Şimdi Ara

NOKIA 6131 YARDIM LUTFEN !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar telefonu daha yeni aldım internetten. Telefonun her seyi calısıyor , kamera , radyo,mp3 falan. ama telefonun operator cekme gostergesi 0 hic bir dilim yok. Yani telefon cekmiyor. Hangi kartı takarsam takayım sonuc degismiyor. Sorun yazılımda olabilirmi ? Daha once boyle bir seyle karsılasan var mı? Yardımdı olursanız sevinirim. Tesekkurler



  • benim bi arkadasımında basına gelmisti ama oda cozemedi olayı
  • kayıtdışı ve kapanmışa benziyor
  • İMEİ NUMARISINI Bİ KONTROL ET .KAYIT DIŞI GİBİ DURUYO BENCEDE BEN DEDE AYNI TEL VAR BEN BAYİDEN ALDIM NUMARALARDA KLONU ÇOK YAPIYOMUŞ ŞEREFTEN YOKSUN ARKADAŞLAR
  • imei si kayıtlı baktım.
  • Servise yollamaktan baska bir sansin yok gibi gorunuyor, guvenilir yerlerden alinmasi taraftariyim telefonlarin fiyat farki olabilir ama sorun yasandiginda o fiyat farki aklina gelmiyor bile.
  • güzel tel.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Crea J100 Acil Yardım Lütfen...
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşım daha önce 31 ekimde 6131 forumunda yazdığım şeyler şunlardı:

    arkadaşlar önemli birşey aktaracağım.

    bu telefonu eşime almayı düşünüyordum. ama biraz önce yaptığım bir telefon konuşması vazgeçmeme neden oldu.

    turkcell'in sitesinden abone merkezlerinin telefonlarını (Ankara) buldum ve siyah renk modeli bulabilmek için en az 20 yer aradım. bu 20 yerin 16 tanesinde gri var, sadece 2 yerde siyah var.
    önce bu merkezlerden biri şunu söyledi:
    "siyah renk modellerde belirli bir seride şebeke sorunu çıktı, dolayısıyla siyah renk alma!!".

    daha sonra nokia müşteri hizmetlerini aradım. telefondaki bayana durumu aktardım ve sorunlu telefonların IMEI numaralarının belirli olup olmadığını sordum. şuan için bilgi veremeyeceğini çünkü sistemin arızalı olduğunu söyledi!!. birincisi, 'yok böyle bir arıza' demedi.. ikincisi, 'sistem arızalı' lafını o an yanlış bir cevap vermekten korktuğu için verdi sanırım.

    ve esas vazgeçmeme neden olan olay.. Ankara'da İzmir caddesinde Mavi bilgisayar vardır. daha önce ordan sony video kamera ve dijital foto makinası almıştım. Müşteri hizmetlerine çok önem verirler.

    telefondaki adam 6131 almamı önermediğini çünkü sorunlu bir telefon olsuğunu söyledi. kiminde şebeke, kiminde de kamera sorunu çıktığını söyledi.

    ve bomba oranı verdi.
    Bugüne kadar sattığımız 20 telefonun 8'i arızalı diye geri geldi dedi. Yaklaşık %50'lik bu oranın nokia için çok yüksek olduğunu bu yüzden genel olarak bir yazılım sorunu olabileceğini belirtti.

    adam bana ne sorunlu ise deyip kazanacağı parayı düşünebilir ama açıkça uzak dur o telefondan dedi..

    bu ve benzeri sorunlar hakkında bir bilgisi, duyumu veya bu sorunlarla karşılaşan biri oldu mu??



    daha sonra da bugün gene aynı foruma şunu yazdım:
    mavi bilgisayarın Çukurambar'daki yeri ile konuştum.. İzmir Caddesindeki yerlerinde satmıyoruz diyerek beni Çukurambar'daki mağazaya yönlendirdiler..

    adam telefonda "elimde gri var, gelin bugün vereyim ama ben önermiyorum dedi"..

    telefonu eşim ısrarla istediği için aldım.. dün eşimle aynı okulda görevli öğretmen arkadaşı telefonu görünce "ben de bundan alacağım, ne kadar aldın" felan diye sormuş.. ve eşime kendisin de en 7-8 mağaza gezdiğini ve 2-3 yerden (Migros'taki ve Armada'daki mağazalarda dahil omak üzere) yukarıda bahsettiğim arızalardan bahsetmişler ve telefonu tavsiye etmemişler..

    ben pek içime sinerek almadım ama dediğim gibi eşimin ısrarı ile aldım... umarım yukarıda bahsettiğim sorunlarla karşılaşmayız...



    yani anlayacağın bahsedilen sorun tam da benim anlatmaya çalıştığım şey sanırım.

