Şimdi Ara

^^ Nokia N82 | S60 3.1 - 2.4' QVGA LCD | 5MP - Xenon Flash - AF | WLAN - GPS ^^ (879. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
18.484
Cevap
14
Favori
896.894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 877878879880881
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne tür sorunlar var? Biraz açar mısınız?
  • Telefon açılırken ana görüntü ekrana geldikten sonra birden kayboluyor 3-5 saniye boyunca.
    ana sayfada bulunan kısayolları kullanırken(mesajyaz,saat, tercihler) yeni sayfaya geçerken görüntüde kayma oluyor sanki.
    Anlatabilmişimdir umarım. Sende de benzer sorunlar oluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Finrod Felagund
    Telefon açılırken ana görüntü ekrana geldikten sonra birden kayboluyor 3-5 saniye boyunca.
    ana sayfada bulunan kısayolları kullanırken(mesajyaz,saat, tercihler) yeni sayfaya geçerken görüntüde kayma oluyor sanki.
    Anlatabilmişimdir umarım. Sende de benzer sorunlar oluyor mu?

    Cihaz ilk açılırken ana görüntünün 3-5 saniye kadar kaybolması normal. Aynısı bende de oluyor. Hatta N82 ile N95 8GB'ın karşılaştırıldığı bir video var orada da aynısı var. Kısayolları kullanırken ekranda kayma olmaz size öyle geliyor. Cihazınızda bir sorun yok.
  • Kısayollar ile yukarıda tarih arasında kalan dikdörtgen bir parça var,ana görüntünün parçası. Kısayollara tıklayınca önce boş ekran geliyor, hemen sonrasında o dikdörtgen kısım gözüküyor ve hemen sonrasında seçtiğim kısayol menüsü gözüküyor. Zira anlatmasıda zor olduğu için başka bir N82 arıyorum. Orada da bakmak istiyorum.
    Bu arada bahsettiğin videoyu nereden bulabilirim?


  • http://www.you-tube.com/watch?v=_nQ2Iz0eFmE

    Cihazınızda bir sorun yok bahsettiğiniz şeylerin olması doğal. Ben bir problem göremedim şahsen. Bende de aynı şeyler oluyor ama kalkıp bunu şikayet etme gereği duymadım. Zaten şikayet edilecek bir durum da değil aslında.




  • Telefon 1 gün boyunca mesajlara girmedi, sonra rehber kendi kendine silindi ve devamlı restart atıyordu, o yüzden verdim. ben gene de vermezdim ama satıcı firma ve oradaki çalışanların davranışları yüzünden oldu.
    Örneğin aklıma gelmişken birkaç soru sormak istiyorum? Yazılım güncellemek tüketicinin zorunluluğu mudur? Yazılımı güncelletince serviste telefon servise girmiş sayılır mı, sayılmaz mı?
  • quote:

    Telefon 1 gün boyunca mesajlara girmedi, sonra rehber kendi kendine silindi ve devamlı restart atıyordu, o yüzden verdim

    En baştan niye söylemediniz bunu

    quote:

    Örneğin aklıma gelmişken birkaç soru sormak istiyorum? Yazılım güncellemek tüketicinin zorunluluğu mudur?

    Yazılım güncellemek tüketicinin zorunluluğu değildir.

    quote:

    Yazılımı güncelletince serviste telefon servise girmiş sayılır mı, sayılmaz mı?

    Sayılır. Servis raporunda "Cihaz yazılımı güncellendi" olarak geçer.




  • Off arkadaşlar of.Telefonun sağ alt hoparlörü bozuldu.Darbe falan da almadı nasıl oldu anlamadım.İlginç olan şey sağ alttaki deliklerden uzun bir nefes çekince düzeliyor olması.Bazen nefes veriyorum o zaman düzeliyor.Ama bir kaç saat sonra tekrar sağ alt hoparlörden ses alamaz hale geliyorum.Bahsettiğim saçma yöntem 5-6 kez işe yaradı.Bir fikriniz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmuho

    Off arkadaşlar of.Telefonun sağ alt hoparlörü bozuldu.Darbe falan da almadı nasıl oldu anlamadım.İlginç olan şey sağ alttaki deliklerden uzun bir nefes çekince düzeliyor olması.Bazen nefes veriyorum o zaman düzeliyor.Ama bir kaç saat sonra tekrar sağ alt hoparlörden ses alamaz hale geliyorum.Bahsettiğim saçma yöntem 5-6 kez işe yaradı.Bir fikriniz var mı?



    aynısı benım başıma geldi ama benınkı üsttekı olan üfleyınce ses gelıyo belli müdded ama sonra aynı bende en son dayanamayıp servıse verdım kurtuldum o problemden
  • acaba kaç gün durdu serviste telefon?
    quote:

