Şimdi Ara

Note 4 Şebeke Sorunu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
985
Cevap
24
Favori
176.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kpngl kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba bendeki sorunda sizin anlattiginiz gibi sebeke gidiyor ve kendisi otomatik bulmuyor sebeke gittigi zaman yani sifirken bazi aramalar geliyo bazi aramalar ise ulasilamiyo olarak gosteriliyor ben sebeke yokken arama yapmaya calustigim zaman ise sebeke tekrar geliyor napmam gerekiyo bufurumda donanimdal bir hatami var telefonda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim sikintim wifi falan deil wifi acikkende arama geliyo irada dikinti yok benimki telefonun sebekesi gidince takili kalmasi kendisi bulmamasi buesnada disardan gelen aramayi bazen gosteriyo bazende ulasilamiyo olarak gosteriyo sebeke sifirken ben arama yapicagim zaman sebeke sifirken birden ust seviyelere cikiyo ve aramayi yapabiliyorum cok sacma sorunlar yasiyoruz bu sorunlar yazilimla flnda duzelecek gbi deil bosuna bekliyoruz gibime geliyo defalarca servise gindermek lazim cihazi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maymayy M kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Kök sebep ne olabilir buna Samsung'un cevap vermesi lazım fakat yukarıda okuduğum sorunların hepsi aynı kök sebep ile gerçekleşiyor gibi.
    Wi-fi zamanlayıcı problemi bile bu sorunlar ile ilişkili olabilir.
    Kabaca özetlersek, Note çağrı yönetimi ile ilgili sorunlu bir telefon. Bu sorun kullanım profiline göre çeşitlilik gösteriyor.
    Pek telefon görüşmesi yapmayan yada wi-fi'yi aktif kullanmayan birisinin sorunu hissetmesi pek sık olmayabilir.
    Ya da Samsung'un problemli bir dizayn ile ürettiği anten/donanım vb mimarisi, başka bir dış etken ile tetiklenip bu sorunu ortaya çıkartıyor olabilir.
    Bu zamana kadar Samsung hep oylamayı, kendisine başvuran müşterilere zor koşmayı tercih etti.
    Öncelikle sorunu kabul ederek başlasa ve çözüm için kullanıcı verilerinden faydalansa daha guvenilir bir profil çizmiş olurdu.
    Ne yazık ki Samsung, wireless modem değişikliği dahil yaptığım testleri yapabilecek donanıma sahip değil. Mesleki olarak bu sorunu spesifikayonlara kadar inceleyebiliyor olmam Samsung için bir şans. Ve insanların istekleri net aslında.
    Bu bir yazılım hatası ise bunun çözüm tarihi ve paketi bildirilmelidir.
    Ya da bir donanımsal problem vardır, bu durumda bu donanımsal sorun parça değişimi yada ürün değişimi ile düzeltilir.
    Bu şekilde ilerlenmediği takdirde, para ve prestij kaybı kaçınılmaz oluyor.
    Gerekirse yazacağım bir script ile twitter'da atılan her "note 4" , "HTC" ve "iphone 6" twitlerine bu sorunun videolarını tweet atacağım.
    Ayrıca yine Samsung, Samsung Mobile ve her ülkedeki Samsung hesaplarının bütün takipçilerine, bu sorunun videolarını tweet atacağım.
    Script kullanmadan attığım tweet'lere bile 10'a yakın "note 4 almayı erteledim/vazgeçtim " cevapları geldi.
    Bu artık Samsung'un tüketicisine saygı meselesi. Gösterdiği saygı kadar saygı göstereceğim ve bana hak etmediğim bir malı verdikleri için ben onlara hak ettikleri davranışı vereceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdemir6481

    Samsung’ un Galaxy modellerinde çok yaygın olan bir sorun, şebeke hatası. Kullanıcılar zaman zaman mobil veriyi açtıktan veya kapattıktan sonra şebeke hatasını alabiliyorlar. Bizde bu yazımız da şebeke hatasının çözümünü anlatıyoruz.

    Ayarlar > Diğer ağlar > Mobil ağlar hedefini izleyerek Mobil Ağ menüsüne ulaşın.Mobil Ağ menüsündeyken cihazınızı kapatın ve bataryayı çıkartın.Bataryayı geri takmadan güç ve ev tuşuna 2-3 dakika boyunca basılı tutun.Sim kartını çıkartın, bataryayı geri takın ve cihazınızı uygun şekilde açın.Cihazınız önyükleme animasyonunu oynatırken otomatik kapanacaktır.Sim kartınızı geri takın ve cihazınızı tekrar açın.Cihazınız açıldığında bu sorun ortadan kaybolmuş olacak.


