@coyote, adınıza sevindim, umarım başka sorun yaşamazsınız.
Benim internet kesintisi de bugün 14. gününe girdi ve ben de bugün Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum arıza ve fatura ile ilgili. Netspeed bugün yaptığım görüşmede de benzer cevaplar vermeye devam etti. Göreceğiz bakalım biz de sizin gibi şanslı olacak mıyız yoksa çileye devam mı.
TT arıza referans numarasını ben de istemiştim birkaç gün önce, "gün içinde sizi arayıp verecekler" dediler ama tabiki arayan soran olmadı.
Dün TT saha görevlisi bir teknik elemanla konuştuk ve bizim bölgemizde herhangi bölgesel bir arıza olmadığını söyledi, tahmin ettiğim gibi, sorun Netspeed kaynaklı.
Sırf bu yüzden 50 Tl fazla olsun tt kullanırım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme