Şimdi Ara

NITRON KOMBI Kullanıcıları Derneği (Problemler ve Çözümleri Kullanıcı Deneyimleri, Özellikler) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
18
Favori
82.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu an için sorun yok kullanıyorum.
    Direk ısınmaya geciyor. İlk başlarda illaki o motoru çevirerek ısınma sağlıyordum.
    Sanırım kireçlenme yapmış ya da bilmiyorum neden.
    Ama şimdilik sıkıntı yok.
  • Kombim Demirdöküm Nitron. Peteklerin alt kısmında ısınma problemim var. Kombi bakımı yapıldı ama değişen birşey yok.
    Peteklerden bazılarını kendim çıkarıp temizledim, bir süre işe yaradı ama tekrar aynı duruma döndü.
    Bugün de mutfaktaki büyük peteği (160 lık) yatak odasına taktık. Yatak odası kombiye en uzak oda, altlar gene ısınmadı.
    Hoş değiştirmeden önce de ısınmıyordu tam. (120 lik petek vardı)
    Demirdöküm nitronlarda Filtre var mı varsa nerededir? Nasıl temizlerim? Isınmama sebebi ne ise nasıl gideririm?
    Yardımcı olun lütfen?

    Ev 160 m2. Toplam oetek uzunluğu 7,5 m. Hepsi yanmıyor tabi, 2,5-3 m lik kısım yanıyor sadece.
    Kombi 20000 lik.
  • Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra kendi açtığım bu başlığa zaman bulup yazayım dedim.

    Nitron kombimi alalı 3 sene geçen Kasım ayında tamamlandı. Bugüne kadar bir-iki kez kez sorun yaşamıştım. Birinci sorunda kombi yaz modundan kış moduna geçmiyordu.Ekranda yaz moduna geçmiş gibi görünüyordu fakat gerçekte geçmiyordu. Bunu servis orada bulunan bir vanayı eliyle bir sağa sola hareket ettirerek kolayca halletti. İkinci sorunsal da ise sorunun üstesinden tesisatları yıkatarak çözmüştüm.

    Kombiyi ilk satın aldığımda kombi için Demirdöküm müşteri yetkililerinin iknası ile 200 küsür TL'ye 2 defa kombinin yıllık bakımı yapılmak üzere bakım sözleşmesi yapmıştım. Bu bakım sözleşmesi kombinin garanti süreside 2'yıldan 4 yıla çıkmıştı. Hatta yaz aylarına doğru kombinin garantisini 2-3-4 yıl gibi sürelerle garantisini uzatarak yeni bakım sözleşmesi yapmam konusunda birkaç defa müşteri yetkilileri tarafından arandım. O zaman telefon görüşmesinde kombinin bu sene ilk bakım hakkımı kullandıktan sonra yeni bakım sözleşmeleri yapabileceğimi belirttim. Yeni bakım sözleşmeleri için bakım sırasında yetkili servisin tavırları ve çalışma şekline göre, yani bakım sırasında ki müşteri memnuniyetine göre yeni bakım sözleşmeleri yapabileceğimi söyledim.

    Kombinin 3. senesi geçen ay tamamlandı ve 3. sene tamamlanmadan kurban bayramı öncesinde kombinin bakımını yaptırdım.

    Bakım sırasında yetkili servis elemanını dikkatle izledim. Tek yaptığı eşanjörü söküp içini benden istediği Porçöz kireç çözücüsü ile iyice yıkamak oldu. Daha sonra eşanjörü tekrar yerine montajını yapıp gitmek istedi. Bende kendisine yapılan işleri sordum. Eskiyen bir parçasının olup olmadığını, genleşme tankının durumunu gibi ölçümü yapılabilecek parçaları yokmu diye servis elemanına sordu. Oda herşey çok iyi abi bir şey ölçmeye gerek yok. Temizlik işi tamam abi sen şu servis formunu imzala deyip gitti.

    Daha sonra aradan 4-5 gün geçtikten sonra 1.8 bar olan ekrandaki su basıncı değeri 1.2'ye indiğini gördüm. Tesisatı kontrol ettim ve kombinin altını üstüne baktım herhangi bir su kaçağı var mı diye bir şey göremedim. Tekrar kombiyi 1.8 Bar'a kadar doldurdum.Daha sonra araya kurban bayramı tatili girdi ve biz evde 10 gün kadar yoktuk.
    Bayram dönüşü basıcı 2 bara ayarladım fakat tekrar 4 gün kadar sonra tekrar basıç 1.3 değerine kadar düştü.Bu durum 1-2 hafta böyle gitti. En sonunda 444 1 833 arayarak durumu anlattım(Daha doğrusu anlatmaya çalıştım fakat karşı tarafta karşıma çıkan hanfendi birçok neden ve sebep belirterek servisi yönlendirmek istemedi)
    Anlattım anlatmasına fakat karşıma çıkan müşteri temsilcisi hanfendi tesisatta kaçak olabileceğini bunun için servisi değil tesisatçı çağırmamı önerdi. Oysaki bu arıza kombi bakımından sonra oluşmuştu. Tesisatı kontrol ettiğimi söyledim. Kombinin altından su akıp akmadığını söyledi, akmadığını belirttim. Kombiye tekrar su basmamı ve birkaç gün sonra tekrar aramamı söyledi. Bende kombiyi bakımdan sonra sürekli takip ettiğimi aradan 3 haftanın geçtiğini kombiye 3-4 günde bir tekrar tekrar su bastığımı durumun aynı olduğunu söyledim. Bu sefer müşteri temsilcisi eğer kombide bir sorun yoksa servisin para talep edeceğini belirtti. Yinede arıza kaydı bırakıp bırakmamam konusunda bana sordu.
    Bende bunun üzerine bakımdan sonra bence servisin arayarak yaptığı işi kontrol etmeliydi. En azından sonra müşteri memnuniyeti açısından bir sorun olup olmadığını sormalıydı. Garanti bakım sözleşmesi için defalarca aramanıza rağmen yaptığınız işin arkasında duramadıklarını, müşterinizi mağdur ettiğinizi söyledim.
    Sonunda yaptığınız bakım işinin konrolünü servisin yapmasını istedim. Bunun üzerine müşteri temsilcisi hanım arıza kaydını açtı.
    Hemen ertesi gün buradaki servis elemanı aradı ve telefonda sorunun kombiden olmayacağını tesisatta kaçak olabileceğini söyledi. Bende dedim sen söktüğün ve taktığın parçaları tekrar kontrol et ve kombinin içinde su kaçağı olup olmadığını kontrol etmesini istedim. Teknik servis elemanı bunun üzerine birkaç saat sonra evime geldi ve eşanjörün vidalarını ve samunlarını iyice sıkıladı ve gitti. Su basıncının düşmesi sorunu böylelikle sona erdi. Yaklaşık 1 aydan fazladır su basıncı düşmüyor. Fakat;
    bu sefer başka bir sorun peydah oldu. Aslında bu sorun kombi bakımından sonrada vardı ama biraz sorun olup olmadığı konusunda karar vermek güçtü. Kombi sıcaklığını artırdığımda basınç değeri bu sefer ayarladığım değerin üzerine çıkıyor. Mesela sıcaklık değeri 45 dereceden 50 aldığımda basınç değeri 1.5'dan 2 seviyesine çıkıyordu. Ben bunun sıcaklık artırıp azaltmak olabileceğini düşüyordum, fakat geçmişte bu kombide böyle bu kadar su basıncında değişiklik olmuyordu.
    Geçenlerde banyoya girip çıktığımda 2 olan su basıncı 1.3 seviyelerine inmişti. Daha sonra birgün çocuğu annesi banyo yaptırırken bir süre sonra suyun ısınmadığını söyledi ve gidip kombiye baktığımda ekran ışığı yanıp yanıp sönüyordu ve ekranda hata mesajı vardı. Basınç değeri 0.8 değerine kadar inmişti. Kombinin altından bir miktar daha su basarak basınç değeri 1.2 değerine ulaştığında tekrar çalışmaya başladı.
    Şimdi forumlarda bu sorunun neden olabileceği gibi paylaşımlar varmı ona bakıyorum.
    Kimisi genleşme tankından olabileceğini, biraz hava basmak gerekeceğini, kimisi eşanjörden olabileceğini söylüyor. Birkaç güne kadar servisi arayacağım. Bunun için önce kullanım suyunu açarak kombinin içinden su kaçağı olup olmadığına bakmam gerekiyor.
    Tekrar görüşmek üzere. Nitron kombi ile ve servisi ile sorunları olan biri olarak Nitron kombi ile sorunsuz günler diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SouthhPark

    Kombim Demirdöküm Nitron. Peteklerin alt kısmında ısınma problemim var. Kombi bakımı yapıldı ama değişen birşey yok.
    Peteklerden bazılarını kendim çıkarıp temizledim, bir süre işe yaradı ama tekrar aynı duruma döndü.
    Bugün de mutfaktaki büyük peteği (160 lık) yatak odasına taktık. Yatak odası kombiye en uzak oda, altlar gene ısınmadı.
    Hoş değiştirmeden önce de ısınmıyordu tam. (120 lik petek vardı)
    Demirdöküm nitronlarda Filtre var mı varsa nerededir? Nasıl temizlerim? Isınmama sebebi ne ise nasıl gideririm?
    Yardımcı olun lütfen?

    Ev 160 m2. Toplam oetek uzunluğu 7,5 m. Hepsi yanmıyor tabi, 2,5-3 m lik kısım yanıyor sadece.
    Kombi 20000 lik.


    Peteklerin kombiye dönüş ana borusunda bir T şeklinde pislk tutucu içinde filitre olan parça olmalı filitreni temizlerseniz sorun kalmayacaktır ..

    http://www.kas.com.tr/upload/urunler/grup3/1_Filtre(Pislik%20Tutucu).jpg

    Not: buradaki tapayı sökmeden önce kombinin suyunu boşaltırsanız iyi olur oradan su akacaktır .

    Yöntem :

    1.kombinin Mavi ana su giriş vanasını kapatınız
    2.mutfaktaki sıcak su musluğunu açınız .
    3.kombinin altındaki küçük basınç düşünce su bastığınız vanayı yavaşça açınız .

    bu epey yardımcı olur .

    kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUST@F

    Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra kendi açtığım bu başlığa zaman bulup yazayım dedim.

    Nitron kombimi alalı 3 sene geçen Kasım ayında tamamlandı. Bugüne kadar bir-iki kez kez sorun yaşamıştım. Birinci sorunda kombi yaz modundan kış moduna geçmiyordu.Ekranda yaz moduna geçmiş gibi görünüyordu fakat gerçekte geçmiyordu. Bunu servis orada bulunan bir vanayı eliyle bir sağa sola hareket ettirerek kolayca halletti. İkinci sorunsal da ise sorunun üstesinden tesisatları yıkatarak çözmüştüm.

    Kombiyi ilk satın aldığımda kombi için Demirdöküm müşteri yetkililerinin iknası ile 200 küsür TL'ye 2 defa kombinin yıllık bakımı yapılmak üzere bakım sözleşmesi yapmıştım. Bu bakım sözleşmesi kombinin garanti süreside 2'yıldan 4 yıla çıkmıştı. Hatta yaz aylarına doğru kombinin garantisini 2-3-4 yıl gibi sürelerle garantisini uzatarak yeni bakım sözleşmesi yapmam konusunda birkaç defa müşteri yetkilileri tarafından arandım. O zaman telefon görüşmesinde kombinin bu sene ilk bakım hakkımı kullandıktan sonra yeni bakım sözleşmeleri yapabileceğimi belirttim. Yeni bakım sözleşmeleri için bakım sırasında yetkili servisin tavırları ve çalışma şekline göre, yani bakım sırasında ki müşteri memnuniyetine göre yeni bakım sözleşmeleri yapabileceğimi söyledim.

    Kombinin 3. senesi geçen ay tamamlandı ve 3. sene tamamlanmadan kurban bayramı öncesinde kombinin bakımını yaptırdım.

    Bakım sırasında yetkili servis elemanını dikkatle izledim. Tek yaptığı eşanjörü söküp içini benden istediği Porçöz kireç çözücüsü ile iyice yıkamak oldu. Daha sonra eşanjörü tekrar yerine montajını yapıp gitmek istedi. Bende kendisine yapılan işleri sordum. Eskiyen bir parçasının olup olmadığını, genleşme tankının durumunu gibi ölçümü yapılabilecek parçaları yokmu diye servis elemanına sordu. Oda herşey çok iyi abi bir şey ölçmeye gerek yok. Temizlik işi tamam abi sen şu servis formunu imzala deyip gitti.

    Daha sonra aradan 4-5 gün geçtikten sonra 1.8 bar olan ekrandaki su basıncı değeri 1.2'ye indiğini gördüm. Tesisatı kontrol ettim ve kombinin altını üstüne baktım herhangi bir su kaçağı var mı diye bir şey göremedim. Tekrar kombiyi 1.8 Bar'a kadar doldurdum.Daha sonra araya kurban bayramı tatili girdi ve biz evde 10 gün kadar yoktuk.
    Bayram dönüşü basıcı 2 bara ayarladım fakat tekrar 4 gün kadar sonra tekrar basıç 1.3 değerine kadar düştü.Bu durum 1-2 hafta böyle gitti. En sonunda 444 1 833 arayarak durumu anlattım(Daha doğrusu anlatmaya çalıştım fakat karşı tarafta karşıma çıkan hanfendi birçok neden ve sebep belirterek servisi yönlendirmek istemedi)
    Anlattım anlatmasına fakat karşıma çıkan müşteri temsilcisi hanfendi tesisatta kaçak olabileceğini bunun için servisi değil tesisatçı çağırmamı önerdi. Oysaki bu arıza kombi bakımından sonra oluşmuştu. Tesisatı kontrol ettiğimi söyledim. Kombinin altından su akıp akmadığını söyledi, akmadığını belirttim. Kombiye tekrar su basmamı ve birkaç gün sonra tekrar aramamı söyledi. Bende kombiyi bakımdan sonra sürekli takip ettiğimi aradan 3 haftanın geçtiğini kombiye 3-4 günde bir tekrar tekrar su bastığımı durumun aynı olduğunu söyledim. Bu sefer müşteri temsilcisi eğer kombide bir sorun yoksa servisin para talep edeceğini belirtti. Yinede arıza kaydı bırakıp bırakmamam konusunda bana sordu.
    Bende bunun üzerine bakımdan sonra bence servisin arayarak yaptığı işi kontrol etmeliydi. En azından sonra müşteri memnuniyeti açısından bir sorun olup olmadığını sormalıydı. Garanti bakım sözleşmesi için defalarca aramanıza rağmen yaptığınız işin arkasında duramadıklarını, müşterinizi mağdur ettiğinizi söyledim.
    Sonunda yaptığınız bakım işinin konrolünü servisin yapmasını istedim. Bunun üzerine müşteri temsilcisi hanım arıza kaydını açtı.
    Hemen ertesi gün buradaki servis elemanı aradı ve telefonda sorunun kombiden olmayacağını tesisatta kaçak olabileceğini söyledi. Bende dedim sen söktüğün ve taktığın parçaları tekrar kontrol et ve kombinin içinde su kaçağı olup olmadığını kontrol etmesini istedim. Teknik servis elemanı bunun üzerine birkaç saat sonra evime geldi ve eşanjörün vidalarını ve samunlarını iyice sıkıladı ve gitti. Su basıncının düşmesi sorunu böylelikle sona erdi. Yaklaşık 1 aydan fazladır su basıncı düşmüyor. Fakat;
    bu sefer başka bir sorun peydah oldu. Aslında bu sorun kombi bakımından sonrada vardı ama biraz sorun olup olmadığı konusunda karar vermek güçtü. Kombi sıcaklığını artırdığımda basınç değeri bu sefer ayarladığım değerin üzerine çıkıyor. Mesela sıcaklık değeri 45 dereceden 50 aldığımda basınç değeri 1.5'dan 2 seviyesine çıkıyordu. Ben bunun sıcaklık artırıp azaltmak olabileceğini düşüyordum, fakat geçmişte bu kombide böyle bu kadar su basıncında değişiklik olmuyordu.
    Geçenlerde banyoya girip çıktığımda 2 olan su basıncı 1.3 seviyelerine inmişti. Daha sonra birgün çocuğu annesi banyo yaptırırken bir süre sonra suyun ısınmadığını söyledi ve gidip kombiye baktığımda ekran ışığı yanıp yanıp sönüyordu ve ekranda hata mesajı vardı. Basınç değeri 0.8 değerine kadar inmişti. Kombinin altından bir miktar daha su basarak basınç değeri 1.2 değerine ulaştığında tekrar çalışmaya başladı.
    Şimdi forumlarda bu sorunun neden olabileceği gibi paylaşımlar varmı ona bakıyorum.
    Kimisi genleşme tankından olabileceğini, biraz hava basmak gerekeceğini, kimisi eşanjörden olabileceğini söylüyor. Birkaç güne kadar servisi arayacağım. Bunun için önce kullanım suyunu açarak kombinin içinden su kaçağı olup olmadığına bakmam gerekiyor.
    Tekrar görüşmek üzere. Nitron kombi ile ve servisi ile sorunları olan biri olarak Nitron kombi ile sorunsuz günler diliyorum.

    Demirdöküm Nitron HK F 224 kombim var yaklaşık 4 senedir kullanıyorum

    Bu yaz bakım yaptırdım ve 3yollu vananın mekanik kısmını değiştirdiler

    Problemim: Durup dururken ECO moda geçiyor

    kapatıp açıyorum bir süre sonra tekrar aynı duruma geçiyor ve daha sonra kayboluyor epey bir süre sonra tekrar ECO mod yazısı beliriyor .

    Isınmada bir problemim yok neden geçtiğini anlamak istiyorum .

    Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


    Yeni bilgi: Kombinin filitresini temizlemek için suyunu boşalttım ve tekrar doldurdum sorun çözüldü .



     NITRON KOMBI Kullanıcıları Derneği (Problemler ve Çözümleri Kullanıcı Deneyimleri, Özellikler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanu -- 3 Şubat 2014; 16:33:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUST@F

    Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra kendi açtığım bu başlığa zaman bulup yazayım dedim.

    Nitron kombimi alalı 3 sene geçen Kasım ayında tamamlandı. Bugüne kadar bir-iki kez kez sorun yaşamıştım. Birinci sorunda kombi yaz modundan kış moduna geçmiyordu.Ekranda yaz moduna geçmiş gibi görünüyordu fakat gerçekte geçmiyordu. Bunu servis orada bulunan bir vanayı eliyle bir sağa sola hareket ettirerek kolayca halletti. İkinci sorunsal da ise sorunun üstesinden tesisatları yıkatarak çözmüştüm.

    Kombiyi ilk satın aldığımda kombi için Demirdöküm müşteri yetkililerinin iknası ile 200 küsür TL'ye 2 defa kombinin yıllık bakımı yapılmak üzere bakım sözleşmesi yapmıştım. Bu bakım sözleşmesi kombinin garanti süreside 2'yıldan 4 yıla çıkmıştı. Hatta yaz aylarına doğru kombinin garantisini 2-3-4 yıl gibi sürelerle garantisini uzatarak yeni bakım sözleşmesi yapmam konusunda birkaç defa müşteri yetkilileri tarafından arandım. O zaman telefon görüşmesinde kombinin bu sene ilk bakım hakkımı kullandıktan sonra yeni bakım sözleşmeleri yapabileceğimi belirttim. Yeni bakım sözleşmeleri için bakım sırasında yetkili servisin tavırları ve çalışma şekline göre, yani bakım sırasında ki müşteri memnuniyetine göre yeni bakım sözleşmeleri yapabileceğimi söyledim.

    Kombinin 3. senesi geçen ay tamamlandı ve 3. sene tamamlanmadan kurban bayramı öncesinde kombinin bakımını yaptırdım.

    Bakım sırasında yetkili servis elemanını dikkatle izledim. Tek yaptığı eşanjörü söküp içini benden istediği Porçöz kireç çözücüsü ile iyice yıkamak oldu. Daha sonra eşanjörü tekrar yerine montajını yapıp gitmek istedi. Bende kendisine yapılan işleri sordum. Eskiyen bir parçasının olup olmadığını, genleşme tankının durumunu gibi ölçümü yapılabilecek parçaları yokmu diye servis elemanına sordu. Oda herşey çok iyi abi bir şey ölçmeye gerek yok. Temizlik işi tamam abi sen şu servis formunu imzala deyip gitti.

    Daha sonra aradan 4-5 gün geçtikten sonra 1.8 bar olan ekrandaki su basıncı değeri 1.2'ye indiğini gördüm. Tesisatı kontrol ettim ve kombinin altını üstüne baktım herhangi bir su kaçağı var mı diye bir şey göremedim. Tekrar kombiyi 1.8 Bar'a kadar doldurdum.Daha sonra araya kurban bayramı tatili girdi ve biz evde 10 gün kadar yoktuk.
    Bayram dönüşü basıcı 2 bara ayarladım fakat tekrar 4 gün kadar sonra tekrar basıç 1.3 değerine kadar düştü.Bu durum 1-2 hafta böyle gitti. En sonunda 444 1 833 arayarak durumu anlattım(Daha doğrusu anlatmaya çalıştım fakat karşı tarafta karşıma çıkan hanfendi birçok neden ve sebep belirterek servisi yönlendirmek istemedi)
    Anlattım anlatmasına fakat karşıma çıkan müşteri temsilcisi hanfendi tesisatta kaçak olabileceğini bunun için servisi değil tesisatçı çağırmamı önerdi. Oysaki bu arıza kombi bakımından sonra oluşmuştu. Tesisatı kontrol ettiğimi söyledim. Kombinin altından su akıp akmadığını söyledi, akmadığını belirttim. Kombiye tekrar su basmamı ve birkaç gün sonra tekrar aramamı söyledi. Bende kombiyi bakımdan sonra sürekli takip ettiğimi aradan 3 haftanın geçtiğini kombiye 3-4 günde bir tekrar tekrar su bastığımı durumun aynı olduğunu söyledim. Bu sefer müşteri temsilcisi eğer kombide bir sorun yoksa servisin para talep edeceğini belirtti. Yinede arıza kaydı bırakıp bırakmamam konusunda bana sordu.
    Bende bunun üzerine bakımdan sonra bence servisin arayarak yaptığı işi kontrol etmeliydi. En azından sonra müşteri memnuniyeti açısından bir sorun olup olmadığını sormalıydı. Garanti bakım sözleşmesi için defalarca aramanıza rağmen yaptığınız işin arkasında duramadıklarını, müşterinizi mağdur ettiğinizi söyledim.
    Sonunda yaptığınız bakım işinin konrolünü servisin yapmasını istedim. Bunun üzerine müşteri temsilcisi hanım arıza kaydını açtı.
    Hemen ertesi gün buradaki servis elemanı aradı ve telefonda sorunun kombiden olmayacağını tesisatta kaçak olabileceğini söyledi. Bende dedim sen söktüğün ve taktığın parçaları tekrar kontrol et ve kombinin içinde su kaçağı olup olmadığını kontrol etmesini istedim. Teknik servis elemanı bunun üzerine birkaç saat sonra evime geldi ve eşanjörün vidalarını ve samunlarını iyice sıkıladı ve gitti. Su basıncının düşmesi sorunu böylelikle sona erdi. Yaklaşık 1 aydan fazladır su basıncı düşmüyor. Fakat;
    bu sefer başka bir sorun peydah oldu. Aslında bu sorun kombi bakımından sonrada vardı ama biraz sorun olup olmadığı konusunda karar vermek güçtü. Kombi sıcaklığını artırdığımda basınç değeri bu sefer ayarladığım değerin üzerine çıkıyor. Mesela sıcaklık değeri 45 dereceden 50 aldığımda basınç değeri 1.5'dan 2 seviyesine çıkıyordu. Ben bunun sıcaklık artırıp azaltmak olabileceğini düşüyordum, fakat geçmişte bu kombide böyle bu kadar su basıncında değişiklik olmuyordu.
    Geçenlerde banyoya girip çıktığımda 2 olan su basıncı 1.3 seviyelerine inmişti. Daha sonra birgün çocuğu annesi banyo yaptırırken bir süre sonra suyun ısınmadığını söyledi ve gidip kombiye baktığımda ekran ışığı yanıp yanıp sönüyordu ve ekranda hata mesajı vardı. Basınç değeri 0.8 değerine kadar inmişti. Kombinin altından bir miktar daha su basarak basınç değeri 1.2 değerine ulaştığında tekrar çalışmaya başladı.
    Şimdi forumlarda bu sorunun neden olabileceği gibi paylaşımlar varmı ona bakıyorum.
    Kimisi genleşme tankından olabileceğini, biraz hava basmak gerekeceğini, kimisi eşanjörden olabileceğini söylüyor. Birkaç güne kadar servisi arayacağım. Bunun için önce kullanım suyunu açarak kombinin içinden su kaçağı olup olmadığına bakmam gerekiyor.
    Tekrar görüşmek üzere. Nitron kombi ile ve servisi ile sorunları olan biri olarak Nitron kombi ile sorunsuz günler diliyorum.

    Arkadaşlar servisi aradım ve genleşme tankının havası bitmiş. Yeniden hava basıldı. Yaklaşık 20 gündür kullanıyorum. Şu ana kadar bir problem yok.




  • Doruda , 1 kerede yapması gerekenleri 3-4 taksitte yapmış......DD servisleri maalesef sorunlu....
  • Arkadaşlar yaklaşık 20 gün önce demirdöküm nitron kombiyi kullanmaya başladım. Ev yeni yapıldı ve tesisat tamamen yeni. İlk defa kombi kullanıyorum ve bütün talimatları yerine getirdim. Sadece ilk 1 hafta çok güzel sıcaklık elde ettim. Ev mantolu ve iç sıcaklık 21 dereceden aşağı inmedi. fakat son 4-5 gündür kalorifer petekleri ısınma sorunu yaşıyorum. Az önce kombiyi gözlemledim ve 50 dereceye ayarlı olan kombi 25 dereceye düşene kadar yanmıyor ve 55 dereceye geldiğinde sönüyor. Sadece mutfakta bulunan petekte az bir sıcaklık elde edebiliyorum. Ev 3+1 (yaklaşık 100 metrekare) ve diğer odalardaki petekler soğuk. Acaba bana yardımcı olabilir misiniz?
  • Kombinin tekrar yanabilmesi için 80-85 saniye geçmesi gerekir. Bu süre dolmadan kombi kendini ateşlemez. Bunu kontrol ediniz, eğer bu süreden çok daha fazla süre geçiyorsa servisi arayınız.

    Dış hava sıcaklığı nedir? Altınızda ve üstünüzde oturan varmı? Eğer oturan var ise kombi yakıyorlarmı? Bu faktörlerde kombinin içindeki tesisat suyunun 80 saniyelik bir sürede 55 derecelerden 25 derecelere inmesine sebep olabilir. Bu problemi bende yaşamıştım. Ben kendim tesisatları yıkatarak ve kombinin içini yıkatarak sorunu çözmüştüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUST@F

    Kombinin tekrar yanabilmesi için 80-85 saniye geçmesi gerekir. Bu süre dolmadan kombi kendini ateşlemez. Bunu kontrol ediniz, eğer bu süreden çok daha fazla süre geçiyorsa servisi arayınız.

    Dış hava sıcaklığı nedir? Altınızda ve üstünüzde oturan varmı? Eğer oturan var ise kombi yakıyorlarmı? Bu faktörlerde kombinin içindeki tesisat suyunun 80 saniyelik bir sürede 55 derecelerden 25 derecelere inmesine sebep olabilir. Bu problemi bende yaşamıştım. Ben kendim tesisatları yıkatarak ve kombinin içini yıkatarak sorunu çözmüştüm.

    quote:

    Orijinalden alıntı: RexBrave

    Arkadaşlar yaklaşık 20 gün önce demirdöküm nitron kombiyi kullanmaya başladım. Ev yeni yapıldı ve tesisat tamamen yeni. İlk defa kombi kullanıyorum ve bütün talimatları yerine getirdim. Sadece ilk 1 hafta çok güzel sıcaklık elde ettim. Ev mantolu ve iç sıcaklık 21 dereceden aşağı inmedi. fakat son 4-5 gündür kalorifer petekleri ısınma sorunu yaşıyorum. Az önce kombiyi gözlemledim ve 50 dereceye ayarlı olan kombi 25 dereceye düşene kadar yanmıyor ve 55 dereceye geldiğinde sönüyor. Sadece mutfakta bulunan petekte az bir sıcaklık elde edebiliyorum. Ev 3+1 (yaklaşık 100 metrekare) ve diğer odalardaki petekler soğuk. Acaba bana yardımcı olabilir misiniz?



    Sorun çözüldü sağolun. Tesisatın filtresini temizlettim ve tam verim alıyorum şu an.




  • Günaydın;
    Değerli Forum Sakinleri 1 ay olmadı nitron alalı malum önümüz kış bu nedenle kombinin yetkili servisine oda termostatı taktırmak istediğimi söyledim fakat servis elemanı buna gerek yok zaten cihazda fan modülasyonu olduğunu 40 - 45 derecede sürekli yansa da aynı olurmuş faydası az olacaktır dedi.Bende bununla ilgili araştırma yaparken kulübünüzü gördüm bu benim için güzel oldu. Bu soruyu bir bilen ve kullanan forum üyeleri olarak sizlere soruyorum siz bu durum için bir değerlendirme yapabilirmisiniz.

    EV arakat
    Ev kullanım alanı 90 m
    cihaz nitron
    petekler dd plus 6,4 m + havlupan
    alabileceğim oda termostadları !

    1 ) dd sd 2005 kablolu on/off
    2 ) dd sd 5002 kablolu
    3 ) dd exacontrol 7 programlanabilir kablolu

    NOT kablosuz oda termostadı düşünmüyorum.


    Saygılarımla...
  • elcat E kullanıcısına yanıt
    DD Exacontrol 7 aslında Salus RT-500'dür daha uygun fiyata onu tercih edebilirsiniz.

    http://www.sanalpazar.com/Salus-Programlanabilir-Dijital-Oda-Termostati-Rt-500__isp6109299
  • Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim.

    Yukarıda vermiş olduğunuz linkte ki ürünü inceledim fakat demirdöküm bu ürünü kullanamazsın deme gibi bir ihtimali varmı ?

    neden derseniz benim diger evde protherm lynx var orada adamların dediği ürünü almazsam cihazımın ( kombi) garanti dışında kalacağını söylediler ve dayatarak ürünü aldırdılar
  • elcat E kullanıcısına yanıt
    Siz farklı ürün almıyorsunuz ki, birebir aynı ürünü alıyorsunuz hangi dayanakla garanti dışı bırakacak ?!?!
  • Acil!

    Arkadaşlar Merhaba,

    Her sene olduğu gibi yazdan kışa geçişte kalorifer sistemini yine çalıştıramıyorum. 4 yıllık Nitron kombim var sıkıntı olabileceğini tahmin ettiğim için dün akşam deneyeyim dedim.

