Nokia almak mı bir daha asla. Telefonunuz bozulana kadar belki herhangi bir sorun yok ancak bozulur ise yandınız. Servis anlayışı diye birşey beklemeyin. Servis veren farklı satıcı farklı üretici farklı. Karşınızda hiçbir muatabınız yok. Muadil telefon diye size her zaman daha kötü bir telefona zorlayan bir firma var. Nereden bakarsanız bakın pişmanlıktır nokia.
Nokia zaten bitti telefon yapamıyor yaptığı telefonlar da tutmuyor eskidendi nokia ....
Nokia üretilmese de halen bazı Nokia telefonlar Spot piyasada alınıp satılıyor, arkadaş sanırım bunu ima etmeye çalışmış ...
Bu yazılanlardan sonra kesinlikle almaz kimse.
quote:
Orijinalden alıntı: Night Rain
Bu yazılanlardan sonra kesinlikle almaz kimse.
sen ara 7500 post yaptın
Valla ne zaman garantiye nokia göndersem cihaz değişimi yapıyorlar saolsun,ha süreç biraz uzuyor ama sıfır telefon için katlanılır,sana o yüzden hiç katılmıyorum hocam
İşsiz
quote:
Orijinalden alıntı: erhanercan
İşsiz
cihaz gelme süreci dört ayı geçti 1520 model telefon yerine 930 model telefon geldi. Peki bu sorun ile ilgili muhatabınız var mı yok. ancak microsofta mesaj atıyorsunuz onların aramasına kalmış olay. diyelim aradılar onlar bunun nedenini servise atıyor servis ise nokia ya yani muhatabınız yok. Söylenen gelen telefonu alın yoksa ondan da olursunuz. Size tek yol var o da mahkeme.
erhanercan
kullanıcısına yanıt
Bu cevap ne ile ilgili anlayamadım. Sizin çalışma durumunuz mu.
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
cihaz gelme süreci dört ayı geçti 1520 model telefon yerine 930 model telefon geldi. Peki bu sorun ile ilgili muhatabınız var mı yok. ancak microsofta mesaj atıyorsunuz onların aramasına kalmış olay. diyelim aradılar onlar bunun nedenini servise atıyor servis ise nokia ya yani muhatabınız yok. Söylenen gelen telefonu alın yoksa ondan da olursunuz. Size tek yol var o da mahkeme.
Benim servise verdiğim lumia 820'nin değişim kararı çıktığı yarın tam 3 ay oluyor. Microsoft lumia 535 önerdi fatura düşük olduğu için. Dokunmatik sorunu çıkmayacağını bilsem alacam ama tekrar servisle uğraşma istemiyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: moonlapsevertigo
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
cihaz gelme süreci dört ayı geçti 1520 model telefon yerine 930 model telefon geldi. Peki bu sorun ile ilgili muhatabınız var mı yok. ancak microsofta mesaj atıyorsunuz onların aramasına kalmış olay. diyelim aradılar onlar bunun nedenini servise atıyor servis ise nokia ya yani muhatabınız yok. Söylenen gelen telefonu alın yoksa ondan da olursunuz. Size tek yol var o da mahkeme.
Benim servise verdiğim lumia 820'nin değişim kararı çıktığı yarın tam 3 ay oluyor. Microsoft lumia 535 önerdi fatura düşük olduğu için. Dokunmatik sorunu çıkmayacağını bilsem alacam ama tekrar servisle uğraşma istemiyorum.
Alıntıları Göster
Aldık bir kez geç kaldın.
dusunur71
kullanıcısına yanıt
he he
quote:
Orijinalden alıntı: Cihat_,
quote:
Orijinalden alıntı: Night Rain
Bu yazılanlardan sonra kesinlikle almaz kimse.
sen ara 7500 post yaptın
Post nedir ki dostum. Önemli olan aktif olarak forumu kullanmak.
quote:
Orijinalden alıntı: Whippoorwill
quote:
Orijinalden alıntı: Cihat_,
quote:
Orijinalden alıntı: Night Rain
Bu yazılanlardan sonra kesinlikle almaz kimse.
sen ara 7500 post yaptın
Post nedir ki dostum. Önemli olan aktif olarak forumu kullanmak.
