Şimdi Ara

Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
538
Cevap
34
Favori
101.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın Garabet2,
    Port açma işleminden sonra modem üzerinden herhangi bir işlem yapılmamaktadır.
    Torrent programını aynı şekilde kullanan çok sayıda kullanıcımız bulunmaktadır. Port açma işlemini gerçekleştirdikten sonra bugüne kadar herhangi bir olumsuz dönüş almadık.
    Belirttiğiniz üzere Torrent programını açtığınızda kasılma donma gibi işlemler oluyorsa, programınızı kaldırıp tekrardan yüklemeniz sorununuzu çözecektir. Buna rağmen sorunun devamı halinde Destek Hattımız ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Garabet2,
    Port açma işleminden sonra modem üzerinden herhangi bir işlem yapılmamaktadır.
    Torrent programını aynı şekilde kullanan çok sayıda kullanıcımız bulunmaktadır. Port açma işlemini gerçekleştirdikten sonra bugüne kadar herhangi bir olumsuz dönüş almadık.
    Belirttiğiniz üzere Torrent programını açtığınızda kasılma donma gibi işlemler oluyorsa, programınızı kaldırıp tekrardan yüklemeniz sorununuzu çözecektir. Buna rağmen sorunun devamı halinde Destek Hattımız ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    quote:

    Orijinalden alinti: NetMASTER_

    Sayin Garabet2,
    Port açma isleminden sonra modem üzerinden herhangi bir islem yapilmamaktadir.
    Torrent programini ayni sekilde kullanan çok sayida kullanicimiz bulunmaktadir. Port açma islemini gerçeklestirdikten sonra bugüne kadar herhangi bir olumsuz dönüs almadik.
    Belirttiginiz üzere Torrent programini açtiginizda kasilma donma gibi islemler oluyorsa, programinizi kaldirip tekrardan yüklemeniz sorununuzu çözecektir. Buna ragmen sorunun devami halinde Destek Hattimiz ile iletisime geçmenizi rica ederiz.

    Saygilarimizla,

    Cevabynyz için te?ekkür ederim fakat sorun benim kullandy?ym Torrent programy ile alakaly de?il ve bunu bilecek kadar bilgisayar bilgim var. Kablosuz modeminizdeki WIFI çipinin yetersizli?i, kötü olmasy sebebiyle Torrent programy 50-100+ ki?iye ba?lanmaya kalkynca bunu kaldyramamasyndan, tykanmasyndan kaynaklanyyor.

    Sorunun sizin modeminizin WIFI çipinde oldu?unun ispatyda Port Yönlendirmeyi kapatsam bile e?er ethernet kablosuyla ba?larsam hiçbir sorun ya?amamam. Bu sorun sadece WIFI ile ba?lanynca ortaya çykyyor ve Port Yönlendirme yapmak bu sorunu çözmüyor.

    Piyasada 30-35$`a satylan ucuz Router`laryn bile WIFI kapsama alany sizin Netmaster modeminizden yüksek ve Torrent kullanynca da hiçbir sorun ya?anmyyor. Kablo karma?asy ya?anmasyn ve ikinci bir aleti daha 24 saat ba?layyp bo?una elektrik israfy yapmayayym diye Router kullanmyyorum ama galiba do?ru düzgün kablosuz ba?lanty istiyorsak biz Türksat kablo internet aboneleri bunu yapmaya mecburuz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Garabet2 -- 23 Şubat 2016; 16:01:21 >




  • Sayın Garabet2,
    Bu durumda yapabileceğimiz tek ve en anlamlı şey modeminizi servis merkezimizde test etmek olacaktır. Tarif ettiğiniz işlemleri hem sahada, hem de laboratuar ortamında test ederek, sağlıklı bir servis vermemiz mümkün olabilir.
    Bunun için iletişim bilgilerinizi tarafımıza forum aracılığıyla veya destek@netmaster.com.tr'te mail atarak göndermeniz yeterli olacaktır.