    DENEYİN LÜTFEN

    Şaka gibi.

    Batarya yokken tuşlara 2-3 dakika basmak nedir hocam, öyle şey olur mu?
    Kondansatör doludur açılmaya çalıştığı anda boşalır, o da 1 saniye sürer. Nerden buldunuz bunu?

    Selamlar.




  • Tekrardan merhabalar,

    yine bu sorun ile ilgili olduğunu düşündüğüm wi-fi timer sorununun videosu aşağıdadır.
    Önceki sorunun linki ile birlikte paylaşıyorum;

    http://youtu.be/uKvc_f58GSY
    http://youtu.be/ddiJXgsOKBs

    İyi akşamlar.
  • kpngl kullanıcısına yanıt
    Bugün yeni bir sorun farkettim aynı kök arizadan gelen Wifi ve 3g açıkken telefon bi Wifi ye bi 3g ye bağlantı yapıyor Wifi nin iyi çektiği halde arada 3g bağlantısına geçiyor . Hucreseli kapattigimda Wifi sabitleniyor. Aynı sorunun başka bir rengi . Samsung'u gözümüzde çok buyutmusuz arkadaşlar. Apple da Wifi sorunu diye servise verdiginiz telefonun Size sifirini veriyorlar . Samsung böyle giderse daha çok müşteri kaybedecek .note 4 ü ilk alanlardanim belki 100 kişi sormuştur bende almak istiyorum diye sebekeyi gösterince hepsi şok oldu almaktan vazgectiler. Samsung ürünlerinin arkasında durmadigi sürece rakiplerinin karşısında ezilecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kpngl kullanıcısına yanıt
    yani kardeş bize söyleyebileceğin bir çözümün varmı şu an herkes için o önemli
  • ICEMEN I kullanıcısına yanıt
    selam,

    Ne yazık ki sizlerle paylaşabileceğim bir çözüm yolunu bilmiyorum :(
    Çözümü Samsung sağlamalı.

    Kendi sıkıntım için çabalarken, Samsung'u sorun çözümü için haftalarca öteye taşıdım.
    Eğer ciddi niyeti varsa, bu noktadan sonra düzeltmeleri çok uzun sürmez.

    Bundan sonra izlemeleri gereken yol, sorunlu bir cihaz üzerinde yoğunlaşıp kök sebebi bulmak.
    Donanımsal bir sıkıntı ise değişim, yazılımsal bir sıkıntı ise bu sorunu ortadan kaldıracak yeni bir yazılım sağlamalılar.
  • Arkadaslar ben twiterdan samsung turkiyeye yazdim sorunu geri donus bekliyorum.isterseniz barisege kullanici adiyla yolladigim twitleri retweet yaparak sesimizi duyarmaya calisabilirz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdemir6481

    Merhaba arkadaşlar bende 4 gün önce note 4 aldım aynı şebeke sorunu bende de var.

    Sim karttan olabilir dediler yeni tip sim kart taktım yine aynı

    2 telefon kullanıyorum.
    İkisi de vodafone hatta numaralar birbirini takip ediyor
    2 sinin de sim kartı değiştirdim yeni nesil dediler.

    Şimdi gelelim meseleye

    Ayarlar menüsünde pil diye bir seçenek var onu bulun
    Hücre askıda ya dokunup Sinyalsiz kalınan süre gösteriyor.

    Sağ cebimde s5
    Sol cebimde note 4

    akşama kadar gezdiğimde

    Sinyalsiz kalınan süre

    note 4 : % 23
    S5 : % 0

    S5 in full çektiği yerde note 4 1 diş çekiyor yada hiç çekmiyor.

    Şuan serviste mücadele başladı.

    herneyse

    Sizin eviniz iş yeriniz baz istasyonuna yakın olabilir bunu fark etmeyebilirsiniz.

    note 4 ü olanlar bence mutlaka test yapsın.


    İyi akşamlar.


    Arkadaşlar herkes arkadaşın bahsettiği ayara gelip Hücre Askıda içerisinde yer alan saat ve % değeri yazabilir mi?

    Bende %7 ve 8 saat 16 dakika. Ve kesinlikle uçak moduna almam cihazı nede kapatırım :)

    Acaba bu 8 saatli süre aldığımızdan bu yana ki değer mi yoksa farklı bir istatistiği mi var.




