Şimdi Ara

ODMD: '2025'te ÖTV matrahlarının güncellenmesi şart' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Matrah
    ve
    Elektrikli arabalardaki motor gücü...

    TOGG belli bir sayıda alınabiliyor, akaryakıt ithalat canavarı içten yanmalılardan geçiş şart. Ülkemiz coğrafyası(şehirler arası mesafe, kıyı kesimi haricinde soğuk iklim) için 500km menzilli olanlar değil 700km civarı menzilli olanlar gerekli. Bunlar için de 160KW sınırı 200KW civarlarına çekilmeli.

    Bu arada, elektrikli arabalarda motor gücünün artması içten yanmalılarda hacim veya güç artımından çok çok alakasız, güç tüketimini genel kullanımda arttırmıyor, sadece anlık güç gereksinimi olduğu zamanlarda kısa süreli tüketim artışı oluyor.

  • khanstern kullanıcısına yanıt

    Sizin Corsa 1.3 multijet kullandığınıza dair yorumlarınız duruyor. O zamanlar çevreyi zehirlemiyordunuz herhalde?

    O zamanlar imkanınız yoktu ne zaman ki imkan elinize geçti elektrikli araç aldınız. Hali hazırda imkanı olmayan dizel kullanıcılarına laf atıyorsunuz sanki ezelden beri elektrikli kullanıyormuşsunuz gibi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Savunmadım Çıkar Göster

    Sizin Corsa 1.3 multijet kullandığınıza dair yorumlarınız duruyor. O zamanlar çevreyi zehirlemiyordunuz herhalde?

    O zamanlar imkanınız yoktu ne zaman ki imkan elinize geçti elektrikli araç aldınız. Hali hazırda imkanı olmayan dizel kullanıcılarına laf atıyorsunuz sanki ezelden beri elektrikli kullanıyormuşsunuz gibi.

    Haklısın ya Corsam varken 2020 2021 de Tesla, Togg falan vardı da ben almadım   Ayrıca o Corsa'nın dpf i egr si hiçbir zaman iptal edilmedi, herkes ama dpf sorunlu euro 4 dtj motor al der dururdu , vebal almak istemedim, dünyada tek yaşamıyorum gidip euro5 almıştım. Elektirikli araçlar çıktı aldım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Artık matrah güncellemesi olmaz sanırım çünkü ÖTV muafiyetli araç alımında %20 yerlilik koşulu yasalaşırsa, zaten yerli araçlar bi nevi vergi avantajlı satılmış olucak, ekstradan bir de matrah güncelleyerek normal ÖTVli satışlardan toplanacak vergiyi azaltmak istemezler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 26 Aralık 2024; 13:32:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • khanstern kullanıcısına yanıt

    Tesla şart değildi. Maksat zehir saçıp vebal almamaksa başka marka model otomobil veya 2 tekerli elektrikli alabilirdiniz. Seçenek o zamanlar da boldu.

  • Savunmadım Çıkar Göster kullanıcısına yanıt

    Senin kadar zengin değilim 1 tane ailecek kullandığız arabamız var o kadar   Haa ama markete pazara tabii ki bisikletimle ya da xiaomi elektirikli scooterımla gidiyorum zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • khanstern kullanıcısına yanıt

    1.3 multijet motora sahip araç kullanıyorum artık ne kadar zenginsem o kadar zenginim. Kullanımıma en uygun araç elektrikli araçlar. Nasip olurda eğer alırsam, sizin gibi orada burada içten yanmalı kullananlara laf atıp akıl vermeye çalışmam.

  • Matrah güncellenmemeli. Matrah saçmalığı kalkmalı. Matrah yüzünden araç bulamadık. Matrah güncellenmeyince bütün araçlar %80 matrahı geçince araba doldu her yer.
    Matrah yerine başka bir şey gelmeli.

    Mesala Elektrikli araba gibi yapsınlar.
    100Bg kadar 100-125 Beygir 125-150Bg 150-200Hp diye olabilir.
    (Gerçi TESLA'da da mavi renk alınca araba lüks gibi %60 ÖTV oluyor 🤣🤣)

    Hibrit teknolojisi olmayan eski teknoloji %80 sabit olmalı mesala.

    Her yer araba doldu. Trafik rahatlatmak için 4mt küçük araçları teşvik etmek için %50 ÖTV 3.90mt küçük araçlar %40 ÖTV gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elefue -- 29 Aralık 2024; 22:46:02 >
  • Sandık motor diye kullandığınız tabir; içten yanmalı motor olması ?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.