Şimdi Ara

Olağanüstü Pazarlama Danışmanlığını Nasıl Yapıyorum?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,


    Sevgili DH' üyeleri+13 yıldır pazarlama dünyasındayım ve DijitalPi ajansın kurucusum. Web sitemde olan bir yazıyı buraya da ekliyorum. DH'ye özel ihtiyacı olanlar profesyonel olarak benden destek alabilir. Çalışmasak dahi bu konudaki sorularınızı cevaplayabilirim.


    Olağanüstü Stratejik Pazarlama Planını Nasıl Hazırlıyorum?


    "Bir profesyonel ile çalışmak, yolculuğunuzun hedef daha kısa sürede ve daha verimli bir şekilde ulaşmasına yardımcı olur."


    Günümüzde, herhangi bir işletmenin başarısı için pazarlama ve dijital pazarlama stratejilerinin olması oldukça önemlidir. Ürün veya hizmetleriniz için stratejik pazarlama planınızın olması müşterilerinizi etkilemenizin ve işletmenizi büyütmenizin anahtarıdır.


    Pazarlama aslında bir bilim dalıdır. Müşteri ihtiyaçlarını anlama, pazarlama stratejileri oluşturma, ürün veya hizmetlerin tanıtımı, fiyatlandırma, dağıtım ve müşteri ilişkileri yönetimi, dijital pazarlama, e-ticaret gibi birçok disiplini içeren bir uygulamalardan oluşur. Pazarlama, veri analizi, pazar araştırması ve segmentasyon, tüketici davranışları gibi konuları içeren disiplinlerden yararlanır. Bu yüzden stratejik bir bakış açısıyla pazarlama stratejisi oluşturmak ve özellikle uygulamak oldukça zor bir iş iştir. Bir pazarlama profesyoneliyle çalışmak, işletmeniz için büyük kazançlar sağlar. Orta ve uzun vadede işletmeniz için mükemmel bir yatırım yapmış olursunuz.


    Başarılı bir pazarlama stratejisi adım adım hazırlanan yol haritasından farksızdır. Ancak her işletmenin hikâyesi ve hedefleri farklı olduğundan yol haritası daima aynı şeyleri içermez. Bu da pazarlama stratejileri oluşturacak bir profesyonel ile işbirliği yapmanın temel nedenidir. Peki, genel bir strateji oluşturma süreci nasıl hazırlıyorum?


    1. Markanız için üst düzey pazarlama stratejilerini oluşturuyorum.
    2. Markanızın iş süreçleri ile alakalı ön çalışma yaparak genel bir strateji oluşturuyorum.
    3. İş özetinin ve ana hatların çıkarıyorum.
    4. Mevcut durumumuzu görebilmek adına detaylı SWOT analizini çıkarıyorum.
    5. Trend olabilecek ürün veya hizmetleri yani iş girişimlerini belirliyorum.
    6. Müşteri analizlerini detaylı olarak çıkarıyorum.
    7. Rakiplerinizin başarılı bir pazarlama stratejisi için önemli olduğunu biliyor ve bu çerçevede rakiplerinizin reklam stratejilerini inceliyorum.
    8. Marka ve marka konumlandırmasını yeniden gözden geçiriyorum.
    9. Hedef ve KPI’ları belirliyorum.
    10. Yurt içi ve yurt dışı stratejileri ayrı ayrı çalışıyorum.
    11. Pazar stratejisi sayesinde pazarda nasıl bir konum elde edeceğimizi belirliyorum.
    12. Bütçe belirleme stratejilerini kullanarak bütçeyi belirliyorum.
    13. Markaya özgü pazarlama kanallarını belirliyorum.
    14. MarTech belirlenmesi (ihtiyaç duyulan pazarlama teknolojilerin belirlenmesi).
    15. Pazarlama planının oluşturuyor, zaman çizelgesine aktarıyorum.
    16. E-ticaret stratejilerini oluşturuyorum.
    17. Dijital reklam stratejilerini oluşturuyorum.
    18. Content marketing (içerik pazarlama) stratejisini çıkarıyorum.
    19. Sosyal medya stratejilerini oluşturuyorum.
    20. Tek sayfalık bir plan özetinin çıkarıyorum.
    21. Strateji sunumunu üst düzey yöneticilere yapıyor plan hakkında mutabık kalıyoruz.
    22. Satış, tedarik, e-ticaret personelin eğitiminlerini veriyorum.
    23. Stratejinin hayata adım adım uyguluyor takip ediyorum.
    24. Raporlamaları düzenli olarak yapıyorum.
    25. Bonus: Sözleşme ve ayrıca hedef gerçekleştiğinde cirodan pay alıyorum.