    Kış moduna geçiyor, kalorifer peteği gözüküyor ancak ilk ateşlemede sıcaklık 72 C ye çıktıktan sonra duruyor, tekrar ateşlemiyor. Herhangi bir hata kodu vermiyor. Sıcak su kullanımında sorun yok. Kombi açılırken ekranda n6 d6 yazıyor.

    Bir de 3 yollu vananın sensör girişi pamuk gibi kireç kaplanmış.

    Yardımcı olabilecek var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edurgut -- 30 Eylül 2014; 11:59:25 >
  • edurgut E kullanıcısına yanıt
    Problemi buldum. Pompaya giren kablonun plastik sıkma çemberini iyice sıktım. Galiba buradaki sensörden haber alamadığı için kendini durduruyordu.

    Bu nitron kombilerde sıcak ve soğukta gevşeme problemi var. Yazın gevşiyor cihazın sensörleri.
  • Dün kombimin 3 yollu motor zımpırtısı değişti kışlık moda geçmiyordu, demirdöküm servisi 150 lira aldı normal mi sizce :)
  • konuyu hortlatıyorum ama geçen sene kombiyi kış moduna aldığımda ateşleme yapıp geri söndü. servisi çağırdım ve içini açıp tam hatırlayamadığım bir parçasını söktü, eliyle sildi geri taktı ve çalıştı. Bana da yazında bir kaç kez kombiyi kış modunda çalıştırın. nemleniyor mu oksitleniyor mu gibi bişey dedi. ben yapadım tabi:) bugün de tekrar açayım dedim kombiyi. aynı geçen sene ki gibi çıt çıt çıt çıt diye ses çıkarıp ateşleme yapıyor ve sonra geri sönüyor. yani servisi tekrar çağırsam 5 dk ya içini açıp 30 tl alacak. onu da geçtim bayramda servis açık olmayacağından bayram bitene kadar gece üşümek zorunda kalacaz. tam olarak hangi parçayı temizlemem gerektiğiyle ilgili bilgisi olan var mı acaba? tam olarak hatırlayamıyorum hangi parça olduğunu. yardımcı olursanız çok sevinirim. şimdiden hayırlı bayramlar dilerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fhb_fhb_fhb

    konuyu hortlatıyorum ama geçen sene kombiyi kış moduna aldığımda ateşleme yapıp geri söndü. servisi çağırdım ve içini açıp tam hatırlayamadığım bir parçasını söktü, eliyle sildi geri taktı ve çalıştı. Bana da yazında bir kaç kez kombiyi kış modunda çalıştırın. nemleniyor mu oksitleniyor mu gibi bişey dedi. ben yapadım tabi:) bugün de tekrar açayım dedim kombiyi. aynı geçen sene ki gibi çıt çıt çıt çıt diye ses çıkarıp ateşleme yapıyor ve sonra geri sönüyor. yani servisi tekrar çağırsam 5 dk ya içini açıp 30 tl alacak. onu da geçtim bayramda servis açık olmayacağından bayram bitene kadar gece üşümek zorunda kalacaz. tam olarak hangi parçayı temizlemem gerektiğiyle ilgili bilgisi olan var mı acaba? tam olarak hatırlayamıyorum hangi parça olduğunu. yardımcı olursanız çok sevinirim. şimdiden hayırlı bayramlar dilerim...

    konu başlığının 1. sayfasına bakın resimli olarak sorunuzun çözümü mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin07

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinus

    sanırım kıs moduna geciyor ama petekler ısınmıyor degilmi benim de basıma geldi cok basit bu sorun kombinin ön kapagını acıcaksın en solda bi valf var en soldaki borudan gelende o takılma yapıyor hafif saga sola cevirerek kurtulabilir

    Kombici ile telde görüştük. Telefonla tarif etti.
    Aynen öyle dostum. Aşağıdaki fotoda kırmızı içindeki parçayı çevireceksin, kış modunu tuşlar tuşlamaz.
    Alltaki en soldaki bakır boru ısınacak o zaman.

    Benim sorunda aynısı. Elle hareket ettirince ısınma başlıyor. Bunu yapmazsam kombi otomatik yapmıyor. Arıza neden oluşuyor, üç yollu step motor adı verilen bu parça neden bozulur? Fiyatı nedir? Kaça patlar? Başka yolu yok mu?

     NITRON KOMBI Kullanıcıları Derneği (Problemler ve Çözümleri Kullanıcı Deneyimleri, Özellikler)


    paylaşım için teşekkürler sayenizde bu sene servise para bayılmaktan kurtuldum




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.