Şimdi Ara

Need for Speed Payback (2017) [PC ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
280
Cevap
6
Favori
27.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her patlama efektine oley diyecek 13yaş altına hitap ediyor yine.
  • LiveForSpeed kullanıcısına yanıt
    Gerçekten. Asphalt 8 gibi olmuş, arabaya yandan çarptığında uçuyor araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş dinamiklerini az da olsa gerçeğe yaklaşmadığı sürece sadece isminden ötürü belli bir kitlenin alacağı bir oyundan öteye geçemeyecektir.
  • Tahmin ettiğin gibi, oynanış ve dinamikler hala hot wheels arabaları gibi. Şu seri ne zaman adam olur kestirmek çok zor.



    Tam bir çöp. Ea acces e gelince bedavaya oynarız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prof.dr.13175

    Bu gözler yıllardır mavi beyaz e46 M3 ü bekliyor. Ve benim gibi bir sürü kişi vardır. Ucundan gösterse dahi satış rekorları kırar.

    Not: Trail in 1:10 saniyesinde bir e46 var!

    Forza Horizon 3'e bekleriz

    Need for Speed Payback (2017) [PC ANA KONU]




  • Yine rün gibi saçma sapan efektlere ooo müthiş diyecek çocuklar için bir NFS daha.Most Wanted'tan sonra oyun boka battı.Bu seri adam olmaz bu aptallarla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bullseye_F16


    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.dr.13175

    Bu gözler yıllardır mavi beyaz e46 M3 ü bekliyor. Ve benim gibi bir sürü kişi vardır. Ucundan gösterse dahi satış rekorları kırar.

    Not: Trail in 1:10 saniyesinde bir e46 var!

    Forza Horizon 3'e bekleriz

    Need for Speed Payback (2017) [PC ANA KONU]

    İstek listeme ekledim. İndirime girerse neden olmasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • YENİ NEED FOR SPEED'İ OYNADIK! - Need For Speed Payback /Oyungezer
  • Need for Speed Payback Official Customization Trailer
  • Arkadaşlar ne gerçeği. Yapmayın yahu. Nfs dediğimiz oyun arcade'tir. Underground serisi, Most Wanted, Carbon en çok sevilen oyunlardı bu seride ve bunların hepsi arcade'ti.
  • ön sipariş vermeyi düşünüyorum ama içimde ya eski most wanted yada en azından carbon tadı alamazsam sorusu var kararsızım ..
  • Need for Speed Payback Gamescom Fragmanı

  • deluxx kullanıcısına yanıt
    Aynı bende kararsızım o yüzden biraz daha videoların çoğalmasını bekliyorum. Ona göre karar vericem.
  • Bakalım Forza Horizon karşısında ne yapacak.

    Sürüş dinamikleri / fiziği konusunda umudum yok NFS'den. Modifiye olarak başarılı olacaktır diye düşünüyorum.

    Artık sağlam bir rakibi var NFS'nin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstergo industries

    Sürüş dinamikleri tek kelime ile rezalet. Ghost games zaten yıllardır düzgün bir sürüş dinamiği oturtamadı şu oyuna. Kabak gibi gidiyor araç.



    Kesinlikle satın almam bu çöpü, ea access e gelince bakarız.

    Hocam mesajınızı görünce sadece yazmak istediğim için yazıyorum:

    İlk Underground ve Underground 2'deki (Kısaca UG diyeceğim) sürüş dinamikleri bana göre harikaydı. Underground'dan öncesine çok değinmek istemiyorum ama onlarda da pek sorun yoktu. Neyse, UG'da evet Arcade bir yapı vardı ama esasen oyun hiç bir şekilde oyuncuya karışmıyordu. Drift yaparken dahi araba yapması gerekeni yapıyordu. Özellikle UG2'de bu olay zirve yapmıştı çünkü kallavi bir tuning olayı vardı. Her bir vitesin oranını belirlemekten, lastik sertliğine, aerodinamiden ECU progralamaya, Turbo basıncı ayarlamaya kadar oldukça detaylı bir tuning vardı. Üstüne bir de oyunda araba sahibi olmanın zorluğu (Yeni arabaya geçeceğiniz zaman upgradeleri yapmaya pek para kalmayacağı için canınız sıkıldıkça araba değiştiremiyordunuz) eklenince oyuncu oyunda sürdüğü arabasını gayet benimsiyordu. Daha yeni bitirmeli oldum UG2'yi, uzunca bir süre Civic kullandıktan sonra yeni Lancer'a geçtim. Muhtemelen böyle de biter. Aracı sürmek o kadar doğal o kadar içgüdüsel ki bazı yerlerde viraja girerken bir kere kontrolü uyguluyorsunuz (Yön tuşu + El freni), aracı kaymaya bırakıyorsunuz, araba öyle bir toparlıyor ki hem viraj içindeki apexi silme geçiyor hem bir daha yön tuşuna basmadan gideceğiniz yola dönüyor. Çünkü dediğim gibi sürüşü son derece doğal ve müdahalesiz. Underground 2 bu serinin "Zirve" noktasıydı bana göre. Hem harcanan emek hem içerik bolluğu hem de oyunun dengesinin güzel ayarlanmış olması bu oyunu dört dörtlük yapıyor.

    Sonra Most Wanted ve Carbon dönemi geldi. İki oyun da aynı UG ve UG2 gibi aynı oyun motoruyla yapılmıştı. Most Wanted bana göre UG'den daha kötü bir oyun. Eğer Blacklist olayı olmasaydı, ve tabii ara sahneleri olmasaydı sanmıyorum bu kadar çok tutulsun efsane olsun. Hem BMW, hem ara sahnelerdeki Mia, biraz polis kovalamacaları ve de Blacklist olayı gerçekten cazip bir olaydı. Ama sürüş dinamikleri konusunda oyun o kadar bozmuştu ki, arabalar artık resmen arkadan döner hale gelmişti, özellikle düşük hızlarda çok belli oluyordu bu. Yüksek hızlarda pek sorun yoktu ama mesela kalkış anında ufak bi gaz keseyim deseniz pat diye araba oturuyordu (Çünkü oyun düşük hızlarda kendi kendine fren yapıyordu), kalkışta nitro basarsanız araba fıldırıp gidiyordu. Oysa ben UG2'de Civic kullanırken çok defa nitro bastığım için patinaja düşüp de gidemediğimi bilirim. Sürüşteki bu yapaylık, biraz da oyunun oyuncuyu arabaya boğması (Neredeyse her Blacklist Rival'dan arabasını alıyordum, garaj araba doluyordu) biraz sıksa da senaryosu için oynatıyordu kendisini. İlginçtir ki senaryosunu henüz bitiremedim, henüz o BMW'yi kurtaramadım. 3 kere denedim, hep Blacklistte son 2-3 elemanda bilgisayar bozuldu. Carbon içinde yazacak pek bir şeyim yok, Most Wanted'ın daha kasvetlisi diyebilirim.