    Saygılarımızla,
  • Netmaster CBW-383ZN Docsis 3.0 modem toD sorunu. Kablosuzu günün belli saatlerinde nasıl kapatabilirim? Modeme girip günleri saati seçiyorum uygula diyorum ama kapanmıyor. toD kablosuzda olmuyor mu? Kablosuz nasıl kapatılır (tümden değil)?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meureate33 -- 24 Şubat 2016; 20:35:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın meureate33,

    Tod filtresi ile ilgili adımlar aşağıda yer almaktadır. Bu işlemlerle sorun ortadan kaldırılabilir.
    TOD filtresi kablolu ve kablosuz bütün bağlantıları kapsadığı için, doğru yapılandırma sonrası sorunsuz bir şekilde işleyiş sağlanacaktır.

    1- Bir Ethernet kablosu alıp bir ucunu bilgisayarınıza boşta kalan diğer ucunu modemin arkasında bulunan 4 Ethernet portundan birine takınız.
    2- Bağlantı sağlandıktan sonra bilgisayarınızdan bir internet sayfası açınız, adres çubuğuna “ 192.168.0.1 “ IP adresini yazıp klavyenizdeki “ enter “ tuşuna tıklayınız.
    3- Açılan kullanıcı adı bölümüne “ admin “ şifre bölümüne ise “ password “ yazıp Web ara yüzüne ulaşınız.
    4- Açılan sayfada üst tarafta bulunan ana menüde Ebeveyn Kontrolü ( Parental control ) bölümüne tıklayınız.
    5- Sol menüde “ Kullanıcı kurulumu “ bölümüne tıklayınız.
    6- Açılan sayfada “ Kullanıcı yapılandırması bölümüne bir kullanıcı adı yazınız ve “ Kullanıcı ekle “ butonuna tıklayınız.
    7- “ Kullanıcı ayarları “ bölümünden tanımladığımız ismi seçip, sağında bulunan “ Etkin “ kutucuğunu işaretleyiniz.
    8- Hemen altında bulunan “ Parola “ ve “ Paralo yeniden gir “ bölümlerine en fazla 8 karekterlik bir şifre oluşturunuz. Başka herhangi bir bölüme müdahale etmeden “ Uygula “ butonuna tıklayınız.
    9- Sol menüde bulunan " Tod Filtre " bölümüne tıklayınız.
    10- "Yeni kural ekle " bölümüne bir kelime yazınız ve ekle butonuna tıklayınız.
    11- " Filtre girilmedi " bölümüne tıklayarak kurala yazdığınız yazıyı seçip, hemen yandaki " Etkin " kutucuğunu işaretleyiniz.
    12- " Engellenecek günler " bölümünden filtrenin hangi günler çalışması gerektiğini belirleyiniz.
    13- Alttaki saat bölümünden çalışma saati aralığını belirleyiniz ve altta bulunan " Uygula " butonuna tıklayınız ( AM öğleden önce , PM öğleden sonra anlamına gelmektedir.).
    14- Üstteki adımları tamamladıktan sonra tekrar sol menüde bulunan “ Kullanıcı kurulumu “ bölümüne tıklayınız.
    15- “ Zaman erişim kuralı “ yazısının karşısındaki “ 1-Default “ yazısına tıklayıp oluşturduğumuz “ TOD kuralını” seçiniz ve yine altta bulunan “ Uygula “ butonuna tıklayınız. Böylece kurulum tamamlanmış olucaktır.

    Not : Saat aralığını sistem saatine göre belirleyiniz.
    - Sistem saatine Üst menüden durum, sol menüden " Bağlantı " bölümünde en altta yazmaktadır.
    Kuruluma örnek olarak, günlük saat 13.00 ama sistem saati 17:00 ayarlamak istediğiniz saat aralığı 18.00 - 22.00 arası ise , sistem saati ile günlük saat arasındaki fark 4 saat olduğu için, Kurulumu 4 saat geri alarak oluşturacaksınız. yani 18.00-22.00 arasındaki saat aralığını tanımlarken 14.00- 18.00 olarak tanımlamanız gerekmektedir. Aksi taktirde saat uygulaması istediğiniz saatler arasında aktif oluyacaktır.