    Orijinalden alıntı: onno66


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssmuho

    Off arkadaşlar of.Telefonun sağ alt hoparlörü bozuldu.Darbe falan da almadı nasıl oldu anlamadım.İlginç olan şey sağ alttaki deliklerden uzun bir nefes çekince düzeliyor olması.Bazen nefes veriyorum o zaman düzeliyor.Ama bir kaç saat sonra tekrar sağ alt hoparlörden ses alamaz hale geliyorum.Bahsettiğim saçma yöntem 5-6 kez işe yaradı.Bir fikriniz var mı?



    aynısı benım başıma geldi ama benınkı üsttekı olan üfleyınce ses gelıyo belli müdded ama sonra aynı bende en son dayanamayıp servıse verdım kurtuldum o problemden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmuho

    Off arkadaşlar of.Telefonun sağ alt hoparlörü bozuldu.Darbe falan da almadı nasıl oldu anlamadım.İlginç olan şey sağ alttaki deliklerden uzun bir nefes çekince düzeliyor olması.Bazen nefes veriyorum o zaman düzeliyor.Ama bir kaç saat sonra tekrar sağ alt hoparlörden ses alamaz hale geliyorum.Bahsettiğim saçma yöntem 5-6 kez işe yaradı.Bir fikriniz var mı?

    Anlattıklarınızdan anladığım, N82'deki hoparlörün (aşağıdaki fotoğrafta kırmızı ile işaretlediğim) ana devre plakasına temas ayakları ile ana devre plakasının temas bölgesi arasında büyük ihtimalle oksitlenme sonucu temassızlık oluştuğu ve nefesinizdeki nemin etkisi ile bir süre kısa devre sağlayabiliyor olduğunuz.

    Servisin yapacağı temas ayaklarını biraz yukarı kaldırıp plakadaki temas noktalarını temizlemek olacak. Normal şartlar altında kasayı açıp kapatmakla birlikte 1 saat bile tutmayacak bir işlem.





  • @gecebekçisi

    Cevabınız için teşekkür ederim.İnşallah çok serviste bekletmezler .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci

    quote:

    Telefon 1 gün boyunca mesajlara girmedi, sonra rehber kendi kendine silindi ve devamlı restart atıyordu, o yüzden verdim

    En baştan niye söylemediniz bunu

    quote:

    Örneğin aklıma gelmişken birkaç soru sormak istiyorum? Yazılım güncellemek tüketicinin zorunluluğu mudur?

    Yazılım güncellemek tüketicinin zorunluluğu değildir.

    quote:

    Yazılımı güncelletince serviste telefon servise girmiş sayılır mı, sayılmaz mı?

    Sayılır. Servis raporunda "Cihaz yazılımı güncellendi" olarak geçer.

    Hem kvk hem de hem de aldığım nokia shop'a gidip sorunu anlattım. Önce tamir edelim dediler. Ben de yeni telefon tamir istemiyorum dedim. Yazılımı güncelleyelim dediler. Ben de yazılım sonucu sorun düzelmezse telefonumu değiştirebilirmiyim dedim. Onlar ise yazılım yüklenirken telefon servise girmiş sayılır o yüzden değiştiremeyiz dediler.
    Bilirkişi raporunda ise ''telefonda donanımsal sorun yoktur. Yazılımı yükleyince telefondaki sorunlar çözüldü. Yeni yazılımlar ürünlerin internet sitelerinde devamlı yayınlanmaktadır. Bu yazılımları yüklemek tüketicinin sorumluluğundadır. Bu yüzden tüketici haksızdır.'' yazdı.




  • quote:

    Hem kvk hem de hem de aldığım nokia shop'a gidip sorunu anlattım. Önce tamir edelim dediler. Ben de yeni telefon tamir istemiyorum dedim.

    Böyle bir cevap olabilir mi? Cihaz sorunlu ise yeni ya da eski olmuş hiç önemi yok. Cihazın sorunu varsa tamire vermek zorundasınız.

    quote:

    Bilirkişi raporunda ise ''telefonda donanımsal sorun yoktur. Yazılımı yükleyince telefondaki sorunlar çözüldü. Yeni yazılımlar ürünlerin internet sitelerinde devamlı yayınlanmaktadır. Bu yazılımları yüklemek tüketicinin sorumluluğundadır. Bu yüzden tüketici haksızdır.'' yazdı.

    Eğer cihazınızda yine rehbere ve mesajlara girmeme sorunu olmamışsa cihazınızda bence sorun yok. Yüklenilen yazılımlardan da kaynaklı olabilir. Raporda yazılanlar doğru anladığım kadarıyla. Yüklenilen yazılımlardan dolayı cihaz sorunlu ise hata sizde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci

    quote:

    Hem kvk hem de hem de aldığım nokia shop'a gidip sorunu anlattım. Önce tamir edelim dediler. Ben de yeni telefon tamir istemiyorum dedim.

