Şimdi Ara

NETSPEED'İN 14 GÜNDÜR ÇÖZEMEDİĞİ ARIZA HAKKINDA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akut One

    Şimdi aradım arıza için referans numarası vermeyeceklerini ve müdürlüğe gidip hizmet numarası üzerinden arıza ile ilgili bilgi alabilecegimi söylediler :|

    Alıntıları Göster
    Bana da referans numarasını vermeyi reddettiler. Şahsen ben artık herhangi bir bildirim yaptıklarına da inanmıyorum. Yoksa Türk Telekom'un ekipleri 14 günde, İstanbul'un göbeğindeki bir arızayı çözerdi mutlaka. Bugün e-devlet üzerinden bağlı olduğum ilçe tüketici hakem heyetine NETSPEED hakkında şikayet başvurusu yaptım. Heyete cevap verecekler göreceğiz bakalım.




  • NETSPEED ana konusuna yazdığım aşağıdaki mesaj burada da bulunsun:


    Arıza bugün 14. gününe girdi, hayırlı uğurlu olsun. Bu arada, kimdir, necidir bu NETSPEED diye bakınırken, çalışanların kamuya açık linkedin sayfaları çıktı karşıma. "Technical Support Manager" AYKUT DEDE adındaki şu kişiymiş. Bugün tekrar NETSPEED'i arayıp AYKUT DEDE ile görüşmek istediğimi söyledim, kendisi benimle görüşmek istemeyince tebriklerimi telefonda iletemedim, buradan ileteyim, TEBRİKLER AYKUT DEDE, TEBRİKLER NETSPEED.




  • Bugün bana da takip numarasıni vermeyeceklerini zaten verselerde durumu takip edebileceğim bir site olmadığını söylediler. Güldüm tabi. Yarın kendilerinden kurtulmak için gerekli başvuruları yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5.gunumuzu de internetsiz tamamladık yarın ben de btkya şikayetimi bildireceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce BTK ya şikayet için girdim ;) sabit internet hizmeti altında netspeed firma ismini göremedim. Herifleri şikayet bile edemiyorum. ;) en son turknet ten kurtulurken böyle saçma bir süreç yaşamıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akut One kullanıcısına yanıt
    BTK, aracı firmalarla ilgili şikayetlerle doğrudan ilgilenemiyor. Siz BTK'ya değil, e-devlet üzerinden ilçe tüketici hakem heyetine başvurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jdivision

    Az önce BTK ya şikayet için girdim ;) sabit internet hizmeti altında netspeed firma ismini göremedim. Herifleri şikayet bile edemiyorum. ;) en son turknet ten kurtulurken böyle saçma bir süreç yaşamıştım.
    Şikayet için doğru adres İlçe Tüketici Hakem Heyeti. e-devlet üzerinden şikayet başvurusu yaparken girmeniz gereken şirket bilgilerini aşağıda bulabilirsiniz.
    https://netspeed.com.tr/hakkimizda/

    Sözleşmenizin aslı elindeyse onu da ekleyin. Ben sözleşmemi Netspeed'ten istedim ama göndermediler. Ben de aşağıdaki linkten sözleşme örneğini ve bir faturamı şikayet başvuruma ekledim.
    https://netspeed.com.tr/sozlesme/basvuruformuvesozlesme.pdf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyote

    BTK, aracı firmalarla ilgili şikayetlerle doğrudan ilgilenemiyor. Siz BTK'ya değil, e-devlet üzerinden ilçe tüketici hakem heyetine başvurun.
    Sinirden artık detayları bile kaçırıyorum hocam.sizi düşünemiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asıl bombayı sona sakladım; az önce bir mucize gerçekleşti ve 14 gün sonunda internet arızamız giderildi, evet 14 gün sonra.
  • coyote kullanıcısına yanıt
    Neymiş sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Fixnet neymiş diye bir bakayım dedim. Şikayetvardan alıntı.

    FixNet adlı internet sağlayıcısından 30.05.2017 tarihinde hizmet almaya başladım. Bu hizmeti yaklaşık 1 ay 12 gün kadar kullandım ancak hizmet almaya başladıktan itibaren defalarca kez müşteri hizmetlerini aradım hızımın düşük olduğunu söyledim evime teknik servis gönderildi. Gelen teknik servis yaptığı teknik ölçümler sonucunda hızımın 2.11,2.9,3.0 gibi değerlerde olduğunu tespit etti. Biz bu sonuçları müşteri hizmetleri ile konuşmamıza görüşmemize rağmen ses kayıtlarında mevcuttur hiçbir çözüm alamadık.