    Ayrıca konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
    Saygılarımızla,




  • Cevabınız için teşekkürler yazdıklarınızı harfiyyen uyguladım hem de bir kaç kere. Şimdi kullanıcı adı ve şifre istiyor ama saatlerde problem var. Ben ileriki saatleri yazıyorum ama sistem mevcut zamanda da şifreleme yapıyor. Sistem saatini de dikkate alıyorum fakat zamanı dikkate almıyor sanki. Yine de cevabınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın meureate33,
    Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız çok hızlı şekilde yardımcı olacaklardır.
    Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve müsait olduğunuz saat aralığını bize iletin, bir uzman arkadaşımız sizi arayarak sorunu gidersin.

    Saygılarımızla,
  • Destek hattı ile görüştüm ve sorun çözüldü.
    Söylediğinize ek şunları yaptım. Temel kurulum sayfasında etkinleştir kutucuğunu işaretledim.
    Gun ve saatler girildikten sonra belirlenen saatler arası olmasa bile ad ve şifreyi istiyor, girilirse internet açılıyor. O saatler arası ise nete girilemiyor. Ancak güvenilir kullanıcı tiklenirse ve altta mac adresi yazılırsa belirlenen adres sürekli girebilir. Ayrıca zaman sekmesinde timezone +- değer verilip modem tekrar başlatılırsa modem saati düzeltilebiliyor. Desteğiniz için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,tarifem 10 mb.Bilgisayarım ve ipadim ile internete girdiğimde tarifemdeki mevcut hız neyse onu aliyorum.Ama cep telefonum ile hızım ne olursa olsun 3 mb hız alıyorum.Nitro paket bile alıp denedim durum aynı yine 3 mb alıyorum.Bu yaşadığım durum modemin yanında oluyor.Yani uzaklıktan kaynaklanan bir sıkıntı değil.Sizce bu problemi nasıl çözebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli Kullanıcımız,
    Tarif ettiğiniz doğrultuda sorun telefonunuzla ilgili görünüyor. Ancak dilerseniz Destek Hattımız ile görüşerek kontrolünü sağlatabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • şu rezil telekom ve vodafone.net tecrübesinden sonra, gerek uydunet gerekse de modem mh sinden aşırı derecede memnun kaldım.
  • @NetMASTER_,
    Lütfen otomatik, telefon hattınıza yönlendiren minvalde bir mesaj atmayın. Çünkü çağrı merkezinizdekiler sorunumu dinlemeye dahi çalışmadığı için sorunu çözemiyorlar..

    Sorunum ise şu:
    Uzun zamandır Uydunet kullanıcısıyım, evimde çeşit çeşit teknolojik cihazlar var. Bağlantım gayet stabil ve hızlı. Yalnızca Macbook bilgisayarımda kopma sorunu yaşıyorum.
    Uzun zaman eski Z4 modem kullandım, problemin ondan kaynaklandığını düşünerek gidip yeni seri ZN modem temin ettim.
    İnternette gezinirken bir anda internetten kopuyorum. Wireless > Disconnect / Connect yapmadan internete giremiyorum.
    Windows PC, iPhone Telefon, Android Telefon, Playstation Konsolda hiç böyle şeyler yaşamıyorum. Yalnızca Macbook'ta böyle bir sorun ile karşı karşıyayım.
    Bu kesinlikle kronik bir sorun, işyerinde 5-6 arkadaşımda farklı modellerde Macbook kullanıyor, hepsi kendi evlerinde aynı dertten muzdarip.

    Farklı DNS'ler, farklı wireless kanalları hatta ve hatta Apple Airport alıp modemi ona bağladım. Yine de aynı problem ediyor.

    Çağrı merkeziniz dinlemediği için, böyle bir sorun bize bildirilmemiş diyip kestirip atıyor konuyu. Çözüm üretmiyor.

    20 dakikada bir disconnect / connect olmak gerçekten can sıkıcı, internet provider'ımı değiştirmeyi dahi düşünüyorum..

    Var mı bir öneriniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaSsErDoDo

    Merhaba ,tarifem 10 mb.Bilgisayarım ve ipadim ile internete girdiğimde tarifemdeki mevcut hız neyse onu aliyorum.Ama cep telefonum ile hızım ne olursa olsun 3 mb hız alıyorum.Nitro paket bile alıp denedim durum aynı yine 3 mb alıyorum.Bu yaşadığım durum modemin yanında oluyor.Yani uzaklıktan kaynaklanan bir sıkıntı değil.Sizce bu problemi nasıl çözebilirim?

