Şimdi Ara

NİSSAN QASHQAİ NASIL BİR ARAÇ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
96.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cümleten merhabalar. Bu aracı 2. el olarak almayı düşünüyoruz ama hakkında nedir, necidir, nasıldır bir fikrimiz yok maalesef. O yüzden kullananlar ve kullanmış olanlar yardımcı olursa sevinirim. Teşekkür ediyorum.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Nissan Qashqai: Kapsamlı Bir İnceleme

    Nissan Qashqai, kompakt SUV segmentinde popüler ve beğenilen bir seçimdir. Şimdi bu aracın öne çıkan özelliklerini, kullanıcı yorumlarını ve olası sorunlarını inceleyeceğiz.

    Kullanıcı Yorumları

    Nissan Qashqai kullanıcıları, aracın pratikliği, konforu ve yakıt verimliliğini övmektedir. Geniş iç mekanı, aileler ve aktif yaşam tarzına sahip kişiler için idealdir. Yumuşak süspansiyonu, uzun yolculuklarda bile rahat bir sürüş sağlar. Dizel motor seçenekleri, yakıt masraflarını azaltmak isteyenler için caziptir.

    Kronik Sorunlar

    1.5 dCi dizel motorlarda bazı kronik sorunlar yaşandığı bildirilmiştir. Bunlar arasında enjektör sorunları, turbo arızaları ve EGR valfi sorunları yer alabilir. Ancak bu sorunların tüm modellerde görülmediğini belirtmek gerekir.

    1.6 dCi dizel motor ise daha güvenilir olarak kabul edilir. Bununla birlikte, yine de rutin bakım ve kontrollerin zamanında yapılması önerilir.

    Alınmalı mı?

    Nissan Qashqai, pratikliği, konforu ve yakıt verimliliğini arayanlar için iyi bir seçim olabilir. Bununla birlikte, 1.5 dCi motorlu modellerdeki potansiyel sorunları göz önünde bulundurmak önemlidir. Kapsamlı bir araştırma yapmanız ve güvenilir kaynaklardan kullanıcı yorumlarını okumanız önerilir.

    Sonuç

    Nissan Qashqai, kompakt SUV segmentinde sağlam bir seçimdir. Pratikliği, konforu ve yakıt verimliliği onu aileler ve aktif yaşam tarzına sahip kişiler için cazip bir seçenek haline getirmektedir. Ancak 1.5 dCi motorlu modellerdeki potansiyel sorunları göz önünde bulundurmanız ve bilinçli bir karar vermeniz önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bu konuda bende yardım bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    bu konuda bende yardım bekliyorum.

    Önceliklr araçtan ne bekliyorsunuz benzinli mi dizel mi araç yılda kaç km yapıyonuz şehiriçi mi dışı mı arazi mi ben 2000 e geldim araçla
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    1.5 dCi Black Edition düşündük az önce kadjar 1.5 dCi Icon kafamı karıştırdı. Beklenti olarak hep otomobil kullandık farklı bir şey olsun istedik. Daha önce sıfır accent ve focus kullandık sorun yaşamadık. Yani sanayi yada servis yolu gözükmedi (bakımlar dışında) Şimdi qq alsak sorunlu bir araçmıdır? biraz inceledim kimisi motordan kimisi aküden vs vs sorunlardan bahsetmişler. Bu tür sorunlar çok sık yaşanır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    1.5 dCi Black Edition düşündük az önce kadjar 1.5 dCi Icon kafamı karıştırdı. Beklenti olarak hep otomobil kullandık farklı bir şey olsun istedik. Daha önce sıfır accent ve focus kullandık sorun yaşamadık. Yani sanayi yada servis yolu gözükmedi (bakımlar dışında) Şimdi qq alsak sorunlu bir araçmıdır? biraz inceledim kimisi motordan kimisi aküden vs vs sorunlardan bahsetmişler. Bu tür sorunlar çok sık yaşanır mı?

