Şimdi Ara

Notebook kasma +mavi ekran sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni bir notebook aldım svs1511n3e modeli mavi ekran hatası veriyordu recovery yaptım tekrar verdi
    ve bilgisayar açıldığından ilk 5 dk dokunmamam gerekiyor dokunursam donuyor ara donmalar ve kasmalar oluyor yardımcı olurmusunuz mavi ekran hatalarını bluescreen ile baktım da anlamdım başka bir konunn altına yazmıştım orada bitanesi için Black_Wolf14 yardımcı oldu fakat bu seferde dolby hata veriyor yardımlarınızı bekliyorum servise gönder diyebilirsiniz lakin outletten aldım servis biraz problem olacak gibi
    notebook özellikleri
    http://www.sony.com.tr/support/tr/content/cnt-specs/SVS1511N3E/list

     Notebook kasma +mavi ekran sorunu Notebook kasma +mavi ekran sorunu







  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustaa28

    Arkadaşlar yeni bir notebook aldım svs1511n3e modeli mavi ekran hatası veriyordu recovery yaptım tekrar verdi
    ve bilgisayar açıldığından ilk 5 dk dokunmamam gerekiyor dokunursam donuyor ara donmalar ve kasmalar oluyor yardımcı olurmusunuz mavi ekran hatalarını bluescreen ile baktım da anlamdım başka bir konunn altına yazmıştım orada bitanesi için Black_Wolf14 yardımcı oldu fakat bu seferde dolby hata veriyor yardımlarınızı bekliyorum servise gönder diyebilirsiniz lakin outletten aldım servis biraz problem olacak gibi
    notebook özellikleri
    http://www.sony.com.tr/support/tr/content/cnt-specs/SVS1511N3E/list

     Notebook kasma +mavi ekran sorunu Notebook kasma +mavi ekran sorunu

    BIOS güncellemesi mavi ekran hatalarını yüksek bir oranla yok ediyor. BIOS'unu güncelle...




  • Karanlık Ülke kullanıcısına yanıt
    Onuda denicem sağolun 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustaa28

    Onuda denicem sağolun 😄

    Bilgisayarı alalı 7 gün geçmediyse yenisi ile değiştirin, bu kadar hata vermesi ve yeni olması hiç iyiye alâmet değil.
  • Karanlık Ülke kullanıcısına yanıt
    outlet olduğu için öyle bişey yokmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beklemeden servisine gönder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustaa28

    outlet olduğu için öyle bişey yokmuş

    Yok, adam bir de "AAaaa, hemen getir değiştirelim." diyecekti. Tabii öyle diyecek. Tüketici haklarına başvur. Bir keresinde benim de başıma gelmişti ama şerefsiz tüketici haklarındaki çalışan bizi oyaladı. Sanki o şerefsizlerle işbirliği yapmış gibi. Sonra (3 aylık) başka bir eşya için 3 yıl sonra gittik o yoktu. O yaşadığım durumu anlattım, şaşırdılar ama suçu eski çalışana değil AVM'ye vurmaya çalıştı. Çabuk acele et, yoksa bu arızalı malla çok uğraşacaksın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karanlık Ülke -- 20 Ağustos 2014; 15:23:45 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Samsung laptop mavi ekran sorunu
    5 yıl önce açıldı
    WİN7 Mavi Ekran sorunu YARDIMM
    10 yıl önce açıldı
    LAPTOP SARI EKRAN SORUNU !!!
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanlık Ülke

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustaa28

    outlet olduğu için öyle bişey yokmuş

    Yok, adam bir de "AAaaa, hemen getir değiştirelim." diyecekti. Tabii öyle diyecek. Tüketici haklarına başvur. Bir keresinde benim de başıma gelmişti ama şerefsiz tüketici haklarındaki çalışan bizi oyaladı. Sanki o şerefsizlerle işbirliği yapmış gibi. Sonra (3 aylık) başka bir eşya için 3 yıl sonra gittik o yoktu. O yaşadığım durumu anlattım, şaşırdılar ama suçu eski çalışana değil AVM'ye vurmaya çalıştı. Çabuk acele et, yok bu arızalı malla çok uğraşacaksın...

    faturnınn üstünde outlet ürünüdür değişim olmaz yazıyor yasal tamir süresi içinde yapılmadığı zaman hak talep edemiyormuşum dediler (sony vaio teknik servis çağrı merkezi) bunu alırken söylemediler sonradan teknik servis söyedi de öyle bişey olsa heralde tüketici haklarına giderim birde böyle(yasal tamir süresini uzatmaları ) durumlaarda teknik servis yerine distrübütör firmayla iletişime geçmek lazımmış ramleri test ettim sorun çıkmadı vaionun kendi hdd denetlemesi var onu yapıyorum onda da birşey çıkmazsa temiz bir win7 yada 8 kuracağım öyle deniyeceğim olmadı teknik servise göndereceğim bide bulunduğum yerden 10 gün sonra gideceğim o yüzden gittiğim yerde yollamyı düşünüyorum




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.