Şimdi Ara

New Bettle İle İlgili Yardım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba,

    2012-2013 DSG New Bettle almak istiyorum bilgi sahibi arkadaşlara bi kaç soru soracağım.

    1-) Sizce yakıt açısından 1.2 TSI DSG mi yoksa 1.4 TSI DSG mi almalıyım?
    2-)DSG şanzıman ile ilgili olumlu ve olumsuz yazılar okudum. Sizce 60.000 tl verip bu risk alınır mı?

    yardımcı olursanız sevinir.



  • Degil 60 20k ya dahi dsg riski alınmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 TSI 160 bg+chiple falan 200 e yaklaşıyor.Eğer arada 1-2 litre fark varsa ve çok fazla kullanılan bir araba olmayacaksa en mantıklısı 1.4 almak.
  • cos21 kullanıcısına yanıt
    İki motoruda test eden ve bir dönem almaya niyetlenen biri olarak cevap vereyim. 1.4 TSİ birkaç gün kullandım aracı zorlamadan hız sınırlarında kullandım 50 sınır olan yerde 50 ile 82 olan yerde 80 ile gittim aşırı yoğun trafiğe pek girmedim mesai saatlerine denk gelmedim çoğunlukla akıcıydı en fazla 8 litre gördüm. 1.2 yi bayide test ettim kısa mesafeydi ve benden önce de kullanıldığı için 7.5 litrelerdeydi Ankara trafiği. 1.4 160 lık modelde turbo ve kompresör var performans iyi ama bazı araçlarda yağ yakma olduğu için 150 hp lik tek turboya geçildi

    Dsg için birşey diyemem ama eminde sonunda kavrama değişecektir düz vites araçta olduğu gibi. Benim ilk aracım fabiaydı düz vitesti acemilik zamanlarında hep yarım kavrama kullandım 18 bin km de kavrama değişti. Şu an Octavia var 2006 model 89 bin km de daha kavrama değişmedi şans işi biraz. Bizim komşuda 2012 passat variant var dsg şanzıman 90 bine dayandı kavrama değişimi veya arıza olmadı kiminde de 30 binde değişiyor hem şans işi hem kullanım farklılığı hemde üretimde hatalar çıkabilir siz almaya niyetliyseniz arıza çıkabilir gözüyle bakarak karar verin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defalarca kullandim bu araci.

    nacizane tavsiyem kesinlikle 1.4 almayin. aracin aerodinamiginde bir problem var. yuksek hizlarda mesela eger 200-210km/s'yi gecerseniz (ki 1.4 160hp ile mutlaka gecersiniz) aracin burnu hafifliyor, kalkiyor. hele yazilimi falan asla dusunmeyin. 1.2 alin, fizik kurallari araci zorlamaniza izin vermesin, kibar kibar gezin. hem sanziman konusunda da biraz daha rahat olursunuz. bu bir performans arabasi degil, bilginiz olsun. onceliginiz oysa baska arac bakin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    Performans için almıyorum zaten, 1.2 ile 1.4. arasında kaldım ve şanzıman ile ilgili konular aklıma takıldı.
  • 2015 yılına kadar Beetle'larda 8V 1.2 TSI motor kullanılıyordu. 2015 yılından itibaren 16V TSI'ya geçtiler. Yakıt tüketimleri neredeyse 1.5 L/100 km fark ediyor. 1.2 TSI alınacaksa 2015 ve sonrasına bakmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaRiS -- 26 Mayıs 2016; 13:16:02 >
  • BaRiS kullanıcısına yanıt
    2015 öncesi için 1.4 tercih edilmedi yani.
  • cos21 kullanıcısına yanıt
    1.4 TSI motoru hiç araştırmadım, o yüzden bir yorum yapmam doğru olmaz. Sadece 1.2 TSI için yorum yapabiliyorum ne yazık ki, onun da Euro VI motorlu versiyonunu seçmek en doğrusu olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Degil 60 20k ya dahi dsg riski alınmaz.

    bu kadar boş bir yorum görmedim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.