    Şimdi bazı kronik sorunlar yok değil ben d2 alırken çok titizdim.Start stop dan ötürü akü sorunları var.2.sorun otomatik vitesten sorun yaşayan çok ve pahalı.ben manuel aldım o açıdan bi de az da olsa 1.2 lerde yağ eksiltme sorunu var ama kronik değil.1.5 ya da 1.6 larla ilgili otomatiğinin dışında pek sorun göremedim o da sanırım ilk çıkanlarda sorun vardı 2014 2015lilerde yalnız akü problemi maalesef bence kronik.




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Yani siz şimdi 1.5 dCi Black Edition dananımlı olanını tavsiye edermisiniz? Yalnız 2014-15 alabileceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    Yani siz şimdi 1.5 dCi Black Edition dananımlı olanını tavsiye edermisiniz? Yalnız 2014-15 alabileceğim.

    Yukarda okuduysanız ilk seri bunlar otomatik dizellerd2 tork dayanmıyo dpf sorunları çok forumlarda .Servis temizleme ücreti alıyo bayağı 15000 den fazla yapmıyorsanız dizel mantıksız triger kayışlı alacağınız ikinci elin garantisi bitmişse herhangi bir arızada ocağınıza incir ağacı diker araç kaç binde servis kayıtlRı ne durumda ve ekspertiz durumu nedir bunlar önemli .Qq ların bakımı da serviste audi bmw düzeyünde mmalesef çok pahalı heleki dizeeller 10000 de birdir ve parçaları oldukça pahalı
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bizim için pek uygun değil o zaman. Ne alacağız biz? Ne önerirsiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    Teşekkür ederim. Bizim için pek uygun değil o zaman. Ne alacağız biz? Ne önerirsiniz?

    Siz beklentinizi yazmamışsınız ne öneriyim ben
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Beklentim otomobilden farklı olsun suv sorun çıkarmayacak (En az sorun) En fazla 3 4 yaşında dizel biraz dolu donanımlı olsun aklıma gelen bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    Beklentim otomobilden farklı olsun suv sorun çıkarmayacak (En az sorun) En fazla 3 4 yaşında dizel biraz dolu donanımlı olsun aklıma gelen bunlar.

    Yani nissan jaoondur sorunsuzdur demek isterdim ama araçrenaultdan aldığı bazı parça ve trknoloji nedeniyle sıkıntıları var.Mesala akü reno nissan kombinasyonu.Dizel üniteDci tamamen renonun.1.2 dig_t nin orjini kimisi nissan kimisi reno diyo şüpheli.Yani sorunların çoğu dizel otomatik üniteden cvt. Garanti yoksa bozulursa 40 50 klik masrafı var komple şanzıman değişiyo Size sorunsuz ama yakıt delisi demezseniz tucson tavsiye ederim.Ama o da d3li yakar .
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Aslında az önce tucsona bakıyordum. Lpg taktirmislar. Acaba verimlimidir? Yada yakıt düşünmezsen sa den yada kadjardan daha kullanislimidir?
  • 2014 qq 1.6dci xtronic platinum kullanıyorum

    130hp 320tork



    Otomatiği çok başarılı geçiş hissettirmiyor ve tepkileri çok yerinde. Hep otomatik kullandım bundan önceki aracım benzin+lpg astra easytronic araçtı.



    Yakıt normal şartlarda kullanırsan az yakıyor (max2700 devir) ancak yüklenirsen araca (3200 devir ve üstü) gayet fazla yakıyor.



    2014 de kasa değişti öncesinde sorun oranı yüksek. Bu kasada kronik akü sorunu var. Start stop özelliğini sürekli kapalı tutun. Büyük önlem almış olursunuz.



    Bagajı hb araç kadardır. Büyük göründüğüne bakmayın ancak iç hacmi gayet memnun eder.



    Paketi ne kadar dolu olursa araç o kadar keyifli ve konforludur.



    Bastınız mı gider turbosu koltuğa yapıştırır yokuş dinlemez.



    Artısı eksisi budur kardeşim. Bi tık üstü Q5 tir bu aracın ona da mali güç yetmez.



    ŞAHSEN QQ alınabilecek en fiyat/performans sahibi SUVdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    Yani siz şimdi 1.5 dCi Black Edition dananımlı olanını tavsiye edermisiniz? Yalnız 2014-15 alabileceğim.

