Şimdi Ara

NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
7
Favori
74.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP



     NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 7 Haziran 2010; 16:40:29 >



    esenbeyaz bu mesajı paylaştı
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    NISSAN LAUREL ALTİMA FAN CLUP

    Nissan Laurel Altima, Nissan tarafından üretilen orta sınıf bir otomobildir. İlk olarak 1992 yılında piyasaya sürülmüştür. Laurel Altima, konforlu sürüşü, güçlü performansı ve şık tasarımıyla kullanıcılar tarafından beğenilmektedir.

    Nissan Laurel Altima'nın kullanıcı yorumları genellikle olumludur. Kullanıcılar, aracın geniş iç mekanı, yumuşak süspansiyonu ve güvenilirliğini övmektedir.

    Laurel Altima, Nissan Altima'nın lüks bir versiyonudur. Daha lüks malzemeler, gelişmiş özellikler ve daha güçlü bir motor ile donatılmıştır. Laurel Altima GTS-R, modelin en üst versiyonudur ve daha sportif bir süspansiyona ve daha güçlü bir motora sahiptir.

    Laurel Altima, sağlam ve güvenilir bir otomobil olarak bilinmektedir. Uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanılabilir. Ancak, tüm araçlar gibi düzenli bakım ve onarım gerektirir.

    Nissan Laurel Altima almayı düşünüyorsanız, aşağıdaki faktörleri göz önünde bulundurmalısınız:

    • Bütçe: Laurel Altima, Nissan Altima'dan daha pahalıdır. Bütçenizi buna göre ayarlamalısınız.
    • Kullanım amacı: Laurel Altima, günlük kullanım için uygun bir otomobildir. Ancak, spor sürüş için daha uygun bir araç arıyorsanız Laurel Altima GTS-R'ı tercih edebilirsiniz.
    • Bakım maliyetleri: Laurel Altima, tüm araçlar gibi düzenli bakım ve onarım gerektirir. Bakım maliyetlerini karşılayabileceğinizden emin olmalısınız.

    Genel olarak Nissan Laurel Altima, konforlu, güvenilir ve şık bir otomobildir. İhtiyaçlarınızı ve bütçenizi karşılayan bir araç arıyorsanız Laurel Altima'yı göz önünde bulundurabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bende Geçenlerde Bir Laurel Altima aldım . Ne yazık ki kıymeti anlaşılamamış araçlar arasında ülkemizde . Burda kullanıcı sayımız artsa çok faydalı olacaktır .

    Örnek olsun son yaptırdığım işlerdeki parça durumunu yazayım mesela :
    Rotil : 30 lira
    Komple kayışlar : 45 Lira
    Triger Bilyası : 60 Lira
    Termostat orjinal : 30 lira
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyus

    Bende Geçenlerde Bir Laurel Altima aldım . Ne yazık ki kıymeti anlaşılamamış araçlar arasında ülkemizde . Burda kullanıcı sayımız artsa çok faydalı olacaktır .

    Örnek olsun son yaptırdığım işlerdeki parça durumunu yazayım mesela :
    Rotil : 30 lira
    Komple kayışlar : 45 Lira
    Triger Bilyası : 60 Lira
    Termostat orjinal : 30 lira





    kaça aldın hocam.
  • Motor
    Motor Hacmi
    ve Beygir gücü 1974 cc
    90 hp 1974 cc
    90 hp 1974 cc
    90 hp
    Motor Özellikleri 4 Silindir 8 Valve 4 Silindir 8 Valve 4 Silindir 8 Valve
    Sıkıştırma Oranı - - -
    Motor Gücü (hp-d/d) 90 hp @ 5200 d/d 90 hp @ 5200 d/d 90 hp @ 5200 d/d
    Maks. Tork (Nm-/d) 148 Nm @ 148 d/d 148 Nm @ 148 d/d 148 Nm @ 148 d/d
    Şanzıman
    Şanzıman - - -
    Aktarma Arkadan İtiş Arkadan İtiş Arkadan İtiş
    Performans
    0-100 km/h (sn) 13.5 sn 13.5 sn 13.5 sn
    Maks. Hız (km/h) 170 km/h 170 km/h 170 km/h
    60-100 km/h - - -
    80-120 km/h - - -
    Yakıt Tüketimi
    Karma - - -
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota SUPRA

