Şimdi Ara

Öğretmen olsaydınız bu sınava kaç not verirdiniz. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eğitim Pedagojik formasyon dersleri almayanlar belli oluyor. Yukardaki örnek enderdir. Değerlendirme yaparken salt matematiksel bir sınavdan ziyade gelişim ve öğrenme düzeyi dikkate alınmalıdır. Olumsuz bakış açısı öğrencinin gelecekte matematiğe olan güveninin kaybetmesine yol açabilir. Ve yukarda dikkat ederseniz matematik bilgisi yok diyemeyiz. Yukarda ya "Algıda dikkat" ya da "Algıda Seçicilik" problemi var. Dediğim gibi sınav sonrası öğrenci ile değerlendirme yapılıp hatasını 2. sınavında tekrarlamamasını, aksi takdirde 1 . sınavda verdiğim 100 ün 50 sini geri alırım diyerek sürece bağlı olarak takip edilmelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreaMMaster -- 25 Ağustos 2005, 14:27:15 >
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: evrimci

    Ben öğretmene not olarak 0 vermişim. Öğrenciye de veriyim bari onun notu da 0'dır.
    Valla çok kalpsiz not veririm, öğrencilerim olursa bir gün vay hallerine

    Bu arada Vatoo gene nick değiştirmişsin. Seni aynı nickte tutmuyorlar anlaşılan.
    Bu arada imzandaki söz Carl Sagan'a değil, Anatole France'a aitmiş düzelt istersen.




    bunuda daha önce bir arkadaş söylemişti carl sagan a ait olduğunu
    saol düzeltirim

    nick le ilgilide sanırım bazıları beni şikayet ediyorlar
    nicklerim teker teker banlanıyor

    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalinden alıntı: dreaMMaster

    Eğitim Pedagojik formasyon dersleri almayanlar belli oluyor. Yukardaki örnek enderdir. Değerlendirme yaparken salt matematiksel bir sınavdan ziyade gelişim ve öğrenme düzeyi dikkate alınmalıdır. Olumsuz bakış açısı öğrencinin gelecekte matematiğe olan güveninin kaybetmesine yol açabilir. Ve yukarda dikkat ederseniz matematik bilgisi yok değil diyemeyiz. Yukarda ya "Algıda dikkat" ya da "Algıda Seçicilik" problemi var. Dediğim gibi sınav sonrası öğrenci ile değerlendirme yapılıp hatasını 2. sınavında tekrarlamamasını, aksi takdirde 1 . sınavda verdiğim 100 ün 50 sini geri alırım diyerek sürece bağlı olarak takip edilmelidir.



    ozaman sana kendi hatıramı anlatayım

    orta birdeyken
    matematik sınavında sıfır almıştım, sınıfta rezil olmuştum
    ama o günden sonra o olay okadar beni rahatsız etmiştiki
    hep sınıf birincisi oldum
    lise birde okul birincisi oldum
    lise 2de matematik olimpiyatında 3'üncü
    aynı sene biligisayar olimpiyatında 1'inci oldum (iyalet bazında)
    eğer matematik hocası bana o sınavda sizin dediğiniz gibi en azından geçerli bir not verseydi
    bugün ben belkide liseyi bile bitirmiye bilirdim

    Saygılar




  • NEW WATOO seni tebrik ediyorum ben matematikten hep 1 aldım kağıt değiştirdim gene 1 aldım ve senin yaptığını yapmaya hiç kalkmeadım ve maalesef mat bende sıfır gerçi bizim hiç öat anlatan hocamız olmadı sınıfa girer cak cak konuşur aynı aqnda tahtaya bişiler karalkar sonra çıkıp giderlerdi

    ben de kur an dersinden kalmıştım bi kerede
    işte onda senin yaptığını yaptım bende ondan sonra butun ezberleri sınıftan önce ben verirdim
    quote:

    Orijinalinden alıntı: NewVatoo


    quote:

    Orijinalinden alıntı: dreaMMaster

    Eğitim Pedagojik formasyon dersleri almayanlar belli oluyor. Yukardaki örnek enderdir. Değerlendirme yaparken salt matematiksel bir sınavdan ziyade gelişim ve öğrenme düzeyi dikkate alınmalıdır. Olumsuz bakış açısı öğrencinin gelecekte matematiğe olan güveninin kaybetmesine yol açabilir. Ve yukarda dikkat ederseniz matematik bilgisi yok değil diyemeyiz. Yukarda ya "Algıda dikkat" ya da "Algıda Seçicilik" problemi var. Dediğim gibi sınav sonrası öğrenci ile değerlendirme yapılıp hatasını 2. sınavında tekrarlamamasını, aksi takdirde 1 . sınavda verdiğim 100 ün 50 sini geri alırım diyerek sürece bağlı olarak takip edilmelidir.



