Şimdi Ara

Note 3 'İnternet Bağlantısı Dengesiz' uyarısı. YARDIM!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
8.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 2 aydır note 3 sahibiyim ve genel olarak telefonumdan çok memnunum. Fakat aldığım günden beri bir sorunum var o da şu: Evde ya da herhangi bir yerde wifi ile inrternete bağlandığımda ilk önce bağlanıyor fakat kısa bir süre sonra internet bağlantısı dengesiz diye bir uyarı çıkıyor bildirim çubuğunda ve hiçbir sayfayı açıyor. Çıldırmak üzereyim. Ne yaptıysam olmadı. Lütfen bana yardım edin arkadaşlar...



  • Wi-Fi açıkken mobil veriyi kapatıp öyle bir deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denedin mi, yarari oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben denedim. mobil veriyi kapattigimda sadece wi-fi açık oldugunda "internet baglantiniz dengesiz" diye bir uyari alinmiyor, bilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı sorun vardı. Mobil veriyi kapatıp denedim. "İnternet bağlantınız dengesiz" uyarısını artık vermiyordu ama internete de girmiyordu.
    Forumdan thisdot nickli arkadaş sayesinde sorunu çözdüm.
    Wi-fi ayarlarından Statik ip belirledim ve DNS'leri değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebosentez -- 13 Mart 2014; 13:21:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebosentez

    Bende de aynı sorun vardı. Mobil veriyi kapatıp denedim. "İnternet bağlantınız dengesiz" uyarısını artık vermiyordu ama internete de girmiyordu.
    Forumdan thisdot nickli arkadaş sayesinde sorunu çözdüm.
    Wi-fi ayarlarından Statik ip belirledim ve DNS'leri değiştirdim.



    sorunun çözümü nasıl oluyor arkadaslar bende de bu sorun var yardımcı olabilir misiniz?
  • Çözüm bulan arkadaşlar var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • nus_kent N kullanıcısına yanıt
    Bu sorundan dolayi telefonu servise verdim 2 gün sonra telefonu aldım ancak eve gelip baktığımda sıkıntı devam ediyordu bunun nedeninin modem olduğu kanaatindeyim çünkü iyi bi işyerinde denedim hiç kopmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aldım bu uyarıyı...

    Ama bu uyarı telefon değil, internet bağlantısı kaynaklı bir durum. Wifi az çekiyorsa ve gidip geliyorsa oluyor...
  • Sanırım modem değiştirmek en mantıklı çözüm olacak bu vesileyle iyi bir modem sahibi oluruz belki ama ne almalı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakketenci kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı sorun bendede oldu benim bi tabletim vardı bağlanmıyordu internete araştırıp baktığım da sorum 192.168.2.1 adresindeki lan ayarlarında bulunan wpa/wpa2 olayndan dolayi imiş bende wpa seçiliydi onu wpa2 yaptım tablet bağlamaya başladı fakat buseferde bu sorun çıktı telefondan bağlandığım zaman 2 3 dk da bi net kopuyo sonra geliyor internet bağlantınız dengesiz diyo falan filan döndüm busfer o wpa2yi tekrar wpa yaptım sorun hala devam ediyor yani kısacası nolduysa o 192.168.2.1 adresinde yaptığım ayarlardan sonra oldu ondan önce hiç problem yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakketenci kullanıcısına yanıt
    Modemle ilgisi yok bir cok samsung urunde bu sorun var. Google da sorunun çözümü var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurozgursezer

    Modemle ilgisi yok bir cok samsung urunde bu sorun var. Google da sorunun çözümü var

    Google da sorunun çözümü var demiştin nasıl bir çözüm hocam bilgin var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omurozgursezer O kullanıcısına yanıt
    hocam yanlışınız var bence çünkü benim modeme bağlanan 3 4 telefon var 3de aynı halti yiyo yani sıkıntı modemde eger samsung da ise anlatta bilelim sana zahmet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu Yapın Sorun Bitsin …

    Cihazı kapatın (ardından pili çıkarıp tekrar takın denmiş ama pili sökmeden de olması lazım, cihazın kapandığına emin olmak için herhalde).
    Aynı anda Ses Açma + Home tuşu + Açma/Kapama (Power) tuşuna basılı tutun.
    Cihaz titreşim yaptığında sadece Power tuşunu bırakın, diğer iki tuşa basılı tutmaya devam edin.
    Android sistem kurtarma ekranı (menü) geldiğinde tuşları bırakın.
    Ses açma/kısma tuşları ile menüden ilerleyerek “WIPE CACHE PARTITION” seçeneği üzerine gelin ve Power tuşu işle seçin (önemli: yanlışlıkla “wipe data” seçmeyin, bütün ayarlarınız gider).
    Cache temizlenirken bekleyin, Reboot system seçeneği geldiğinde onun üzerinde iken Power tuşuna basıp cihazınızı tekrar başlatın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.