Şimdi Ara

Nissan 'PULSAR' Fan Club (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
554
Cevap
20
Favori
54.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Eylül 2016 dan bu yana Pulsar kullanicisiyim.

    Aracım 1.2 X tronic Tekna model. Yaklasik 31bin km yol yaptım ve şükürler olsun çok memnunum. Forum dh de pulsar club olduğunu görünce hemen üye oldum 😄

    Lakin araçla ilgili bir sıkıntım var bunu yaşayanınız var mıdır ya da sebebi ne olabilir diye sormak istiyorum sizlere. Aracımı 4 5 bin devirlerde çok da aşırı olmadan sıkıştırdığımda icerde yanıksı bir koku oluyor ve bu aşırı derecede can sıkıntısına sebep oluyor bende. Klima devir daimi dışarıdan mı diye düşünmeyin onu hep iceri tutarim ve mesela bugün klima kapaliyken yokuştan araci zorlayarak 120 130larla çıktım ve yine aynı koku...
  • Rehber Öğretmenim R kullanıcısına yanıt
    Hoşgeldin arkadaşım.
    Kulüp üyeleri listesine seni de ekledim.
    Aynı durum bende de var, serviste ustaya sormuştum, bana egzoz yeni ondan yapıyor, bir süre sonra geçer demişti, 14k oldu hala aynı.
    Sende de 30k ve aynı durum varmış. Şu ana kadar kokunun sebebini bende bulamadım. Performansa yada sürüşe bir etkisi yok ama, koku gerçekten pis, yoğun ve ağır oluyor.Bende koku, 5k devir ve üstünde oluşuyor, 4k devir civarı yapmıyor.Muhtemelen egzoz sistemiyle ilgili diye düşünüyorum. Önümüzdeki hafta 15k bakımı var, tekrar sorarım bakalım ne diyecek bu sefer.

    Kazasız belasız , sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drk_m -- 21 Nisan 2018; 21:55:58 >
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim memnun olurum.

    Ilk firsatimda servise gidip yanımda ustayla deneme sürüsüne çıkacağım o zaman aldığım bilgiyi buradan paylaşırım
  • Aynı koku bende de oluyor ama çok nadir zorladığım için toplamda bir kaç kez olmuştur. Ben 15 bin bakımını yaptırdım ama pek fark etmedi. Muhtemelen geçmeyecek birşey, bende kafayı takmıyorum artık
  • Benim araçta yok diye yazmıştım ama bugün tekrar test ettiğimde 5bin devir üzerinde kokuyu ben de aldım.
    Daha önce dikkatimi çekmemişti. Bana yanık motor yağı kokusu gibi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuntaycem -- 23 Nisan 2018; 9:41:58 >
  • Turbo şarjlı araçların sık sık yüksek devirler çevirerek kullanılması önerilmez arjadaşlar yağın kısa sürede eksilmesine uzun vadede motorun ömrünün kısalmasına sebebiyet verebilir .Bu açıdan araçlarınızı 2500 3500 devir aralığında kullanın(3500 maksimum bu arada yokuşlarda)
  • Herkese merhaba

    Bugün aracımdaki koku sorunu için Nissan Şanlıurfa bayiine gittim. Bayiye girmeden önce yine aracimi 5 bin devirlerde zorladim ve aynı kokuyu verdi araç. Servise girdim durumu anlattim. Ustayla birlikte test sürüsüne çıktık. Usta aracı zorlarken hafiften ayni koku esmeye başladı. Sonra orta konsoldaki klima havalandirmasinda duran neredeyse 1 yıldır takılı glade oto parfümünü gördü ve bunu çıkaralım bundan da aynı sıkıntı yasanabiliyor dedi ve çıkarttı. Benim denemelerimdeki zorlamamdan hayli fazla sekilde aracı zorlamasina rağmen bu defa herhangi bir koku olmadı çok şükür. Servise geri döndük aracı life kaldırıp altta ya da egzosda zift plastik vs var mi bir kaçak var mi diye baktilar alt taraf da tertemizdi. Servisten çıktım evime gelene kadar yine aracimi bağırta bağırta geldim kokudan eser yok çok şükür.

