Şimdi Ara

NY Times: Battlefield BC 2 Modern Warfare 2'den daha iyi! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JCB

    MW2 ile BC2 arasındaki vuruş hissi farkı sadece hit sound'dan kaynaklanıyor, geri hepsi aynı. O kadar büyütülecek bir şey değil o yüzden.

    Bence olay sadece hit sound'dan ibaret değil gibi. Silahların özellikle orta ve uzak menzilde vuruş tipi çok farklı MW2'ye kıyasla. Tetiğe basılı tutmaktansa üçer veya beşer mermi ile ateş etmek daha mantıklıyken MW2'de bu olay pek yok. Vuruş hissi işte burada ortaya çıkıyor ve bu atış tipi de silahın geri tepmesinden kaynaklanan birşey. En azından bunu anlatmaya çalıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silver_Sky

    Doğru, konu oyun olunca saçmalar çoğu gazate ama NYT şaşırttı bu sefer.

    ''But Bad Company 2 allows players to use a much broader range of modern military materiel, including tanks, helicopters, Humvees and other vehicles. More important, the virtual environments in Bad Company 2 are much larger and more diverse than those in Modern Warfare 2. Multiplayer battles in Modern Warfare 2 feel like chaotic arenas with people running all over the place looking out for themselves. In Bad Company 2, teamwork and voice communication are essential; the combat environments are more interesting and feel more akin to what I imagine a modern war zone to be.''



    Her yönden takmış diyor kısaca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cocker


    quote:

    Orijinalden alıntı: JCB

    MW2 ile BC2 arasındaki vuruş hissi farkı sadece hit sound'dan kaynaklanıyor, geri hepsi aynı. O kadar büyütülecek bir şey değil o yüzden.

    Bence olay sadece hit sound'dan ibaret değil gibi. Silahların özellikle orta ve uzak menzilde vuruş tipi çok farklı MW2'ye kıyasla. Tetiğe basılı tutmaktansa üçer veya beşer mermi ile ateş etmek daha mantıklıyken MW2'de bu olay pek yok. Vuruş hissi işte burada ortaya çıkıyor ve bu atış tipi de silahın geri tepmesinden kaynaklanan birşey. En azından bunu anlatmaya çalıştım.


    MW2'de de geri tepme var, MP5K olsun Vector olsun çoğu sub machine gun'ı hatta SCAR'ı bile direk basılı tutarak saydırırsanız mermiler sağa sola uçuşur, tık tık yaparak atmak en mantıklısı. Oyunda geri tepmesi en düşük silah ACR onda da en fazla 10 kurşun aynı rotaya gidiyor, tetiğe basmaya devam edersen o da sapıtıyor.
    Aynı yani.




  • Evet bencede daha iyi grafik olarak cok cok iyi +hikaye ve oynayis(burasi cok cok daha iyi ki mw'den daha fazla zevk aldim BF'yi oynarken)+karakter diyaloglari cok guzel ..

    MW'de iyi ama BF onu her kulvarda gecmis durumda bana gore ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JCB


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cocker


    quote:

    Orijinalden alıntı: JCB

    MW2 ile BC2 arasındaki vuruş hissi farkı sadece hit sound'dan kaynaklanıyor, geri hepsi aynı. O kadar büyütülecek bir şey değil o yüzden.

    Bence olay sadece hit sound'dan ibaret değil gibi. Silahların özellikle orta ve uzak menzilde vuruş tipi çok farklı MW2'ye kıyasla. Tetiğe basılı tutmaktansa üçer veya beşer mermi ile ateş etmek daha mantıklıyken MW2'de bu olay pek yok. Vuruş hissi işte burada ortaya çıkıyor ve bu atış tipi de silahın geri tepmesinden kaynaklanan birşey. En azından bunu anlatmaya çalıştım.


    MW2'de de geri tepme var, MP5K olsun Vector olsun çoğu sub machine gun'ı hatta SCAR'ı bile direk basılı tutarak saydırırsanız mermiler sağa sola uçuşur, tık tık yaparak atmak en mantıklısı. Oyunda geri tepmesi en düşük silah ACR onda da en fazla 10 kurşun aynı rotaya gidiyor, tetiğe basmaya devam edersen o da sapıtıyor.
    Aynı yani.