Alıntıları Göster
Nokia telefon birimini microsoft'a sattı artık cihaz üretmiyor nokia (şimdilik)
quote:
Orijinalden alıntı: BoxFun
Nokia telefon birimini microsoft'a sattı artık cihaz üretmiyor nokia (şimdilik)
Günaydın.
quote:
Orijinalden alıntı: Fatih
quote:
Orijinalden alıntı: BoxFun
Nokia telefon birimini microsoft'a sattı artık cihaz üretmiyor nokia (şimdilik)
Günaydın.
Sizede.
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
cihaz gelme süreci dört ayı geçti 1520 model telefon yerine 930 model telefon geldi. Peki bu sorun ile ilgili muhatabınız var mı yok. ancak microsofta mesaj atıyorsunuz onların aramasına kalmış olay. diyelim aradılar onlar bunun nedenini servise atıyor servis ise nokia ya yani muhatabınız yok. Söylenen gelen telefonu alın yoksa ondan da olursunuz. Size tek yol var o da mahkeme.
950xl önerse bunları yazmayacaktın muhtemelen, telefon sorunları her markada modelde olur benimde 808 arızalandı 2 yıl kullanıma rağmen fatura ücretini ödediler sizin faturanız yok anlaşılan sıkıntıyı nokiaya buluyorsunuz...! şu an 1520 üretimi yok, 950leryeni çıktı onları saymazsak en güncel makine 930 size yapacakları en iyi şeyi yapmışlar, siz biraz şanssızmışsınız oda sizle alakalı...!
quote:
Orijinalden alıntı: ScORphY
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
cihaz gelme süreci dört ayı geçti 1520 model telefon yerine 930 model telefon geldi. Peki bu sorun ile ilgili muhatabınız var mı yok. ancak microsofta mesaj atıyorsunuz onların aramasına kalmış olay. diyelim aradılar onlar bunun nedenini servise atıyor servis ise nokia ya yani muhatabınız yok. Söylenen gelen telefonu alın yoksa ondan da olursunuz. Size tek yol var o da mahkeme.
950xl önerse bunları yazmayacaktın muhtemelen, telefon sorunları her markada modelde olur benimde 808 arızalandı 2 yıl kullanıma rağmen fatura ücretini ödediler sizin faturanız yok anlaşılan sıkıntıyı nokiaya buluyorsunuz...! şu an 1520 üretimi yok, 950leryeni çıktı onları saymazsak en güncel makine 930 size yapacakları en iyi şeyi yapmışlar, siz biraz şanssızmışsınız oda sizle alakalı...!
Sizde sanırım epey bir nokia hayranısınız. Sorularınıza cevap vereyim. İsterseniz. Elbette faturam var kaldıki yeni düzenleme ile faturanız olmadığı zaman servis cihazınızı kabul dahi etmiyor. Ee dediğim gibi bu firma Nokia yada Micrasoft. Gelişmeyi de yazayım madem. Gönderikleri cihazda arızalı çıktı elbette. O cihazda yine servisin yolunu tuttu. Bakalım bu sefer kaç ay bekleyeceğiz. Yani sizinde yazdığınız gibi gayet ciddi anlayışlı ve kurumsal bir firma. Bakalım bu sefer nasıl bir süreç olacak.
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
quote:
Orijinalden alıntı: ScORphY
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
cihaz gelme süreci dört ayı geçti 1520 model telefon yerine 930 model telefon geldi. Peki bu sorun ile ilgili muhatabınız var mı yok. ancak microsofta mesaj atıyorsunuz onların aramasına kalmış olay. diyelim aradılar onlar bunun nedenini servise atıyor servis ise nokia ya yani muhatabınız yok. Söylenen gelen telefonu alın yoksa ondan da olursunuz. Size tek yol var o da mahkeme.