    Ayni sıkıntıyı ben de yaşıyorum diye yazan arkadaşlarda da böyle bir durum olabilir diye yazmak istedim




  • Merhaba arkadaşlar,
    15k bakımını geçtiğimiz cumartesi yaptırdım. Hava filtesi neredeyse sıfır gibi temiz olduğundan, o hariç değişmesi gereken herşey değişti.
    Koku olayını bende sordum. Usta egzozdandır, 3 yollu katalitik konvertör var ondandır gibi pek de tatmin edici olmayan cevaplarla geçiştirdi.
    Benim hava çıkışlarında takılı hçbir şey yok. Zaten genelde klima kullanırken, ön cam buğu çözme modunda kullanırım,yani istesem de kapatamam çıkışını. Çıkışın kapanması ile alakalı olduğunu sanmıyorum. İlk fırsatta yabancı forumları tarayıp , bir şey bulursam buradan yazarım.
  • Merhaba arkadaşlar

    Bende de kontağı yarım açtığımda hiç kesilmeyen ses geliyor. Ayrıca bazen mazot tüketimi artıyor ve 3 katına çıkıyor. Tüketim artığı zamanlarda kaputtan yanık plastik kokusu geliyor. O kadar ki arabayı stop edip yanından geçerken alınabiliyor bu koku. Kaputu açınca görünen birşey yok. Son olarak nadir de olsa yavaş yavaş giderken ve pencere açıkken dışardan kulağı rahatsız eden bir ötme sesi oluyor. Ama tabi birinci hariç diğerleri sürekli olmadığı için kanıtlamam mümkün değil. O yüzden servise götürsem de birşey değişeceğini sanmıyorum.
  • Dizel arabalarda dpf temizlik yapıyor herhalde arabalar. O sırada kendi kendine yükseliyormus yakıt tüketimi. Öyle duymuştum ben
  • Kendine vandal K kullanıcısına yanıt
    Valla içimi rahatlattın. Yanık plastik kokusu da gelince bir sorun var zannettim.
  • Selamlar

    şu ana kadar sıfır diyebileceğim sorunla aracı kullanmaya devam ediyorum. Araç sadece sıcak soğuk değişim günlerinde ön amartisörlerden ufak gırç gırç sesi yapıyor. Usta baktı hava nemli olduğu için ses hiç çıkmadı.
    bendeki araç tekna benzinli. 30 bin bakımına az kaldı sayılır bu nedenle bugün nissan gülan dan bir 30 bin bakım fiyatı alayım dedim 1083 lira:))
    Galiba aracı servis yerine dışarıda bakımını yaptıracağım bu ne böyle soygun gibi bakım ücreti. Olması gereken 300 lira civarı...
    Yakıt şehiriçi ve dışı karma ortalamam (son 5000 bin km ortalaması) 6.7 (daha çok şehir dışı)
    servis fiyatını istanbulda ucuz alabilen varsa haberimiz olsun..


    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omeravalar -- 14 Şubat 2020; 19:34:9 >
  • Evet maalesef periyodik bakım ücretleri Nissan da diğer markalara göre oldukça yüksek.
    Garanti süresince servisde, garanti bitince dışarıda yaptıracağım bakımları.
    Bende şöyle bir durum var, 15k bakımından sonra yakıt arttı!
    2 ayrı noktada, biri 112km, diğeri 95km olmak üzere yağ değişimi öncesi kayıt almıştım.
    Bakımdan sonra aynı noktalarda aynı hızla, 0.2-0.3L daha fazla yakıt gösteriyor yol bilgisayarı.
    Ayrıca motordan normalde gelen, selenoid vuruntu seside(dizelimsi bir ses)azaldı.
    Demem o ki, kanımca fabrika çıkışı 5w-30 yağ vardı araçta. Bakımda 5w-40 kondu. Nissan merkezle görüşüp,
    teyid ettirebilirsem, yağımı tekrar 5w-30 olarak değiştirmeyi düşünüyorum.
    Arabanın çekişi ve hızlanmasında bir değişiklik olmadı.
  • Bu arada unutmadan, aracın ayna sinyaline krom çerçeve aldım, çok güzel oldu, foto ve linkini aşağıya paylaşıyorum.
    Nissan "PULSAR" Fan ClubNissan "PULSAR" Fan Club

