Bildirim
NOKİA 5110 AVEA ŞEBEKE ALMIYOR YARDIM?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bimcell (Türk Telekom) çalışma frekansı ile telefonun frekans aralığı uyuşmuyor olabilir. -
telefonunuzda da sorun olabilir ama benzer bir durum bizde de sözkonusu olduğu için yazayım .
c.tesi(17) gününden sonra annemin telefonunda (nokia 1110i) da karşı tarafa sesi gitmemeye başladı .
yedek olarak evde tuttuğumuz ve çalıştığına emin olduğumuz diğer 2 klasik nokia telefonda ( 2600 , diğerinin modelini bilmiyorum ) da aynı problem devam ediyor.
bu telefonlar bimcell ve turktelekom şebekelerinde bu sorunu yaşayıp vodafone da sıkıntısız çalışıyor .
hatlarda problem yok çünkü farklı telefonlarda ( samsung galaxy ve nokia asha ) yine sorunsuz çalışıyor .
yukarıdaki arkadaşın dediği gibi bir durum söz konusu olabilir .
ama ' sim i tak ' hatasını çok daha önceleri(farklı telefonlarda) yaşardık . tekrarlayayım telefonunuzla ilgili olabilir. -
telefon almaya çıkmadan son bir kez bakayım dedim , sorun düzelmiş .. -
Konuyu hortlamak olacak ama 5110 900mhz ile çalışır. Yani Türkcell ve Vodafone ile. Standart Tırktelekom 2G ile çalışmaz. Frekansı 1800mhz çünkü.
Turktelekom u (bimcell, pttcell vs) Köylerde Universal baz istasyonunun olduğu yerlerde çekebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En çok şaşırdığım şey GSM 900 şebekesinin hala aktif ve çalışıyor olması.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X