    Yukarda okuduysanız ilk seri bunlar otomatik dizellerd2 tork dayanmıyo dpf sorunları çok forumlarda .Servis temizleme ücreti alıyo bayağı 15000 den fazla yapmıyorsanız dizel mantıksız triger kayışlı alacağınız ikinci elin garantisi bitmişse herhangi bir arızada ocağınıza incir ağacı diker araç kaç binde servis kayıtlRı ne durumda ve ekspertiz durumu nedir bunlar önemli .Qq ların bakımı da serviste audi bmw düzeyünde mmalesef çok pahalı heleki dizeeller 10000 de birdir ve parçaları oldukça pahalı

    Bu yazdıklarınız ilginç geldi bana. Arabamın eksileri var, alman aracından geçince bazı şeyler farklı geliyor ancak yazıklarınızın da abartı olduğunu düşünüyorum. Otomatik kullanmayı bilmeyen adam, gerek CVT'yi gerekse de DSG'yi 3 ay sonra eline alır.
    Benim çevremde 1 adet X-trailde şanzıman sorunu yaşayan duydum, garanti kapsamında değiştirildi. Bu forumda ise bir sürü mesaj var, bakın bakalım kaç tane CVT sorunu yaşayan var.
    Otomatik vites kullanıyorsanız;

    1- araç durmadan hafif salınım halinde vites değişimi yapmayacaksınız! araç tamamen durmuş olmalı. Bu olay park ederken çok es geçiliyor ve araç tam durmadan manuel araçta debriyaja basar gibi vites değiştiriliyor, sonra da şanzıman arızası çıkıyor.
    2- Yokuş aşağı giderken kesinlikle boşa atmayacaksınız
    3- 1. viteste patinaj çektirerek kalkayım gibi hareketler veya ani yüklenerek kalkışlar yapmayacaksınız.

    DPF sorunu ben hiç yaşamadım, çözümü de gayet basit, servise 1500 vermek demek, DPF'i tamamen bozmuşsunuz demektir. Ben dağ yolunda 10 km içerisinde Amarok'tan DPF dolduğu için sinyal aldım. 10 dakikalık sakin kullanımla geçti. Dizel araçların hepsinde 25-30 dakika zorlamalarınız olursa DPF uyarısı alırsınız.

    Audi BMW'de ne kadar bakım yaptırdınız bilmiyorum. Ancak aracınızı servise götürdüğünüzde, motor yıkama gibi, silecek suyu gibi kalemleri söyleyip yaptırmayacaksınız. Bunları A-B-C farketmez nerede yaptırırsanız giydirirler. Aynı sınıfta olan Kuga'nın bakım fiyatlarını biliyor musunuz mesela? Yakın fiyatlara bakımlar yapılıyor. Bu aracın bakımını benzinli C sınıfı araçla kıyaslamanız yanlış olur. Bakımın 10.000 değil 15.000 km'de yapılması gerektiğini bende düşünüyorum, bu konuda katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cherqes


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    Yani siz şimdi 1.5 dCi Black Edition dananımlı olanını tavsiye edermisiniz? Yalnız 2014-15 alabileceğim.

    Yukarda okuduysanız ilk seri bunlar otomatik dizellerd2 tork dayanmıyo dpf sorunları çok forumlarda .Servis temizleme ücreti alıyo bayağı 15000 den fazla yapmıyorsanız dizel mantıksız triger kayışlı alacağınız ikinci elin garantisi bitmişse herhangi bir arızada ocağınıza incir ağacı diker araç kaç binde servis kayıtlRı ne durumda ve ekspertiz durumu nedir bunlar önemli .Qq ların bakımı da serviste audi bmw düzeyünde mmalesef çok pahalı heleki dizeeller 10000 de birdir ve parçaları oldukça pahalı

    Bu yazdıklarınız ilginç geldi bana. Arabamın eksileri var, alman aracından geçince bazı şeyler farklı geliyor ancak yazıklarınızın da abartı olduğunu düşünüyorum. Otomatik kullanmayı bilmeyen adam, gerek CVT'yi gerekse de DSG'yi 3 ay sonra eline alır.
    Benim çevremde 1 adet X-trailde şanzıman sorunu yaşayan duydum, garanti kapsamında değiştirildi. Bu forumda ise bir sürü mesaj var, bakın bakalım kaç tane CVT sorunu yaşayan var.
    Otomatik vites kullanıyorsanız;

