Şimdi Ara

NetSpeed'e geç(eme)me sürecim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
3
Favori
6.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Sana da hayırlısı olsun.
    Ben evde olamıyacağım, eşim evde. Telefon ile uzaktan bir şekilde halletmeye çalışacağım.
  • Bende 4 yıllık Türk Telekom macerasından sonra bu gün itibariyle netspeed'e geçiş yaptım. Mevcut olan ADSL hattımı Türk Telekom'dan Netspeed'e taşıdım ve tam bir hafta içinde taşıma işlemi sorunsuz gerçekleşti ve bu süre içerisinde sadece 2 dakika internetsiz kaldım. Gerçekten geçiş konusunda beklentimin çok üstünde bir iş çıkardı Netspeed ben en az 1-2 gün internetsiz kalmaya hazırlık yapmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    Sana da hayırlısı olsun.
    Ben evde olamıyacağım, eşim evde. Telefon ile uzaktan bir şekilde halletmeye çalışacağım.

    Size aktivasyon kodu ve şifre vs geldi mi acaba? bana pzt günü geldi hizmet aktif görünüyor ama sinyal yok. kullanmadığınız günleri ödemeyeceksiniz dedi ama pek güvenmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Dün evrakların kendilerine ulaştı, 16:00 civarı arandım.
    Bugünde Turknetten geçişimi yapmışlar şifre ve kullanıcı adınızı yolladık diye tekrar aradılar.
    Ankastreden herhangi bir ayar yapmadım internet vardı.

    50 mbit e kadar 200 gb kotalı tarifeye abone oldum, yalnız modem değerlerine bakınca daha yüksek hız alabilirim gibi geldi. Sizlerde yorumlar mısınız?
    Şimdiden teşekkürler.

    NetSpeed'e geç(eme)me sürecim




  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Henüz hiçbir bilgi iletmediler.

    Bugün sabah gelmediler, aradım “yoğunluktan olmamış, yarın sabah 9:00” dediler. Böyle böyle 1 hafta geçti henüz hat bağlanmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • realjackal R kullanıcısına yanıt
    75mbps'ye kadar alabilirsiniz belki 80 bile zorlanabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    Henüz hiçbir bilgi iletmediler.

    Bugün sabah gelmediler, aradım “yoğunluktan olmamış, yarın sabah 9:00” dediler. Böyle böyle 1 hafta geçti henüz hat bağlanmadı.

    Bizede güya gelmişler ucu açık 4 tane kablo bırakmışlar, uyducuya sordum yaparım dedi adam geldi bunu bağlayan yanlış bağlamış deyip gitti, mh yi aradım o adam bilmiyordur dediler fotosunu gönderdim ankastre nin, telefonda tarif etti dediği gibi diğer dairelerinde nasıl baiğlandığına bakarak kendim kabloları yerleştirdim ama sinyal fln yok yine. kayıt oluşturdu yarın bakıcaz. rezalet ötesi bir durum yazıklar olsun başka bişe demem bu telekoma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün akşam bir elektrikçi çağırıp bina girişindeki TT kutusundan bizim eve kadar kablonun varlığını ve çalışırlığını kontrol ettirdim.
    Kattaki ev kapısı dışında buatta kabloyu bulduk, oradan VDSL modemin olduğu yere yeni bir kablo eklemesi yaptırarak hazır hale getirmiştim.

    Bugün sabah teknik bir arkadaş gelip hattı bağlamış ve "Gün içinde açılır" diyerek ayrılmış. Biraz evvel NetSpeed'i arayarak sordum, 4-8 saat arasında sisteme kullanıcı adınız düşecek, biz de size ileteceğiz ve hattınız aktif olacak dediler. Bakalım heyecanla bekliyorum
  • Arkadaslar merhaba,

    netspeed kullananlardan yorum alabilirmiyim. internet kesintisiz mi? bu kadar ucuz oldugunu gorunce bit yeniği olmasın diyoruz
  • 4-8 saat geçti, 30 saat oluyor hala dsl ışığı yanmadı.
    bu hafta sonunu da yedik böylece
  • Hocam ankastreden kablolarınızı tekrar bi' kontrol eder misiniz? Çok garip çünkü bu olay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: runorunoruno

    Hocam ankastreden kablolarınızı tekrar bi' kontrol eder misiniz? Çok garip çünkü bu olay.

    Hocam benim duruma garip dedin sanırım garip değil adilik bu adamların yaptığı. Anlayan başka birşni getirdim oda yanlış bağlamışlar dedi. Ttnet den almayanları böyle süründürüyorlar.



