Şimdi Ara

NEDEN VOLKSWAGEN (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
457
Cevap
5
Favori
31.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagenin ölüsü bile yeter gerçekten





  • Vw kesinlikle baska bir marka

    Rakiplerine gore cok kaliteli arabalar yapiyor cookkk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    Volkswagenin ölüsü bile yeter gerçekten




    Bu testler uzakdoğu veya fransız araçlarına yapılsa, aks filan kırılır araç yerinde kalırdı. VW in olayı budur işte. Donanımı şişirerek, insanların gözünü boyayarak araç satmaz. Almanlar cimridir. Donanımı çok büyük paralar karşılığında verirler. Ama GÜVENLİK ve SAĞLAMLIK standarttır. Önemli olan da budur zaten.

    İyi forumlar arkadaşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Vw kesinlikle baska bir marka

    Rakiplerine gore cok kaliteli arabalar yapiyor cookkk

    Cihanair,

    Mesajlarınıza devam etmenize sevindim.
  • Yılar önce yapılan testte bakarmısınız yıllar öncesinin videosu ve araçta test mankeni yok gerçek bir test sürücüsü ile uçurumdan atıyorlar.
    O zamanlardan biz yaptık mı böyle sağlam yaparız diyorlar




    Bu videoda ie 20 saniyede araba tamamiyle sökülüyor bu kadar hızlı sökülüyor fakat sağlamlık o zamanlarda on numara..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Vw kesinlikle baska bir marka

    Rakiplerine gore cok kaliteli arabalar yapiyor cookkk

    Cihanair,

    Mesajlarınıza devam etmenize sevindim.

    Hocam otomobil genele girmiycem bir muddet zaten yazimdada belirttim

    Son zamanlarda fecii bir seviyesizlik var orda az once misafir girdim okudum gene herkes birbirine laf sokma derdinde

    Bu arada daha onceden size karsi bir kac yanlismesajim oldu ozur dilerim kusura baka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Beyler vw arac olmamasinin tek sebebi var oda
    Vw trye ayirdigi yillik kota ve o kotanin cabuk dolmasi bu arada vw araclari pahali degil
    Simdi polo 1.6 dsg tdi 43.000 tl clio manuel 40.000 tl jetta higline dsg 64.000 tl fluance edc 60.000 tl nasil pahali oluyor suanda ucuz araba yok zaten ama 3 firmadan sonra audi bmw merso en iyi arac bence vw

    3 ayda 6000 tl zam gelmis jettaya
  • İlk arabam VW.İyi ki almışım.Sürüşü çok rahat 2 aylık acemi şöför olmama rağmen,istanbul trafiğinde her yere girip çıkıyorum .Polo ufak tefek ama,çok seri,kullanımı rahat, 38000de olan arabamın hiç bir yerinden tıkırtı gelmiyor.Bence yan hava yastığı ve esp olsaydı tadından yenmezdi,diğer donanımlar önemli değil.Bundan sonra allah kısmet ederse gene Vw alırım tabii ki esp li

  • Sağlamlıkla ilgili videolar gerçekten mükemmel. Devamını bekliyoruz. Çekemeyenlere de kapak olacak nitelikte.

    " VW. Bunun içinde olmayı seviyorum. " Bu da benden reklamlık bir slogan.

    İyi forumlar...
  • dogus bır sekılde vw uretımını turkıyede yapmalı.yoksa bu vergılerle dıger fırmaları alt edemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    dogus bır sekılde vw uretımını turkıyede yapmalı.yoksa bu vergılerle dıger fırmaları alt edemez.

    Üretimi Türkiye'de yaparsa, hangi vergiden muaf olacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gigarange

    quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    dogus bır sekılde vw uretımını turkıyede yapmalı.yoksa bu vergılerle dıger fırmaları alt edemez.

    Üretimi Türkiye'de yaparsa, hangi vergiden muaf olacak ?