    1- araç durmadan hafif salınım halinde vites değişimi yapmayacaksınız! araç tamamen durmuş olmalı. Bu olay park ederken çok es geçiliyor ve araç tam durmadan manuel araçta debriyaja basar gibi vites değiştiriliyor, sonra da şanzıman arızası çıkıyor.
    2- Yokuş aşağı giderken kesinlikle boşa atmayacaksınız
    3- 1. viteste patinaj çektirerek kalkayım gibi hareketler veya ani yüklenerek kalkışlar yapmayacaksınız.

    DPF sorunu ben hiç yaşamadım, çözümü de gayet basit, servise 1500 vermek demek, DPF'i tamamen bozmuşsunuz demektir. Ben dağ yolunda 10 km içerisinde Amarok'tan DPF dolduğu için sinyal aldım. 10 dakikalık sakin kullanımla geçti. Dizel araçların hepsinde 25-30 dakika zorlamalarınız olursa DPF uyarısı alırsınız.

    Audi BMW'de ne kadar bakım yaptırdınız bilmiyorum. Ancak aracınızı servise götürdüğünüzde, motor yıkama gibi, silecek suyu gibi kalemleri söyleyip yaptırmayacaksınız. Bunları A-B-C farketmez nerede yaptırırsanız giydirirler. Aynı sınıfta olan Kuga'nın bakım fiyatlarını biliyor musunuz mesela? Yakın fiyatlara bakımlar yapılıyor. Bu aracın bakımını benzinli C sınıfı araçla kıyaslamanız yanlış olur. Bakımın 10.000 değil 15.000 km'de yapılması gerektiğini bende düşünüyorum, bu konuda katılıyorum.


    Beyefendi ben de qq kullanıcısıyım.Sonuçta bu araç babamın firması değil körü körüne savunmam neyi yanlış gördüysem söylerim bu forumun dışında da araçların yorumlandığı değerlendirildiği platformlar var yurt dışı siteleri dahil her forumusikayet varı vs... Takip ederim servislerle fe bağlanyım var yorumları okuduysanuz 2014 ilkpartilerde cvt sorunluydu bu yeni bir haber değil sonraki güncellemelerle kısmen düzelyildi .servislerin 15000 30000 bakımlarında 1000 küsür istendiği aşikar .Nissan servisleri gereğinden fazla pahalı .Yapılan ekstraları söylemeden servisler yansıtmış bunu ben söylemiyorum periyodik bakımlatı yaptıtan arkadaşlar söylüyo.Parça fiatları pahalı.Burda gerçekleri söylerim asla abartılı birşey söylemem sonuçta araçı almak isteyenler olacak onlara yanlış vbilgi vermrmeliyiz.Bu arada dsg ye göre tabiki tercih cvt olur.Dsg saatli bomba




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    CVT sakat, DSG saatli bomba, EDC kararsız vs vs . Hepsinin birbirine göre negatif yönleri ve pozitif yönleri var. Bu şekilde maalesef piyasada kullanabileceğiniz araç bulamazsınız.
    Demek istediğim bu iş biraz şans, birazda sizin aracınıza bakımınızla ilgili. Benim aracım TR'ye ilk giren 2014 model araçlardan biri. Gaziantep bayisi ilk satışı bana yaptı. Şuana kadar CVT ile ilgili bir sıkıntım olmadı. Akü sorunu bende yaşadım ama büyütülecek bir olay değil, servis garanti kapsamında değiştirdi, keza bundan sonra da belli periyotlarla değiştirilmesi gerekiyor.
  • 2012 teknapack 1.5dci almayı düşünüyorum 70binde sadece arka tampon değişmiş 1200 tl tramerde çıkıyor

    2015 corolla 1.33life var tüplü 40binde sadece arka camurluk boyali mini onarım çıkıyor tramerde

    16bin üste istiyor nasıl alınırmı
  • Nıssan Lansman fiyatında, renginde anlaştığımız ve Kasım 15te teslim alırsınız sizde arabanızı o zamana kadar satın diye bilgi verildi. Kasım 13te kur farkından dolayı araba temin edemeyeceklerini arabanın gelmediğini ve ne zaman hangi fiyattan geleceğinin belli olmadığını söylediler.(Şikayetvar.com da 10larca baslık var.) Bu firmadan uzak durun. Bize arabamızı sattırıp arabayı anlaşmamıza rağmen dalga geçer gibi teslim etmeyen ciddiyetsiz ve kur farkını zamma çevirmeye çalışan bir firma.. Ne yazık ki Ülkemin güzel insanları benim gibi araçlarını satıp hala Nıssandan araba bekliyorlar. Araçlara zammı yansıtmadan vermeyeceklerini söylemiyorlar. Alacak olanlar lütfen sikayetvar.com' u incelesinler.. Amacım arabasız kalan onlarca insanın daha fazla madur olmamaları. Çünkü doğruyu söylemiyorlar ve söylemeyeceklerde..
  • MERHABA BEN NİSSAN QASHQAİ ARTI 2 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM FAKAT BU YORUMLARDAN DOLAYI AKLIM ÇOK KARIŞTI NE ARAÇ ALACAĞINI DA BİLEMİYORUM BU KONUDA BİLGİSİ OLAN BANA YARDIMCI OLABİLİR Mİ ARTI 2 LERDE OTOMATİK YOK SANIRIM ARAŞTIRDIĞIM A GÖRE BU KRONİK SORUNLARI VAR DİYORLAR GÖZÜMÜ ÇOK KORKUTTULAR BU KONUDAN DOLAYI BANA YARDIMCI OLABİLECEK BİRİSİ VARSA YA DA ARAÇ ÖNERİSİ BİZ ARTI İKİ BÜYÜK OLDUĞU İÇİN BAGAJ HACMİ VE 7 KİŞİLİK OLDUĞU İÇİN TERCİH EDİYORDUK TATİLE ÇOK GİTTİĞİMİZ İÇİN EN AZINDAN ARKA KOLTUKLARI YATIRIP YATAK OLARAK KULLANMAK İÇİN İSTEMİŞTİK FİYAT ANLAMINDA 150 BİNE KADAR FİYAT ÇIKABİLİYORUM AMA ŞİMDİ BU YORUMLARI DA OKUYUNCA NE ARABA ALACAĞIMI ŞAŞIRDIM ŞU ANDA ORTADA KALDIM DİYEBİLİRİM KRONİK SORUNLARI YALVAR YAZMIŞLAR YAĞ EKSİLTME GİBİ AKÜ BOŞALTMA GİBİ MEKANİK SIKINTI +2 DÜŞÜNMÜYORUM BU ARADA EN AZ 1 6 DİZEL YA DA BENZİN O ÖNEMLİ DEĞİL BENİM İÇİN ARTIK İLERDE ZATEN OTOMATİĞİ YOK BUNU SÖYLEMİŞTİM ARAÇ ÖNERİSİ OLAN VARSA RİCA ETSEM YARDIMCI OLABİLİR MİBEN ALDIĞIMDA SATICI DEĞİLİM BEN SATMAK İÇİN ARABA ALMIYORUM BEN BİR TANE ARABA ALDIM HONDA CİVİC ONDAN ÇOK MEMNUNDUM AMA CRV LERE BAKIYORUM FİYATLARI ALMIŞ BAŞINI GİTMİŞ UÇUYOR BENİM DE O KADAR BÜTÇE OLMADIĞI İÇİN DE BU TARZ NİSAN CHEVROLET ZATEN ALMAM TÜRKİYE'DEN ÇEKİLDİ CHEVROLET GÜZEL ARABA AMA AMAN YA SONRA MEKANİK SORUNLAR BAŞLADIĞINDA PARÇA BULUNAMAYACAK BUNUNLA ALAKALI SİZDEN YARDIM BEKLİYORUM




  • Sizce hangi arabayı almalıyım inanın hiçbir bilgim yok arabadan da anlamam bana sanayi dostu olmayacak evin dost olacak gaz koyup bakımlarını yapıp binmek için araç arıyorum yılda bir kez tatile çıkıyorum O da 45 bin kilometre yapıyorum onun haricinde bulunduğum şehirde Kocaeli'de yaşıyorum burada kullanıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.