  • benimkinde sebeke takılı kaldıgında yani cihazın cekim gücü sıfır oldugunda arama yaptıgım zaman sebeke geliyor yada ucusmoduna alınca arama yapmayıp yada ucusmoduna almayıp bakmak lazım %ye sebeke otomatik bulmuyo sıfır oldugu zaman takılı kalıyor ve arayanlar ulasamıyor
  • maymayy M kullanıcısına yanıt
    Aynı sebeke sorununu bende yaşıyordum 20 günlük telefonu garantiye verdim yazılım attık bi sorun yok dediler sorun birden çözüldü 30 günlük süre içinde iade hakkımı gaspettiler samsung şimdide donanımsal bir sorun olsa iade alırdık diyor yazılıma vuruyor olayı. Ben defalarca sıfırladim telefonu aynı sorun devam etti onlar nasıl yazilimla cozuyorlar anlamadım. Sanırım samsung bu seri için farklı bir yazılım çıkardı . Şebeke sikayetiyle gelen NOTE 4 lere bu romu atıyorlar. Sonrada bunu işlemden saymiyorlar. Biz de samsung à güvenip telefon alıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar bi kaç gündür yoktum üzgünüm.

    Benim note 4 bi kaç kere servise gittu geldi bi sorun bulamadılar. Bakan personeli çağırdım. Bunun modeli böyle muhabbeti yaptı. Yani ben s5 ile note 4 karşılaştırmışım. Note 4 ile note 4 olacakmış.
    Sar oranı düşük olduğundan daha az çektiği kaçınılmazmış.
    Yani samsung bu cihazı biz radyasyon fazla görmeyelim diye mi yapmış dedim..
    Evet dedi sizi düşündüğünden dedi.
    Bende evet bizi düşünüyor. Hem daha az çekerse daha az konuşuruz fatura da az gelir dedim :)
    Telefonuda kullanamayacağım aşikar.
    Bakın anten yapısı düşük ise şebekeye tutunması için daha fazla ping demek.
    Buda batarya düşmanı. Bu Aslında daha fazla radyasyon. Diyelim ki 5.0 güncellemesinde bunu düzelttiler peki nasıl ? Yazılımsal düzeltmeler işlemci ve pil düşmanı. İçini açıp anten de takamayacağına göre. Bunu eski bi telefoncu olarak söylüyorum..
    Bence note 4 tam bir fiyasko.
    Ben servisten alınca 2 gün denedim kulla bilirmiyim diye ama kullanamadım. Isınma sorunları çekmeme sorunları. Çerçevenin kerarındaki alüminyum yerler tırnak deyse bile çok çok kolay çiziliyor.
    Sözüm ona tahattütle almıştım 2400 e
    Dün sattım 2100 e en azından 2100 tl kredi çektimde 100x24 ay ödeyecem gibi düşündüm. Sinirlerim bozuldu şuan kurtuldum şükür...

    Gelelim şu *#0011# işine

    Servis modunda yapılan değişikler rom atma ile yada hard reset atma ile düzelmiyor tekrar bunu bilin.

    S5 telefonumun 3g sini kapattım "NAS" Menüsünde servise bıraktım şikayetimi de 3g ye geçmiyor dedim.

    1.gün hattınızdan telefonda sorun yok dediler. Gittim denedim tekrar verdim.
    2.gün tamam yapıldı dendi. Gittim son testten geçmedi dediler. İşlem ne yapılmış dedim. Yazılım dediler.olmadı yani
    3.gün aradılar sorununuz donanımsal olabilir cihazın içini söküp anakart test yapmamız lazım bozuk ise garantiden dediler(ben cihazın kesinlikle içi açilmayacak diye yazdım forma buna istinaten).
    Cevabım şu oldu. Kurban olim ellemeyin gelip alıyorum ben onu kör topal kullanırım.
    Gittim aldım sonra tekrar eski haline getirdim şuan sorunsuz kullanıyorum.
    Demem o ki samsung servis personeline gerekir ise yurt dışında eğitim vermeli.
    Ezbere iş yapmasınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizimde sonumuz bu olucak sanırım saticaz gecicez töbe bidaha samsung telefonu geçtim ekmek yapma makinesini bile almam. Apple de Wifi arızalı diye bıraktığım iphone 5 ı sifiriyla değiştirdiler samsung un müşterisine saygısı güveni yok sanki aldık kullandık iade ediyoruz keyfine. ABD de olucak aynı sorun samsungun burnundan getirirler. Dua etsinler bizim tüketici yasalarımiz yetersiz. Telefona sim kart taktığında iade hakkın kalmıyor. Saçmalıktan başka bişey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdemir6481

    Merhaba arkadaşlar bi kaç gündür yoktum üzgünüm.