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/17774991.asp

    nibble arkadasımızın paylastıgı lınk te yazıyor.

    vw tukıyede satılan ılk 5 marka ıcerısınde, yerlı uretıme sahıp olmayan tek marka.benım dusuncem hukumetın vw e karsı uyguladıgı bır polıtıka bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: gigarange

    quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    dogus bır sekılde vw uretımını turkıyede yapmalı.yoksa bu vergılerle dıger fırmaları alt edemez.

    Üretimi Türkiye'de yaparsa, hangi vergiden muaf olacak ?

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/17774991.asp

    nibble arkadasımızın paylastıgı lınk te yazıyor.

    vw tukıyede satılan ılk 5 marka ıcerısınde, yerlı uretıme sahıp olmayan tek marka.benım dusuncem hukumetın vw e karsı uyguladıgı bır polıtıka bu

    Evet doğru, ancak ithalatı Almanya'dan değil de doğrudan Meksika'dan yaparsa %6,5 vergi ödeyebilirler. Fakat yine de bir maliyet artışı var sonuçta. Bu arada Meksika'da üretim yapan bir kaç firma daha vardı sanırım. Onlar da mı VAG gruba bağlı acaba ?




  • olabılır...genelde o bolgede uretım yapmayı sevıyorlar
  • neden mi volkswagen 3 aylık sıfır alınmış peugeot 4000km'ye gelene kadar toplam 4 arıza verdi bunların hepsi fabrikasyon arızalar araç arızalı satıldı bu arızaların birincisi farklı diğer 3 arızada aynı arıza değişen fransadan gelen parça bile en çok 1 hafta dayanabiliyor ardından tekrar bozuluyor ve bu araç tam volkswagen alacakken son anda çok yanlış bir kararla 50 milyar verilerek alındı alırken çok albeniliydi donanımı yüksek dizaynı güzeldi ama çok geçmeden gerçek yüzünü gösterdi ve servisten çıkmamaktadır aracı satan bayi aracına sahip çıkmamakta ve çok alçalmaktadır volkswagene kimse pahalı satıyor falan demesin bence ucuz bile satıyor alırken albenili olmayabilir ama 3 ayda ön takım dağıtmıyor daha sıfır arabanın süspansiyonları patır kütür sağı solu çatır çutur ötmüyor işte bu yüzden volkswagen.

    saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BL@DE -- 4 Aralık 2011; 19:36:25 >










  • quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    neden mi volkswagen 3 aylık sıfır alınmış peugeot 4000km'ye gelene kadar toplam 4 arıza verdi bunların hepsi fabrikasyon arızalar araç arızalı satıldı bu arızaların birincisi farklı diğer 3 arızada aynı arıza değişen fransadan gelen parça bile en çok 1 hafta dayanabiliyor ardından tekrar bozuluyor ve bu araç tam volkswagen alacakken son anda çok yanlış bir kararla 50 milyar verilerek alındı alırken çok albeniliydi donanımı yüksek dizaynı güzeldi ama çok geçmeden gerçek yüzünü gösterdi ve servisten çıkmamaktadır aracı satan bayi aracına sahip çıkmamakta ve çok alçalmaktadır volkswagene kimse pahalı satıyor falan demesin bence ucuz bile satıyor alırken albenili olmayabilir ama 3 ayda ön takım dağıtmıyor daha sıfır arabanın süspansiyonları patır kütür sağı solu çatır çutur ötmüyor işte bu yüzden volkswagen.

    saygılar...

    Fransız ve uzakdoğu araçlarını işte böyle satıyorlar. Donanımla göz boyuyorlar. Tüketici haklı olarak inceleme yapıyor. VW e bakıyor. Uzakdoğu ve fransız araçlarına bakıyor. Aynı donanıma sahip VW ler bu araçlardan 15 - 20 bin lira daha pahalı. Bu yüzden hem ucuz hem donanımlı olsun diye bu araçlara yöneliyorlar. Ağzına kadar dolu olsa da ne yazık ki tenekeden kutu satın alıyorlar.

