Şimdi Ara

Nissan Antalya Kırmızıtaş Yetkili Servisi Orijinal Olmayan Parça Kullanımı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
2.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Müşteri hiz. Arayın bakalım ne diyecekler

    Aynı gün müşteri hizmetlerini aradım; daha sonra tekrar ikinci kez aradım, facebook Nissan sayfasına yazdım, facebook nissan mesaj kutusuna ilettim.Şikayetvar.com sitesinde konu açtım ;Şu an 29.gün ve hala dönen kimse yok...
  • Yanlis anlamayin ama imzalarken neden kontrol etmediniz?

    5 dakikanizi ayirip okumak cok da zor olmasa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam da Antalya merkezde ikamet eden amcamın Qashqai almaya niyetlendiği bugünlerde bu yazılanları görmem iyi oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Yanlis anlamayin ama imzalarken neden kontrol etmediniz?

    5 dakikanizi ayirip okumak cok da zor olmasa gerek

    Bu mesajı bekliyordum ve sonunda geldi :)Bunun benim hatam; zaten fark etseydim kesinlikle imzalamazdım..Ama yinede bu Nissan'ın küçük hesaplarını örtmek için bir neden olmasa gerek..
  • onuralp78 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Bilgilendirmeleri gerekirdi. Buna benzer bir olaya şahit oldum. Ama biraz farklı. Vatandaş Bağdatlılar Otomotive arabasını parça değişimine getirmiş. Fakat parça bir kaç gün geçtiği halde temin edilememiş. Adama aynı birebir parçanın Citroen marka bilmem ne model (modeli unuttum) arabada da kullanıldığını, müşteri isterse parçanın citroen yetkili servisinden temin edilip arabaya takılabileceğini söylediler. Parçaya da garanti vereceklerini söylediler. Müşteri kabul etti. Parçayı aması için bir elemanı araba ile citroen servisine gönderdiler.

    Yapılacak işi gizlemediler. Adama açıkça söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuralp78

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Yanlis anlamayin ama imzalarken neden kontrol etmediniz?

    5 dakikanizi ayirip okumak cok da zor olmasa gerek

    Bu mesajı bekliyordum ve sonunda geldi :)Bunun benim hatam; zaten fark etseydim kesinlikle imzalamazdım..Ama yinede bu Nissan'ın küçük hesaplarını örtmek için bir neden olmasa gerek..

    Ben zaten Nissan i kesinlikle savunmuyorum,hicbir kullanici karsisinda firmanin safini tutacak degilim.

    Ancak sizde takdir edersiniz ki attiginiz imza ile resmen sikayet hakkinizi elinizden almissiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Geçmiş olsun. Bilgilendirmeleri gerekirdi. Buna benzer bir olaya şahit oldum. Ama biraz farklı. Vatandaş Bağdatlılar Otomotive arabasını parça değişimine getirmiş. Fakat parça bir kaç gün geçtiği halde temin edilememiş. Adama aynı birebir parçanın Citroen marka bilmem ne model (modeli unuttum) arabada da kullanıldığını, müşteri isterse parçanın citroen yetkili servisinden temin edilip arabaya takılabileceğini söylediler. Parçaya da garanti vereceklerini söylediler. Müşteri kabul etti. Parçayı aması için bir elemanı araba ile citroen servisine gönderdiler.

    Yapılacak işi gizlemediler. Adama açıkça söylediler.

    Keşke böyle bir yaklaşım söz konusu olsa; bu şekilde sosyal medyada günlerce bu konuyla uğraşmayı bende istemezdim. Ama yaptıklarını düzeltmek adına hiçbirşey yapmamaları insanı kötü hissettiren; ortada bir özür bile söz konusu değil..Ama müşteri hizmetleri ses kayıtlarında da vardır ; bu konu düzeltilmesse bende sonuna kadar takip edeceğimi belirttim.En kötü durumda yapabileceğim şey bu durumu sosyal medyada herkesin öğrenmesini sağlamak olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 1 Ekim 2016; 15:55:47 >




  • Arkadaş bu nissan ve honda ne zaman premium oldu da bizim haberimiz yok... Servis fiyatları tam facia ikisi de 800 küsür liradan kapı açıyorlar sonra vw neden çok satıyor abi neden satmasın ki yetkili serviste yağ bakımı en son 460 TL idi.
  • Ben hep soyluyorum da takan yok forumda. hala konu aciyolar polonun mu parcasi daha ucuz clionun mu diye. alakasi yok. artik her marka ama her marka ucusta. egeanin 80 papelden satildigi ulkede neyin parcasi ucuz olacak. sozde yerli oto bide
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Arkadaş bu nissan ve honda ne zaman premium oldu da bizim haberimiz yok... Servis fiyatları tam facia ikisi de 800 küsür liradan kapı açıyorlar sonra vw neden çok satıyor abi neden satmasın ki yetkili serviste yağ bakımı en son 460 TL idi.