    Nitekim FixNet firmasının kendi Sözleşmesi'nin 7. Maddesi gereğince sözleşmede yazılı olan mükellefiyetleri yerine getiremeyen taraf sözleşmeye aykırı davranmış olup diğer tarafça sözleşme fesih edilebilir yazmaktadır. FixNet firması bana 44. 90 TL karşılığında 8 megabit e kadar 50 GB kotalı internetin hizmetini vermeyi taahhüt etmiş ancak bu taahhüdün yarısını bile yerine getirilmemiştir. İşbu gerekçe nedeniyle kendilerini arayıp sözleşmeyi feshetmek istediğimi aynı miktarda bedelle başka bir firmaya geçmek istediğimi kendilerine ilettim onlarda bu mahcubiyetlerinden dolayı sıkıntı çıkartmadan sözleşmeyi feshettiler. Sözleşmeden Doğan Fesih Bedeli olarak tarafıma 70 ila 80 TL arasında bir bedelin yansıyacağını bunun da 12 günlük kullanım ücreti olarak Önümüzdeki ayın faturası ile birlikte geleceğini söylediler.


    Bir sonraki ay gelen fatura da 153.65 TL kuruş gibi bir bedel meydana çıktı 12 günlük kullanım Bedeli 12 kusur TL iken tarafıma kendi hatalarından Doğan sıkıntıdan dolayı resmen ceza çektirmek istenilmiştir. Bu bedeli ödemediğim den dolayı şahsım icraya verilmiş olmakta 163.86 TL işlemiş faiz ile birlikte para ödememe rağmen halen daha 99 TL ~124 TL arasında bir meblağın kendilerine ödemem gerektiğini gerektiğini savunmaktalar. Bu kadar rahatlık görmedim Zaten hak etmedikleri bir parayı fazlasıyla ödememe rağmen halen daha para istiyorlar ayrıca bunu avukatlık ücreti adı altında istiyorlar. Dosyada avukat olmamasına rağmen dosyada avukatlık ücreti imiş gibi göstermeye çalışıyorlar. Kendileri ile Tüketici Hakem Heyeti ile mücadele etmeye çalışacağım şikayetçiyim Keşke hiç bu firmaya geçmez geçmez olsaydım savunmaktadırlar yazmaktadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ekşi sözlükten baksaydın bir de...
    Ben bu konu da kimseye referans linki vermedim. Kimseye "hadi kapatın abonelikleri, fixnet alıyorsunuz demedim". Ben bu firmadan gayet memnunum. TT taraflı arızalarda gayet ilgililer, çözüme ulaşana kadar TT yi rahat bırakmıyorlar.
    FixNET 2009, NetSpeed 2016 dan beri piyasada. FixNET'in Edirne de kendi fiber altyapısı var.
    NetSpeed de kullandım, benim arızalarımı TT ye düzgün bildirmedi bile. Açtıkları kayıtlarda da ekiplere diş geçiremediler. Randevu aldıkları hiç bir tarihte de ekip gelmedi... Fakat bu durum netspeed'i bir siteden metin alıntılayıp kötülememi gerektirmez. Ben konuyu görünce abonelik süresince yaşadıgım durumları aktardım. NetSpeed dedigimiz firma bina girişindeki ankastrede karışan portu bana söylemek için 6 ay beklemiş bir şirket. 6 ay bana başka birinin hattını kullandırdılar. 6 ay'ın sonunda yine kendileri söylemedi TT nin ekiplerini yakaladım onlara sordum, "lokasyonda sorun yok zaten işletmeciniz de kayıt açmamış hattınız x nolu reglette kablonuzu oraya çakın" dediler, netspeed e kalsa bir ömür beklerdim..

    Fanatik degilseniz, şirket çalışanı oldugunuzu fazla belli etmemelisiniz. Koca konudan takıldıgınız mesaj bu olmamalıydı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Ekşi sözlükten baksaydın bir de...
    Ben bu konu da kimseye referans linki vermedim. Kimseye "hadi kapatın abonelikleri, fixnet alıyorsunuz demedim". Ben bu firmadan gayet memnunum. TT taraflı arızalarda gayet ilgililer, çözüme ulaşana kadar TT yi rahat bırakmıyorlar.
    FixNET 2009, NetSpeed 2016 dan beri piyasada. FixNET'in Edirne de kendi fiber altyapısı var.
    NetSpeed de kullandım, benim arızalarımı TT ye düzgün bildirmedi bile. Açtıkları kayıtlarda da ekiplere diş geçiremediler. Randevu aldıkları hiç bir tarihte de ekip gelmedi... Fakat bu durum netspeed'i bir siteden metin alıntılayıp kötülememi gerektirmez. Ben konuyu görünce abonelik süresince yaşadıgım durumları aktardım. NetSpeed dedigimiz firma bina girişindeki ankastrede karışan portu bana söylemek için 6 ay beklemiş bir şirket. 6 ay bana başka birinin hattını kullandırdılar. 6 ay'ın sonunda yine kendileri söylemedi TT nin ekiplerini yakaladım onlara sordum, "lokasyonda sorun yok zaten işletmeciniz de kayıt açmamış hattınız x nolu reglette kablonuzu oraya çakın" dediler, netspeed e kalsa bir ömür beklerdim..