    İki aracı kıyaslarken sadece donanımı baz alan, VW alamaz ve bu kaliteyi yaşayamaz. Bugün Jettaların baz modelinde bile 10 hava yastığı var. ESP hariç tüm güvenlik ve fren donanımları da standart. Sağlamlık ve kalite de hediyesi. Ama yok bilmem ne sensörü, yok kamera filan olsun diyen tüketici diğer markalara yöneliyor. Almanlar donanımı ucuza vermez fakat, insan hayatı herşeyden önemli olduğu için sağlam ve güvenli araçlar yaparlar.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    neden mi volkswagen 3 aylık sıfır alınmış peugeot 4000km'ye gelene kadar toplam 4 arıza verdi bunların hepsi fabrikasyon arızalar araç arızalı satıldı bu arızaların birincisi farklı diğer 3 arızada aynı arıza değişen fransadan gelen parça bile en çok 1 hafta dayanabiliyor ardından tekrar bozuluyor ve bu araç tam volkswagen alacakken son anda çok yanlış bir kararla 50 milyar verilerek alındı alırken çok albeniliydi donanımı yüksek dizaynı güzeldi ama çok geçmeden gerçek yüzünü gösterdi ve servisten çıkmamaktadır aracı satan bayi aracına sahip çıkmamakta ve çok alçalmaktadır volkswagene kimse pahalı satıyor falan demesin bence ucuz bile satıyor alırken albenili olmayabilir ama 3 ayda ön takım dağıtmıyor daha sıfır arabanın süspansiyonları patır kütür sağı solu çatır çutur ötmüyor işte bu yüzden volkswagen.

    saygılar...

    Fransız ve uzakdoğu araçlarını işte böyle satıyorlar. Donanımla göz boyuyorlar. Tüketici haklı olarak inceleme yapıyor. VW e bakıyor. Uzakdoğu ve fransız araçlarına bakıyor. Aynı donanıma sahip VW ler bu araçlardan 15 - 20 bin lira daha pahalı. Bu yüzden hem ucuz hem donanımlı olsun diye bu araçlara yöneliyorlar. Ağzına kadar dolu olsa da ne yazık ki tenekeden kutu satın alıyorlar.

    İki aracı kıyaslarken sadece donanımı baz alan, VW alamaz ve bu kaliteyi yaşayamaz. Bugün Jettaların baz modelinde bile 10 hava yastığı var. ESP hariç tüm güvenlik ve fren donanımları da standart. Sağlamlık ve kalite de hediyesi. Ama yok bilmem ne sensörü, yok kamera filan olsun diyen tüketici diğer markalara yöneliyor. Almanlar donanımı ucuza vermez fakat, insan hayatı herşeyden önemli olduğu için sağlam ve güvenli araçlar yaparlar.

    İyi forumlar...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    neden mi volkswagen 3 aylık sıfır alınmış peugeot 4000km'ye gelene kadar toplam 4 arıza verdi bunların hepsi fabrikasyon arızalar araç arızalı satıldı bu arızaların birincisi farklı diğer 3 arızada aynı arıza değişen fransadan gelen parça bile en çok 1 hafta dayanabiliyor ardından tekrar bozuluyor ve bu araç tam volkswagen alacakken son anda çok yanlış bir kararla 50 milyar verilerek alındı alırken çok albeniliydi donanımı yüksek dizaynı güzeldi ama çok geçmeden gerçek yüzünü gösterdi ve servisten çıkmamaktadır aracı satan bayi aracına sahip çıkmamakta ve çok alçalmaktadır volkswagene kimse pahalı satıyor falan demesin bence ucuz bile satıyor alırken albenili olmayabilir ama 3 ayda ön takım dağıtmıyor daha sıfır arabanın süspansiyonları patır kütür sağı solu çatır çutur ötmüyor işte bu yüzden volkswagen.

    saygılar...

