Şimdi Ara

===> Nokia 6 | Ana Konu - 5.5' FHD IPS - 16MP- SD430 - 32GB - 3 GB RAM <=== (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.379
Cevap
21
Favori
100.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    :)
    Ya hu ben sizden yanayım da siz kimden yanasınız?
    Şaka bir yana,
    Kanunen bu adamlar bu telefonun parçalarını elinde yedek tutmak zorunda yoksa yeni telefon verecek o da yoksa üst modelini verecek.

    Süre sıkıntınız varsa orasını bilemem.
    Ama boşa da 200 tl falan vermeyin.

    Tüketici hakem heyetine gidince mahkeme masraflarını da onlar karşılayacaklar;
    siz, yeni telefon da ısrar ederseniz onu göze alamazlar.

    İlk başlarda yeni telefon verecekler diyordunuz, bir ayda mı bitmiş telefon? :)
    siz ısrar edin bakın nasıl bulup gelecekler o telefonu.

    Bu call center'larda çalışanları özellikle müşteriyi kandırabilenlerden seçiyorlar, zaten prim esaslı çalışıyor çoğu.
    anlayacağınız yalan dolan diz boyu.

    Ha unutmadan ayrıca 10 günü geçen tamir süresinde size eşdeğer yedek telefon vermek zorunlar onu da isteyin.
    Haklarınız bilin ve ona göre arayın...

    Yine de karar sizin...




  • lost kullanıcısına yanıt
    Yarın bir daha arayım yeni telefon gönderin yoksa tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim diyeyim o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lost kullanıcısına yanıt
    ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    Arayın tabi ki, yedek telefonu isteyin, mahkeme ile korkutun bakın nasıl dönecekler.

    Kimse hakkını aramıyor sonra da bu firmalar, servisler de istedikleri gibi kafalarına göre takılıyorlar.

    Müşteri lehine o kadar yasa varken bunları kullanın, hemen 200 lira verip kurtulayım demeyin.
    Adamlar yapmak zorunda oldukları eylem için 200 lira da üste istiyorlar utanmadan, dediğim gibi hepsi adi sahtekar bunların.
  • lost kullanıcısına yanıt
    Telefonu açmıyorlar! Mahkeme mi yoksa Tüketici hakem heyeti mi deyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avengers.90 -- 18 Mayıs 2019; 14:22:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    Cumartesi günü ya yarım gün çalışırlar ya da tüm gün tatildir.
    Pazartesi önce gidip heyete danışın sonra servisi arayın.

    Tüketici hakem heyeti mahkeme sayılır. Oradan sonuç alamazsanız ticaret mahkemesine gidersiniz.

    mahkeme masrafı dediğim tüketici hakem heyetine ait olan masraflardır. Şimdilik sizin adliye ile işiniz yok, sadece yaşadığınız ilçedeki kaymakamlık binasına gidip tüketici hakem heyetine danışmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lost -- 18 Mayıs 2019; 14:27:31 >
  • lost kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine gidip ne yapmam gerekiyor. Yapmam gerekenleri tek tek söyler misin? Ücret ödemem gerekiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lost kullanıcısına yanıt
    ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    Ürünün faturası elinizdeyse ve servise verdiğinize dair bir belge lazım ki yok sanırım. servisten bunu istemeniz gerekiyor. Vermezlerse işiniz zor bunu bilin.

    Bu iki belge resmi başvuru için zorunlu.


    Ama siz önce heyete gidip danışın:

    Telefonu şu tarihte verdim, 20 iş günü geçti yapılmadı, servis bana para iadesi vermek istiyor ama 1300 lirayı aldığım zaman aynı telefonu alamıyorum deyin. Telefonun da yenisi yok diyorlar dersiniz.

    Ne yapmam gerekiyor diye görevliye danışın. Onlar size en net bilgiyi verirler.

    Pazartesi de servisi ararsınız telefonun aynısını istersiniz. Yok para iadesi derlerse de üst model isteyin "bu benim yasal hakkım" deyin. olmazsa heyete gideceğinizi belirtin.

    Zaten bunları söylediniz mi bu adam işi araştırmış deyip, bir yanlış anlaşılma olmuş falan filan deyip dediğinizi yaparlar.

    Heyete başvuru ücretsiz, başvurunuzda haksız bulunursanız masrafları ödersiniz o da en son işlem.
    Şu an siz zaten haklı durumdasınız ama servis kabul kağıdı ile bunu ispatlamanız gerekiyor.




  • lost kullanıcısına yanıt
    Vodafone a gidip böyle bir belge istesem verirler mi? Sanırım kayıt etmediler ama verdiğim tarihi yazıp belge oluşturabiliyorlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lost kullanıcısına yanıt
    Acil! Orda mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lost kullanıcısına yanıt
    ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lost kullanıcısına yanıt
    Orda mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya hu kardeşim, konuyu ne kirletiyorsun arka arkaya aynı mesajı atarak!

    6-7 Mayıs'da aynı soruları sormuşsun üşenmeyip cevaplamışım hala aynı şeyleri soruyorsun?


    2002'den beri bu forumdayım, ilk kez senin gibi birine denk geldim pes doğrusu:

    Tek cümle mesaj yaz 10 dk sonra "?"

    Bu nedir ya?
    milletin işi gücü yok mu sanıyorsun dakka başı sana cevap yazacak?

    12 gün önce heyete danış, servisten belge iste demişim, yapmamışsın şimdi kalkıp belge verir mi diye soruyorsun.
    Vodafone bayisi gibi mi görünüyorum oradan Allah aşkına. Ben nereden bileyim.

    Adam haybeye 200 lira istediğine göre oradan pay biç.

    Bir teşekkürü geçtim milletin kafasını şişirmişsin resmen.
    Ayıp!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lost -- 18 Mayıs 2019; 22:14:45 >
  • Mayıs güvenlik güncellemesi boyutu biraz büyük stabilite de içeriyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRT_ -- 20 Mayıs 2019; 16:42:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Uyandırmak için kaldır" özelliği Nokia 5'e geçen ay gelmişti. Mayıs güncellemesiyle Nokia 6'ya yine gelmemiş.

    ===> Nokia 6 | Ana Konu - 5.5' FHD IPS - 16MP- SD430 - 32GB - 3 GB RAM <===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eP_362 -- 20 Mayıs 2019; 23:13:59 >
  • Mayıs ayı da gelmiş sıfırlama şart oldu 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eP_362 kullanıcısına yanıt
    Nokia'da telefonunuz ne kadar düşük modelse o kadar değer görürsünüz hocam, bunu da bir Nokia 8 kullanıcısı olarak söylüyorum Amiral gemisi 8'e, 7 Plus'taki Ambient Display'den daha az fonksiyona sahip bir Glance uygulamasını layık gören ve bu ilkel Glance ekranını -benzer özellikte telefonlar olmalarına rağmen- Sirocco'daki yeni Glance uygulamasıyla güncellemek için 1 senedir en ufak bir çaba göstermemiş bir firmanın zahmet edip(!) bize bugüne kadar güvenlik güncellemesi vermiş olması bile bana mucize gibi görünüyor artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 21 Mayıs 2019; 2:2:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lost kullanıcısına yanıt
    Değişim için kendileri verebiliyorlar mı yoksa Nokia dan onay gelmesi mi gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avengers.90

    Değişim için kendileri verebiliyorlar mı yoksa Nokia dan onay gelmesi mi gerekiyor?
    Dostum yeter artık konunun içine ettin sağol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.