    Benim note 4 bi kaç kere servise gittu geldi bi sorun bulamadılar. Bakan personeli çağırdım. Bunun modeli böyle muhabbeti yaptı. Yani ben s5 ile note 4 karşılaştırmışım. Note 4 ile note 4 olacakmış.
    Sar oranı düşük olduğundan daha az çektiği kaçınılmazmış.
    Yani samsung bu cihazı biz radyasyon fazla görmeyelim diye mi yapmış dedim..
    Evet dedi sizi düşündüğünden dedi.
    Bende evet bizi düşünüyor. Hem daha az çekerse daha az konuşuruz fatura da az gelir dedim :)
    Telefonuda kullanamayacağım aşikar.
    Bakın anten yapısı düşük ise şebekeye tutunması için daha fazla ping demek.
    Buda batarya düşmanı. Bu Aslında daha fazla radyasyon. Diyelim ki 5.0 güncellemesinde bunu düzelttiler peki nasıl ? Yazılımsal düzeltmeler işlemci ve pil düşmanı. İçini açıp anten de takamayacağına göre. Bunu eski bi telefoncu olarak söylüyorum..
    Bence note 4 tam bir fiyasko.
    Ben servisten alınca 2 gün denedim kulla bilirmiyim diye ama kullanamadım. Isınma sorunları çekmeme sorunları. Çerçevenin kerarındaki alüminyum yerler tırnak deyse bile çok çok kolay çiziliyor.
    Sözüm ona tahattütle almıştım 2400 e
    Dün sattım 2100 e en azından 2100 tl kredi çektimde 100x24 ay ödeyecem gibi düşündüm. Sinirlerim bozuldu şuan kurtuldum şükür...

    Gelelim şu *#0011# işine

    Servis modunda yapılan değişikler rom atma ile yada hard reset atma ile düzelmiyor tekrar bunu bilin.

    S5 telefonumun 3g sini kapattım "NAS" Menüsünde servise bıraktım şikayetimi de 3g ye geçmiyor dedim.

    1.gün hattınızdan telefonda sorun yok dediler. Gittim denedim tekrar verdim.
    2.gün tamam yapıldı dendi. Gittim son testten geçmedi dediler. İşlem ne yapılmış dedim. Yazılım dediler.olmadı yani
    3.gün aradılar sorununuz donanımsal olabilir cihazın içini söküp anakart test yapmamız lazım bozuk ise garantiden dediler(ben cihazın kesinlikle içi açilmayacak diye yazdım forma buna istinaten).
    Cevabım şu oldu. Kurban olim ellemeyin gelip alıyorum ben onu kör topal kullanırım.
    Gittim aldım sonra tekrar eski haline getirdim şuan sorunsuz kullanıyorum.
    Demem o ki samsung servis personeline gerekir ise yurt dışında eğitim vermeli.
    Ezbere iş yapmasınlar.

    Eline sağlık hocam. Sıkıntı neyse artık ben 5.0 güncellemesini beklerim ama artık Samsung markasına karşı antipatim oluştu ve dün TV'sini alacakken gittim LG aldık. Yani Samsung bu ülkede kazanmasın kardeşim gitsin başka ülkeye. Keşke yerli telefonlar çıksa da böyle bu sorunları onlarda yaşasak. O kadar vergi farkı öde yaşadığımız eziyete bak. Bende satacağım hatta yarın ilanı açarım ama öldü fiyatına satmam.




  • beyler 2 e. el note almayı düşünüyorum acaba şebeke sorunu olup olmadığını nasıl test edebilirim cihaza bakarken acil yardım
  • volkancan1993 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba bunu ancak uzun yolda test edebilirsin şans işi bence uzak dur note 4 den
  • Arkadaşlar daha önce "Bende 2 ocak 2015 de vatan bilgisayardan aldım Hattım turkcell gün itibariyle aynı sorunu yaşadım kapatıp açınca düzeldi. Çözüm bulan arkadaşlar bizlerde iletirler sevinirim saygilar" yazmıştım.

    Benim sorunum cihazın çekim gücünün zayıflığı değildi. Aksine cihaz eski galaxy S E göre iyi de çekiyor diyebilirim (plaza asansöründe ve -2 otopark katında denedim arama ve görüşme yaptım 2 tırnak çekiyordu eski cihazım bu performansta değildi. Sanırım bunun nedeni wi-fi ı hiç açmamam. Ortak aten yada donanıma kaynaklı ön gorulemeyen bişey buna neden oluyor sanırım. Bizim de yaşadığımız büyük problem bu -105dbm e kadar normalde gsm araması yapabilirsiniz. Şebeke frekansındaki Donanımsal bazı girişim yada gürültüler alınan sinyal sidetini (rssi) olumsuz etkiler. Wifi kullanmasamda Hucresel veriyi sürekli kullanıyorum otomatik 3g seçeneğinide otomatik 4g seçiminide denedim ikisindede 1 er kez sorun yaşadım.