    Fransız ve uzakdoğu araçlarını işte böyle satıyorlar. Donanımla göz boyuyorlar. Tüketici haklı olarak inceleme yapıyor. VW e bakıyor. Uzakdoğu ve fransız araçlarına bakıyor. Aynı donanıma sahip VW ler bu araçlardan 15 - 20 bin lira daha pahalı. Bu yüzden hem ucuz hem donanımlı olsun diye bu araçlara yöneliyorlar. Ağzına kadar dolu olsa da ne yazık ki tenekeden kutu satın alıyorlar.

    İki aracı kıyaslarken sadece donanımı baz alan, VW alamaz ve bu kaliteyi yaşayamaz. Bugün Jettaların baz modelinde bile 10 hava yastığı var. ESP hariç tüm güvenlik ve fren donanımları da standart. Sağlamlık ve kalite de hediyesi. Ama yok bilmem ne sensörü, yok kamera filan olsun diyen tüketici diğer markalara yöneliyor. Almanlar donanımı ucuza vermez fakat, insan hayatı herşeyden önemli olduğu için sağlam ve güvenli araçlar yaparlar.

    İyi forumlar...


    hocam fransız araçları en ağır hakaretleri sonuna kadar hakediyorlar tamamen göz boyama bu araçlar haklısınız ama uzakdoğu özelliklede japon araçlarını ayrı tutup hakkını vermek gerekiyor malzeme kaliteleri sacları zayıfta olsa sorunsuz araçlar fiyatlarıda uygun olunca karşılığını fazlasıyla veriyorlar diğer her konuda kesinlikle doğru söylüyorsunuz bu peugeot illetinden kurtulduktan sonra alacağımız araç volkswagen olacak.

    saygılar...




  • Bu konuda benim de iki çift lafım var arkadaşlar.

    İki sene kadar 1.6 benzinli Opel Astra H kullandım. Daha önceki arabam 206 olduğundan, Astra benim için gerçek bir "sınıf atlama" olmuştu. Muhteşem yol tutuşu, çok atak bi araba olması, konforu, önceki arabalarımda olmayan iç mekan kalitesi...

    Sonra satmak zorunda kaldım, "alman her zaman almandır" deyip eski kasa corsa kullandım:kabus.
    Biraz elim rahatlayınca hemen yine Astra alayım dedim. Hatta "bu sefer dizel olsun da rahat rahat yol yaparım" dedim.

    Ammmmaaaa;
    - Astra'da sadec 1.3'lük dizel motor varmış meğer. Hani gitmez değil tabi de, 3000 devirle kalkmak lazım.
    - Astra H artık "Astra Classic 3" olmuştu. İçinden görünür/görünmez bazı konfor aksamları artık yoktu. Döşemelerden koltuğuna, içindeki şık ayrıntılardan kullanılan plastiğin kalitesine artık "yeni astra" olduğu dönemleri aratıyordu.
    - Far sensörü yağmur sensörü filan eklenmiş stardarda ama, daha önce hiç vermediği arızalar verir olmuş Astra. Motor sıcakken kısa süreliğine durursan araba tekrar çalışmak için 10 kere marş basmak istiyor mesela. Opelin sunduğu tek çözüm rölantiyi yükseltmek. Ama yağmur yağınca kendisi hemen siliyo camı, merak etmeyin.
    - Hani her marka az çok yapar ama, Opel'in bu konuda kimse eline su dökemez; Astra'nın liste fiyatı bugün 40 bin, yarın kampanya var 37 bin, öbür hafta euro yükseldi 41 bin, aralık ayı geldi 36 bin.... Es kaza 41-42'ye aldıysan keriz yerine kondun demektir.
    - Doğuş'un servis hizmetlerine herkes çamur atıyor ama lütfen bir ara bir Opel sahibiyle de konuşun, sorun. 3 farklı yetkili servisten 3 farklı ekspertiz nasıl verilir görün. Sadece çamurluk boyatmaya diye gidin, kaputtaki 15 santimlik çizik için "abi sigortadan kaputu da boyayıverdik, iyi etmedik mi?" desinler.

