Şimdi Ara

Nvidia Faceworks Demosu gelmiş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • demolarda ki bu keller hep birbirine benzediğinden mi nedir, yine geldi tipini sevdiğim diyesim geliyor hep
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero Limit

    demolarda ki bu keller hep birbirine benzediğinden mi nedir, yine geldi tipini sevdiğim diyesim geliyor hep

    Gerçekten Benziyor

    http://www.youtube.com/watch?v=3bN4V9gbTcQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    amd tressfix ve nvidia faceworks bir oyunda birleşirse gayet güzel olacak.
    gerçi crysis 3 te de bunlara yakın modellemeler var ama bu standartlaşırsa gayet güzel olur.

    Tress Fx e ne gerek var ki Pyhsx dururken kaldı ki Physx in son sürümleri performans konusunda çok daha başarılı

    Aynı şey değiller ki. TressFx sadece saç üzerine yoğunlaşmıyor mu ? Pyhsix çevre üzerine ?




  • ben 10-15 kare zor alabildim 1680*1050 p de... oda sadece surat, bu gerçekçi teknoloji diğer oyun içi unsurlarda da kullanılırsa 1080 p de 4 tane titan bile yetmez herhalde...
    bir de eleman da saç olsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poyraz_371 -- 13 Mayıs 2013; 13:46:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    amd tressfix ve nvidia faceworks bir oyunda birleşirse gayet güzel olacak.
    gerçi crysis 3 te de bunlara yakın modellemeler var ama bu standartlaşırsa gayet güzel olur.

    Tress Fx e ne gerek var ki Pyhsx dururken kaldı ki Physx in son sürümleri performans konusunda çok daha başarılı

    Aynı şey değiller ki. TressFx sadece saç üzerine yoğunlaşmıyor mu ? Pyhsix çevre üzerine ?

    Physx tüm fizik işlerini yapan bir fizik motoru bu saç efektlerini 2008 yılında demolarında göstermişlerdi yani yeni değil AMD den çok önce

    Ayrıca neredeyse sorunsuz iç içe girmeler yok , performans düşüşü TressFX kadar çok değil.

    Ayrıca NVIDIA Physx son sürümleriyle performans konusunda çok çok daha iyi hale geldi.




    [DHTUBE=]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbo-powwer -- 13 Mayıs 2013; 15:06:59 >




  • Biliyorum çok daha önce olduğunu, ama oyunlar da görememiştik hiç ve TressFX pyhsixe göre daha ham değil mi daha geliştirilmesi lazım, ve tabi ki pyhsix çok daha geniş kapsamlı bir motor. Örneğin pyhsix destekleyen oyunlarda herhangi bir saç efekti var mı ? Bu gördüğümüz demolar oyunda var mı ? Örn, Mirror's Edge te vardı sanırım pyhsix orada var mıydı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    Biliyorum çok daha önce olduğunu, ama oyunlar da görememiştik hiç ve TressFX pyhsixe göre daha ham değil mi daha geliştirilmesi lazım, ve tabi ki pyhsix çok daha geniş kapsamlı bir motor. Örneğin pyhsix destekleyen oyunlarda herhangi bir saç efekti var mı ? Bu gördüğümüz demolar oyunda var mı ? Örn, Mirror's Edge te vardı sanırım pyhsix orada var mıydı ?

    Yukarıda videosunu koydum görmediniz sanırım Alice Madness oyununda saç efektlerini görebilirsiniz
  • Yok onu biliyorum demiştim zaten :) Günümüz piyasasın da popüler olan pyhsix destekli varsa onlar da sormuştum.
  • TressFX'in render ile ilgili olduğunu fizik simülasyonu ile direk ilgili olmadığını, physx ile benzerliği olmadığına ne zman kanaat getireceksiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    Yok onu biliyorum demiştim zaten :) Günümüz piyasasın da popüler olan pyhsix destekli varsa onlar da sormuştum.

    http://physxinfo.com/

    bu listedekiler physx destekli oyunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubisco

    TressFX'in render ile ilgili olduğunu fizik simülasyonu ile direk ilgili olmadığını, physx ile benzerliği olmadığına ne zman kanaat getireceksiniz?