    A3 dizel aracima 720 lira verdim 15binde. Bana 10bin de bir bakim sacma gelirdi bir de 800 lira istiyorlarsa bu daha da komik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qashqai yerine sportage tercih edilmeli sıfır alınıp LPG takacaksın servisede dışarda sağlam bir yere gideceksin
  • Bariz çakallık yapmışlar başka açıklaması yok, geçmiş olsun.

    Çok takılırsanız "bilginiz dahilinde onayınızla Nissan Garanti sistemine dahil olmayan parça(lar) kullanılmıştır." diyor,
    kullanılacaktır demiyor.
    Bu da daha önce sizi bilgilendirdikleri anlamına gelir, siz dersenizki beni daha önce bilgilendirmediniz onlarda hali ile bilgilendirdik diyecekler bu da ispat gerektirir.

    Ayrıca 2.sayfanın dibine yazmalarıda ayrıca art niyet.

    Uğraşır avukata veririm derseniz bu noktalardan hareket edilebilir fikrindeyim.

    Ya da çakallığa çakallık, tekrar bakıma gittiğinizde ses çıkarmayın iş ödeme-imzaya geldiğinde kontrol edin yamuk varsa imza atmayın basın çamuru yaygarayı düzgün iş yapsınlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yetkili servislere bende hiç güvenmiyorum.
    bakım yaparken görmüyoruz, bakımda değişecek parçaları değiştirdiklerinden bile emin değilim sadece fatura görüyoruz.bu yüzden uzun zamandır sadece sanayiye gidiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Geçmiş olsun. Bilgilendirmeleri gerekirdi. Buna benzer bir olaya şahit oldum. Ama biraz farklı. Vatandaş Bağdatlılar Otomotive arabasını parça değişimine getirmiş. Fakat parça bir kaç gün geçtiği halde temin edilememiş. Adama aynı birebir parçanın Citroen marka bilmem ne model (modeli unuttum) arabada da kullanıldığını, müşteri isterse parçanın citroen yetkili servisinden temin edilip arabaya takılabileceğini söylediler. Parçaya da garanti vereceklerini söylediler. Müşteri kabul etti. Parçayı aması için bir elemanı araba ile citroen servisine gönderdiler.

    Yapılacak işi gizlemediler. Adama açıkça söylediler.

    benim logan için sanayiden aldığım polen filtresinin üzerinde nissan micra yazıyordu.
    aslında çoğu parça birçok marka modele uyuyor ,hangi markanınki ucuzsa onu almak lazım.

    mesela ford ile pejonunda birçok parçası uyar,birebir aynı parça fordda daha ucuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yetkili servisin bilgi vermeden bunu yapması gerçekten enteresan; demek ki müşteri müşteri sayısı anlamında yeterli doygunluktalar ve haklarındaki oluşacak kötü izlenim onları rahatsız etmiyor.. Türkiye'de çoğu firma müşteri memnuniyeti,etik ,dolayısıyla geleceğe yatırım vs gibi konuları umursamadığı için bu kadar rahat olduklarını düşünüyorum.Sanırım 1 ay olmuş ama çözüm yok gibi gözüküyor..
    Halbuki bu orjinal polen filtresi türkiyenin herhangi bir bayisinden kolaylıkla tedarik edilip değişim yapılabilir ve size bir özür telefonu açılabilirdi.. Bu bile yok
  • Mitsubishide de fren balatasi icin orjinali var 180 lira, TRV marka var 110 lira demişti. İlginx

    En nefret ettigim markadir heralde nissan. Skoda bile daha sevimli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qq alanlar iyi diye almiyor ki,esnaf arabası diye aliyor.satarken itelerim diye anlayacagin.e bunun da bedeli boyle oluyor,akilli davranin,opulmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Qq alanlar iyi diye almiyor ki,esnaf arabası diye aliyor.satarken itelerim diye anlayacagin.e bunun da bedeli boyle oluyor,akilli davranin,opulmeyin

    Ne kadar seviyeli ve düzgün bir cevap,insan kalitesini bu şekilde belli ediyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    adammı vurdun bu kadar ağır ceza niyeotobüs şoförünü bıçaklıyana dava bile açılmadı Yeni Türkiye büle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi etiketlemedim dikkatinizi çekerse.realiteden bahsediyorum burda,qq da nissan da 5 para etmez tr piyasasinda.millet kolay satarim muhabbetine aliyor,gerci gitgide imajlari sifirlaniyor,o muhabbet de bitecek.
    Örnek mi lazim;
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=117175826&p=1&anchorToGo=117175826#117175826



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 3 Ekim 2016; 20:05:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.