Şimdi Ara

ödeme işleme alınamıyor (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
5.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jayleen J kullanıcısına yanıt
    Nasıl iş ben anlamadım adamlar zorla oyun satmıyorlar , tuhaf bir durum, bence gelip geçici bir durumdur ,yurtdışındakilerin çoğu buraya hucüm ediyordu fiyatlar onlara göre ucuz olduğu için bu sebepten yapmış olabilirler, kod ile dene hocam olmadı bana dönüş yap eski bir boş hesap var onu veririm onunla almayı denersin olmazsa
  • Eyvallah hocam, sağolasın. Akşam denerim, belki benden önce başkaları da dener buraya yazar.
  • Microsoft ile az önce görüştüm bana dedikleri şu: eğer aynı isim ile başka bir hesaba kart ekleseniz (farklı banka kartı dahil) bile sistem kendini korumaya alıyormuş. Yani bu isimde zaten kullanılan bir hesap var neden sen aynı isim ile bir kart ekliyorsun diyor Microsoft? O yeni açtığınız hesaba bir yakınınızın kartını eklemeyi deneyin buyuk ıhtımal sorun cıkartmayacak ama adresi de farklı girin komple.

    Bu sıkıntılar bu ay başladı önceden böyle bir şey yoktu. Mağazalardan fiziksel kart alımını bile kapatmış Microsoft. Neden böyle yapıyorlar dıyecek olursanız, yurt dışında yaşayanlar (özellikle Almanlar) kendi marketlerinde oyunlar 70€ ya satıldığı için tanıdıkları vasıtası ile TR den bolca Türkiye hediye kartı alıp kendi hesaplarında kullanmaya başlamışlar böylelikle oyunları %50 daha ucuza alıyorlarmış. Microsoft bunu fark etti ve hem dijital hem de fiziksel satılan kod alımlarını durdurdu. Ha bunda bizim günahımız ne dıye sorarlar Microsoft’a? Sadece bu değil ülkeler arası oyun alımını komple engellediler. En ucuz mağaza olarak bilinen Arjantin bölgesinden VPN kullanılarak oyun alınıyordu şuan vpn bile işe yaramıyor. Sözün özü Microsoft herkes kendi ülkesinden oyun alınmasını şart koşuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Philipp_Plein -- 24 Eylül 2018; 12:43:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Microsoft ile az önce görüştüm bana dedikleri şu: eğer aynı isim ile başka bir hesaba kart ekleseniz (farklı banka kartı dahil) bile sistem kendini korumaya alıyormuş. Yani bu isimde zaten kullanılan bir hesap var neden sen aynı isim ile bir kart ekliyorsun diyor Microsoft? O yeni açtığınız hesaba bir yakınınızın kartını eklemeyi deneyin buyuk ıhtımal sorun cıkartmayacak ama adresi de farklı girin komple.

    Bu sıkıntılar bu ay başladı önceden böyle bir şey yoktu. Mağazalardan fiziksel kart alımını bile kapatmış Microsoft. Neden böyle yapıyorlar dıyecek olursanız, yurt dışında yaşayanlar (özellikle Almanlar) kendi marketlerinde oyunlar 70€ ya satıldığı için tanıdıkları vasıtası ile TR den bolca Türkiye hediye kartı alıp kendi hesaplarında kullanmaya başlamışlar böylelikle oyunları %50 daha ucuza alıyorlarmış. Microsoft bunu fark etti ve hem dijital hem de fiziksel satılan kod alımlarını durdurdu. Ha bunda bizim günahımız ne dıye sorarlar Microsoft’a? Sadece bu değil ülkeler arası oyun alımını komple engellediler. En ucuz mağaza olarak bilinen Arjantin bölgesinden VPN kullanılarak oyun alınıyordu şuan vpn bile işe yaramıyor. Sözün özü Microsoft herkes kendi ülkesinden oyun alınmasını şart koşuyor.
    Hocam ben yeni açtığım hesaba ilk kez oluşturduğum sanal kart ekledim onu da kabul etmedi.

    Pek tatmin edici gelmedi bana bu açıklama, benim görüşmelerimde de kem küm etmişlerdi çünkü.




  • skom kullanıcısına yanıt
    Zaten Türkiye destek hattı bir şey yapamıyor ve sorunu çözebilecek yetkileri yok. Mevcut sorunları kendilerine ilettim Amerika ile görüşüp mail ile bana dönüş yapacaklar. Cevap gelince buraya yazarım.

    Edit: Yeni açtığın hesap kartındaki isim (kart değil) başka bir hesapta var mı?

    Şunu bir denemelisiniz beyler; yeni açtığınız hesaba daha önce hiç kullanılmamış, sizinle aynı isimde olmayan bir kart eklemek. Bakalım ne olacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Philipp_Plein -- 24 Eylül 2018; 12:20:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Zaten Türkiye destek hattı bir şey yapamıyor ve sorunu çözebilecek yetkileri yok. Mevcut sorunları kendilerine ilettim Amerika ile görüşüp mail ile bana dönüş yapacaklar. Cevap gelince buraya yazarım.

    Edit: Yeni açtığın hesap kartındaki isim (kart değil) başka bir hesapta var mı?