    Fazla uzatmayayım, Astra sahipleri üstüme çullanıcak
    Ama bunlar benim bizzat yaşadığım gördüğüm şeyler. Ve bu konuda kimseyle tartışmaya girmek istemiyorum.
    Tek gerçek var; ne ka ekmek o ka köfte. Yeni Astra 50 bin lira iken klasik olanı 40 bin liraysa, bunun da farkı olmalı tabi.

    Neyse, arar tararken ikinci elde 2011 1.6 TDI Trendline 90 HP Golf 6 denk geldi, benim nasibimmiş.

    Gözlemlerim;
    - En az Astra kadar oturaklı, güven veren bir sürüşü var. Alaman biliyor bu işi arkadaş
    - 1,6 olduğu için olsa gerek çekişte, kalkışta, özellikle yokuşlarda kalkarken en küçük bir sorun, stop etme eğilimi, zayıflık YOK. Benzinliyi nasıl kullanıyorsan bunu da öyle kullan, en ufak bir sorun yaşamıyorsun.
    - Bazıları Trendline'a "boşline" diyor ama lütfen filo kiralamalarda verilen yeni focus'lara bir göz atın. İşyerimde var, kullandım, ordan biliyorum.
    - Trendline olmasına rağmen iç mekan çok çok zevkli, kapı içi döşemelerinden plastik kalitesine, birçok markanın baz modele layık görmediği krom çerçevelerden yol bilgisayarına mp3 çalarına, son derece keyifli. Araba benim için sadece bir taşıt değil çünkü, gerçekten eve uzun yoldan gitmek istiyorum
    - Hafta içi çok kısa mesafe (yaklaşık 4-5 km) gidip, arabayı parkedip, akşam tekrar aynı yolu geri geliyorum. Motor ısınamadan stop ediyor, yakıt tüketiminin en yüksek olduğu kullanım tarzı yani, buna rağmen şehir içi ortalamam 6,2 litre/100 km. Birazcık uzunca bir yola gideyim, hemen 5 - 5,5'lara iniyor ortalama.
    - Kapıların/bagajın bir kapanma sesi var ki, hakkaten reklamlara konu olur Harbiden kaliteli araba dedirtiyor adama.
    - Yol tutuşu çok çok güzel, direksiyon çok net, bütün kontrolün sürücüde olduğunu hissetiriyor. Burada Astra'nın tabii ki hakkı yenmez, süspansiyonlar daha sert, virajlarda yana yatma hissi sıfıra yakındı, keskin viraja bile hangi şeritte hangi hızda girdiysen aynen çıkıyordun, Golf'te biraz daha fazla yatma hissi var, ama yine de çok çok iyi.

    Arabayı araba yapan donanımı bilmemnesi değil tabii ki arkadaşlar. Önce güvenlik. Güvenlik derken aktif güvenlik donanımı+güvenli gidiş için sağlam ve dengeli şasi+stabil duruş için dengeli şasi ve sağlam fren. Bence budur. Arabamın tek eksiği ESP, param olaydı da highline alaydım keşke, bir dahakine artık inşallah.

    Ha adam bir de bunların üzerine bana o sürüş keyfini konforunu sorunsuzca yaşatıyor ya, daha ne isteyeyim. Varsın ses direksiyondan açılmasın, farları kendim açıp kapatayım ya da yetkili servis beni yılda bir kere gersin

    Biraz uzun yazdım ama, idare edin artık

    Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkanerkan -- 7 Aralık 2011; 11:23:26 >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.