Wifi kanal ayarlarinda 1,6 ve 11'i deneyin, diger kanallar hem sizin hem de cevrenizdekilerin hizlarini etkiler. Detayini daha once aciklamistim, asagiya ekliyorum. |
Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (84. sayfa)
-
-
hocam zaten 6 daymış. 11 yok 1 olarak değiştiriyorum bakalım farkedecek mi?
-
11 de olmali, hatta bende 12 ve 13 de var. 1, 6 ve 11'i teker teker deneyin, sorun cozulmezse yazimdaki link'lere goz atin, wifi kanal taramasi yapan programlarla cevrenizde hangi kanallarin kullanildigini gorebilir en az kullanilan veya ustuste binmeyen (overlap) bir kanala gecerek sorunu cozebilirsiniz.
-
en fazla 9 var
-
quote:
Orijinalden alıntı: archangelic11 de olmali, hatta bende 12 ve 13 de var. 1, 6 ve 11'i teker teker deneyin, sorun cozulmezse yazimdaki link'lere goz atin, wifi kanal taramasi yapan programlarla cevrenizde hangi kanallarin kullanildigini gorebilir en az kullanilan veya ustuste binmeyen (overlap) bir kanala gecerek sorunu cozebilirsiniz.
-
kanalin yanindaki daha fazla'ya basinca cikmasi lazim?
Cikmazsa Diger altinda 802.11 Modu'nu Sadece 802.11n olarak degistirerek deneyin.
-
Wifi analyzer diye bir uygulama var onunla en az kullanılan kanalları bulabilirsiniz en çok yıldız olan kanalı seçeceksiniz..
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer&hl=tr&gl=US
-
merhaba,
yandaki daha fazla tuşuna basınca iki alt sekme açıldı sadece kanal sayısında değişme olmadı yine 9 du
( açılan alt sekmeler kontrol yanbant, passphrase tipi)
diğer dediğinizi yapınca yani sadece 802.11 n i seçince kanal sayısı 13 e kadar arttı ve 11 i seçtim. Sonra ne mi oldu :))
sanırım muhteşem bir şey oldu :)))))
resimlerden görün ne olduğunu :)
biri foruma girmeden 8-9 dakka önce diğeri forumdaki yazıları okuyunca yani 8-9 dakika sonra resimlerde saatler görülüyor zaten.
Tüm yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler
Elbette sonuç itibariyle 35 olması gereken hızım normalden çok düşük ama buna da şükür
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwind -- 10 Şubat 2021; 21:6:21 >
-
Hocam bu işlem ne işe yarıyor ben denedim ama hiç bir değişiklik olmadı. Eskiden 9 mbps yi görüyordum 1 hafta 10 gündür 4 ü bile bulmuyor bunu yaptım ama yine düzelme olmadı bişeyi yanlış mı yapıyorum anlamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaklaşık 1 haftalık kullanım deneyimleri
Hız iyi ama arada anlamadığım şekilde kopmalar oluyor özellikle gece veya sabah erken saatlerde çok kısa süreli kopma devam ederse müşteri hizmetlerine bir danışacağım bakalım..Onun dışında memnunum bu hızda tarifeyi iki katına veriyor TTnet :)
-
Hergün sorun yaşıyorum altyapımda problem yok bina içi tesisat yeni modem yeni olmasına rağmen hergün 50 defa sık sık kopma sorunu yaşıyorum ve ilgilenen bir müşteri hizmetleri yok otomatik cevap altyapıda sorun yok diye geçiştiriyorlar ucuz etin yahnisi yenmez berbat bir firma benim gözümde başkası on numara sorunsuz kullanabilir kurtulmaya çalışıyorum 90 gün dolmadan başka issye geçiş yapamıyorum yoksa 1 dk beklemem kötü bir firmayı puanım 0. -
4 yıldır netspeed te sorunsuz kullandığım adsl tarifemi fibere taşıma aşamalarını anlatacağım merak edenler için bilgilendirici olabilir.
