Maalesef e-power seçeneği artık yok. Sadece 2. el olarak alınabilir. Ben alırken 2022 model e-powerlar vardı ikinci elde. Garanti süresi azalmış ikinci el almaktansa sıfır olsun mhev olsun dedim. Fiyat olarak da 300-400 bin daha uygundu. Aradaki farkı yakıttan çıkaramam diye mantıklı geldi. |
Nissan Xtrail 2022 (6. sayfa)
-
-
kısa, uzun, aheste her türlü deniyorum 7-8 deneme sonrası lütfen görüyor. Yani bu şekilde kullanmak imkansız
-
Bu ızgaralı panjuru ben de hiç sevemedim. Mevcut hali ile daha güzel geliyor bana.
Bir makyaj yapacaklarsa seve seve kendilerine tüyolar verebilirim.
Aksesuar satış politikaları ve fiyatları ile ilgili olarak Nissan Türkiye web sitesinden iletişim kurmaya çalıştım ama sistemleri sürekli hata veriyor ve mesajlar gitmiyor.
Bir adres buldum oraya mail gönderdim ama insana mı gitti bota mı gitti bilmiyorum. Arayan soran olmadı.
Bir yetkiliye ulaşırsam 4 adet jantı neden ve nasıl 300bin liraya satmaya çalıştıklarını (İngiltere sitelerinde 50bin lira) soracağım.
-
aksesuarlara da otomobil gibi vergi vermek zorun kalıyor olabilirler.
-
bu arada bu seneki Platinum Premiumlar ve geçen senekiler arasında farklar var. Benim tespit ettiklerim
- jantlar değişmiş en güncel olanı gelmiş yani makyajlı versiyonda olanlar ve bence daha güzel
- dikiz aynasında kamera özelliği gelmiş
- içerideki kahve rengi üst katman artık alt ile aynı renk
- android auto da kablosuz çalışıyor
-
Nissan Owner ChannelyoutubeThis video is copyrighted material of Nissan North America, Inc. and should not be copied, edited, or reproduced without the permission of Nissan. For information please visit https://owners.nissanusa.com/nowners/. You will find quick reference guides and other useful information about your warranty, Bluetooth® system, and much more!https://www.youtube.com/watch?v=wxooKw_0I14&t=42s
otomatik bagaj kullanım videosu bakalım aynısını deneyeceğim
-
Geri adım atmayı yapmıyorum. Anahtar hamle o olabilir.
Janta aksesuar değil de kaza anında sigortalardan para alabilmek için yedek parça muamelesi çekiyorlar bence. Yurt dışına göre korkunç bir fark var. Vergi olsa bir bize iki devlete olurdu. Ona alıştık artık.
Kauçuk paspas gibi aksesuarlar da inanılmaz pahalı. 6000 tl gibi denilmişti bana.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nissan Türkiye neden ülkemizde 4x4 benzinli motoru getirmiyor anlamıyorum ,Amerika’da Rogue ismiyle 4 çeker benzinli satılıyor halbuki, epower tutulmadı ülkemizde ve senin rakiplerinin hepsi full konfor odaklı 4 çeker piyasaya model sürerken bu yönetim neden ısrarla farklı tercihlerde ısrar ediyorlar maalesef anlayamıyorum bari açıklasalarda sebebini bizde öğrensek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Konunun tamamını baştan aşağı okudum. 2022 2023 model 1.5 modellere bakıyorum. Yalıtım benim için önemli kullanıcıarkadaşlar özellikle 160 ve üzeri otoyol süratlerinde yalıtım nasıl. Cvt bir soru işareti kafamda yüksek hızlarda çok gürültülü mü. Sanırım bir kısmında çift katlı ses yalıtımlı camlar var. Bu yalıtımlı camlar her donanımda her motorda standart mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de x trail bakıyorum sıfır e power yok zaten senede 10 bin km yapmıyorum ancak 4 çeker olması biraz cazibeli ancak 2.el 4 cekere o parayı vermektense benzinli olan modeli düşünüyorum ancak e power la arada çok yol tutuş farkı var mi yakıt çok önemli değil bütçem 2.el benzinliye yetiyor memnun musunuz acaba tavsiye eder misiniz kronik sorunları veya yaşadığınız negatif durumlar nedir yardimci olursanız sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Burası anladığım kadarı ile sakin. Ben de 2.1 2.2miyon arasında arayıştayım bakalım ama kullanıcı yorumu olmadan almak istemedim. İç ve dış tasarım olarak hoşuma gidiyor araba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende yıl sonu kampanyalarını bekliyorum konforu sessizliği ve problem çıkarmaması yeterli benim için. Ancak head display acaba car play in navigasyonu gösteriyor mu veya şerit takip ve aktif hız sabitleyici nasıl
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İzafi bir konu olduğu için cevap vermek kolay değil. Yüksekçe bir SUV için rüzgar sesi normal bence. CVT çok bağırmıyor. Ani hızlanma taleplerinde motorun sesi yükseliyor. Genel olarak kabinde motordan çok klima kendini duyuruyor bana kalırsa.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende 2024 1.5 MHEV versiyon var. Daha önce Pasat vardı. Gündelik kullanımda Passata göre bir güvensizlik hissi yaşamadım. Konfor odaklı eksiklikler var premiumlara göre (halı kaplı koltuk cepleri, iç aydınlatmalar, kısa koltuk minderleri gibi) ama toplamda memnunum ve tavsiye ederim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
yalıtımdan memnunum 200 üzeride çıktım bir problem hissetmedim illaki daha sessiz araçlar vardır ama yerden baya yüksek bir suv için gayet kabul edilebilir. Ayrıca o Bose ses sistemi varken müzikten başka birşey duymam mümkün değil
-
senede 10 bin yapan birinin e power a bakmasının maddi açıdan mantıklı bir açıklaması yok sırf 4x4 zevki için o fark verilmez
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X