    Ama sonra Pro Street çıktı, grafikler gerçekten güzeldi, içerik de fena sayılmazdı modifiye olayı gene zenginceydi. Ama pist yarışı ve oyuncuya arabayı sürdürmeyen bir sürüş dinamiği vardı (Yardımları kapatsanız bile sanki oyunun kodladığı belli bir çizgide gidebiliyor gibiydiniz). Hakkında fazla bir şey yazmaya gerek yok. Biz NFS'yi sokaklarda sevdik.
    Daha sonra Undercover diye bir şey duyurdular, herkes isim benzerliğinden bi Underground 3 havası sezdi. Firma da Most Wanted'daki özellikler (Senaryo, polisler, görevler v.b) olacak deyince herkes galeyana geldi. Ama yapım o kadar özensiz o kadar uğraşılmamıştı ki, hayal kırıklığı oldu. Bir tek araba modellemeleri (Onlar da Pro Streetten kaldığı için) güzeldi. Onun dışında basmışlar görsel filtreyi ki grafikler sırıtmasın. Grafikleri kısınca oyunun ne mal olduğu ortaya çıkıyordu. Lastik yüzeylerindeki beyazlıklar, duman efektinin yerini çizgi çizgi bir şeyin alması, gölgenin önünüzde oluşarak ilerlemesi. Ve hepsinden öte çok basit bir devir saatini bile çok görmeleri. Üstünde hiç bir rakam yazmayan, saçma sapan bir devir saati vardı. Ne kesiciye girince titreme yapıyordu ne arabasına göreydi. Yani ibre bir yerleri gösteriyor ama kaç bin devir? Muamma. Ve 9000 devir çeviren Rx8'de de, 5000 devir çeviren Chevelle'de de aynı 7000 devirde kesiciye giren gösterge ibresi vardı. Yuh. Underground 2'de 10-15 tane farklı gösterge seçebiliyorduk be.

    Sonrası zaten Shift'i falan saymıyorum, Hot Pursuit fena değildi ama her yarıştan sonra yeni araba açılıyordu neredeyse. Yani "İstediğin arabayı seç istediğin rengi seç yarış" ee kariyer modunun ne anlamı kaldı? Adeta "Custom Race" yapıyorum? Bir araba sahiplenmenin bir araba benimsemenin imkanı yoktu. O ara bir Most Wanted çıkardıklarını hatırlıyorum, Most Wanted ismine ihanetti. Hem sürüş mekanikleri rezaletti (Arabaların dönmesi oldukça garip geliyordu), hem polisin bir esprisi yoktu, hem araba diye bir olay yoktu sokakta gördüğünüz herhangi bir arabaya binip gidebiliyordunuz. İlerleme diye bir şey yoktu adeta. Bi Run fena değildi onu tekrar oynayacağım. Sonrası yok bende.


    O yüzden yeni NFS'lerden pek umutlu değilim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstergo industries

    Sürüş dinamikleri tek kelime ile rezalet. Ghost games zaten yıllardır düzgün bir sürüş dinamiği oturtamadı şu oyuna. Kabak gibi gidiyor araç.



    Kesinlikle satın almam bu çöpü, ea access e gelince bakarız.

    Hocam mesajınızı görünce sadece yazmak istediğim için yazıyorum:

    İlk Underground ve Underground 2'deki (Kısaca UG diyeceğim) sürüş dinamikleri bana göre harikaydı. Underground'dan öncesine çok değinmek istemiyorum ama onlarda da pek sorun yoktu. Neyse, UG'da evet Arcade bir yapı vardı ama esasen oyun hiç bir şekilde oyuncuya karışmıyordu. Drift yaparken dahi araba yapması gerekeni yapıyordu. Özellikle UG2'de bu olay zirve yapmıştı çünkü kallavi bir tuning olayı vardı. Her bir vitesin oranını belirlemekten, lastik sertliğine, aerodinamiden ECU progralamaya, Turbo basıncı ayarlamaya kadar oldukça detaylı bir tuning vardı. Üstüne bir de oyunda araba sahibi olmanın zorluğu (Yeni arabaya geçeceğiniz zaman upgradeleri yapmaya pek para kalmayacağı için canınız sıkıldıkça araba değiştiremiyordunuz) eklenince oyuncu oyunda sürdüğü arabasını gayet benimsiyordu. Daha yeni bitirmeli oldum UG2'yi, uzunca bir süre Civic kullandıktan sonra yeni Lancer'a geçtim. Muhtemelen böyle de biter. Aracı sürmek o kadar doğal o kadar içgüdüsel ki bazı yerlerde viraja girerken bir kere kontrolü uyguluyorsunuz (Yön tuşu + El freni), aracı kaymaya bırakıyorsunuz, araba öyle bir toparlıyor ki hem viraj içindeki apexi silme geçiyor hem bir daha yön tuşuna basmadan gideceğiniz yola dönüyor. Çünkü dediğim gibi sürüşü son derece doğal ve müdahalesiz. Underground 2 bu serinin "Zirve" noktasıydı bana göre. Hem harcanan emek hem içerik bolluğu hem de oyunun dengesinin güzel ayarlanmış olması bu oyunu dört dörtlük yapıyor.

