Şimdi Ara

Nokia n96 Teleservice problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar ben nokia n96 telefonumu arızalandığı için altunizade de bulunan teleservice teknik servise bıraktım fakat bu ilk arızası değildi 3 oluyor aynı problemden dolayı.imei numarasından online sorgulamada baktım aynen şöyle diyor''Cihaziniz ust servise transfer edilmistir'' bu ne anlama geliyor. sık sık sorunla karşılaşıyorum yetkili servis çok kalitesiz değişimini istiyorum cihazın bunun için ne yapmalıyım nasıl baş edebilirim bu sorunla bilemiyorum yasal prosedürlerle uğraşmakta istemiyorum bana bu konuda bi akıl veriseniz sevinirim.saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FırtınA_67 -- 26 Nisan 2010; 15:56:11 >



  • Cihaz üç kez aynı arızadan servise verilirse cihaz değişim hakkı doğuyor bildiğim kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci

    Cihaz üç kez aynı arızadan servise verilirse cihaz değişim hakkı doğuyor bildiğim kadarıyla.


    peki değişim yapılmasını nokia dan mı isteyeceğim nasıl irtibata geçebilirim ki?
  • Bende tam bilmiyorum ama bu hak zaten size otomatik olarak tanınıyor. Servise söyleyeceksin cihazım 3 kez aynı arızadan serviste cihaz değişimi talep ediyorum yada Nokia ile irtibata geçip durumu bildir.
  • Hak tanınıyor ama sizin talep etmeniz lazım. 3. kez servise bıraktıysan sakın cihazı servistan almayın. Nokia müşteri hizmetlerini arayıp 3. kez aynısı sorundan ötürü cihazın değişimini isteyin onlar servis raporlarına bakıp cihaz değişimini yapıcaklar. Yalnız şunu eklemek istiyorum cihaz sadece içi değişiyor yani kapakları ve pili değişmez. Bu sebepten müşteri hizmetlerindeki konuştuğunuz kişiye ısrarcı olun telefonun üçkere servis gördüğünden çizikler oluştuğunu söyleyebilirsiniz artık gerisi onlara kalmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Hak tanınıyor ama sizin talep etmeniz lazım. 3. kez servise bıraktıysan sakın cihazı servistan almayın. Nokia müşteri hizmetlerini arayıp 3. kez aynısı sorundan ötürü cihazın değişimini isteyin onlar servis raporlarına bakıp cihaz değişimini yapıcaklar. Yalnız şunu eklemek istiyorum cihaz sadece içi değişiyor yani kapakları ve pili değişmez. Bu sebepten müşteri hizmetlerindeki konuştuğunuz kişiye ısrarcı olun telefonun üçkere servis gördüğünden çizikler oluştuğunu söyleyebilirsiniz artık gerisi onlara kalmıştır.


    cihazı alıcaktım nerdeyse söylediğin iyi oldu. desene ben talep etmessem onlar değişim hakkımın olduğunu hatırlatmıyorlar bile müşteri hizmetlerini arayıp dediğini aynen yapıcam inşallah sorun çıkmadan hallederim teşekkür ederim sana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci

    Bende tam bilmiyorum ama bu hak zaten size otomatik olarak tanınıyor. Servise söyleyeceksin cihazım 3 kez aynı arızadan serviste cihaz değişimi talep ediyorum yada Nokia ile irtibata geçip durumu bildir.


    evet böyle bir hakkım varmış.cihazda benden kaynaklanan bir arıza meydana gelmiyor sonuçta.kilitleniyor kendi kendine donuyor falan neyse inşallah sorun çıkarmazlar teşekkür ederim cevaplar için.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    NOKİA N8 İNCELEMEM
    14 yıl önce açıldı
    Nokia e66 sertifika hatası
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Hak tanınıyor ama sizin talep etmeniz lazım. 3. kez servise bıraktıysan sakın cihazı servistan almayın. Nokia müşteri hizmetlerini arayıp 3. kez aynısı sorundan ötürü cihazın değişimini isteyin onlar servis raporlarına bakıp cihaz değişimini yapıcaklar. Yalnız şunu eklemek istiyorum cihaz sadece içi değişiyor yani kapakları ve pili değişmez. Bu sebepten müşteri hizmetlerindeki konuştuğunuz kişiye ısrarcı olun telefonun üçkere servis gördüğünden çizikler oluştuğunu söyleyebilirsiniz artık gerisi onlara kalmıştır.


