Şimdi Ara

NETSPEED'İN 14 GÜNDÜR ÇÖZEMEDİĞİ ARIZA HAKKINDA (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3559F3B6A

    Sonucu yazarsın
    Gelişmeleri burada yazmaya devam edeceğim
  • @coyote, adınıza sevindim, umarım başka sorun yaşamazsınız.

    Benim internet kesintisi de bugün 14. gününe girdi ve ben de bugün Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum arıza ve fatura ile ilgili. Netspeed bugün yaptığım görüşmede de benzer cevaplar vermeye devam etti. Göreceğiz bakalım biz de sizin gibi şanslı olacak mıyız yoksa çileye devam mı.

    TT arıza referans numarasını ben de istemiştim birkaç gün önce, "gün içinde sizi arayıp verecekler" dediler ama tabiki arayan soran olmadı.

    Dün TT saha görevlisi bir teknik elemanla konuştuk ve bizim bölgemizde herhangi bölgesel bir arıza olmadığını söyledi, tahmin ettiğim gibi, sorun Netspeed kaynaklı.
  • Sırf bu yüzden 50 Tl fazla olsun tt kullanırım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.