Şimdi Ara

NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
108
Cevap
7
Favori
74.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar dostlar, Avustralyadan selamlar herkeze.

    Yeni bu siteyi bulup uye oldum, bu Altimalar hakkinda birkac bilgi edindirmek isterim sizlere belkide bilirsiniz.
    Bu Arabalar Japonyada Cefiro olarak satisa sunmustur. RB20 karburotor, RB20DE, RB20DET(Turbo'lu) motorlarla satilmistir. Arabalarin suspensionlerin aynisi Nissan S13'lerde bulunur (spor suspension isterseniz). Cok kisiler RB25DET R33 Skyline motorlari kolaycene takiyorlar, ustelik SR20DET (Nissan 200SX 1994-2001) motorlari bile takilabiliniyor. Benim yakin bir arkadasimin Japonyadan Avustralyaya getirilme Cefiro'su vardi, arabaya RB25DET motoru taktik, turbo'sunu degistirdik, araba 282kw-378hp yapiyordu, acayip hizli birseydi. Arka Difrensiyeli aynisi Nissan S13'lerde bulunuyor. Bunlarin heryerde parcaci var ve modifiye edilmesi icin en uygun bir arabadir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrXR6Turbo

    Merhabalar dostlar, Avustralyadan selamlar herkeze.

    Yeni bu siteyi bulup uye oldum, bu Altimalar hakkinda birkac bilgi edindirmek isterim sizlere belkide bilirsiniz.
    Bu Arabalar Japonyada Cefiro olarak satisa sunmustur. RB20 karburotor, RB20DE, RB20DET(Turbo'lu) motorlarla satilmistir. Arabalarin suspensionlerin aynisi Nissan S13'lerde bulunur (spor suspension isterseniz). Cok kisiler RB25DET R33 Skyline motorlari kolaycene takiyorlar, ustelik SR20DET (Nissan 200SX 1994-2001) motorlari bile takilabiliniyor. Benim yakin bir arkadasimin Japonyadan Avustralyaya getirilme Cefiro'su vardi, arabaya RB25DET motoru taktik, turbo'sunu degistirdik, araba 282kw-378hp yapiyordu, acayip hizli birseydi. Arka Difrensiyeli aynisi Nissan S13'lerde bulunuyor. Bunlarin heryerde parcaci var ve modifiye edilmesi icin en uygun bir arabadir.

    Merhaba hocam bilgiler için teşekkürler. Bu bilgilere ulaştım hatta laurel c33 buldum TR plakalı gümrük çıkışlı 100kda motoru rb20det motora sahip sahibiyle anlaşırsak alma durumum var. Merak ettiğim rb20det'e manuel şanzıman ne takmalıyız e36 m3ler çok iyi ama çok uçuk fiyatlı m50b25 motorun şanzımanı uyar mı rb20det'e? 350hplere kadar dayanma kapasitesine sahip bir şanzıman olarak biliyorum agresif kullanımlarda bile örneğin drift. Size önereceğim çok güzel bir forum sitesi var orda bu tür projeler çok fazla bende üyeyim zaten orayawww.techturkey.com sitenin adı türklerin her türlü hard, soft projelerini barındıran elit bir forum.




  • Emre-Dylan kullanıcısına yanıt
    BMW sanzimani veya baska arabanin sanzimanini taktirtabilirsin ama zorluk cekersin takilana kadar, sanziman ve arabanin tum yurur aksamlari komple degismesi lazim cok masrafli olur sizin icin. En kolay yolu ya Nissan 300ZX sanzimani takarsin veya yurt disindan skyline sanzimani getirtirsin. Nissan 300ZX sanzimanin aynisi Nissan Skyline R32 GTR'lerde bulunuyor birtek degisiklik, GTR sanzimanin ortasinda 4x4 transfer kutusu var 300ZX sanzimaninda 4x4 kutusu yok. Zorlanirsan 300ZX veya yurt disindan Skyline sanzimani getirtmekte en kotu durumda Nissan S13 200SX sanzimani modifiye edip kullanabilirsin.