binamıza daire içine kadar fiber döşendi evde sürekli online eğitim olduğu için int kesilmesi hiç veya minimum olması gerekiyordu
onun için iyice araştırdım söylenen adsl iptal ettirmeden fibere geçiş olamayacağı idi netspeedte ilk başta aynı bilgiyi verdi
bu riskli bir süreç olduğu için online eğitimin bitmesini bekledim.
ama netspeed tekrar aradığımda adsl aboneliğim onlardan olduğu için iptale gerek olmadığını taşıma şeklinde olacağını söylediler.
perşembe günü telefonda onay verdim herhangi bir belge falan göndermedim
cuma günü türk telekom randevu için aradı müsait olmadığım için cumartesine randevu aldım
cumartesi günü kurulum yapıldı bir gpon cihazı bir fiber modem getirildi yoğun olduğunu aktivasyonun bir kaç saat sürebileceği söylendi
telefonumu kullanıcı adı ve şifre geldi modem kurumunu yaptım
pazar günü hala aktif olmayınca netspeed aradım bölgesel bir sorun olduğu söylendi.
pazartesi günü hala aktif olmayınca arıza kaydı bıraktım netspeede bu arada adls hala aktif kesilmedi
pazartesi öğlen adsl bağlantım kesildi
salı günü türk telekom geldi gpon cihazına sarı fiber kablo bağlantısının iyi yapılmadığını söyleyip tekrar yaptı ve internet geldi
yani cumartesi aktif olacak bağlantı kablonun düzgün bağlanmaması sebebiyle 3 gün gecikti
ama bence yine de uzun bir süreç değildi sıfırdan kurumlarda çok sorun duyuyorum çünkü
altta akşam 8 de yoğun saatte alınan hzı testi sonucum var 75 lik tarifeyi aldım gayet iyi bence daha ne olsun
-
O islem wifi hizinda cevresel faktorlerin etkilerini -varsa- azaltiyor. sizdeki sorun baska olabilir.
-
Hocam anlamış değilim ttnette çözüm bulamıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
netspeed'e geçmeyi düşünüyorum fakat ping sorunu varmış sanırım emin değilim aklımda türknet'te var çok kararsızım. kullananlar yardımcı olabilir mi?
-
Suraya bakmadan Turknet'e basvurmayin derim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: dgkn.95netspeed'e geçmeyi düşünüyorum fakat ping sorunu varmış sanırım emin değilim aklımda türknet'te var çok kararsızım. kullananlar yardımcı olabilir mi?
bu tamamen bulunduğun bölgeyle alakalı altyapı kötü oldu mu her firmada kötü oluyor ama türknet te duyduğum şikayeti başka hiç bir firmada duymuyorum
ben 4 yıldır sorunsuz kullandığım adls interneti 1 hafta önce sorunsuz bir şekilde fiber int taşıdım az önce yaptığım test sonucu aşağıda pazar akşamı en yoğun saatte ki sonuç ekte karar sizin 75 mbs tarife kullanıyorum ping 5 ms ve genelde 2-3 arası oluyor daha iyisi olmaz herhalde.
-
benimde en az 70 mbps stabil almam lazım. değerleriniz çok iyi cidden :)
-
Kopma sorununu yaşayan ve çözüm bulabilen var mı ? Malesef Netspeed bu konuda yardımcı olmuyor bizden değil sorun diyerek kestirip attılar aslında çok büyük bir sorun değilmiş gibi duruyor anlık kopuyor modemle ilgili bir sorun olabilir mi ? deneyimi olan varsa
-
quote:
Orijinalden alıntı: VirtualFrogKopma sorununu yaşayan ve çözüm bulabilen var mı ? Malesef Netspeed bu konuda yardımcı olmuyor bizden değil sorun diyerek kestirip attılar aslında çok büyük bir sorun değilmiş gibi duruyor anlık kopuyor modemle ilgili bir sorun olabilir mi ? deneyimi olan varsa
kesinlikle çözümü yok, 1 yıldan fazladır kullanıyorum her ay mutlaka internet ışığı gidiyor, bazen haftada 3-4 kez yapıyor, kaç kez şikayet talebi oluşturdum ama çözüme ulaşamadık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X