    üstad ben renderci adam değil gözümün gördüğüne göre ikisi de aynı gibi.
    sonuçta tressfx de physx de saçlarda aynı işlemi yapıyorsa (yada benim gözüm aynı görüyorsa) fazla derine inmeye gerek yok.
    birazda basit bakmak lazım olaylara ...işin gereği render işleri ile haşırneşir olabilirsin ama benim ve bu konudaki diğerlerinin sadece göz zevki adına
    buraya mesaj yazdığına eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 13 Mayıs 2013; 16:22:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi


    üstad ben renderci adam değil gözümün gördüğüne göre ikisi de aynı gibi.
    sonuçta tressfx de physx de saçlarda aynı işlemi yapıyorsa (yada benim gözüm aynı görüyorsa) fazla derine inmeye gerek yok.
    birazda basit bakmak lazım olaylara ...işin gereği render işleri ile haşırneşir olabilirsin ama benim ve bu konudaki diğerlerinin sadece göz zevki adına
    buraya mesaj yazdığına eminim.

    O zman sağda solda kullanımı olmayan Tress'den sanki Physx gibi bişeymiş gibi bahsermemek gerek. Birisi AMD tressfx ile bişeyler yapmaya çalışıyor dediği zman, onu küçültmek için, yapılan işin iş olmadığı gibi bi yoldan gitmek için karşısına "olurmu yaa bak physx ile alası ve kolayı yapılıyor" şeklinde çıkmamak lazım. Tressfx'in esas yaptığı üst üste binen saç tellerinin renderı ile ilgili bi yöntem. Bunları hareket ettirmek görece kolay. Kullanılan render sistemi, basit ve verimsiz ise performansa etkisi büyük. Tress'de de olan bu. Bi sürü çalı çırpının, saçın ağacın bilmemnenin üstüste bindiği yerlerde OIT denen bişey kullanman gerekiyor, Tress'in olayı da bu OIT'nin AMD'cesi (az bellek yiyen yavaş bi impelmentasyonu). Physx ile zerre alakası yok. Intel'in de bambaşka OIT implementasyonları var, yeni bikaç oyunda olan/olacak, duman derinliğinin ayarlanması gerçekçi gözükmesi için. Intel'in ki ama defalarca kat hızlı bi yöntem gibi. Tress'in vs. nin simülasyonla alakası olsaydı su için doğru düzgün bişey yaparlardı en başta.

    Allice de örnek verilen şey, esas olarak saçların fizik simülasyonu. Harekete tepkisi vs. Saçların tel tel olusşu, üst üste gelişi bunların render edilme şekli değil. Tress'in olayı tel tel katman katmanlık. Sade saç değil üst üste binen bütün börtü böcek ot mok için. Ama götürüsü,performans olarak yavaşlatması geliştrilme şekli yüzünden çok fazla ve bu yüzden geniş alanda çalı çırpılarda kullanılmak istenmiyor.

    Senin bana dediğin şey : Önemli olan sonuç, basit bakarsak benzeri / aynı sonucu veren şeyleri karşılaştırmak için kullanabiliriz.

    Bu açıdan bakarsak konuyla alakası olmayan ve benim daha önceleri dediğime çıkan başka şeyleri söylemiş oluyorsun: Oyunlarda Fizik simülasyonu için physx'e de ihtiyaç yok ve oyun için önemli olan şey gerçek hayattaki fiziksel yapıyı max. oranda simüle etmesi değil, oyun içinde iş görecek kadar ve güzel gözüken bişey yapması. Saç mı dalgalandırmak istiyorsun, bişeylerin yıkılmasını kırılmasını mı göstermek istiyorsun, toz duman dağılımını mı kullanmak istiyorsun. Bunların hepsini script / animasyon / önceden hesaplanmış değerler üstünden güzel gözükecek seviyede yapabiliyorsan amacına ulaşmış olursun. Bunun için physxi havok'u bullet'ı faln kullanman gerekmez. Çok çok düşük işlem gücüyle çok güzel gözüken duman sis duman da yaparsın, uğraşırşan çöken köprü de. Yok ama ben illaki süper fizik sim. yapıcam dersin 680 ile 10fps'yi sadece fizik simülasyonuna harcayarak zor alırsın.

    Herşeyin karşısına physx'i çıkartmak doğru değil.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.