    Motor
    Motor Hacmi
    ve Beygir gücü 1974 cc
    90 hp 1974 cc
    90 hp 1974 cc
    90 hp
    Motor Özellikleri 4 Silindir 8 Valve 4 Silindir 8 Valve 4 Silindir 8 Valve
    Sıkıştırma Oranı - - -
    Motor Gücü (hp-d/d) 90 hp @ 5200 d/d 90 hp @ 5200 d/d 90 hp @ 5200 d/d
    Maks. Tork (Nm-/d) 148 Nm @ 148 d/d 148 Nm @ 148 d/d 148 Nm @ 148 d/d
    Şanzıman
    Şanzıman - - -
    Aktarma Arkadan İtiş Arkadan İtiş Arkadan İtiş
    Performans
    0-100 km/h (sn) 13.5 sn 13.5 sn 13.5 sn
    Maks. Hız (km/h) 170 km/h 170 km/h 170 km/h
    60-100 km/h - - -
    80-120 km/h - - -
    Yakıt Tüketimi
    Karma - - -
    Birkaç gün önce bu başlık altında birşeyler yazmıştım ancak nedense yok olmuş. Anlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kandoR21

    Birkaç gün önce bu başlık altında birşeyler yazmıştım ancak nedense yok olmuş. Anlayamadım.

    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar bende nissan laurel altima yeni aldım çok güzel bir araç tavsiye ederim herkese
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mOLCar

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Abi 2000 motor 90 beygirBumu yani kıymeti anlaşılamamış araba yapmayın abiler.Bu aracı 1300 motor Getz'ler bile yer yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa44romeo

    Abi 2000 motor 90 beygirBumu yani kıymeti anlaşılamamış araba yapmayın abiler.Bu aracı 1300 motor Getz'ler bile yer yahu

    Alıntıları Göster
    Araç 90 beygir değil o bilgiyi nerden almış bilmiyorum ama 90 model laurel sahibiyim 2000 motor 153 beygir aracım. Motora iyi baktıysanız arabay yerinde durduramazsınız. körfez krizi sonrası türkiyeye gelen araçlar genelde arap ülkeleri için üretildiğinden yakıt önemsenmemiş . ama yinede lpg ile şehir içi 26 kuruş şehirler arası 21 kuruş gibi bir rakama kullanıyorum.Zamanında makam arabası olarak kullanıldı. toyota corona mazda 626 honda accourd ve laurel hemen hemen aynı araçlardır. çok kaçar ama benzinde can yakar. artı olarak. zamanının en dolu arabalarıdır. kolay kolay donemsızı bulunmaz. parça sıkıntısıda hiç çekmedim. her yerini istediğim zaman hesaplı bir şekilde bulabiliyorum.Sorusu olanlara yardımcı olabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berquLes

    Araç 90 beygir değil o bilgiyi nerden almış bilmiyorum ama 90 model laurel sahibiyim 2000 motor 153 beygir aracım. Motora iyi baktıysanız arabay yerinde durduramazsınız. körfez krizi sonrası türkiyeye gelen araçlar genelde arap ülkeleri için üretildiğinden yakıt önemsenmemiş . ama yinede lpg ile şehir içi 26 kuruş şehirler arası 21 kuruş gibi bir rakama kullanıyorum.Zamanında makam arabası olarak kullanıldı. toyota corona mazda 626 honda accourd ve laurel hemen hemen aynı araçlardır. çok kaçar ama benzinde can yakar. artı olarak. zamanının en dolu arabalarıdır. kolay kolay donemsızı bulunmaz. parça sıkıntısıda hiç çekmedim. her yerini istediğim zaman hesaplı bir şekilde bulabiliyorum.Sorusu olanlara yardımcı olabilirim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar güncel konu pek yok buldugum bi araba var 91 model 9500 istiyolar kusursuz ne dersiniz alayımmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: techjop

    Arkadaşlar güncel konu pek yok buldugum bi araba var 91 model 9500 istiyolar kusursuz ne dersiniz alayımmı ?