    R32 Skyline GTR ve 300ZX sanzimanlari 500hpye kadar dayanir. Senin arabanin RB20DET motorun sanzimani otomatikse o standart 300-320hpye kadar dayanir. Bence sen arabayi simdilik otomatik olarak tut, araba zaten standart 180hp falan, arabaya bir buyuk boy Intercooler, 3inch acik egzos ve turboyu 14psi'e arttirirsan yolda tam korkulucak bir araba olur. Bu parcalar yapildiginda araba 240hpye cikmis olur, ondan sonra walbro benzin pompasi, nismo 850cc enjektorler, benzin basinc regulatoru falan derken 270hp bulursun.
    Sakin ama arabanin standart turbo'sunu 14psi'den fazla arttirma, turbo'nun pervanesi seramikten yapildigi icin 14psi'den sonra hemen pervanesi parcalanip kiriliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrXR6Turbo

    BMW sanzimani veya baska arabanin sanzimanini taktirtabilirsin ama zorluk cekersin takilana kadar, sanziman ve arabanin tum yurur aksamlari komple degismesi lazim cok masrafli olur sizin icin. En kolay yolu ya Nissan 300ZX sanzimani takarsin veya yurt disindan skyline sanzimani getirtirsin. Nissan 300ZX sanzimanin aynisi Nissan Skyline R32 GTR'lerde bulunuyor birtek degisiklik, GTR sanzimanin ortasinda 4x4 transfer kutusu var 300ZX sanzimaninda 4x4 kutusu yok. Zorlanirsan 300ZX veya yurt disindan Skyline sanzimani getirtmekte en kotu durumda Nissan S13 200SX sanzimani modifiye edip kullanabilirsin.

    R32 Skyline GTR ve 300ZX sanzimanlari 500hpye kadar dayanir. Senin arabanin RB20DET motorun sanzimani otomatikse o standart 300-320hpye kadar dayanir. Bence sen arabayi simdilik otomatik olarak tut, araba zaten standart 180hp falan, arabaya bir buyuk boy Intercooler, 3inch acik egzos ve turboyu 14psi'e arttirirsan yolda tam korkulucak bir araba olur. Bu parcalar yapildiginda araba 240hpye cikmis olur, ondan sonra walbro benzin pompasi, nismo 850cc enjektorler, benzin basinc regulatoru falan derken 270hp bulursun.
    Sakin ama arabanin standart turbo'sunu 14psi'den fazla arttirma, turbo'nun pervanesi seramikten yapildigi icin 14psi'den sonra hemen pervanesi parcalanip kiriliyor.

    Hocam sahibiyle anlaşamadık 5 kere uzun uzun konuştuk adam gümrükten 7 liraya çıkarmış bana 16 liraya kaktırmaya çalışıyor ederide o kadar yok zaten. Maksimum 13 vereceğimi söyledim yok dedi bakalım hala bekliyorum fiyatı düşerse diye zaten alıcı olmaz ülkemizde 3 aydır satılık araç sözde. Bu arada araç 210hp çeyrek mil mesafede stok 330ci ye 2 3 boy atıyor otomatik olmasına rağmen giderli bir araç stok halde bile iken. Alırsam eğer yurtdışından bodykit getirtip komple soyup motor havuzuna kadar güzel bir boya atmayı planlıyorum çürük yerlere sac pres yaptırıp uzun süre sıkıntısız binmek var aklımda. Motora girersemde stroker kit alıp veya 2. el parça parça toplayıp 2.3 2.4 e çıkarmak daha mantıklı geliyor. Stroker kit pahalı 10bin civarında işçilik hariç işçilik kargo vs derken 12 13 bulur böyle bir proje olursa 1 1.5 yıl sonra ancak gerçekleşir. Strokerden sonrada güzel bir custom turbo kit toplayıp yola devam etmek en mantıklısı ama kafadan sırf motora o zaman 25bine yakın gider 13binde araç desek 6 binde kaporta yani biraz fantazi işi. Bu kadar harcama yapmam asla 89 model ve parçası zor bulunan bir araca. Alırsam yazılım veya yeni bir ecu takarım egzoz filtre headers filan derken 235 240hp leri yakalarım oda bana yeter standart bar'dan fazlasınıda açmayı düşünmüyorum zaten. Teşekkür ederim öneriler için, saygılar.