    ozaman sana kendi hatıramı anlatayım

    orta birdeyken
    matematik sınavında sıfır almıştım, sınıfta rezil olmuştum
    ama o günden sonra o olay okadar beni rahatsız etmiştiki
    hep sınıf birincisi oldum
    lise birde okul birincisi oldum
    lise 2de matematik olimpiyatında 3'üncü
    aynı sene biligisayar olimpiyatında 1'inci oldum (iyalet bazında)
    eğer matematik hocası bana o sınavda sizin dediğiniz gibi en azından geçerli bir not verseydi
    bugün ben belkide liseyi bile bitirmiye bilirdim

    Saygılar




  • benim bu sinava verecegim not, gecer notun ne olduguna bagli tamamen. yanlis hatirlamiyorsam ilkogretimde gecer nor 45di. ben bu ogrenciye 40 verirdim. bu not umidini tamamiyle yitirmesine sebep olmayacak kadar yuksek, ama daha fazla calismasini sagliyacak kadar da dusuk bir not bence.

    yani 40
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: dreaMMaster

    Eğitim Pedagojik formasyon dersleri almayanlar belli oluyor. Yukardaki örnek enderdir. Değerlendirme yaparken salt matematiksel bir sınavdan ziyade gelişim ve öğrenme düzeyi dikkate alınmalıdır. Olumsuz bakış açısı öğrencinin gelecekte matematiğe olan güveninin kaybetmesine yol açabilir. Ve yukarda dikkat ederseniz matematik bilgisi yok değil diyemeyiz. Yukarda ya "Algıda dikkat" ya da "Algıda Seçicilik" problemi var. Dediğim gibi sınav sonrası öğrenci ile değerlendirme yapılıp hatasını 2. sınavında tekrarlamamasını, aksi takdirde 1 . sınavda verdiğim 100 ün 50 sini geri alırım diyerek sürece bağlı olarak takip edilmelidir.


    Çağdaş Eğitim Modeli benim anlattığım gibidir. Yapısalcı olarak senin örnek verdiğin vaka seni olumlu geliştirmiş olabilir. Sistem olumsuz rota çizebilecek öğrenci için ihtimali göz önüne alır, eğitimde kalite stadartı artırabilmek için hazırlanan böyle bir model ortaya konulmalıdır. Şimdi burada tek tek ayrıntıya girersem ki şu an işyerindeyim, olmaz.




  • quote:

    Orijinalinden alıntı: NewVatoo


    quote:

    Orijinalinden alıntı: dreaMMaster

    Eğitim Pedagojik formasyon dersleri almayanlar belli oluyor. Yukardaki örnek enderdir. Değerlendirme yaparken salt matematiksel bir sınavdan ziyade gelişim ve öğrenme düzeyi dikkate alınmalıdır. Olumsuz bakış açısı öğrencinin gelecekte matematiğe olan güveninin kaybetmesine yol açabilir. Ve yukarda dikkat ederseniz matematik bilgisi yok değil diyemeyiz. Yukarda ya "Algıda dikkat" ya da "Algıda Seçicilik" problemi var. Dediğim gibi sınav sonrası öğrenci ile değerlendirme yapılıp hatasını 2. sınavında tekrarlamamasını, aksi takdirde 1 . sınavda verdiğim 100 ün 50 sini geri alırım diyerek sürece bağlı olarak takip edilmelidir.



    ozaman sana kendi hatıramı anlatayım

    orta birdeyken
    matematik sınavında sıfır almıştım, sınıfta rezil olmuştum
    ama o günden sonra o olay okadar beni rahatsız etmiştiki
    hep sınıf birincisi oldum
    lise birde okul birincisi oldum
    lise 2de matematik olimpiyatında 3'üncü
    aynı sene biligisayar olimpiyatında 1'inci oldum (iyalet bazında)
    eğer matematik hocası bana o sınavda sizin dediğiniz gibi en azından geçerli bir not verseydi
    bugün ben belkide liseyi bile bitirmiye bilirdim

    Saygılar



    Olaylar farklı insanlarda farklı tepkimelere sebep olur. Bu yüzden not sistemi, öğretim sistemi çok hassas olmalı.