    Ama dünyada bir tek ttnet kalsa yine kullanmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    4-8 saat geçti, 30 saat oluyor hala dsl ışığı yanmadı.
    bu hafta sonunu da yedik böylece

    Hocam bu adamlar sabote ediyorlar çok belli. Ben başka birini buldum ankastre bağlantısını yanlış yapmışlar dedi. Bunu yanlış yapmalarına şaşırdı adam.



    Ttnet olsa hiç bir problem yapmıyorlarmış. Ben bimere şikayet ettim. Daha da uzarsa şikayet edebileceğim heryere şikayet edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekomda bir tanıdığınız yoksa işinizi doğru düzgün yapmazlar, Türkiye'de her şey torpille işliyor, şu TT'nin geri kalan hissesini de devlet alsa rahatlarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi runorunoruno -- 26 Şubat 2018; 15:59:7 >
  • Netspeed bugün halen DSL hattının aktif olmaması halinde beklemede idi ve Henüz kullanıcı adı ve şifresini de bilmiyordum.
    Diyalog şuna benzer şekilde gelişti;
    -Bağlantım halen yapılmadı
    -Bağlantınız 23 Şubat sabah 9:28 itibariyle yapılmış gözüküyor.
    -DSL ışığım yanmıyor, kullanıcı adım ve şifrem iletilmedi dolayısıyla bağlantı yapılmış durumda değil
    -Arıza bölümü ile görüşerek arıza kaydı açtırabilirsiniz.
    Teknik bölüm arıza kaydı açarak, apar topar kullanıcı adı ve şifresini bana ileterek bir şekilde ilerleme sağlamış gibi oldu.
    Daha evvelden kablo ile ilgili çalıştığım Elektrikçi arkadaşı tekrar çağırdım ve kutudaki bağlantıya baktırdım. TT'den gelen teknisyen Fiber dağıtım kutusuna değil, eski ankastre kutusuna bağlantı yapmış. Üstelik o kutu ile apartman dağıtım kutusu arasındaki kabloyu da uzay montaj yaparak çekmiş.
    Netspeed'i arayarak İptal etmek istediğimi belirttim.
    Dilekçe yolladılar, doldurtup mail attım.
    Bakalım bundan sonra nasıl bir macera bekliyor beni




  • Netspeed'den arayarak iptal başvurumun kabul edildiğini ve bana herhangi bir ücret yansıtılmayacağını bildirdiler. Bostancı/Kozyatağı TT teknik ekiplerinden kaynaklı bir servis problemi olduğu ve iptalimin buna dayandığı konusunda mutabık kalmış olmak beni hem üzdü (NetSpeed kullanamıyorum) hem de sevindirdi (Sorunsuz ve ücretsiz iptal yapıldı)
    NetSpeed maceram da burada sonlandı (şimdilik).
    Fiber'e döneceğim - Vodafone mu Turkcell mi bakacağım
  • netspeed e belgeleri perşembe gönderdim . cumartesi kullanmaya başladım 3 günde hallodu. 6/8 mpbs akksiz kullanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    Netspeed'den arayarak iptal başvurumun kabul edildiğini ve bana herhangi bir ücret yansıtılmayacağını bildirdiler. Bostancı/Kozyatağı TT teknik ekiplerinden kaynaklı bir servis problemi olduğu ve iptalimin buna dayandığı konusunda mutabık kalmış olmak beni hem üzdü (NetSpeed kullanamıyorum) hem de sevindirdi (Sorunsuz ve ücretsiz iptal yapıldı)
    NetSpeed maceram da burada sonlandı (şimdilik).
    Fiber'e döneceğim - Vodafone mu Turkcell mi bakacağım

    Hocam benimde bağlantıyı yanlış yapmışlardı, arıza kaydı sonunda geçen pazar günü yapıp gittiler, şimdilik problem yok. Biraz acele etmişsiniz ama insan sinirleniyor biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Acele değil de 2 sebepten biraz öngörülü davrandım diyebilirim.
    1-TT ekibi sallıyor çok belli, bunlarla çok uğraşacaktım.
    2-Sitedeki TT Fiber kutuda boş port olmadığı için eski analog kutuya bağlanmış, bu açıdan da önce ADSL sonra port boşalınca VDSL falan çok uzun sürecek bir yolculuk, düşük hız, halihazırda olan kalitesiz servis vs.
  • Arkadaşlar binadaki ankastre hazır, hangi kablonun hangi daireye gideceği vs belirli. İlk kez kurulum yapılacak, netspeedden arandım ve bian içine kadar kurulum yapılamadığı söylendi. Kabloları aşağıya bırakıyolarmış biz kendimiz çekiyormuşuz. O kurulum ücreti ne ayak o zaman? 6/12 ay kalma sözü vereceğimiz halde bina içine kurulum yapılamaması konusunda ne yapacğaımızı bilmiyoruz. Nasıl bi yol izlemeliyiz?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.