    Aynı sorunu note 4 telefonumda daha önce yokken 2 yada 3 gündür yaşamaktayım ve henüz çözemedim gerçi uğraşacak vaktimde yok ama sorun birden bire çıktı ve devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan 2-3 yıl önce NetMASTER telefon desteği, garanti sürecesindeki ürünün arızalanmasıyla ilgil teknik bir sorumla ilgili olarak "ne yapabilirim oraya mı geleyim" şeklinde kendine yakışan gayet "profesyonel" bir cevap vermişti.

    Sattıkları modemler de aynen kendilerine yakışan cinsten. Uzak durun diyeceğim ama alternatif yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Bundan 2-3 yıl önce NetMASTER telefon desteği, garanti sürecesindeki ürünün arızalanmasıyla ilgil teknik bir sorumla ilgili olarak "ne yapabilirim oraya mı geleyim" şeklinde kendine yakışan gayet "profesyonel" bir cevap vermişti.

    Sattıkları modemler de aynen kendilerine yakışan cinsten. Uzak durun diyeceğim ama alternatif yok.

    Var kardeşim alternatifi var. Artık var. Tp-link kablo modemleri Türkiye pazarına giriyor.Konuyla ilgili açmış olduğum başlıktaki mesajları okuyup destek mesajı yazarsanız süreci hızlandırmaya katkı sağlamış olursunuz.Ayrıca "Uydunet ile ilgili herşey" başlıklı konuda yazmış olduğum mesajları da okuyabilirsiniz.Destekleyin ki alternatiflerin piyasaya girişi hızlansın.

    Açmış olduğum konu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_114946438/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-654089A38 -- 9 Mart 2016; 16:55:11 >




  • vedatmahir V kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Apple sistemleri ile ilgili genel olarak wifi bağlantı sorunu yaşanabiliyor. Bu konu ile ilgili iOs güncellemeleri de mevcut.
    Aynı şekilde CBW-383ZN modem için bizim de bir güncellememiz bulunuyor. Şu an için beta versiyon olarak yükleyebiliyoruz.
    Ancak kısa zaman içerisinde TÜRKSAT tarafından sahada yapılacak genel güncelleme işlemi ile tüm CBW-383ZN modemler yeni FW versiyonunda çalışmaya başlayacak.
    Dilerseniz bize iletişim bilgilerinizi iletin, biz sizi arayalım. Yeni beta versiyonu modeminize yükleyelim. Sorununuzun devamı halinde modeminizi servis merkezimize alarak test edebiliriz.

    Saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedatmahir
    Uzun zamandır Uydunet kullanıcısıyım, evimde çeşit çeşit teknolojik cihazlar var. Bağlantım gayet stabil ve hızlı. Yalnızca Macbook bilgisayarımda kopma sorunu yaşıyorum.
    Uzun zaman eski Z4 modem kullandım, problemin ondan kaynaklandığını düşünerek gidip yeni seri ZN modem temin ettim.
    İnternette gezinirken bir anda internetten kopuyorum. Wireless > Disconnect / Connect yapmadan internete giremiyorum.
    Windows PC, iPhone Telefon, Android Telefon, Playstation Konsolda hiç böyle şeyler yaşamıyorum. Yalnızca Macbook'ta böyle bir sorun ile karşı karşıyayım.
    Bu kesinlikle kronik bir sorun, işyerinde 5-6 arkadaşımda farklı modellerde Macbook kullanıyor, hepsi kendi evlerinde aynı dertten muzdarip.

    Farklı DNS'ler, farklı wireless kanalları hatta ve hatta Apple Airport alıp modemi ona bağladım. Yine de aynı problem ediyor.

    Çağrı merkeziniz dinlemediği için, böyle bir sorun bize bildirilmemiş diyip kestirip atıyor konuyu. Çözüm üretmiyor.

    20 dakikada bir disconnect / connect olmak gerçekten can sıkıcı, internet provider'ımı değiştirmeyi dahi düşünüyorum..