    Alıntıları Göster
    motor Twincam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suayba

    motor Twincam

    Alıntıları Göster
    Ben Nissan Laurel Altima 2.0 sgl araçlar 105 beygir olarak biliyorum gerçi PS yada HP olarak farklı rakamlar ortaya cıkabilir.Aslında yurtdışında Nissan Cefiro A31 diye geçiyor ve motor Twincam hatta turbolusu da var ve 2.4 V6 secenegide mevcut orada drift makinası olarak geciyor.Türkiyedeki motor secenegi karburatörlü 2.0 sanırım bluebirdlerin motorları kullanılmış.Bende bir tane altima almayı düşünüyorum ama kullananlardan parça sıkıntısı konusunda rotil balata felan değil mesela sanzıman defransiyel kaporta parçaları incik boncuk dediğimiz plastik aksamlar sunroof fitili kapı ve camfitilleri gibi parçalar bulunabiliyor mu bunu ögrenmek istiyorum.Piyasadaki fiyatına bakınca kuş serisi alanlara hayret ediyorum.Alırken bu araçların nesine dikkat edicez bir de maxima yada diğer nissanlardan parça uyuyor mu?Ford Taunus 2.0 gts var bende motorunu yeni yaptırttım ama Altimaların duruşu hoşuma gittiği için değiştirmek istiyorum.Sonuçta Altimanın karbüratörünü değiştirince birde headers atınca kasayı rahatlıkla taşıyacagına eminim.Lpg de performansın düşmemesi içinde blos lpg karburatörü taktırtmak yeterli olacaktır.Sonrası konfor keyif diye düşünüyorum ama aklımı kurcalayan parça ve temizini bulabilmek.Tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcalibra

    Ben Nissan Laurel Altima 2.0 sgl araçlar 105 beygir olarak biliyorum gerçi PS yada HP olarak farklı rakamlar ortaya cıkabilir.Aslında yurtdışında Nissan Cefiro A31 diye geçiyor ve motor Twincam hatta turbolusu da var ve 2.4 V6 secenegide mevcut orada drift makinası olarak geciyor.Türkiyedeki motor secenegi karburatörlü 2.0 sanırım bluebirdlerin motorları kullanılmış.Bende bir tane altima almayı düşünüyorum ama kullananlardan parça sıkıntısı konusunda rotil balata felan değil mesela sanzıman defransiyel kaporta parçaları incik boncuk dediğimiz plastik aksamlar sunroof fitili kapı ve camfitilleri gibi parçalar bulunabiliyor mu bunu ögrenmek istiyorum.Piyasadaki fiyatına bakınca kuş serisi alanlara hayret ediyorum.Alırken bu araçların nesine dikkat edicez bir de maxima yada diğer nissanlardan parça uyuyor mu?Ford Taunus 2.0 gts var bende motorunu yeni yaptırttım ama Altimaların duruşu hoşuma gittiği için değiştirmek istiyorum.Sonuçta Altimanın karbüratörünü değiştirince birde headers atınca kasayı rahatlıkla taşıyacagına eminim.Lpg de performansın düşmemesi içinde blos lpg karburatörü taktırtmak yeterli olacaktır.Sonrası konfor keyif diye düşünüyorum ama aklımı kurcalayan parça ve temizini bulabilmek.Tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar altima se 2.0 91 model almayı düşünüyorum kullananlar yada fikri olanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.parça-yakıt-genel surunlar.konfor ilginize teşekkürler....araçın linkinide ekliyorum...ve araça 8.000 tl istiyorar...http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-2-sahibinden-yeni-vizeli-nissan-altima-100834131/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supra77