    MW2'de de var ama bu çok da hissedilmiyor. En azından ben istediğim silah tepkilerini alamadım. Özellikle Sub Machine gun sınıfı silahları için dediklerin doğru, onlar uzun atışlarda hedefi bulamayabiliyor ama piyade tüfeği sınıfı silahlar için aynı hassasiyet yok gibi.




  • MW2 de adam BC2 dekine gore daha kolay oluor.BC2 de adama 30 mermi atıom nedense olmuor.
  • Assault silahlarıyla HC server olmasada vuracağın yere iyi isabet alıp geri tepmeyi ayarlarsan 10 mermide bile ölüyor.
  • mw2 de bir gl ile 5 adam aldığımı bilirim.tamamen zaman geçirmeye yönelik oynadım zaten onu bf gelene kadar.tabi bir takım ağlayan oyuncuları daha fazla ağlattım bol bol gl ile
  • BC2 oynadıktan sonra MW 2 'nin gerçeklikten bir hayli Uzak bir oyun olduğunu anladım ve Geriye dönüp gülümsüyorum bizi neler ile kandırmışlar diye
  • dogru gerceklikten cok uzak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sıcak hava dalgası

    MW2 de adam BC2 dekine gore daha kolay oluor.BC2 de adama 30 mermi atıom nedense olmuor.

    Öldüremezsen ölmez tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTürk

    BC2 oynadıktan sonra MW 2 'nin gerçeklikten bir hayli Uzak bir oyun olduğunu anladım ve Geriye dönüp gülümsüyorum bizi neler ile kandırmışlar diye


    Valla Operation Flashpoint oyna bide Bad Company nin ne kadar gerçekçilikten uzaklaştığını görüp sizi nelerle kandırdıklarını bir kez daha gör, ben ne kadar gerçekçi olmuş diye oyun oynamam beni eğlendirsin belirli seviye gerçekçi olsun yeter.
  • Şahsen bc2 yi ilk çıktığında aldıktan sonra mw2 ye bir kere bile girmedim. BC2 deki GL öle mw2 deki gibi toz çıkarmıyo, delik açıyo delik. Bu tabi bc2 nin güzelliklerinden sadece bir tanesi. mw2 daha çok frag olayına dayalı bir multiplayer oyun. bc2 ise tamamiyle takım oyunu. mw2 deki haritalar çok küçük. Sürekli dön, dön, dön...Geri koş ileri koş. Bi anda arkanda adam belirir ve seni öldürür eee dersin daha şimdi geçtim ordan bişey yoktu. 1-2 map dışında sniper olmanın hiç bir anlamı ve zevki yok.
    Ama bc2 böylemi. bc2 de sürekli bir ilerleme var.
    Sakin sakin, siperden sipere ilerlemek var.
    Takım olarak saldırmak ele geçirmek var.
    2 arkadasımla bir M-COM un 5 metre uzağındaki bir kayanın arkasına gelip, mikrofondan "medic burda kalsın. cephanenizi yenileyin. dalıyoruz" deyip bombayı kurmak ve savunmak var.
    Her yönüyle ve özellikle multiplay konusunda bc2 mw2 yi katlamıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lifetaker -- 15 Nisan 2010; 18:13:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dividi


    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTürk

    BC2 oynadıktan sonra MW 2 'nin gerçeklikten bir hayli Uzak bir oyun olduğunu anladım ve Geriye dönüp gülümsüyorum bizi neler ile kandırmışlar diye


    Valla Operation Flashpoint oyna bide Bad Company nin ne kadar gerçekçilikten uzaklaştığını görüp sizi nelerle kandırdıklarını bir kez daha gör, ben ne kadar gerçekçi olmuş diye oyun oynamam beni eğlendirsin belirli seviye gerçekçi olsun yeter.

