Şimdi Ara

Neredeyse hiç 0 fokus görmüyoruz yolda. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
4.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt

    Daha atik bir hale geldi mi peki 115likte?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsan en azından anahtarını transitten farklı yapar yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt

    Türkiyede d segmenti passatındır gerisinin selası yıllar önce okundu. Ben mondeo ve insigniayı asla passatla kıyaslamam bile ikisinide otur izle. Passat emekli arabası bana göre zevkler tartışılmaz.

    Focusa gelince; 3.5 kasa ile zirveyi gördü bundan sonrada focus 4 ten bir cacık olmaz şirketlere ucuz ucuz veriyorlar ne zaman gitsem hep pahalı dediler hem yok çektiler. Kendilerinin olsun. Alın binin corollaya en azından hem hesaplı hem bağımsız süspansiyonlu ikinci eli iyi, bari hesap makinesi ekranı yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D..Drogba

    Daha atik bir hale geldi mi peki 115likte?

    Bu araçlarda 1. viteste tork limitörü var şanzımanı korumak için dolayısıyla biraz hantal ama 2 ve özellikle 3-4'üncü viteslerde daha iyi olduğunu söyleyebilirim, fakat gücü yere aktarmakta zorlanıyor araç, 2. viteste ESC çok devreye giriyor. Bunun yanında son hız da 15 km artıyor. Fakat bence en önemli fark şehir içinde düşük devirlerde aracın daha rahat yürüdüğünü farkediyorsunuz, vites düşürmeye gerek kalmıyor, aradaki tork farkı çok sonuçta. Özellikle 3.viteste overboost ile 285 NM torku hissettiriyor.


    Bunun dışında şehir dışı sürüşlerde de 6.viteste klima açık sollamaya çıkılabiliyor, bu da ayrı bir artı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: road warrior

    Türkiyede d segmenti passatındır gerisinin selası yıllar önce okundu. Ben mondeo ve insigniayı asla passatla kıyaslamam bile ikisinide otur izle. Passat emekli arabası bana göre zevkler tartışılmaz.

    Focusa gelince; 3.5 kasa ile zirveyi gördü bundan sonrada focus 4 ten bir cacık olmaz şirketlere ucuz ucuz veriyorlar ne zaman gitsem hep pahalı dediler hem yok çektiler. Kendilerinin olsun. Alın binin corollaya en azından hem hesaplı hem bağımsız süspansiyonlu ikinci eli iyi, bari hesap makinesi ekranı yok

    Toyota hesaplı doğru ama sizin olay şuna benziyor, golf alma egea al gibi... Diyeceksiniz yok artık bu kadar fark mi var! Evet var , iki aracı kullanan biri olarak ses yalıtımı , kalite, konfor olarak fersah fersah önde bir araç focus. Tam bağımsız süspansiyonlu Toyota torsiyonlu focusdan net daha kötü yol tutuşu direksiyon tepkileri var.

    Şu kesin focus 4 e o paralar verilmez . ÖTV dilimi bu aracı saçma sapan bir fiyata getirdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt

    Otomatik mi sizin araç?

    Ben 120 lik manüel düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.