    arkadaşım sen bu işlerden anlayan birine benziyorsun bana bir yol göster delirdim ben.teleservisi aradım nokia destek servisi arayın dedi numara verdi telefondaki kadınla baya münakaşa ettik bir türlü ikna olmadı.değişimi yada iade talep ediyorum dedim.servisle arzaları teyit etti yinede kabul etmiyor diyorki cihazda bakım yapılmıştır deniliyor herhangi mekanik bir arıza tamiri yok diyor ama servis bana parça değişimi yaptık diyor ve şuanda da bir üst serviste olduğunu söylüyor yani basit bir arıza olsa başka servise neden göndersinler temizlik bakım için gönderecek halleri yok aynen bunları söyledim kadına yasal haklarımı kullanacağımı ve medya da rezil edeceğimi söyledim yetkili müdürü istedim benim yetkili dedi yazıklar olsun dedim paramızla rezil oluyoruz kişisel kullanımda bozulsa tamam diyecem ama öyle değil telefon donuyor sürekli.garantisinin bitmesine de az kaldı ne yapayım şuanda bilemiyorum.




  • Öncelikle sakın sinir yapmayın benden tavsiye ayrıca nokia müşteri hizmetlerindekiler ile fazla münakaşa etmeyin laftan anlamıyorlar. Bu olaylarda çok tecrübem yok birkere yaşadım ama elimden geldiğince yardım ederim. Şimdi anladığım kadarıyla müşteri hizmetlerindeki bayan cihazda bir sorun olmadığını iddaa ediyor. Siz de servis parça değişimi yaptığını söylüyorsunuz tabi servisin size dediği bu. İlk olarak teleservis ile görüşün nokia ile bağlantı kursunlar raporları tekrar göndersinler. Sonra müşteri hizmetlerini tekrar arayın durumu güzellikle anlatın. Eğer hala bir sorun çıkmazsa hemen Tüketici hakem heyetine başvurun. Tabi telefonu yine servisten almayın. Çok enteresan bir olay ikisinden birisi yanılıyor ama hangisi önce bunu net öğrenip karşıya bildirmeniz lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Öncelikle sakın sinir yapmayın benden tavsiye ayrıca nokia müşteri hizmetlerindekiler ile fazla münakaşa etmeyin laftan anlamıyorlar. Bu olaylarda çok tecrübem yok birkere yaşadım ama elimden geldiğince yardım ederim. Şimdi anladığım kadarıyla müşteri hizmetlerindeki bayan cihazda bir sorun olmadığını iddaa ediyor. Siz de servis parça değişimi yaptığını söylüyorsunuz tabi servisin size dediği bu. İlk olarak teleservis ile görüşün nokia ile bağlantı kursunlar raporları tekrar göndersinler. Sonra müşteri hizmetlerini tekrar arayın durumu güzellikle anlatın. Eğer hala bir sorun çıkmazsa hemen Tüketici hakem heyetine başvurun. Tabi telefonu yine servisten almayın. Çok enteresan bir olay ikisinden birisi yanılıyor ama hangisi önce bunu net öğrenip karşıya bildirmeniz lazım..