    Böyle bir cevap olabilir mi? Cihaz sorunlu ise yeni ya da eski olmuş hiç önemi yok. Cihazın sorunu varsa tamire vermek zorundasınız.

    quote:

    Bilirkişi raporunda ise ''telefonda donanımsal sorun yoktur. Yazılımı yükleyince telefondaki sorunlar çözüldü. Yeni yazılımlar ürünlerin internet sitelerinde devamlı yayınlanmaktadır. Bu yazılımları yüklemek tüketicinin sorumluluğundadır. Bu yüzden tüketici haksızdır.'' yazdı.

    Eğer cihazınızda yine rehbere ve mesajlara girmeme sorunu olmamışsa cihazınızda bence sorun yok. Yüklenilen yazılımlardan da kaynaklı olabilir. Raporda yazılanlar doğru anladığım kadarıyla. Yüklenilen yazılımlardan dolayı cihaz sorunlu ise hata sizde.

    800tl verip yeni bir telefon alıyorum. Telefon daha 5 gün olmadan kendi kendine restart yapmaya başlıyor. Mesajlara girmiyor. Bir tüketici olarak bu durumdan rahatsız olup tamir ettirmek yerine yenisini istemek suç mu? Tüketici yasalarına göre böyle bir hakkım da var zaten.
    Sana göre ise tamir ettirmek zorundayım. Bunun sebebini söylersen sevinirim...

    arkadaşım biraz önce söylediğim gibi daha telefon 5 günülktü. Ben telefona hiçbir yazılım yüklemedim. Yüklenile yazılımlardan dolayı telefonun sorunlu olması gibi bir durum yok.




  • 800TL verdiğinize göre cihazı sıfır almış olmalısınız. Nerden buldunuz cihazı? Çankaya'dan falan mı aldınız?

    Yenisini isteme hakkınız bu şekilde olmaz. Cihaz aynı sorundan 3 kez servise verilirse o zaman cihaz değişim hakkı doğar. Kaldı ki 3 kez servise verip bu hakka sahip olmanız durumunda bile N82 ile değiştirmeniz imkansız çünkü üretilmiyor. Değil sıfırını ikinci elini bile bulmanız zor.

    Cihazın 5 günlük olduğunu baştan söyleseydiniz keşke. Eğer aynı sorunları yapmıyorsa sorun giderilmiş demektir fakat devam ediyorsa hakkımızı arayın. Tekrar söylüyorum açılıştaki ekran gitmesi sorun değildir.
  • Ekim'de Mavişehir nokia Shop'tan aldım.(Bu kadar kötü hizmetleri olduklarını, insanların suratlarına baka baka utanmadan yalan söylediklerini bilseydim almazdım o ayrı.)

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    İstersen yasanın hepsini gönderiyim. Benim amacım telefon ayıplı ise değiştirmekti. aksi takdirde zaten telefonu isteyerek aldım. Ama nokia shop telefonu incelemeye yanaşmadı. Kvk'ya gittim. Arıza tespit raporu istedim. Kvk da vermedi, zorluk çıkardı. En başta inceleselerdi sorun yazılımdan deselerdi telefonu kullanmaya devam ederdim. Hiç uğraşmazdım hakem heyeti, mahkeme. O yüzden hem bu firmalara hem de bu firmalarda çalışanlara güvenmeyim arkadaşlar.

    Türkiye'deki satıcı ve tamirci firmalar yasalara uymamaktadır. Yasalardaki açıklardan faydalanmaktadır. Benim gibi tecrübesiz ve bilgisiz müşterileri kandırmaktadırlar.




  • Tema Paketi-17: Color Dots, Twitter, Penguins, Route66, Wooden Black, Swan, Turn Table


    İndirmek için:
    http://www.reis-ieagles.com/s60v3-temalar/tema-paketi-17-color-dots-twitter-penguins-route66-wooden-turn-table-t1765.html

    Hepsi tavsiye edilir.




    S60v3 S60v5 Metal - FP1, FP2, 5th


    İndirmek için:
    http://www.reis-ieagles.com/s60v3-temalar/s60v3-v5-metal-fp1-fp2-5th-t1764.html





  • Telefonu internetten alırsanız 7 gün içinde iade edebilirsiniz ama onun dışında iade ev değişim için rapor gerekiyor.. BU cihazlarda genelde değişimden önce tamir yolu var..belli süre içinde belli sayıda arıza yenilerse o zaman iade debiliyorsunuz.. Kimse istemez yeni cihazı tamire göndermek ama garanti kapsamında yaptırmak da o kadar kötü değil..
  • ...önceden çektiğim fotoğrafların seçeneğinde ''düzenle '' vardı fotoğrafla ilgili bir çok işlem yapabiliyordum şimdi hiç bir şekilde ''düzenle'' seçeneğini bulamıyorum... corec.plyr yüklü tlfn hafızasında bundan olabilirmi?
  • 
Sayfa: önceki 877878879880881
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.