    Fanatik degilseniz, şirket çalışanı oldugunuzu fazla belli etmemelisiniz. Koca konudan takıldıgınız mesaj bu olmamalıydı..
    Mübarek fixnet'ten bahsederken AT&T veya Verizon gibi bahsetmişsin :) lan bildiğin fixnet işte telekoma diş geçirmeler şıp diye sorun çözmeler yok artık daha neler. Superonline bile telekom ile sürekli mahkemelik iken fixnet tehditle işmi yaptırıyormuş telekoma? neremizle gülelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YirmiDortUzeriiki -- 27 Kasım 2019; 1:15:50 >




  • YirmiDortUzeriiki Y kullanıcısına yanıt
    Bu bilgiler 2 sağlayıcının da sitesinde yazıyor mu? yazmıyor mu? Uydurulmuş, şişirilmiş bilgi varsa beraber dalga geçebiliriz.
    Şıp diye çözüyor, silah dayıyor, dinamitle uçuruyor tarzı bir şey yazmadım. Veya yazdım da yol yorgunu ben mi farkında degilim?
    Kayıt açmadan müşteriyi oyalamak, veya açtıgı kayıdı takip etmeden müşteriyi uyutmak var... Bir de açtıgı kayıdı takip eden, sorun çözülene kadar TT ile iletişimde olan firma var.. Siz mesajdaki "rahat bırakmıyorlar-diş geçiriyorlar" kısımlarını çarpıtmaya çalışıyorsunuz sanırım.
    Mesaja neden takıldığınızı anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 26 Kasım 2019; 23:57:27 >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Kardeş sen ne saçmalıyorsun? Çalışanıymışım falanmış filanmış. Hiçbir firmayı savunduğum falan yok. Türkiye şartlarında her internet sağlayıcısı vasat altıdır. Fixnette övdüğün kadar yok diyorum sadece. Şikayetvardan bakabilir herkes. La okuduğum bi yazıyı alıntılayıp attım ne caz yapmışsın arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Problem şurada, ortada övme yok.
    Kısa özet bir taraf arızayı çözüme ulaştırmak için ugraşıyor öteki taraf iplemiyor.
    Benim halen daha ns de de aktif son 1 aboneligim var. ilk mesajda belirttim diye hatırlıyorum.
  • Ben de netspeed deyim hiç memnun değilim sürekli kesiliyor ve kesildiğini biliyoruz dediklerine rağmen bir şey yapmıyorlar çok ilginçler gerçekten...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün internetsiz 6.günüm. Sabah tekrar aradım. Kısaca biz hiçbir şey bilmiyoruz hiçbir fikrimiz yok, Telekom teknik servisi bizi takmıyor lütfedip takarlarsa haber vericez dediler. Bende dayanamayıp Millenicom'a geçiş yaptım. 2 saat sonra eve gelip evrak imzalattırdılar. Yakında internette açılır dediler umarım dedikleri gibi olur. Bu da olmazsa artık Telekomun soygun gibi paketlerinden birine abone olucam ne yazık ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemmylevni -- 27 Kasım 2019; 0:25:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3559F3B6A

    Neymiş sorun
    Sorun da burda ya, sorunun ne olduğunu bilmiyorum. Müşteri hizmetleri 14 gün boyunca basmakalıp cevaplar dışında hiçbir şey söylemedi. Sorun bir 14 gün daha devam etseydi de, tavırları muhtemelen değişmeyecekti. Ancak arızanın, ben İlçe Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet başvurusu yaptığım gün ve bunu da NETSPEED'e bildirdiğim gün apar topar aksam saat 8'de düzeltilmesi bence çok garip. Bu durum insanın aklına, sanki daha önce de arızayı halledebilirlermiş ama bilinçli olarak halletmemişler ihtimalini getiriyor. Sonuçta 14 gündür halledilemeyen arıza, ne olduysa bir anda şikayet ettiğimi bildirdikten saatler sonra hallodu.

    Neyese, arıza halloldu ama, hakem heyetine şikayetimin ikinci konusu olan, hizmet alamadığım 14 günün faturamdan düşülmesi şikayetim halen açık. Muhtemelen, hakem heyetine arıza giderildi diye bildirimde bulunup şikayet dosyasının kapatılmasını talep edecekler. 14 günlük fatura konusu arada kaynamasın diye, bugün tüketici hakem heyeti şikayetimi güncelleyeceğim.




  • coyote kullanıcısına yanıt
    Sonucu yazarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.