    Neyse Benim sorunum 18 günde sadece 2. kez gerçekleşti. İkincisinde ofiste masamda oturuyordum ve normalde burada full çekiyor cihaz. Dolaşma baz istasyon değişimden değil yani bu fikirde çürüdü. Benim sorunumda Şebeke tamamen gidiyor ne arama yapabilir nede erişilebiliyorsunuz kendiliğinden düzelmiyor kapatıp açmak gibi bir müdahale gerekli. Ayrıca 10 dakikada bir 3g bağlantı kopuyor geri gelmesi 1-2 dakika sürüyordu. Bu cihazdan 2 tane almıştım eşim bu güne kadar hiç sorun yaşamadı yada farkında bile değil. Ben se bu gun aynı sorunu tekrar yaşayınca telefonu resetlemeden aldığım yere gittim. Şebeke tamamen gitmişti forum istanbuldaki vatan bilgisayar daki yetkili arama yapmaya çalıştı yapılamadığını gördü beni bakırköy incirli caddesindeki servisindeki samsunga yönlendirdi. Neyse apar topar tafikte 1.5 saatten sonra ulaştım. Banko 4 de oturan çok bilmiş bir kıza durumu anlattım. Cihazımın note 4 de olan kronik şebeke sorunu var dedim alın zaten şu anda problemi aktif görebilirsiniz dedim. Akıl fukarası kız note4 un kronik hic sorunu yok burdaki herkes kronik problem var deyip geliyor dedi ayrıca note 4 en sorunsuz cihazımız dedi. Yahu dedim internet yıkılıyo en az 500 adam var dedim bu sorundan muzdarip nasıl olur. Akıl fukarası ekrana şebekeye bile bamadan arama yapabiliyormu bile demeden cihazı kapattı. sim kartı çıkarttı ve kesik sim kart orjinal microsd olmadığından yapıyordur dedi. Hanım efendi dedim ben elektronik mühendisiyim ve 2g 3g eft pos cihazları tasarlıyoruz sim kartla emin olun ilgisi yok dedim. Hoş burada da orjinal micro sd ile sorun yaşayanlar var zaten. neyse akıl fukarası teknisyenimiz test yapacak hata varsa değişim talebiniz yerine gelir dedi. Mal dedim kıza (içimden tabii) ben 18 günde 2 kez gördüm arızayı siz nasıl yakalayacaksınız kaldıki zaten problem aktifken getirdim bakmadan cihaza kapattın hemen. Yalan yanlış not aldı 15 gün içinde döneriz dedi. Sanırım diğer arkadaşların başına gelen benimde başıma gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertasemre -- 21 Ocak 2015; 0:25:44 >




  • ve tecrubelerime dayanarak söylüyorum. Eğer çekim gücü zayıf ise bu kesinlikle donanımsal tabii siz farketmeden bunu kamufile edebilirler. Şöyleki alınan sinyal seviyesini -90dbm lerde ve daha altında bile olsa yinede yazılımsal olarak 4 tırnak gösterebilirler hatta 3rd parti gsm test yazılımlarını bile kandırabilirler. Fakat şebekenin tamamen gitmesi ve 3g nin kopması yazımsal görünüyor. En azından donanımsal bir problem olsa dahi bir workaround yazılım parçasıyla engellenebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertasemre -- 21 Ocak 2015; 0:38:50 >
  • benim cihazımda sizin bahsettiginiz gibi sebeke cekiyor fakat gittigi zamanda kendisi otomatik bulmuyor genelde aracla seyahat ettigimde gidiyor sebeke dısardan arama geldigi zaman ulasılamıyorum sıfırda takılı kalıyo ya ben arama yapacagım zaman yavas yavas gelıyor yada cihazı kapatıp acıp yada ucusmoduna alıp tekrar kapatınca geliyo 1 ayda 3 kere yaptı bunu bizde yazılım beklıyoruz bakalım umarım yeni güncellemeyle düzelir umarım yazılımsaldır bu sıkıntı turkıyede degil dunya genelinde yasanıyo yurdısındaki cihazların ekran görüntülerindede sebeke sıkıntısı oldugu görünmekte umarım yazılımla duzeltilir
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.