    selam arkadaşlar altima se 2.0 91 model almayı düşünüyorum kullananlar yada fikri olanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.parça-yakıt-genel surunlar.konfor ilginize teşekkürler....araçın linkinide ekliyorum...ve araça 8.000 tl istiyorar...http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-2-sahibinden-yeni-vizeli-nissan-altima-100834131/detay

    Alıntıları Göster
    Hoooorttt.

    Bu araç hakkında güncel bilgiler almak istiyorum.

    LPG uyumu,
    şuan ki bakım maliyetleri,
    parça fiyatları,
    km de kaç lt yaktığı ( LPGli ve LPGsiz )
    alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği,
    kronik sorunları

    gibi durumlar hakkında bilgi almak istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Hoooorttt.

    Bu araç hakkında güncel bilgiler almak istiyorum.

    LPG uyumu,
    şuan ki bakım maliyetleri,
    parça fiyatları,
    km de kaç lt yaktığı ( LPGli ve LPGsiz )
    alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği,
    kronik sorunları

    gibi durumlar hakkında bilgi almak istiyorum.

    Alıntıları Göster
    vaybe ben bu konuyu unutmuş bile hayat gailesi peşinde :-)

    Neyse aracı hala kullanıyorum . Bazen satayım diye aklımdan geçiyor ama daha iyisini almak için iki katı para koymak lazım en az ... aldığımdan beri binlerce km şehir içi ve dışı yol yaptım . Konforu , verdiği güven hissi vs çok iyi . Hiçbir aksamında arıza yaşamadım şuana kadar herşey faal ... Bakalım önümüzde ki günlerde komple bir bakıma ve boyaya sokmayı planlıyorum . Zira boya yanığı söz konusu , eh 91 model ve orjinal boyası üzerinde ki o kadarı normal artık ...

    - LPG uyumu konusunda herhangi bir sıkıntı yok gayet uyumlu ama düzgün bir mixer kullanın öyle karbüratörü delmek gibi fantazilere girilmemesi gerekiyor .

    - Bakım maliyetleri herhangi bir araçtan farklı değil. 30-40 lira rotiller , triger seti 100 lira gibi filtre vs zaten diğer araçlarla benzer . Araç mekanik bir aaç olduğundan pek sorun çıkarmıyor . 6 ay kadar önce komple buji , distirbütör kapağı , tevzi makarası , buji kablolarını değiştirdim ve hepsi nissan marka orjinal olmak üzere 200-250 lira gibi bir rakam ödedim . Geçenlerde sırf eskimiştir artık diye düşündüğüm için (ben biraz takıntılıyımdır usta gerek yok dediyse de) ön salıncakları değiştirdim .komple salınca rotilleriyle 275tl/adet alındı ve orjinal parçaydı.ilkinin 91 yılından bu yana kullanılıp keyfi olarak değiştiğini düşünürsek birşey değil .

    - LPG siz yakıtını ölçmedim . Haftada 1 aracı benzinde kullanıyorum (akşamları benzine alma hariç) ama ölçmedim açıkcası . LPG de şehir içi 35-36 kr yakar şehir dışı sakin kullanımda 25 kuruşulara düşer . Bu değerler sakin kullanım için . Yoksa aracı zorlarsanız malum kasası büyük bir araç o zaman yakış artacaktır .