950xl önerse bunları yazmayacaktın muhtemelen, telefon sorunları her markada modelde olur benimde 808 arızalandı 2 yıl kullanıma rağmen fatura ücretini ödediler sizin faturanız yok anlaşılan sıkıntıyı nokiaya buluyorsunuz...! şu an 1520 üretimi yok, 950leryeni çıktı onları saymazsak en güncel makine 930 size yapacakları en iyi şeyi yapmışlar, siz biraz şanssızmışsınız oda sizle alakalı...!
Sizde sanırım epey bir nokia hayranısınız. Sorularınıza cevap vereyim. İsterseniz. Elbette faturam var kaldıki yeni düzenleme ile faturanız olmadığı zaman servis cihazınızı kabul dahi etmiyor. Ee dediğim gibi bu firma Nokia yada Micrasoft. Gelişmeyi de yazayım madem. Gönderikleri cihazda arızalı çıktı elbette. O cihazda yine servisin yolunu tuttu. Bakalım bu sefer kaç ay bekleyeceğiz. Yani sizinde yazdığınız gibi gayet ciddi anlayışlı ve kurumsal bir firma. Bakalım bu sefer nasıl bir süreç olacak.
telefonun bozulması normal bir durum arızanın memnuniyetsizce düzeltilmesi yada düzeltilememesi servisle alakalı bir durum nokia bunun neresinde anlamadım...!
quote:
Orijinalden alıntı: ScORphY
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
quote:
Orijinalden alıntı: ScORphY
quote:
Orijinalden alıntı: dusunur71
cihaz gelme süreci dört ayı geçti 1520 model telefon yerine 930 model telefon geldi. Peki bu sorun ile ilgili muhatabınız var mı yok. ancak microsofta mesaj atıyorsunuz onların aramasına kalmış olay. diyelim aradılar onlar bunun nedenini servise atıyor servis ise nokia ya yani muhatabınız yok. Söylenen gelen telefonu alın yoksa ondan da olursunuz. Size tek yol var o da mahkeme.
950xl önerse bunları yazmayacaktın muhtemelen, telefon sorunları her markada modelde olur benimde 808 arızalandı 2 yıl kullanıma rağmen fatura ücretini ödediler sizin faturanız yok anlaşılan sıkıntıyı nokiaya buluyorsunuz...! şu an 1520 üretimi yok, 950leryeni çıktı onları saymazsak en güncel makine 930 size yapacakları en iyi şeyi yapmışlar, siz biraz şanssızmışsınız oda sizle alakalı...!
Sizde sanırım epey bir nokia hayranısınız. Sorularınıza cevap vereyim. İsterseniz. Elbette faturam var kaldıki yeni düzenleme ile faturanız olmadığı zaman servis cihazınızı kabul dahi etmiyor. Ee dediğim gibi bu firma Nokia yada Micrasoft. Gelişmeyi de yazayım madem. Gönderikleri cihazda arızalı çıktı elbette. O cihazda yine servisin yolunu tuttu. Bakalım bu sefer kaç ay bekleyeceğiz. Yani sizinde yazdığınız gibi gayet ciddi anlayışlı ve kurumsal bir firma. Bakalım bu sefer nasıl bir süreç olacak.
telefonun bozulması normal bir durum arızanın memnuniyetsizce düzeltilmesi yada düzeltilememesi servisle alakalı bir durum nokia bunun neresinde anlamadım...!
Sanırım mesajı tam okumadınız anlatayım. Servisi veren teleservice ve onların söylediğine göre kararı veren microsfot. Tabi microsoftuda aradığınızda onların söylediği de kararın servise ait olduğu. Şimdi siz bana söyleyin burada ben kimi muhatap alacağım. Aynen şöyle servis topu microsfta, microsoft ise topu servise atıyor ve dolayısı ile siz muhatap bulamıyorsunuz. Kaldı ki arıza giderilemediği için yeni telefon beklendiği söyleniyor ve servisin dediği biz değişim kararını aldığımızda telefonu microsoft gönderiyor ve bizde gelen telefonu müşteriye iletiyoruz. Peki burada sorumlu kim? Ben nokianın nerede olduğunu görebiliyorum. Siz göremiyorsunuz sanırım.