    valla arkadaşım benimde ilk defa başıma geliyor.sakindim fakat yetkiliyle görüşebilirmiyim dediğimde alaylı bi şekile benim yetkili deyince sinirlerim tavan yaptı.benim kabullenmemi istedi bir nevi ondan inan sende olsa dayanamazdın.aradım az önce teleservisi
    durum şöyle:cihaz 1. servise gidişte donma kendi kendine açılıp kapanma sorunu parça değişimi 2.sinde tuş kilidinde iken donma açılma kapanma sorunu genel bakımını temizliğini yapmışlar 3.te de şimdi yani cihazda önemli bir sorun var bilinmiyor ve üst servislerindeymiş şuanda.nokiadaki kadın diyorki 'aynı hatadan dolayı 3 kez servis görürse değişim hakkınız olur sizin hatalar farklı ve bir kez parça değişimi olmuş diyor genel bakım yapılmış' diyor sorun burda teleservis tede kayıtlarda bu şekilde geçiyor doğruladılar.yani anlamadığım nokta 3 defa parça değişimi olması mı gerekiyor.ben ilk defa duyuyorum bana saçma geliyor yani.tekrar arıza yapmayacağının garantiside yok doğal olarak.farklı sebepten de olsa arıza arızadır sonuçta kişisel kullanımdan değil cihazın kendinden kaynaklanan arıza.neyse bir türlü kabul ettiremedim.şunu öğrenmem lazım yasada değişik arızalardan 3 kez servise gidenmi yoksa aynı arızadan 3 kere servise gidenmi iade veya değişim talebi oluyor.dediğin gibi tüketici hakem heyetine dilekçe vericem kaymakamlıklarda bulunuyormuş galiba.bir sonuç alırım inşallah
    sanada zahmet verdim kusura bakma zaman ayırıp ilgilendiğin için teşekkür ederim.




  • Yok rica ederim. Keşke daha çok bilgim olsa da sizi daha net bilgilendirsem. Benim önerim hiç uğraşmadan Tüketici hakem heyetine başvurun. Dediğiniz gibi kaymakamlıkta oluyor ve derdinizi anlatırsanız onlar sizi ne yapcağınız konusunda yönlendiriyorlar. Yani güvenebilirisiniz. Bunu diyorum çünkü görünen o ki nokia ve teleservice sizi daha fazla üzücek. Tüketici hakem heyeti size ürün hakkında hak talep edebiliceğinizi söylerse bence ücret iadesi alın... En iyi bilgiyi onlar size söylüyecektir.
  • Arkadaşlar kesinlikle teleservice denen dolandırıcı şirketten uzak durun. Ki şikayet var sitesine baksanız. Binlerce benim gibi mağdur var ve hala duyarsız pişkin iğrenç bi firma işine devam ediyor. Motorola milestone sahibinden ikinci el aldım. Satanda şerefsiz çıktı. Sorunlu mal gönderdi. Hemşeri hemşeriyi gurbette misali. Her neyse devam edeyim. Tuş takımı sıkıntılıydi ve garantiye verdim ve bundan sonrası skandal. Telefonu yaptık diyerek gönderdiler. Ki zaten bu yapılana kadar müşteri hizmetlerini arıyorum 12. Sıradayım ve 35 dakika sonra ulaştım. Hep böyle. Neyse telefon geldi kapağını tam kapatamamis ve anakart bölümü açıktı biraz yani. Geldikten 2 sonra telefon yine bozuldu yine müşteri hizmetlerini aradım yaklaşık 30 dakikada ulaştım. Bide hatlarda yoğunluk var bahaneleri var. Hep aynı. Palavra. Ve yine garantiye verdim. 4 günde ellerine ulaştı ve 2 günde yaptılar anakartı değiştirdiler. Ben bu kısmada inanmıyorum. Sonra yine müşteri hizmetlerini aradım ama sabah 8 de anca ulaşıyorsun. Müşteri hizmetlerine dedim hemen yollayın zaten kontrol ettiğiniz falan yok dedim. Ki kontrol etseler anakartın olduğu kapağı kapatırlardı. Ve adam aynı dakika telefon son test aşamasını başarıyla bitirmiştir ve kargo departmanına gönderdik diye sisteme girmiş . Ve 4 gündür kargo bekliyor. telefonu aldım anakartı değiştirmişler şimdide tuş takımı ışuğı yanmıyor. bunları yine aradım tekrar garantiye göndermeniz lazım diyor. alçaklar bir yerini yapıp bir yerini bozuyor. her gönderdiğimde en az 10 gün bekliyorum. çıldıracağım. Teleservice gerçekten şer.. Köp... Bi firma. Kesinlikle uzak durun. Ben bazı yerleri kısa kestim. Müşteri memnuniyeti sıfır pişkin köp...ler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.