    Sonra Most Wanted ve Carbon dönemi geldi. İki oyun da aynı UG ve UG2 gibi aynı oyun motoruyla yapılmıştı. Most Wanted bana göre UG'den daha kötü bir oyun. Eğer Blacklist olayı olmasaydı, ve tabii ara sahneleri olmasaydı sanmıyorum bu kadar çok tutulsun efsane olsun. Hem BMW, hem ara sahnelerdeki Mia, biraz polis kovalamacaları ve de Blacklist olayı gerçekten cazip bir olaydı. Ama sürüş dinamikleri konusunda oyun o kadar bozmuştu ki, arabalar artık resmen arkadan döner hale gelmişti, özellikle düşük hızlarda çok belli oluyordu bu. Yüksek hızlarda pek sorun yoktu ama mesela kalkış anında ufak bi gaz keseyim deseniz pat diye araba oturuyordu (Çünkü oyun düşük hızlarda kendi kendine fren yapıyordu), kalkışta nitro basarsanız araba fıldırıp gidiyordu. Oysa ben UG2'de Civic kullanırken çok defa nitro bastığım için patinaja düşüp de gidemediğimi bilirim. Sürüşteki bu yapaylık, biraz da oyunun oyuncuyu arabaya boğması (Neredeyse her Blacklist Rival'dan arabasını alıyordum, garaj araba doluyordu) biraz sıksa da senaryosu için oynatıyordu kendisini. İlginçtir ki senaryosunu henüz bitiremedim, henüz o BMW'yi kurtaramadım. 3 kere denedim, hep Blacklistte son 2-3 elemanda bilgisayar bozuldu. Carbon içinde yazacak pek bir şeyim yok, Most Wanted'ın daha kasvetlisi diyebilirim.

    Ama sonra Pro Street çıktı, grafikler gerçekten güzeldi, içerik de fena sayılmazdı modifiye olayı gene zenginceydi. Ama pist yarışı ve oyuncuya arabayı sürdürmeyen bir sürüş dinamiği vardı (Yardımları kapatsanız bile sanki oyunun kodladığı belli bir çizgide gidebiliyor gibiydiniz). Hakkında fazla bir şey yazmaya gerek yok. Biz NFS'yi sokaklarda sevdik.
    Daha sonra Undercover diye bir şey duyurdular, herkes isim benzerliğinden bi Underground 3 havası sezdi. Firma da Most Wanted'daki özellikler (Senaryo, polisler, görevler v.b) olacak deyince herkes galeyana geldi. Ama yapım o kadar özensiz o kadar uğraşılmamıştı ki, hayal kırıklığı oldu. Bir tek araba modellemeleri (Onlar da Pro Streetten kaldığı için) güzeldi. Onun dışında basmışlar görsel filtreyi ki grafikler sırıtmasın. Grafikleri kısınca oyunun ne mal olduğu ortaya çıkıyordu. Lastik yüzeylerindeki beyazlıklar, duman efektinin yerini çizgi çizgi bir şeyin alması, gölgenin önünüzde oluşarak ilerlemesi. Ve hepsinden öte çok basit bir devir saatini bile çok görmeleri. Üstünde hiç bir rakam yazmayan, saçma sapan bir devir saati vardı. Ne kesiciye girince titreme yapıyordu ne arabasına göreydi. Yani ibre bir yerleri gösteriyor ama kaç bin devir? Muamma. Ve 9000 devir çeviren Rx8'de de, 5000 devir çeviren Chevelle'de de aynı 7000 devirde kesiciye giren gösterge ibresi vardı. Yuh. Underground 2'de 10-15 tane farklı gösterge seçebiliyorduk be.

