bizle kafa mı buluyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 14 Mayıs 2011; 14:02:02 >
  • anlayana sivrisinek saz...

    kişiden kişiye "en iyi" kavramı değişir yani..

    bizim gibi enayi milletler için en iyi arabalar bmw, mercedes iken bir alman için en iyi araba ülkesine en çok para kazandıran arabadır.. kendiside fiyatı makul en uygun alman arabasına razı olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendux -- 15 Mayıs 2011; 14:18:32 >
  • Bu kadar araç sevgimiz varken artık yeter, bizim de bir araç markamız olmalı. Ne dersiniz!!!
  • Anladım, kafa buluyorsunuz.
  • Buyrun. Kapak 2 !
    Not: Sakın uzakdoğu ve fransız menşeili araçlarda denemeyin.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba
    Buyrun. Kapak 2 !
    Not: Sakın uzakdoğu ve fransız menşeili araçlarda denemeyin.





    Şu deli saçması videoları yayınlayıp durmayın. Biz videodaki adamla dalga geçmekten bıktık artık.




  • Bende eşime yeni golf aldım ,tercih etmemdeki nedenler sağını solunu çarpsada 2.elde zorlanmaması ,fazla değer kaybetmemesi idi ,aslında sınıfına göre pahalı bir araç bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba
    Buyrun. Kapak 2 !
    Not: Sakın uzakdoğu ve fransız menşeili araçlarda denemeyin.





    Şu deli saçması videoları yayınlayıp durmayın. Biz videodaki adamla dalga geçmekten bıktık artık.


    bir dönem ford otosanda mühendistim.
    montajda kapı montajı bittikten sonra akort için işçiler öyle bir zorlar ki kapıyı, ulan daha sıfır olmamış -1 arabaya yapılır mı bu dersiniz. 10 kere sert çarpar, plastik takozla her yerine vurur.
    bir de aklıma geldi rodajda basmayın derler ya hani.
    kontak çalışır, araba park edilir. sonra test sürücüleri normal zamanda mazota kıyıp yapamayacağınız devirlerde arabayı sürer gölcük yalova yolunda, işte o sıfır arabadaki 15 km de o

    neyse başlıkla alakalı;
    neden vw;

    1-çünkü audi, porshe, lamborghini, bentley, bugatti gibi markaları sahibi,
    sadece sahibi değil ortak mühendislik ve ortak üretim alanı da var, dsg ve s-tronic, audi a1 ve vw polo nun aynı şasiyle aynı banttan çıkması gibi
    2- iyi imaj, kalite hissi, sağlamlığı makul düzeyde
    3-dsg ve tsi gibi bütün üreticilerin taktir ettiği, kopylamaya çalıştığı sistemler
    4-sade dizaynı, içi ve dışı

    neden değil;
    1-doğuş otonun arabalarda donanım azaltması. ama pahalı satmıyorlar şu an pahalı denen vw polo 1.6 dizel almanyada 18750 euro mesela
    2-eski sağlamlığın kalmaması, komşudaki 2 eski kasa passattaki konfor hissi mesela

    sonuç: aynı para aynı sınıf benzer özellik olan orta sınıf araçlarda ya vw ya da toyota alırım, ama gönlüm vw den yana olur, kabul edilmese de tdi motor d4d motordadan, dsg m/m den bariz daha üstün.

    daha param olsa da vw ile bir çok aynı özelliği olan audi almam mesela, onu alacağıma az paraya makyajsız vw alırım yani, mercedes ya da bmw alır geçerim,bu karşılaştırmada da ama gönlüm mercedesten yana olur

    bu arada dh nin en sevmediği takım vw ciler, bunu anladım. nedeni de diğer marka sahiplerinin alman arabalarıyla diğerlerinin kalite makasının kapandığını düşünmeleri, ama bazı vw cilerin premium markayız demeleri. vw hiçbir zaman premium marka olmamıştır, bünyesinde çok lüks araç var zaten ama her zaman ortanın üstü olmuştur.

    bende ne mi var, 2011 polo 6r 1.4 comf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi natbolad -- 12 Haziran 2011; 2:40:30 >




  • yuh yani
    videodaki adam ne yapti oyle. maasallah. sanayideki kaportacilarin arabalarin kapilarini o adamin yaptigindan cok daha az kuvvetlerle bile duzelttigini biliyorum.
    sakin avatarima aldanmayin :)))
    Opel kullaniyorum
    :)))))
  • Manyak herifin bir videosu daha. Forumdaki Vw kullanıcılarından da aynı testleri bekliyoruz
  • Videoda adam söyle diyor: "Bunu bir de toyota ve honda da deneyin."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Manyak herifin bir videosu daha. Forumdaki Vw kullanıcılarından da aynı testleri bekliyoruz



    bu değil de passatta ve yeni poloda birçok dayanıklılık testi yaptım kendimce sonuç gayet tatmin edici hatta polom şaşırtıcı derecede iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi natbolad -- 14 Haziran 2011; 23:36:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Manyak herifin bir videosu daha. Forumdaki Vw kullanıcılarından da aynı testleri bekliyoruz


    Aaaaaaa benim Jettaya ne yaptı öyle.Bir hilesi vardır herhal.BEn 69 kg geliyorum..Ancak bunun yaptığını yapmam Jettaya:))




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.