    Ben de bir örnek vereyim, matematik dersinde hayatım boyunca hiç başarılı olmadım. Çünkü yaptığım her yanlışta 0 ile birlikte azar işittim. O günlerden sonra da aptal olduğumu düşünüp hep matematikten kaçtım.

    Tüm okul hayatım bitti ben şimdi matematik çalışıyorum zevk için.




  • quote:


    Çağdaş Eğitim Modeli benim anlattığım gibidir. Yapısalcı olarak senin örnek verdiğin vaka seni olumlu geliştirmiş olabilir. Sistem olumsuz rota çizebilecek öğrenci için ihtimali göz önüne alır, eğitimde kalite stadartı artırabilmek için hazırlanan böyle bir model ortaya konulmalıdır. Şimdi burada tek tek ayrıntıya girersem ki şu an işyerindeyim, olmaz.


    Peki yanlış yapana 100 vermek biraz adaletsizlik olmuyor mu? Çalışıp hakederek 100 alan öğrenci ile yanlış yapan öğrenciye aynı notu vermek çalışanı aptal yerine koymak değil midir? O zaman bende sistematik olarak yanlış yapıyım bir kere 100 alıyım, niye uğraşıyım ki.

    Bence üç dört tane sınav yapılır, bunlar katı bir şekilde değerlendirilir, sonra da öğrencinin not rotasına ve dersteki sınav dışı durumlarına bakılarak son not verilir. Öğretmen çocuk kötü bir not alsa dahi eğer diğer sınavları olumluysa kanaat kullanarak notunu düzeltebilir. Ama beleşe not verilmesine kesinlikle karşıyım. Herkes hakettiği notu almalı.




  • Şimdi bu sorulara ve verilen cevaplara bakarak ve de "Öğretmen olsaydım" kısmını da atlamadan (çünkü genel olarak forumdaki kimliklerimizle düşünüyoruz sanıyorum) bu kağıda 0 vermek lazım. Ama verilen cevapların her ne kadar yanlış da olsalar sabit ve kendi içinde tutarlı bir mantığı olduğunu görünce de "hmmm....bu işde bir bit yeniği var" 'dan hareketle 100 verir ve sonrasında öğrenciyle konuşup mantığını anlamaya çalışırdım. Bir üçüncü şık ise; 50 verip "ne şiş yansın ne kebap!!!" derdim. Herneyse; ben ikinci şıkkı tercih ederdim herhalde...yani 100 ... Saygılar.
  • BEN 0 VERİRDİM
  • Arkadaşlar bu başlık gerçek ve çok ciddi bir olayı anlatmak için açıldı. Ve bu sınav kağıdının kimin olduğunu öğrenince bir çoğunuz küçük dilinizi yutacaksınız.
    Lütfen ciddi ciddi not verelim.
    Ben not verenlerin notlarını tek mesaja toplayacağım.
  • quote:


    Arkadaşlar bu başlık gerçek ve çok ciddi bir olayı anlatmak için açıldı. Ve bu sınav kağıdının kimin olduğunu öğrenince bir çoğunuz küçük dilinizi yutacaksınız.
    Lütfen ciddi ciddi not verelim.
    Ben not verenlerin notlarını tek mesaja toplayacağım


    Bahsettiğin kişiyi buldum, hiç şaşırmadım şahsen, 0 vermenin gerekliliği konusundaki inancım güçlendi.
    Hadi ipucu veriyim kimmiş bu şahıs RTE.
  • Ben öğrencinin çalışma hevesini kırmamak için 70-80 gibi birşey verirdim. Ve konuyu bir kez daha anlatırdım.
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: evrimci

    Bahsettiğin kişiyi buldum, hiç şaşırmadım şahsen, 0 vermenin gerekliliği konusundaki inancım güçlendi.
    Hadi ipucu veriyim kimmiş bu şahıs RTE.


    RTE tahmin ettiğim kişi ise hiç şaşırmadım...
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: evrimci

    Peki yanlış yapana 100 vermek biraz adaletsizlik olmuyor mu? Çalışıp hakederek 100 alan öğrenci ile yanlış yapan öğrenciye aynı notu vermek çalışanı aptal yerine koymak değil midir? O zaman bende sistematik olarak yanlış yapıyım bir kere 100 alıyım, niye uğraşıyım ki.