  • ARKADAŞLAR. HERKESE SELAMLAR. KONU ÇOK AKTİF DEĞİL AMA ARADA BİR İNCİLER GELEBİLİYOR BENDE 92 MODEL ALTİMA VAR. 2.0 STANDART MODELİ VAR. BEN AÇIKÇASI PERFORMANSINDAN MEMNUN DEĞİLİM AMA YAKIT AÇISINDAN 1.6 LARDAN KESİNLİKLE FARKI YOK. ANKARADA ŞEHİR İÇİ 25-28 KURUŞ ŞEHİRLER ARASI 20 KURUŞ YAKMAKTADIR. BEN ARACA BAŞKA BİR MOTOR TAKMAK İSTİYORUM. 96 MAKSİMA MOTORU AKLIMDAN GEÇİYOR AMA ARACA UYARMI BİLMİYORUM. ÇOK FAZLA PERFORMANS ARAYIŞI İÇERİSİNDE DEĞİLİM. YAKITI ARTIRMAYACAK PERFORMANSI ARTIRACAK BİR MOTOR ARIYORUM. V6 1.8 YADA 2.0 BAŞKA BİR MOTOR TAKABİLİRMİYİM ACABA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    ARKADAŞLAR. HERKESE SELAMLAR. KONU ÇOK AKTİF DEĞİL AMA ARADA BİR İNCİLER GELEBİLİYOR BENDE 92 MODEL ALTİMA VAR. 2.0 STANDART MODELİ VAR. BEN AÇIKÇASI PERFORMANSINDAN MEMNUN DEĞİLİM AMA YAKIT AÇISINDAN 1.6 LARDAN KESİNLİKLE FARKI YOK. ANKARADA ŞEHİR İÇİ 25-28 KURUŞ ŞEHİRLER ARASI 20 KURUŞ YAKMAKTADIR. BEN ARACA BAŞKA BİR MOTOR TAKMAK İSTİYORUM. 96 MAKSİMA MOTORU AKLIMDAN GEÇİYOR AMA ARACA UYARMI BİLMİYORUM. ÇOK FAZLA PERFORMANS ARAYIŞI İÇERİSİNDE DEĞİLİM. YAKITI ARTIRMAYACAK PERFORMANSI ARTIRACAK BİR MOTOR ARIYORUM. V6 1.8 YADA 2.0 BAŞKA BİR MOTOR TAKABİLİRMİYİM ACABA.

    Hocam şimdi işe gidiyorum gelince detaylı şekilde cevaplayacağım. Ama şunu söyleyim dediğiniz motorun 2 versiyonu var TR'de VQ20 ve VQ30 var v6 motordur ve yakıtı üzebilir. Altimaya swap(farklı motor takmak) yapmak için büyük masrafları gözden çıkarsınız ama yapacağım diyorsanız en uygunu m50b20(bmw e36 320i motorudur 1992-1995 döküm olduğu için yüksek güçlere dayanır 600 700hp gibi. m52b20 de aynı motordur ama alimünyum olduğu için 300 350hplerde elinizde kalma olasılığı yüksektir e36 96 99 arası modellerde kullanılmıştır) olacaktır tam tesisat halde şanzıman beyin elektrik aksam motor ve faturalı halde temizini 7bin'e alırsınız yada m50b25 192hp bunuda 9 liraya filan maal edersiniz. Gelince özelden size daha net yazarım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    ARKADAŞLAR. HERKESE SELAMLAR. KONU ÇOK AKTİF DEĞİL AMA ARADA BİR İNCİLER GELEBİLİYOR BENDE 92 MODEL ALTİMA VAR. 2.0 STANDART MODELİ VAR. BEN AÇIKÇASI PERFORMANSINDAN MEMNUN DEĞİLİM AMA YAKIT AÇISINDAN 1.6 LARDAN KESİNLİKLE FARKI YOK. ANKARADA ŞEHİR İÇİ 25-28 KURUŞ ŞEHİRLER ARASI 20 KURUŞ YAKMAKTADIR. BEN ARACA BAŞKA BİR MOTOR TAKMAK İSTİYORUM. 96 MAKSİMA MOTORU AKLIMDAN GEÇİYOR AMA ARACA UYARMI BİLMİYORUM. ÇOK FAZLA PERFORMANS ARAYIŞI İÇERİSİNDE DEĞİLİM. YAKITI ARTIRMAYACAK PERFORMANSI ARTIRACAK BİR MOTOR ARIYORUM. V6 1.8 YADA 2.0 BAŞKA BİR MOTOR TAKABİLİRMİYİM ACABA.

    Hocam swap işi çok zahmetlidir swap kiti alacaksınız yurtdışından getirtmek zorundasınız ayrıca işçilik ve parça gelme süreci usta bulma bulsanız bile 2 günde koyduk motoru yürütüyoruz olayı olmaz. Bmw motoru kullanırsanız 2 3 haftada swap işi biter parça gelme süresi hariç. Japon araca japon motoru koyuyum deseniz bu çok zaman ve maddiyat ister. Ayrıca aracın şanzıman yürüyen frenlerine kadar yenilemek upgrade yapmak gerekecek yani 3 4 bin lirayla olacak iş değil bu. Altimanın motoru nissan s13'ün motor bloğuna sahip diye biliyorum ca18det'e benziyor onun üst kapağını kullanabilirsiniz muhtemelen headers filan ufak şeylere girersiniz ortalama 20 25hp yakalarsınız ama 4 5 bine maal olur tahminimce. Bence altimayı satıp başka bir modele yönelin. Ayrıca performans isteyip yakıt sarfiyatı düşük bir hayal 90 larda yapılan teknoloji buna izin vermiyor. Böyle bir isteğiniz var ise gözden 20 bin lira çıkartmanız lazım 2005+ üstü model araçlara yönelmeniz gerek. Altimaya swap bende düşündüm rb25det(skyline r33 motoru) m50b25 filan ama sıkıntı bir m50b20 swapa bile kafadan 15bin lira gidecektir haberiniz olsun. Bu işlerde ya çok çevreniz bilginiz olacak yada çok paranız iyi bir ustanız olacak öyle yapacaksınız yoksa sıkıntılı işler. Ben şuan rb20det motora sahip nissan laurel c33 buldum cüzzi bir miktara ama onu bile almaya çekiniyorum yurtdışında olsam gözü kapalı alırım ama bu ülkede böyle araçlar bize haram. Parça sıkıntı bir parçanın gelme süresi 3 ay oda japonyadan geliyor amerika filanda değil yani. En güzeli malesef bizim ülkede bmw yapmak yada honda yapmak gerisi sorun ve sıkıntı. Saygılar...




  • Abi bu işi en iyi malezyalılar yapıyor zaten rb20det motorlu altima yani cefirolar oraya gitmiş zamanında çok iyi araçlar çıkarmışlar piyasaya. Zaten altima denince akla gelen ilk yer malezya. Youtubedan cefiro a31 malaysia diye aratın bulursunuz.

    Konuyu canlandırıyım çok severim a31'ide...

     NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP

     NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP

     NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP




  • Paylaşımlar için teşekkürler hocam. Bizim ülkemizde en ezgin motorlusu mevcut maalesef. O kadar butce ayırıp araçla uğraşamam. Sadece biraz performans artırmak istiyorum. Belliki böylekullanmaya decam edeceğiz. Ben Araci cok iyi bi durumda almadım. Sanziman kötüydü koltuklar lesti camlar calismiyi vs vs bi ton incik boncuk iside vardı. Kelepir fiyata aldim ufak ufak uğraşıyorum. Simdi komple boyaya girmeyi düşünüyorum. 2500 lira fiyat cekiyo kaportacı abilerimiz. O parayi vermeye kıyamadım. Babam usta bir mobilyacı olduğu icin macun işlerini cok usta bi şekilde yapti astarıni attık sadece boya kaldı. Simdiye kadar boya icin komple malzemelere 200 lira harcadım alt pütür malzameside dahil. Orjinal kendi boyası kilosu 35 lira misss gibi 2 kilo aldım bol bol yeter gibi. Simdi tanıdık hatır gönül işiyle birisine sadece boya yaptırmayı düşünüyorum. Araba astarli boyalı geziyoruz bakalım aldigimda arac assagidaki haldeydi. Goren cok diri bi arac iyi bulmussun diyo bakalim son hali nasıl olacak.son halinin resimlerini ekleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Paylaşımlar için teşekkürler hocam. Bizim ülkemizde en ezgin motorlusu mevcut maalesef. O kadar butce ayırıp araçla uğraşamam. Sadece biraz performans artırmak istiyorum. Belliki böylekullanmaya decam edeceğiz. Ben Araci cok iyi bi durumda almadım. Sanziman kötüydü koltuklar lesti camlar calismiyi vs vs bi ton incik boncuk iside vardı. Kelepir fiyata aldim ufak ufak uğraşıyorum. Simdi komple boyaya girmeyi düşünüyorum. 2500 lira fiyat cekiyo kaportacı abilerimiz. O parayi vermeye kıyamadım. Babam usta bir mobilyacı olduğu icin macun işlerini cok usta bi şekilde yapti astarıni attık sadece boya kaldı. Simdiye kadar boya icin komple malzemelere 200 lira harcadım alt pütür malzameside dahil. Orjinal kendi boyası kilosu 35 lira misss gibi 2 kilo aldım bol bol yeter gibi. Simdi tanıdık hatır gönül işiyle birisine sadece boya yaptırmayı düşünüyorum. Araba astarli boyalı geziyoruz bakalım aldigimda arac assagidaki haldeydi. Goren cok diri bi arac iyi bulmussun diyo bakalim son hali nasıl olacak.son halinin resimlerini ekleyeceğim

    Fotoğrafları büyük hevesle beklemekteyim, size önereceğim mükemmel bir site var arabalarla ilgili Türkiyenin en iyi elit forumu diyebilirim engin tecrübelere sahip abilerimiz mevcut orda sitewww.techturkey.com/forum kesinlikle üye olun faydasını göreceksiniz hocam.




  • Arkadaslar ben almera kullanicisiyim oyle gezinirken dikkatimi cekti konsoldaki ekran nedir acaba yolcu tarafindaki merak ettim de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam arkadaslar bende altıma kullanıcısıyım benım aracımda tekleme sorunu var bılgısı olan varsa yardımcı olabılırmı.
  • Far ampüllerinin H değeri kaç acaba? Her fara 2 ampül takılıyor galiba.
  • Standart Far H4 tür . Kısa uzun aynı ampuldedir. Farlarda ki diğer ampul H1 ve sis farı olarak tasarlanmış.
  • Arkadaşlar selam bu arabadan bir tanıdıkta vardı.
    Çok iyi çekiyordu önceki yorumlarda diğer 2.0lardan az çeker falan denmişte.
    2.0 140hplik lagunadan daha iyi bir çekişi var gibidi.
    Bu arabayı hala kullanan var mı forumda ?
    Tasarımına hastayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kullanıyorum mesela .
    Çekiş göreceli bir kavram . Bence böyle bir araç için gayet iyi . Birçok kez yüklü vaziyette uzun yol da yaptım ve hiç üzmedi . Alıp yarışa katılayım demek için güçsüz ama günlük kullanım için çok çok yeterli . Türkiye de olmasa da aynı aracın RB20DET kodlu çok daha güçlü ve turbo motorlu versiyonu da var . E ondan daha güçsüz tabi bizdekiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyus

    Ben kullanıyorum mesela .
    Çekiş göreceli bir kavram . Bence böyle bir araç için gayet iyi . Birçok kez yüklü vaziyette uzun yol da yaptım ve hiç üzmedi . Alıp yarışa katılayım demek için güçsüz ama günlük kullanım için çok çok yeterli . Türkiye de olmasa da aynı aracın RB20DET kodlu çok daha güçlü ve turbo motorlu versiyonu da var . E ondan daha güçsüz tabi bizdekiler

    Kaç hp hocam sizin ki ?
    Parça sıkıntısı oluyor mu ?
    Arabanın memnun olmadığınız yönleri var mı ?
    Kliması kaloriferi nasıl ?
    Modeline göre ses yalıtımı nasıl ?
    Sunroof stabil çalışıyor mu veya 2 yönlü mu ?
    Yakıt tüketimi lpgde ?
    Ustasını bulmak zor oluyor mu ?
    Çok soru sordum ama internette altima ile ilgili bilgi çok az
    Bordo renk bi altima almayı düşünüyorum birazda modifiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reodentreomantik -- 9 Eylül 2015; 19:37:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu Linkte CA20S kodlu motora bakabilirsin. Türkiyeye resmi ithalatla gelenlerde bu motor vardır . Nissanın birçok araç kullandığı güvenilir bir motordur. Tork olarak başarılıdır.

    Parça sıkıntısı şu ana kadar yaşamadım . Büyük şehirde yaşamıyorsanız bile kargo ile bir günde elinizde oluyor . Bir kere kabüratör değiştirdim komple . Bu da çok başarılı LPG servisi yüzünden oldu . Onu mesela çıkmacılardan aynı gün temin edebildim . Bunun dışında çıkma aramam gerekmedi .

    Aracı yaşına ve fiyatına göre değerlendirdiğim için memnun olmadığım bir yanı yok açıkçası .

    Ses yalıtımı gayet iyi. Yıpranmamışında hala öylr pek iç trim tıkırtıları falan duyamazsınız . Üst segment ve japon işi bu anlamda kendini göstermiş . Birde eğer ses konusuna hassasanız kapı içlerini bitüself türümalzeme ile destekleyebilirsiniz . Çamulukiçleri dahil pütür uygulama da çoğu araçta olduğu gibi bu araçta da işe yarayacaktır .

    Klima kalorifer canavar . Aman nazar değmesin . Gazı hiç değişmedi ve gaz basılmadı mesela.

    Sunroofa da nazar değmesin . Gayet iyi çalışıyor , su sızdırmıyor. Ve evet elektrikli ve iki yönlüdür .

    LPG sağlıklı bir motor ve düzgün bir ayar ile Şehir içinde 35 kuruş civarında (1 ay önce ölçtüm son bakım ve ayardan sonra ölçmedim. Ölçüp yazarım) . Tabi bu aşırı dur kalk olmadan ve sakin kullanımda . Uzun yolda 26-27 kuruşlara düşüyor ama sakin kullanım ve 100 km civarı sürat ile .

    Biraz yaşlı japonlarla uğraşan dürüst bir usta işi çözüyor . Bu yılların japonları birbirine benziyor yapı olarak . Zaten çok spesifik bir bakım prosedürü yok . Ama japoncu bir ustanın bakmasını tavsiye ederim.

    Başka konular olursa elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışırım . HEr araç gibi yıpranmamış , kasap usta eline düşmemiş bir araç almaya dikkat edin . Şurasına bakın diye özellikle söyleyebileceğim kronik bir sorunla karşılaşmadım . Ama yaşı itibari ile Aracı bir ustaya lifte alıp vs gösterin . Yürüyenini difransiyelini vs usta dinlesin - baksın . Olası yada oluşmuş masrafları görerek alın .

    Modifiyesi ülkemizde pek olmasa da başka memleketlerde hayli uğraşan var .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyus

    Şu Linkte CA20S kodlu motora bakabilirsin. Türkiyeye resmi ithalatla gelenlerde bu motor vardır . Nissanın birçok araç kullandığı güvenilir bir motordur. Tork olarak başarılıdır.

