Şimdi Ara

Öğretmen Atamaları (Bu bölümleri neden okuyorlar ?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir yandan sosyal devlet, bir yandan da gerçekler üzerine tıkanıp kalmış durumdayım.
    Ben anlamıyorum...
    Bir insan bile bile neden öğretmenlik okur ?
    Atama yok.
    Sözleşmelilerin durumu belli.
    Özel sektörün durumu belli.

    Bunca bilinen şeye rağmen atama olmayınca neden insanlar söyleniyor ? Neden bu bölümlere giriyorlar ?

    Biri beni ikna etsin...



  • Kadrolu öğretmene vereceği maaşın yarıdan azına ücretli öğretmen çalıştıran, atamaları yapmayanlar suçlu değil de öğretmenlik okuyanlar suçlu öyle mi?
    Ya da dershanelerin kapatılma tartışmalarında cemaate şirin görünmek için ''yav dershanedeki öğretmenleri de sınavsız, kağıt kalemsiz atarız, ne var yani?'' diyebilen başbakanın hiç suçu yok?
  • işte bunlar hep geçim derdi birader

    o bölümü okumak öğretmenliğe yerleşen herkesin meslek sahibi olabileceği anlamına gelmiyor, hatta hangi ekstrem olmayan bölümde iş garantisi var ki, ekstrem bölümlere yerleşemeyenler de açıkta kalmaktansa mücadeleyi sürdürmek için başka bölümlere yerleşmek zorunda kalıyorlar
  • hayal dostum hayal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • toplumun anlayışına göre
    1 devlete kapağı atan kurtulur
    2 en rahat memurluk öğretmenlik
    gerisi umut elbet birgün atanacağız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • su ogretmen atamalarindan dert yanani hic anlamiyorum. bir cok meslek grubu da ayni dertten muzdarip ama ogretmenler kadar aglayani yok.

    benim dusunceme gore artik egitim ozellesmeli ve rekabeti arttirarak kaliteyi yukseltmek gerekir. bu sekilde olunca ne veliler cocuklarini istedikleri kalitede okula gonderebiliyorlar, ne de cok calisan ogretmen ile basarisiz ogretmen arasindaki fark belli olabiliyor.

    parasi olmayan ne yapcak derseniz birsey olmayacak. devlet kendi harcadigi parayi ozel okula verip cocugu okula devam ettirir.

    ikinci dusuncem ise ogretmenligin ayaga dusmesi. ogretmenlik 4 yillik egitim sonucu olmamali. ogretmenlik kendi alanlarinda uzmanlasmis kisilerin egitim yuksek lisansi ile ogretmen olmali. bir tarih ogretmeni tarih mezunu+ egitim yuksek lisansina, cografya ogretmeni cografya mezuniyeti+ egitim yuksek lisasina, fizik ogretmeni fizik mezuniyetine ve egitim yuksek lisansina sahip olmalidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Geleceğe dair hayaller ve umut.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.