Şimdi Ara

Notebook DOA kapsamı değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
3
Favori
926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler forumdaslar.15.10.2016 tarihinde Edirne Vatan Computer'dan HP Pavilion Gaming marka laptop aldım.Laptopun kurulumunu orda yaptılar ve aynen eve götürdüm.Fakat eve geldiğimde ekranın sağ üst köşesindeki rubberın eksik olduğunu gördüm ve aynı gün içinde geri götürdüm.Fakat bana ellerinde cihaz kalmadığı için teşhir urunuyle degisim teklif ettiler bende doğal olarak kabul etmedim.Genel merkeze yollamak istediler fakat vizelerim yaklaştığı için laptop lazimdi ve bana ürünün 6 ay DOA kapsamında olduğunu ve 6 ay içinde ariza durumunda değişim olabileceğini söylediler.Bende ürünü yetkili servise goturdum fakat rubberı takmadılar isletim sistemini sifilardilar boş yere müşteri hizmetlerini aradım onlar ürünü aldığım yere geri goturmemi ve degisim istememi en geç 4 hafta icinde sonuclanip yeni laptop verilecegini soylediler.Ayrica bu süreç zarfında ekranda ışık sızması sorunu da çıktı.Simdi forumdaslarim ben pcyi gotururken tam kutuyla mı goturmeliyim ve bir sıkıntı çıkar mı?Ayrıca aynı üründen Vatanın websitesinde gözükmüyor onerilerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENGMRKP61 -- 28 Ocak 2017; 9:31:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Eğer 1 e 1 değişim imkanı olmaz ise para idadesi alabilirsin detaylı bilgiler resmi gazeteden ulaşabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hp ler sıkıntılı bi markamı.bende gaming ürünü alacam yakında

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazınızı tam aksesuarlarıyla birlikte götürün ve değişimini isteyin. eğer ellerinde kalmamışsa diğer mağazalarından temin edilmesini isteyin Türkiye genelinde 100lerce mağazası olan bir şirketten bahsediyoruz. ama şöyle bir durum varki DOA olayı sadece 1 aylık cihazlarda geçerlidir ve sanırım şuan sizin doa hakkınız bulunmuyor.( ysaklaşık 3 yıl kadar satış sonrası servis personeli olarak çalıştım fakat son 2 yıldır yasadaki değişikliklerden haberimin olmadığını da belirteyim) aldığınız gün ürünü farklı bir ürünle değiştirmeyi ya da tamamen iade etmeyi tercih etseydiniz keşke. HP'nin teknik servisi oldukça kaliteli ve hızlıdır umarım rubberin olmamasını size maletmeye çalışmazlar. çünkü üzerinden yaklaşık 4 aylık bir süre geçmiş.
  • Hocam benim aldığım alet sorunluydu.Bende değişimden baska model hp gaming alcam yine cunku f/p oranında iyi cihazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K@R@CoCuK K kullanıcısına yanıt
    Hocam HP müşteri hizmetleri ve Vatan bilgisayar sorumluları beni yonlendirdi iki tarafta doa hakkının 6 ay olduğunu söyledi zaten pazar günü ürünü vatan servise verdim ve kağıda doa kapsamında iade isteniyor dendi beklemedeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENGMRKP61

    Hocam HP müşteri hizmetleri ve Vatan bilgisayar sorumluları beni yonlendirdi iki tarafta doa hakkının 6 ay olduğunu söyledi zaten pazar günü ürünü vatan servise verdim ve kağıda doa kapsamında iade isteniyor dendi beklemedeyim

    toshibanın yada sony in modellerine bakabilirsin kaliteli cihazlardır.
  • İade verilmiştir.Dün HP Pavilion Gaming 15-bc017nt modelini aldım.Bilginize..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süper sorunsuz bire bir değişim yapmaları güzel.
  • Birebir değişim yapılmadı hocam fatura iadesi yaptılar o bütçeyle aldım şansıma pc indirimdeydi 3600 kusure aldım şu an 4700

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.