    Ankara'da toplam 2 tane Nokia Shop var.. her ikisi ile de telefonla konuştum ve onlarda aynı hatayı kabul ettiler ama hatalı telefon oranının %3-4 civarında olduğunu söylediler.. sanırım %3'lük kısıma denk gelmişin:((




  • arkadaş güzel açıklamış
    quote:

    Orjinalden alıntı: mavibenim

    arkadaşım daha önce 31 ekimde 6131 forumunda yazdığım şeyler şunlardı:

    arkadaşlar önemli birşey aktaracağım.

    bu telefonu eşime almayı düşünüyordum. ama biraz önce yaptığım bir telefon konuşması vazgeçmeme neden oldu.

    turkcell'in sitesinden abone merkezlerinin telefonlarını (Ankara) buldum ve siyah renk modeli bulabilmek için en az 20 yer aradım. bu 20 yerin 16 tanesinde gri var, sadece 2 yerde siyah var.
    önce bu merkezlerden biri şunu söyledi:
    "siyah renk modellerde belirli bir seride şebeke sorunu çıktı, dolayısıyla siyah renk alma!!".

    daha sonra nokia müşteri hizmetlerini aradım. telefondaki bayana durumu aktardım ve sorunlu telefonların IMEI numaralarının belirli olup olmadığını sordum. şuan için bilgi veremeyeceğini çünkü sistemin arızalı olduğunu söyledi!!. birincisi, 'yok böyle bir arıza' demedi.. ikincisi, 'sistem arızalı' lafını o an yanlış bir cevap vermekten korktuğu için verdi sanırım.

    ve esas vazgeçmeme neden olan olay.. Ankara'da İzmir caddesinde Mavi bilgisayar vardır. daha önce ordan sony video kamera ve dijital foto makinası almıştım. Müşteri hizmetlerine çok önem verirler.

    telefondaki adam 6131 almamı önermediğini çünkü sorunlu bir telefon olsuğunu söyledi. kiminde şebeke, kiminde de kamera sorunu çıktığını söyledi.

    ve bomba oranı verdi.
    Bugüne kadar sattığımız 20 telefonun 8'i arızalı diye geri geldi dedi. Yaklaşık %50'lik bu oranın nokia için çok yüksek olduğunu bu yüzden genel olarak bir yazılım sorunu olabileceğini belirtti.

    adam bana ne sorunlu ise deyip kazanacağı parayı düşünebilir ama açıkça uzak dur o telefondan dedi..

    bu ve benzeri sorunlar hakkında bir bilgisi, duyumu veya bu sorunlarla karşılaşan biri oldu mu??



    daha sonra da bugün gene aynı foruma şunu yazdım:
    mavi bilgisayarın Çukurambar'daki yeri ile konuştum.. İzmir Caddesindeki yerlerinde satmıyoruz diyerek beni Çukurambar'daki mağazaya yönlendirdiler..

    adam telefonda "elimde gri var, gelin bugün vereyim ama ben önermiyorum dedi"..

    telefonu eşim ısrarla istediği için aldım.. dün eşimle aynı okulda görevli öğretmen arkadaşı telefonu görünce "ben de bundan alacağım, ne kadar aldın" felan diye sormuş.. ve eşime kendisin de en 7-8 mağaza gezdiğini ve 2-3 yerden (Migros'taki ve Armada'daki mağazalarda dahil omak üzere) yukarıda bahsettiğim arızalardan bahsetmişler ve telefonu tavsiye etmemişler..

    ben pek içime sinerek almadım ama dediğim gibi eşimin ısrarı ile aldım... umarım yukarıda bahsettiğim sorunlarla karşılaşmayız...



    yani anlayacağın bahsedilen sorun tam da benim anlatmaya çalıştığım şey sanırım.

    Ankara'da toplam 2 tane Nokia Shop var.. her ikisi ile de telefonla konuştum ve onlarda aynı hatayı kabul ettiler ama hatalı telefon oranının %3-4 civarında olduğunu söylediler.. sanırım %3'lük kısıma denk gelmişin:((




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.