    - Kronik herhangi bir sorunu yok benim karşılaştığım . Alırken temiz ciddi kazası olmayan bir araç seçilip . iyi bir kontrolden geçirilirse sorun yaşatacağını sanmam .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyus

    vaybe ben bu konuyu unutmuş bile hayat gailesi peşinde :-)

    Neyse aracı hala kullanıyorum . Bazen satayım diye aklımdan geçiyor ama daha iyisini almak için iki katı para koymak lazım en az ... aldığımdan beri binlerce km şehir içi ve dışı yol yaptım . Konforu , verdiği güven hissi vs çok iyi . Hiçbir aksamında arıza yaşamadım şuana kadar herşey faal ... Bakalım önümüzde ki günlerde komple bir bakıma ve boyaya sokmayı planlıyorum . Zira boya yanığı söz konusu , eh 91 model ve orjinal boyası üzerinde ki o kadarı normal artık ...

    - LPG uyumu konusunda herhangi bir sıkıntı yok gayet uyumlu ama düzgün bir mixer kullanın öyle karbüratörü delmek gibi fantazilere girilmemesi gerekiyor .

    - Bakım maliyetleri herhangi bir araçtan farklı değil. 30-40 lira rotiller , triger seti 100 lira gibi filtre vs zaten diğer araçlarla benzer . Araç mekanik bir aaç olduğundan pek sorun çıkarmıyor . 6 ay kadar önce komple buji , distirbütör kapağı , tevzi makarası , buji kablolarını değiştirdim ve hepsi nissan marka orjinal olmak üzere 200-250 lira gibi bir rakam ödedim . Geçenlerde sırf eskimiştir artık diye düşündüğüm için (ben biraz takıntılıyımdır usta gerek yok dediyse de) ön salıncakları değiştirdim .komple salınca rotilleriyle 275tl/adet alındı ve orjinal parçaydı.ilkinin 91 yılından bu yana kullanılıp keyfi olarak değiştiğini düşünürsek birşey değil .

    - LPG siz yakıtını ölçmedim . Haftada 1 aracı benzinde kullanıyorum (akşamları benzine alma hariç) ama ölçmedim açıkcası . LPG de şehir içi 35-36 kr yakar şehir dışı sakin kullanımda 25 kuruşulara düşer . Bu değerler sakin kullanım için . Yoksa aracı zorlarsanız malum kasası büyük bir araç o zaman yakış artacaktır .

    - Kronik herhangi bir sorunu yok benim karşılaştığım . Alırken temiz ciddi kazası olmayan bir araç seçilip . iyi bir kontrolden geçirilirse sorun yaşatacağını sanmam .

    Alıntıları Göster
    nissanın zamanındaki en konforlu aracıdır 2 tane alıp sattım ve hala aklımda alma planlarım var cok güzel keyifli bir araçtır güzel düzgününü buldunuz mu sıkıntı yaşamassınız en önemlisi motoruna bakın motoru yag yakma olasılıgı yapabilir yada segman istiyebilir gerçi komple motoru 1000 tl ye yenilersiniz

    vkipedia için cevirmenlik yaptıgım yazımı sizlerle paylaşmak istiyorum eski araçlarım 34 jvs ... 34 hab... biri yeşil digeri maviydi en son aldıgım gerçekten iyiydi keyifliydi yalovadan istabula getirdim facebookta resmi cefiro severler sayfam var bakabilirsiniz bu araca gerçekten gönül vermiş arkadaşlarım vardır

    I Love My Nissan Cefirofacebook
    I Love My Nissan Cefiro
    https://www.facebook.com/pages/I-Love-My-Nissan-Cefiro/42346463918?fref=ts



