Daha atik bir hale geldi mi peki 115likte? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Neredeyse hiç 0 fokus görmüyoruz yolda. (3. sayfa)
-
-
İnsan en azından anahtarını transitten farklı yapar yahu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiyede d segmenti passatındır gerisinin selası yıllar önce okundu. Ben mondeo ve insigniayı asla passatla kıyaslamam bile ikisinide otur izle. Passat emekli arabası bana göre zevkler tartışılmaz.
Focusa gelince; 3.5 kasa ile zirveyi gördü bundan sonrada focus 4 ten bir cacık olmaz şirketlere ucuz ucuz veriyorlar ne zaman gitsem hep pahalı dediler hem yok çektiler. Kendilerinin olsun. Alın binin corollaya en azından hem hesaplı hem bağımsız süspansiyonlu ikinci eli iyi, bari hesap makinesi ekranı yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: D..DrogbaDaha atik bir hale geldi mi peki 115likte?
Bu araçlarda 1. viteste tork limitörü var şanzımanı korumak için dolayısıyla biraz hantal ama 2 ve özellikle 3-4'üncü viteslerde daha iyi olduğunu söyleyebilirim, fakat gücü yere aktarmakta zorlanıyor araç, 2. viteste ESC çok devreye giriyor. Bunun yanında son hız da 15 km artıyor. Fakat bence en önemli fark şehir içinde düşük devirlerde aracın daha rahat yürüdüğünü farkediyorsunuz, vites düşürmeye gerek kalmıyor, aradaki tork farkı çok sonuçta. Özellikle 3.viteste overboost ile 285 NM torku hissettiriyor.
Bunun dışında şehir dışı sürüşlerde de 6.viteste klima açık sollamaya çıkılabiliyor, bu da ayrı bir artı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: road warriorTürkiyede d segmenti passatındır gerisinin selası yıllar önce okundu. Ben mondeo ve insigniayı asla passatla kıyaslamam bile ikisinide otur izle. Passat emekli arabası bana göre zevkler tartışılmaz.
Focusa gelince; 3.5 kasa ile zirveyi gördü bundan sonrada focus 4 ten bir cacık olmaz şirketlere ucuz ucuz veriyorlar ne zaman gitsem hep pahalı dediler hem yok çektiler. Kendilerinin olsun. Alın binin corollaya en azından hem hesaplı hem bağımsız süspansiyonlu ikinci eli iyi, bari hesap makinesi ekranı yok
Toyota hesaplı doğru ama sizin olay şuna benziyor, golf alma egea al gibi... Diyeceksiniz yok artık bu kadar fark mi var! Evet var , iki aracı kullanan biri olarak ses yalıtımı , kalite, konfor olarak fersah fersah önde bir araç focus. Tam bağımsız süspansiyonlu Toyota torsiyonlu focusdan net daha kötü yol tutuşu direksiyon tepkileri var.
Şu kesin focus 4 e o paralar verilmez . ÖTV dilimi bu aracı saçma sapan bir fiyata getirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Otomatik mi sizin araç?
Ben 120 lik manüel düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X