    Ayna krom çerçeve




  • güzel olmuş Allah nazarlardan saklasın
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Merhabalar araçta nissan in kullandığı yağ mobil 5w 40. Aldığımda sormuştum turbo beslemeden dolayı bu motorun yağı budur demişti servis
  • Rehber Öğretmenim R kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Servise güvenmeyin hocam. İngiliz forumlarında 5w-30 yağ kullandıkalarını yazıyor servislerin.
    Maalesef ülkemizde servis ustaları ne okur nede araştırır. Zaten kitapçıkta da 5w-30 yağ kullanabileceğimiz yazıyor.
    Ayrıca okuyup araştırdığım kadarıyla, 5w-40 turbolu araçalara özel yada elzem değil. Rhatlıkla 5w-30 yağı da turbolu araçlarda kullanabiliriz.
    Yağın turbo uyumlu olması yeterli.
    İşin özü, belli bir parti araçta motordaki sorundan yağ yakma olayı olduğundan, 5w-40 tavsiye ediliyor.
    Benim araçta 15k boyunca yağ eksiltme olmadı. Eğer fabrikasyon 5w-30 koymuşlarsa, tekrar o yağı kullanmak isterim.
  • 30 bin bakıma 1-2 hafta içinde sanırım giderim. araç 29 bini buldu. Bu yağ konusunda bir gelişme oldu mu?
    5w-30 mu yoksa 5w-40 mı konmasını istemek lazım?
    Bu arada forumu açan arkadaşımızı da aksilik olmazsa bu ay sonu araçla Rize de olacağım için ziyaret etmeyi düşünüyorum. Araca ekleyebileceklerimizi de tartışırız. Acaba yeni çıkan mini 0906 araç kamerası alsam mı? Alsak onu nasıl takacaz ek bazı şeyler de alınması lazım sanırım. Sağlıkla kalın
  • omeravalar kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Bahsettiğiniz kamerayı iki aydır kullanıyorum, memnunum.
    Park modu ile kullanmak istiyorsanız sigorta kutusundan bağlamanız gerekiyor ve onunla ilgili bağlantı kabloları ayrı satılıyor.
    Sigorta kutusuna müdahale etmek aracın garantisinde problem olabilir düşüncesi ile çakmaklıktan bağladım.
    Çakmaklığın yeri kol dayamasının altında olduğu için kablo kısa geldi, ek yapmak zorunda kaldım.
    Montajı çok zor değil. Alırken linkteki konu bana yardımcı olmuştu;
    https://forum.donanimhaber.com/mini-0906-cift-kanal-arac-kamerasi-f-p-2018-7-24-park-modu-kapasitor--131580446




  • omeravalar kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,
    Kusura bakma sistem haber vermedi, ancak gördüm.
    Yağ ile ilgili bir gelişme yok malesef. Serviste konulan 5w-40 ile devam ediyorum şimdilik.
    Liqui Moly molygen 5w-40 koymayı düşünüyorum fakat garanti dışı kalır mı sorusuna net cevap bulamadığımdan şimdilik eteliyorum diyelim.
    Nissan merkezdeki arkadaşlar güya uzman birime sorup 5w-40 olarak geri dönüş yaptılar, fakat kitapçıkta 5w-30 da kullanılabileceği yazılı deyince tık yok.

    Her zaman beklerim hocam, başım üstüne. Yalnız; haziran 26-30 tarihlerinde Erzurum da eğitimde olacağım.
    O tarihten sonraki 3 gün içerisinde görüşme şansımız olursa güzel olur. Temmuz 3 de memlekete yelken açacağım. İnşallah nasip olur da görüşürüz.

    Sağlıcakla kalın.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.