    Nissan 1988 yılında Japonya'ya A31 sedan serisi olarak Cefiro adıyla aracını yayınladı.Skyline GTS-t (R32), 210 PS (154 kW) gücüne sahip bir 2.0 litrelik turbo beslemeli sıralı altı silindirli motor bulundurur ayrıca GTS-R olarak adlandırılan üst sınıf modelide aynı motoru kullanır. Diğer çeşitleri [https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine Nissan RB serisi motor] sürümleri ile gelmiştir. Yenilenen Cefiro , Nissan Skyline ile eş deger fiyatla japonya pazarına giriş yapmıştır. Birçok sürümlerinde HICAS (Yüksek Kapasiteli Aktif Direksiyon Kontrollü)Direksiyon sistemi kullanılmıştır. Nissan latin amerika versiyonunda laurel altima olarak pazara sundu japonya pazarında soldan direksiyonlu olanlar cefiro adında pazara sunuldu, yapma alışılmadık bir adım attı - En ihracat pazarlarında bu yuvaya Nissan Maxima tarafından doldurulmuştur.Japon sürümlerinin aksine, ihracat modelleri bir tek cam olan 2.4-litre RB sıralı altı 141 hp (105 kW) üreten. Bir Karbonlu RB24 motor ile donatılmıştır 1990 yılından itibaren, A31 makyajlı ve revize ışık ve tampon / ızgara tasarımı yanı sıra güncel bir iç mekana sahip bir yumuşak bir görünüm verildi.Cefiro Toyota Nissan ayrı Nissan bayiliği her araç satış, Skyline ve Laurel modellerine benzer bir üçüncü alternatif olarak Cefiro sunan, Toyota Cresta ve Toyota Chaser üçüz ile Mark II platformu genişleyen bir sonucu olarak tanıtıldı.Türkiye versiyonu. Nissan Altima defne Olarak adlandırılmaktadır.Turkiye ye 90'ların Başında Giriş yapmıştır ve döneminin en Üst düzeyde Konfor ve özelliklerine sahiptir.Ancak motoru Olarak verimsiz Motorla türkiye pazarina Giriş yapmıştır. Japonyada ve tab asya ülkelerinde genellikle tayland, malezya, endonezya Gibi Yerlerde DAHA güclü motorlarla Pazara Girmiştir. Turkiye versiyonunda CA20S tek egzantrikli ve karbüratörlü Olarak gelmiştir.CA20S Motor Teknik verileriCA20S SOHC 2.0 L (1974 cc) Motoruna 1.988 ve 1.991 de üretmiştir. Silindir Çapı 3.33 inç (84.5 mm) Strok (Vuruş) 3.46 inç (88 mm), Karbüratörlü, Beygir gücü Hakkında 5.200 rpm de 102 hp dir (76 kW) Torku 3.600 rpm de 160 N · m (120 ft · lbf) dir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CEFİRO71 -- 31 Ağustos 2013; 0:00:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEFİRO71

    nissanın zamanındaki en konforlu aracıdır 2 tane alıp sattım ve hala aklımda alma planlarım var cok güzel keyifli bir araçtır güzel düzgününü buldunuz mu sıkıntı yaşamassınız en önemlisi motoruna bakın motoru yag yakma olasılıgı yapabilir yada segman istiyebilir gerçi komple motoru 1000 tl ye yenilersiniz

    vkipedia için cevirmenlik yaptıgım yazımı sizlerle paylaşmak istiyorum eski araçlarım 34 jvs ... 34 hab... biri yeşil digeri maviydi en son aldıgım gerçekten iyiydi keyifliydi yalovadan istabula getirdim facebookta resmi cefiro severler sayfam var bakabilirsiniz bu araca gerçekten gönül vermiş arkadaşlarım vardır

    I Love My Nissan Cefirofacebook
    I Love My Nissan Cefiro
    https://www.facebook.com/pages/I-Love-My-Nissan-Cefiro/42346463918?fref=ts