    ARMA 2 (Armed Assault 2) her türlü hepsini tokatlar. Saatlerce koskaca haritada ilerleyip tek mermide inmek var.

    quote:



    Şahsen bc2 yi ilk çıktığında aldıktan sonra mw2 ye bir kere bile girmedim. BC2 deki GL öle mw2 deki gibi toz çıkarmıyo, delik açıyo delik. Bu tabi bc2 nin güzelliklerinden sadece bir tanesi. mw2 daha çok frag olayına dayalı bir multiplayer oyun. bc2 ise tamamiyle takım oyunu. mw2 deki haritalar çok küçük. Sürekli dön, dön, dön...Geri koş ileri koş. Bi anda arkanda adam belirir ve seni öldürür eee dersin daha şimdi geçtim ordan bişey yoktu. 1-2 map dışında sniper olmanın hiç bir anlamı ve zevki yok.
    Ama bc2 böylemi. bc2 de sürekli bir ilerleme var.
    Sakin sakin, siperden sipere ilerlemek var.
    Takım olarak saldırmak ele geçirmek var.
    2 arkadasımla bir M-COM un 5 metre uzağındaki bir kayanın arkasına gelip, mikrofondan "medic burda kalsın. cephanenizi yenileyin. dalıyoruz" deyip bombayı kurmak ve savunmak var.
    Her yönüyle ve özellikle multiplay konusunda bc2 mw2 yi katlamıştır.


    BC2 tam aradığım dozda bir oyun. Ötesi yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    Şahsen bc2 yi ilk çıktığında aldıktan sonra mw2 ye bir kere bile girmedim. BC2 deki GL öle mw2 deki gibi toz çıkarmıyo, delik açıyo delik. Bu tabi bc2 nin güzelliklerinden sadece bir tanesi. mw2 daha çok frag olayına dayalı bir multiplayer oyun. bc2 ise tamamiyle takım oyunu. mw2 deki haritalar çok küçük. Sürekli dön, dön, dön...Geri koş ileri koş. Bi anda arkanda adam belirir ve seni öldürür eee dersin daha şimdi geçtim ordan bişey yoktu. 1-2 map dışında sniper olmanın hiç bir anlamı ve zevki yok.
    Ama bc2 böylemi. bc2 de sürekli bir ilerleme var.
    Sakin sakin, siperden sipere ilerlemek var.
    Takım olarak saldırmak ele geçirmek var.
    2 arkadasımla bir M-COM un 5 metre uzağındaki bir kayanın arkasına gelip, mikrofondan "medic burda kalsın. cephanenizi yenileyin. dalıyoruz" deyip bombayı kurmak ve savunmak var.
    Her yönüyle ve özellikle multiplay konusunda bc2 mw2 yi katlamıştır.


    katılıyorum.cok dogru.




  • İnsanların sahip oldukları oyunları burada körü körüne savunmalarını okumak çok zevkli oluyor. Devam edin devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sıcak hava dalgası

    MW2 de adam BC2 dekine gore daha kolay oluor.BC2 de adama 30 mermi atıom nedense olmuor.


    adamın vücüdüna atıcaksın bılıyorsun değil mi?
  • bad company 2 nin mw2 den iyi olmasının 10 nedeni;
    http://www.youtube.com/watch?v=uKG35VGuqHY

    mw2 nin bad company 2 den iyi olmasının 10 nedeni;
    http://www.youtube.com/watch?v=F4022IEhqzg

    adamlar biraz geyik muhabbeti yapmış

    2 oyunda güzel.biri iyi digeri kötü denemez.




  • Şimdiye kadar bütün CoD oyunlarını oynadım, hepsinden memnun kaldım çünkü hiçbir oyunda bulamadığım müthiş bir aksiyon atmosferi vardı. Sadece 5 gün önce bir kere BC2 oynadım ve CoD'u bıraktım diyebilirim. Anladımki benim için takım oyunu, frag tabanlı oyunlara göre daha zevkli daha hoş. Heli-tank gibi araçlar da cabası Tabi kendi görüşüm ...

    Bide şu yıkım efektlerinin hastasıyım, binanın içine girmek için kapıyı bulacağıma direkt bomba atarı ateşliyorum otomatikman kapım açılıyor
  • Tek sorun silahlar arası denge yok.Süper oyun!
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.