Bildirim
Notebook ile kablonet bağlantısı


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Bağladığın cihazın MAC ID'si değişik olduğundan dolayı IP adresin kablonet merkezi tarafından güncellenmesi lazım, fakat bu olay gerçekleşemiyor. Müşteri hizmetlerini arayıp "IP adresim sizin bilgisayarınızda güncellenemiyor, güncelleyebilir misiniz" diyeceksin, o da sana "modeminize reset atıyorum" diyecek, sorun hallolacak. Yalnız, kablomodemi eski makineye geri taktığında da aynı sorunu yaşayacaksın, yine müşteri hizmetlerini araman gerekir. Eğer geç vakit ararsan ulaşamazsın, o zaman birkaç saat güncellenmesini beklemekten başka çaren yok. Ayrıca bu sorun her yerde olan bir şey değilmiş, bazı arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla bazı yerlerde bu sorun yokmuş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Twister -- 19 Eylül 2004, 17:03:44 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X