    Nissan 1988 yılında Japonya'ya A31 sedan serisi olarak Cefiro adıyla aracını yayınladı.Skyline GTS-t (R32), 210 PS (154 kW) gücüne sahip bir 2.0 litrelik turbo beslemeli sıralı altı silindirli motor bulundurur ayrıca GTS-R olarak adlandırılan üst sınıf modelide aynı motoru kullanır. Diğer çeşitleri [https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine Nissan RB serisi motor] sürümleri ile gelmiştir. Yenilenen Cefiro , Nissan Skyline ile eş deger fiyatla japonya pazarına giriş yapmıştır. Birçok sürümlerinde HICAS (Yüksek Kapasiteli Aktif Direksiyon Kontrollü)Direksiyon sistemi kullanılmıştır. Nissan latin amerika versiyonunda laurel altima olarak pazara sundu japonya pazarında soldan direksiyonlu olanlar cefiro adında pazara sunuldu, yapma alışılmadık bir adım attı - En ihracat pazarlarında bu yuvaya Nissan Maxima tarafından doldurulmuştur.Japon sürümlerinin aksine, ihracat modelleri bir tek cam olan 2.4-litre RB sıralı altı 141 hp (105 kW) üreten. Bir Karbonlu RB24 motor ile donatılmıştır 1990 yılından itibaren, A31 makyajlı ve revize ışık ve tampon / ızgara tasarımı yanı sıra güncel bir iç mekana sahip bir yumuşak bir görünüm verildi.Cefiro Toyota Nissan ayrı Nissan bayiliği her araç satış, Skyline ve Laurel modellerine benzer bir üçüncü alternatif olarak Cefiro sunan, Toyota Cresta ve Toyota Chaser üçüz ile Mark II platformu genişleyen bir sonucu olarak tanıtıldı.Türkiye versiyonu. Nissan Altima defne Olarak adlandırılmaktadır.Turkiye ye 90'ların Başında Giriş yapmıştır ve döneminin en Üst düzeyde Konfor ve özelliklerine sahiptir.Ancak motoru Olarak verimsiz Motorla türkiye pazarina Giriş yapmıştır. Japonyada ve tab asya ülkelerinde genellikle tayland, malezya, endonezya Gibi Yerlerde DAHA güclü motorlarla Pazara Girmiştir. Turkiye versiyonunda CA20S tek egzantrikli ve karbüratörlü Olarak gelmiştir.CA20S Motor Teknik verileriCA20S SOHC 2.0 L (1974 cc) Motoruna 1.988 ve 1.991 de üretmiştir. Silindir Çapı 3.33 inç (84.5 mm) Strok (Vuruş) 3.46 inç (88 mm), Karbüratörlü, Beygir gücü Hakkında 5.200 rpm de 102 hp dir (76 kW) Torku 3.600 rpm de 160 N · m (120 ft · lbf) dir

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Bu arabanın klima polen filtresi aracın neresinde ve nasıl değiştiriliyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Merhaba,

    Bu arabanın klima polen filtresi aracın neresinde ve nasıl değiştiriliyor?

    Alıntıları Göster
    Bu nasıl fan clup böyle yaw? Yok mu bilen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Bu nasıl fan clup böyle yaw? Yok mu bilen?

    Alıntıları Göster
    Konuyu dışarıdan takip ediyordum biraz geç bir yanıt olacak ama... Geçen hafta ben de bu araçtan aldım. Nissan özel servisindeki ustanın söylediğine göre bu araçların polen filtresi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemairon

    Konuyu dışarıdan takip ediyordum biraz geç bir yanıt olacak ama... Geçen hafta ben de bu araçtan aldım. Nissan özel servisindeki ustanın söylediğine göre bu araçların polen filtresi yok.

    Alıntıları Göster
    Evet , arkadaşlar o yıllarda hanüz polen filtresi yoktu Dolayısıyla Laurel Altimada da Yok .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyus

    Evet , arkadaşlar o yıllarda hanüz polen filtresi yoktu Dolayısıyla Laurel Altimada da Yok .

    Alıntıları Göster
    ARKADASLAR NISSAN LARUEL ALTIMA CAM FITILI NERDEN BULABILIRIM BIR KAC YERE GITTIM BURDA BULAMAZSIN DEDILER ZORMUŞ BEN ESKİŞEHİRDE BULUNUYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.