Wifi kanal ayarlarinda 1,6 ve 11'i deneyin, diger kanallar hem sizin hem de cevrenizdekilerin hizlarini etkiler. Detayini daha once aciklamistim, asagiya ekliyorum. |
Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (84. sayfa)






-
-
hocam zaten 6 daymış. 11 yok 1 olarak değiştiriyorum bakalım farkedecek mi?
-
11 de olmali, hatta bende 12 ve 13 de var. 1, 6 ve 11'i teker teker deneyin, sorun cozulmezse yazimdaki link'lere goz atin, wifi kanal taramasi yapan programlarla cevrenizde hangi kanallarin kullanildigini gorebilir en az kullanilan veya ustuste binmeyen (overlap) bir kanala gecerek sorunu cozebilirsiniz.
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: archangelic11 de olmali, hatta bende 12 ve 13 de var. 1, 6 ve 11'i teker teker deneyin, sorun cozulmezse yazimdaki link'lere goz atin, wifi kanal taramasi yapan programlarla cevrenizde hangi kanallarin kullanildigini gorebilir en az kullanilan veya ustuste binmeyen (overlap) bir kanala gecerek sorunu cozebilirsiniz.
-
kanalin yanindaki daha fazla'ya basinca cikmasi lazim?
Cikmazsa Diger altinda 802.11 Modu'nu Sadece 802.11n olarak degistirerek deneyin.
-
Wifi analyzer diye bir uygulama var onunla en az kullanılan kanalları bulabilirsiniz en çok yıldız olan kanalı seçeceksiniz..
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer&hl=tr&gl=US
-
-
Hocam bu işlem ne işe yarıyor ben denedim ama hiç bir değişiklik olmadı. Eskiden 9 mbps yi görüyordum 1 hafta 10 gündür 4 ü bile bulmuyor bunu yaptım ama yine düzelme olmadı bişeyi yanlış mı yapıyorum anlamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaklaşık 1 haftalık kullanım deneyimleri
Hız iyi ama arada anlamadığım şekilde kopmalar oluyor özellikle gece veya sabah erken saatlerde çok kısa süreli kopma devam ederse müşteri hizmetlerine bir danışacağım bakalım..Onun dışında memnunum bu hızda tarifeyi iki katına veriyor TTnet :)
-
Hergün sorun yaşıyorum altyapımda problem yok bina içi tesisat yeni modem yeni olmasına rağmen hergün 50 defa sık sık kopma sorunu yaşıyorum ve ilgilenen bir müşteri hizmetleri yok otomatik cevap altyapıda sorun yok diye geçiştiriyorlar ucuz etin yahnisi yenmez berbat bir firma benim gözümde başkası on numara sorunsuz kullanabilir kurtulmaya çalışıyorum 90 gün dolmadan başka issye geçiş yapamıyorum yoksa 1 dk beklemem kötü bir firmayı puanım 0. -
-
O islem wifi hizinda cevresel faktorlerin etkilerini -varsa- azaltiyor. sizdeki sorun baska olabilir.
-
Hocam anlamış değilim ttnette çözüm bulamıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
netspeed'e geçmeyi düşünüyorum fakat ping sorunu varmış sanırım emin değilim aklımda türknet'te var çok kararsızım. kullananlar yardımcı olabilir mi?
-
Suraya bakmadan Turknet'e basvurmayin derim.
-
-
benimde en az 70 mbps stabil almam lazım. değerleriniz çok iyi cidden :)
-
Kopma sorununu yaşayan ve çözüm bulabilen var mı ? Malesef Netspeed bu konuda yardımcı olmuyor bizden değil sorun diyerek kestirip attılar aslında çok büyük bir sorun değilmiş gibi duruyor anlık kopuyor modemle ilgili bir sorun olabilir mi ? deneyimi olan varsa
-
quote:
Orijinalden alıntı: VirtualFrogKopma sorununu yaşayan ve çözüm bulabilen var mı ? Malesef Netspeed bu konuda yardımcı olmuyor bizden değil sorun diyerek kestirip attılar aslında çok büyük bir sorun değilmiş gibi duruyor anlık kopuyor modemle ilgili bir sorun olabilir mi ? deneyimi olan varsa
kesinlikle çözümü yok, 1 yıldan fazladır kullanıyorum her ay mutlaka internet ışığı gidiyor, bazen haftada 3-4 kez yapıyor, kaç kez şikayet talebi oluşturdum ama çözüme ulaşamadık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X