    Var mı bir öneriniz?

    Merhaba. Bende Apple ürünü yok fakat sizinkine benzer sorunlar yaşıyorum. Size önerim modemin kablosuz bağlantı ayarları kısmından "802.11 n-mode" seçeneğini "OFF" olarak ayarlamanız. Evet, kablosuz bağlantı hızınız bu şekilde düşecek ama muhtemelen sorununuzda çözülecektir çünkü Netmaster modemlerin WIFI özelliği sorunlu ve özellikle "802.11 N" modu bağlantıda donma,kopma gibi problemlere yol açıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garabet2

    quote:

    Orijinalden alıntı: vedatmahir
    Uzun zamandır Uydunet kullanıcısıyım, evimde çeşit çeşit teknolojik cihazlar var. Bağlantım gayet stabil ve hızlı. Yalnızca Macbook bilgisayarımda kopma sorunu yaşıyorum.
    Uzun zaman eski Z4 modem kullandım, problemin ondan kaynaklandığını düşünerek gidip yeni seri ZN modem temin ettim.
    İnternette gezinirken bir anda internetten kopuyorum. Wireless > Disconnect / Connect yapmadan internete giremiyorum.
    Windows PC, iPhone Telefon, Android Telefon, Playstation Konsolda hiç böyle şeyler yaşamıyorum. Yalnızca Macbook'ta böyle bir sorun ile karşı karşıyayım.
    Bu kesinlikle kronik bir sorun, işyerinde 5-6 arkadaşımda farklı modellerde Macbook kullanıyor, hepsi kendi evlerinde aynı dertten muzdarip.

    Farklı DNS'ler, farklı wireless kanalları hatta ve hatta Apple Airport alıp modemi ona bağladım. Yine de aynı problem ediyor.

    Çağrı merkeziniz dinlemediği için, böyle bir sorun bize bildirilmemiş diyip kestirip atıyor konuyu. Çözüm üretmiyor.

    20 dakikada bir disconnect / connect olmak gerçekten can sıkıcı, internet provider'ımı değiştirmeyi dahi düşünüyorum..

    Var mı bir öneriniz?

    Merhaba. Bende Apple ürünü yok fakat sizinkine benzer sorunlar yaşıyorum. Size önerim modemin kablosuz bağlantı ayarları kısmından "802.11 n-mode" seçeneğini "OFF" olarak ayarlamanız. Evet, kablosuz bağlantı hızınız bu şekilde düşecek ama muhtemelen sorununuzda çözülecektir çünkü Netmaster modemlerin WIFI özelliği sorunlu ve özellikle "802.11 N" modu bağlantıda donma,kopma gibi problemlere yol açıyor

    N modunu devre dışı bırakıp düşük performansa mahkum olmak zorunda değilsiniz.
    Açmış olduğum "Uydunet Kullananlar Buraya: Tp-Link Kablo Modem Türkiye Pazarına Gelsin Kampanyası" konusuna destek mesajınızı yazarak alternatif dünya markalarının Türkiye pazarına giriş sürecini hızlandırmaya katkı sağlayabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_114946438/tm.htm




  • Değerli Kullanıcılarımız,
    N modunun kapatılması modem ile bilgisayar arasındaki kablosuz bağlantı hızının düşürülmesi demektir.
    Bu işlem yapıldığında modem ile bilgisayar arasındaki bağlantı hızı düşürüldüğünden doğal olarak internet hızınızın düşmesine, sayfaları biraz daha geç açmasına neden olacaktır.
    Fakat bu işlem, tarif edilen sorunun çözümü değildir.
    Modeminizin kontrolü için Destek Hattımız ile iletişime geçmeniz en sağlıklı çözümü sağlayacaktır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • Selam;

    Benim sorunum farklı. Şu an online oyun oynuyorum ve adsl den bağlanınca 70ms, kablo modemden bağlanınca 200ms alıyorum. İndirme hızlarında adsl 16; kablo 25Mbps. Çekim kaliteleri iyi hd film falan göderip alıyor modem. Ama neden oyunda ms yüksek anlamıyorum. Port fw yaptım herşeyi denedim düzelmiyor. Bir fikriniz var mı?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.