    Parça sıkıntısı şu ana kadar yaşamadım . Büyük şehirde yaşamıyorsanız bile kargo ile bir günde elinizde oluyor . Bir kere kabüratör değiştirdim komple . Bu da çok başarılı LPG servisi yüzünden oldu . Onu mesela çıkmacılardan aynı gün temin edebildim . Bunun dışında çıkma aramam gerekmedi .

    Aracı yaşına ve fiyatına göre değerlendirdiğim için memnun olmadığım bir yanı yok açıkçası .

    Ses yalıtımı gayet iyi. Yıpranmamışında hala öylr pek iç trim tıkırtıları falan duyamazsınız . Üst segment ve japon işi bu anlamda kendini göstermiş . Birde eğer ses konusuna hassasanız kapı içlerini bitüself türümalzeme ile destekleyebilirsiniz . Çamulukiçleri dahil pütür uygulama da çoğu araçta olduğu gibi bu araçta da işe yarayacaktır .

    Klima kalorifer canavar . Aman nazar değmesin . Gazı hiç değişmedi ve gaz basılmadı mesela.

    Sunroofa da nazar değmesin . Gayet iyi çalışıyor , su sızdırmıyor. Ve evet elektrikli ve iki yönlüdür .

    LPG sağlıklı bir motor ve düzgün bir ayar ile Şehir içinde 35 kuruş civarında (1 ay önce ölçtüm son bakım ve ayardan sonra ölçmedim. Ölçüp yazarım) . Tabi bu aşırı dur kalk olmadan ve sakin kullanımda . Uzun yolda 26-27 kuruşlara düşüyor ama sakin kullanım ve 100 km civarı sürat ile .

    Biraz yaşlı japonlarla uğraşan dürüst bir usta işi çözüyor . Bu yılların japonları birbirine benziyor yapı olarak . Zaten çok spesifik bir bakım prosedürü yok . Ama japoncu bir ustanın bakmasını tavsiye ederim.

    Başka konular olursa elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışırım . HEr araç gibi yıpranmamış , kasap usta eline düşmemiş bir araç almaya dikkat edin . Şurasına bakın diye özellikle söyleyebileceğim kronik bir sorunla karşılaşmadım . Ama yaşı itibari ile Aracı bir ustaya lifte alıp vs gösterin . Yürüyenini difransiyelini vs usta dinlesin - baksın . Olası yada oluşmuş masrafları görerek alın .

    Modifiyesi ülkemizde pek olmasa da başka memleketlerde hayli uğraşan var .

    105 hp sanırım.
    Güvenlik konusunda nasıl araç ?
    Hava yastığı yok sanırım abs var mı ?
    Arkadan itiş sanırım araç.
    Birde kaç km civarı normaldir bu araç için ?
    Arka kapılarda hoparlör yeri var mı ?
    Birde kaç para civarı ideal bu araçlar için internette 13-14 isteyende var 7-8 isteyende.
    Modifiyieden kastım jant boya falandı zaten apaçi işi yapmam.
    Araba döşemeleri bulunuyor mu kapı içleri falan ?
    Zaman ayarlı silecek vardır sanırım birde selektör kolu var mı?
    Yine çok soru sordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ABS ve hava yastığı yok . Ama benzeri fiyatta ki araçlardan güvenlidir . Evet arkadan itişli.

    Kapı döşemelerini sıfır bulabileceğini sanmam . Ama kolay kolay da yıpranmazlar . Km konusu göreceli araç incelenmeli . Piyasa da Km düşüren de çok . O yüzden yakından bakmak incelemek gerekli.

    Aracın piyasası değişken . Piyasada zaten az olduğundan biraz tutturabildiğine durumu var . Araç piyasası baya yükselmiş durumda . Bu halde 7-8 milyara temiz bulmak pek mümkün görünmüyor . Ama adam çok sıkışmıştır falan arada derede denk gelir , küçük ihtimal .

    Zaman ayarlı silecek ve selektör kolu elbette var
    Arka kapılarda hop. yeri yok . 4 hop. var ön kapılarda ve arka camın önünde pandizotta .




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.