    Bence üç dört tane sınav yapılır, bunlar katı bir şekilde değerlendirilir, sonra da öğrencinin not rotasına ve dersteki sınav dışı durumlarına bakılarak son not verilir. Öğretmen çocuk kötü bir not alsa dahi eğer diğer sınavları olumluysa kanaat kullanarak notunu düzeltebilir. Ama beleşe not verilmesine kesinlikle karşıyım. Herkes hakettiği notu almalı.



    mesajımı kaçırmışsın >

    quote:

    Orijinalinden alıntı: dreaMMaster

    Eğitim Pedagojik formasyon dersleri almayanlar belli oluyor. Yukardaki örnek enderdir. Değerlendirme yaparken salt matematiksel bir sınavdan ziyade gelişim ve öğrenme düzeyi dikkate alınmalıdır. Olumsuz bakış açısı öğrencinin gelecekte matematiğe olan güveninin kaybetmesine yol açabilir. Ve yukarda dikkat ederseniz matematik bilgisi yok diyemeyiz. Yukarda ya "Algıda dikkat" ya da "Algıda Seçicilik" problemi var. Dediğim gibi sınav sonrası öğrenci ile değerlendirme yapılıp hatasını 2. sınavında tekrarlamamasını, aksi takdirde 1 . sınavda verdiğim 100 ün 50 sini geri alırım diyerek sürece bağlı olarak takip edilmelidir.


    bu 1 yöntemdir. Sınav dan belli süre sonra sözlü yapılabilir. Bu da başka bir yöntemdir. Öğrenciyi aptal yerine koymak diye bir aptallık olamaz.




  • Sınavda son bir soru sorarım:"- 1.000.363 ve 1.363.000 sayılarını yazıyla yaz" diye. Eğer kafasını kullanmayı biliyorsa aradaki farkı yakalayacaktır. O zaman (eğer sözlü sınavsa) önceki sorulara verdiği cevabı tekrarlamasını isterim. Doğru yaptığında 100 veririm. Aradaki farkı anlayamamışsa 0 verir ve velisini çağırarak Matematik konusunda ciddi bir bilgi yetersizliği olduğunu anlatır, ek ders alması gerektiğini aksi halde ilerde çarşıda pazarda Allahın günü kazıklanacağını söylerim.
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: osman yıldız

    Arkadaşlar bu başlık gerçek ve çok ciddi bir olayı anlatmak için açıldı. Ve bu sınav kağıdının kimin olduğunu öğrenince bir çoğunuz küçük dilinizi yutacaksınız.
    Lütfen ciddi ciddi not verelim.
    Ben not verenlerin notlarını tek mesaja toplayacağım.


    Önemli olan bu sınav kağıdının kime ait olduğumu yoksa bu sınavın not verilebilir bir değerde olması mı?Bu sınav kağıdının Hülya Avşar'a veya Petek Dinçöz'e ait olması önemli değildir.Bu sınavı hazırlayanın hangi profesörün olduğudur.
  • quote:

    Orijinalinden alıntı: NewVatoo


    quote:

    Orijinalinden alıntı: evrimci

    Ben öğretmene not olarak 0 vermişim. Öğrenciye de veriyim bari onun notu da 0'dır.
    Valla çok kalpsiz not veririm, öğrencilerim olursa bir gün vay hallerine

    Bu arada Vatoo gene nick değiştirmişsin. Seni aynı nickte tutmuyorlar anlaşılan.
    Bu arada imzandaki söz Carl Sagan'a değil, Anatole France'a aitmiş düzelt istersen.




    bunuda daha önce bir arkadaş söylemişti carl sagan a ait olduğunu
    saol düzeltirim

    nick le ilgilide sanırım bazıları beni şikayet ediyorlar
    nicklerim teker teker banlanıyor

    Saygılarımla


    Demek ki Carl Sagan, Anatole France'ten çalmış




  • Ben 100 üzerinden 100 verirdim çünkü bütün soruları bilmiş te ondan
  • durum yerine verilecek nota odaklandık gibi duruyor

    içimizde öğretmen olsa bu çocuklara sıfır vewrecekde var yüz vereckede var tıpkı mevcut öğretmenlerin arasında olduğu gibi
    sonuçta herkes iyi olduğunu düşündüğünü yapıyor suçlular bile

    ama en yapıcı ve möantıklı yaklaşan kimse sıfırda verse iyi iş yapmıştır
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.