Ted Sarandos bu konseptin uzun vadede iyi bir katkı sağlayacağını söyledi. Kendisine göre bu sistem az ödeyip reklam izlemeyi tercih eden kişiler için birebir. Sarandos, Netflix yönetiminin reklamlı abonelik seçeneklerinin sayısını artırmayı düşündüğünü ancak şu anda bu konu hakkında konuşulmasının gereksiz olduğunu bildirdi.
Reklamlı abonelik sisteminin büyütülmesi için yavaş ve emin adımlarla ilerlemeyi tercih eden popüler dijital içerik servisinin yeni reklamlı abonelik paketlerini ne zaman piyasaya süreceği henüz belli değil. Sarandos, Netflix'in kâr amacı güden bir marka olduğunu hatırlatarak bu şirketin geniş bir izleyici kitlesine hitap ettiğini belirtti.
Netflix'e saygı duyuyorum. Büyük yatırımlarla izlenebilir film ve diziler yapıyorlar. Piyasadaki birçok başka yapımı da bünyesinde barındırıyor. Fakat kendisi de biliyor ki x kişisi gidip bunların hepsini x sitesinden de izleyebilir. Son zamanlarda fiyat artışı bir yana 4 kişilik hesabı farklı kişilerce kullanmayacak demeleri ayrı sıkıntı şimdi reklam olayına girmeleri ayrı sıkıntı. Anlamadıkları nokta şu. Piyasada Disney, Prime Video, HBO Max gibi sağlam rakipler var artık eskisi gibi tekelde değil. Müşterisini ısrarla reklam, hesap paylaşmama gibi sıkıntılara sokarak kendi bacağına kurşun sıkıyor hiç haberi yok. Eğer böyle devam ederlerse sonu NOKIA - Sony Mobile gibi falan olacak bence.
Para verip üstüne zorla reklam izlemek bana mantıksız geliyor.