    Sonrası zaten Shift'i falan saymıyorum, Hot Pursuit fena değildi ama her yarıştan sonra yeni araba açılıyordu neredeyse. Yani "İstediğin arabayı seç istediğin rengi seç yarış" ee kariyer modunun ne anlamı kaldı? Adeta "Custom Race" yapıyorum? Bir araba sahiplenmenin bir araba benimsemenin imkanı yoktu. O ara bir Most Wanted çıkardıklarını hatırlıyorum, Most Wanted ismine ihanetti. Hem sürüş mekanikleri rezaletti (Arabaların dönmesi oldukça garip geliyordu), hem polisin bir esprisi yoktu, hem araba diye bir olay yoktu sokakta gördüğünüz herhangi bir arabaya binip gidebiliyordunuz. İlerleme diye bir şey yoktu adeta. Bi Run fena değildi onu tekrar oynayacağım. Sonrası yok bende.


    O yüzden yeni NFS'lerden pek umutlu değilim ben.

    Kardeşim sübhanallah roman gibi yazmışsın. Okudum tabiiki ama bu oyundan bir halt olmaz gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Bakalım Forza Horizon karşısında ne yapacak.

    Sürüş dinamikleri / fiziği konusunda umudum yok NFS'den. Modifiye olarak başarılı olacaktır diye düşünüyorum.

    Artık sağlam bir rakibi var NFS'nin.


    nfs'nin ölüsü forza horizon'u yer. ama payback'te olmamış gibi :/
  • Keşke söylediğin kadar kolay olsa o iş :)

    Ölüsü değil, dirisi iş yapamıyor artık. Horizon'ları oynadın mı ?

    Konuya duygusal yaklaşıyorsun galiba. Tamam, NFS'nin yeri her zaman ayrıdır.
    NFS'nin parlak zamanları Carbon'a (2006) kadardır Carbon da dahil. En azından benim için öyle. İlk oyundan itibaren NFS (1994) 2006 yılına kadar tüm seriyi oynamış biriyim.

    2006'dan sonra o eski NFS tadını alamayan bir tek ben miyim acaba ?

    Hiç bir liderlik sonsuza dek sürmez. Bir gün gelir, karşına daha sağlam bir rakip çıkıverir.
    O rakip de 2012 yılında Forza Horizon (Xbox 360) ile geldi. Geniş kitlelere pek yayılamadı, Xbox 360 Exclusive olduğundan dolayı. Forza Horizon 2 de X 360 ve X One Exclusive olarak gelmişti.

    Ama Forza Horizon 3, X One ile beraber PC için de geldi.

    Şuan için Forza Horizon'dan daha iyi, özgürce dolaşabileceğiniz, arkadaşlarınızla etkinlikler vs. yapabileceğiniz / modifiye vs. yapabildiğiniz bir yarış oyunu yok.

    NFS oynamamış olsam, diyeceğim ki tamam NFS hâlâ en büyük en iyisi. Ama maalesef ki artık öyle değil.
    Fırsatı olan Horizon'ları mutlaka denesin.

    @goodorevil
    Güzel yazı, klavyene sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 23 Ağustos 2017; 15:45:7 >




  • bedava olsa yine oynamam.grafiklerde bi gram ilerleme yok.horizon 3 bunu yer her türlü.bi tek araç sesleri güzel son nfs'lerde gerisi boş.rockstar yeni midnight club duyursa işte o zaman işler değişebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Need for Speed Payback Driving the Incredible all-new BMW M5

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.