    Şunu bir denemelisiniz beyler; yeni açtığınız hesaba daha önce hiç kullanılmamış, sizinle aynı isimde olmayan bir kart eklemek. Bakalım ne olacak?
    yeni hesaba kaç defa sıfır sanal kart ekledim olmadı yine
  • hagiosmann kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğimi anladınız mı? Eklediğiniz sanal kartın üstünde yazan isimde xbl da ekli olan başka bir kart var mı? Kredi kartı ya da sanal fark etmez başka bir isim olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Philipp_Plein -- 24 Eylül 2018; 12:32:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Hocam dediğimi anladınız mı? Eklediğiniz sanal kartın üstünde yazan isimde xbl da ekli olan başka bir kart var mı? Kredi kartı ya da sanal fark etmez başka bir isim olacak.
    yok hocam. kart yeni zaten
  • hagiosmann kullanıcısına yanıt
    Kart size mi ait? Daha önceden hangi kartla alım yapıyordunuz? Dediğim gibi ekleyeceğiniz kartın üstünde yazan ad soyad ile şimdiye kadar xbl da hiç isim girilmemiş olması gerekiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Kart size mi ait? Daha önceden hangi kartla alım yapıyordunuz? Dediğim gibi ekleyeceğiniz kartın üstünde yazan ad soyad ile şimdiye kadar xbl da hiç isim girilmemiş olması gerekiyor.
    kart anneme ait, daha önce kullanılmadı xbox alışverişerinde hiçbir zaman. Buna rağmen vermedi sistem.

    Daha önce kendi kartımla alırdım hep.
  • hagiosmann kullanıcısına yanıt
    Tamam şimdi oldu. Demek ki Microsoft’un dediği yöntem hikaye. Resmen yeni hesaplara oyun alımını engellemişler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi güzel hoş demişlerde , koskoca firma Tr için konuşur isek zaten olmayan müşterisini niye zor durumda bırakıyor , he bırakacaklar ise veya bundan sonra böyle olacaksa ya söylesinler insanlar bilsin , yada kapatıp dükkanı gitsinler , mağazalara bölge kilidi ve o ülkeye ait ödeme sistemi dışında kullanılan kartlara engel getirsin, alım gücü düşük ülkelerede biraz insaflı fiyatlarda oyun satsın sorun kökten çözülür millet farklı arayışlara girmez, başta da dediğim gibi bunu yapamıyorlarsa xbox bölümünü kapatıp gitsinler , oyuncularda ona göre önlemini alsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Zaten Türkiye destek hattı bir şey yapamıyor ve sorunu çözebilecek yetkileri yok. Mevcut sorunları kendilerine ilettim Amerika ile görüşüp mail ile bana dönüş yapacaklar. Cevap gelince buraya yazarım.

    Edit: Yeni açtığın hesap kartındaki isim (kart değil) başka bir hesapta var mı?

    Şunu bir denemelisiniz beyler; yeni açtığınız hesaba daha önce hiç kullanılmamış, sizinle aynı isimde olmayan bir kart eklemek. Bakalım ne olacak?
    Benim var hep kendi ismim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ödeme işleme alınamıyor


    Dünde yazmıştım işbank sanal kart ile problem yok şu anda bu sabahta gamepass aldım microsoft bddk ile sorun yaşıyor olabilir yada master card ile de olabilir. (hesabı bu sabah aldım ve dolayısıyla kartı yeni ekledim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agent82 -- 25 Eylül 2018; 9:24:23 >
  • Önsipariş ile RE2 remake alıcam sürekli hata veriyor hay ben senin ....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de RDR2 önsiparişi verecektim yeni açtığım bir hesapta. Dün destek hattına bağlandım fakat acemi birine denk geldim sanırım ve yaptığı tek şey bana support sayfasından ilgili kısmın linkini atmak oldu. Bugün umutsuzca tekrar şansımı denedim fakat daha iyi biri çıktı karşıma ve bir şekilde önsipariş vermeyi başardı. Birbirimizi karşılıklı yıkayıp yağlayıp görüşmeyi bitirdik. İngilizce bilen arkadaşlar özellikle deneyebilirler şanslarını. Bu görüşme de sorunun tamamen Microsoft'tan kaynaklandığını kanıtlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jayleen -- 26 Eylül 2018; 20:55:12 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu ziraat bankası kredi kartımla gamepass aldım ama ertesi gün kendiliğinden iptal edildi. microsoft ödediğim parayı tam olarak iade ediyor ama ziraat kur üzerinden kesinti yaparak parayı bana geri veriyor. oysa ki türk lirası ile alışveriş yapıyoruz.. neyse bende gittim inninal çıkarttım ve onunla alışverişimi sorunsuz gerçekleştirdim ama bu sefer de şöyle bir sorun oldu, inninali microsofta tanımlayınca inninal 5 tl kesiyor para 20 gün içinde geri yatıyormuş.

    bilgilendirme

    ziraat bankkartlar 50 tl üzeri alışverişleri 3d olmadan yapamıyor bu yüzden microsofttan banka kartınızla alışveriş yapamazsınız. ziraat kredi kartında böyle bir kısıtlama yok ama dediğim gibi iadelerde çok kesinti alıyorlar.

    bence yapılması gereken microsoftun 3d security ile satış yapması böyle olunca kimse maaduriyet yaşamaz diye düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emreylmz77 E kullanıcısına yanıt
    bende genelde ininal kullanıyorum 5 TL kesinti yapıyor ilk seferde 10 gün içinde iade oluyor karta
  • Visa kart deneyin master card hata veriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de az önce oyunlar 2 katı zam yemeden beklediğim ve sevdiğim oyunları alayim dedim Battlefield V ve resident evil 2 delux ön sipariş ile zar zor alabildim fakat metro exodus birtürlü alamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.