    Dijital Pazarlamaya Dair Biraz Detay…


    Dijital Pazarlama ve E-ticaret Danışmanlığı!


    Dijital dünyada başarıya ulaşmak için dijital pazarlama unsurlarını doğru noktada buluşturmanız gerekiyor. Bu süreçte hata yapmak maddi kayıplarla birlikte motivasyon kaybına da neden olmaktadır. Eğer dijital dünyada başarılı olmak istiyorsanız mutlaka bu alanda kendinizi çok iyi yetiştirmeniz veya size bu hizmeti sağlayacak bir danışman ile çalışmanız gerekmektedir.


    Dijital Pazarlama ve E-ticaret Danışmanlık Hizmeti alarak dijital dünyada doğru adımlar atın, işinizi profesyonel bir şekilde hızlıca büyütün. Böylelikle siz verimliliğe odaklanın ve başarıyı elde etme konusunda kaçınılmaz bir anlayışa sahip olun! Üstelik geçmiş tecrübelerinizi unutturacak bir dijital pazarlama süreci sayesinde markanızın başarısını ikiye hatta üçe katlayın. Şimdi dijital pazarlamada işi profesyonellere teslim etmenin tam sırası!


    Detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçin. DijitalPi’den Dijital Pazarlama Danışmanlığı almanız işinize yapacağınız en önemli yatırımlardan biridir. Sizlerde bizim müşteri ağımıza katılarak yatırım yapacağınız sektörlere dair detaylı bilgi ve tavsiye alabilirsiniz.


    Dijital Pazarlama Danışmanıyla Çalışmanın Faydaları

    Bir dijital pazarlama danışmanı ile çalışmak aynı düzeyde deneyim ve uzmanlığa sahip bir çalışan istihdam etmekten maliyet olarak daha uygundur. Neden mi? Dijital pazarlama danışmanı tercih ederek eşsiz bir deneyim yaşamanızın nedenlerini sıralıyoruz!


    1. Dijital pazarlama danışmanının eğitimi, deneyim ve tecrübesi sizin doğru yolda kalmanızı sağlar.
    2. Danışmanınız kendi işine odaklanırken siz de kendi işinize odaklanırsınız. Dolayısıyla işler çok daha hızlı ilerler ve hedeflerinize ulaşmak çok daha mümkün olur.
    3. Deneyimli bir dijital pazarlama danışmanı stratejinizi uygular, geliştirir, işinizi büyütür. Bunların yanında size ve işinize yardımcı olacak ilişki ve bağlantılar kurar.
    4. İşinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve yapmış olduğunuz işi kimse sizin kadar sevemez. Ancak işinize bu kadar bağlı olmak da bazı noktaları görememenize sebep olabilir. Tecrübeli bir dijital pazarlama danışmanı objektif ve taze bir bakış açısı ile size destek olur.
    5. Deneyimli bir dijital pazarlama danışmanı işinizi geliştirebileceğiniz pazar trendlerini takip eder ve size önerilerde bulunur.

    Dijital Pazarlama ve E-ticaret Danışmanlığı Kapsamında neler yapılır

    • Durum Analizi
    • İş Fikirleri
    • Markalaşma
    • Analitik (Google Analytics)
    • Web Sitesi
    • İçerik Pazarlaması
    • Dönüşüm Optimizasyonu
    • Müşteri Elde Tutma ve Tutundurma Stratejileri
    • Müşteri Deneyimi
    • Arama Motoru Reklamları (Google Ads)
    • E-posta Pazarlama
    • Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
    • Sosyal Medya Pazarlama
    • Online Satış (E-ticaret)
    • Ofline Satış
    • Influencer Marketing
    • Shopify, Woocommerce, Wix, Wordpress, Magento ve diğer yazılımlar.
    • Pazaryerleri (Trendyol, Amazon, N11 Pazaryeri Satış,N11, Trendyol, Hepsiburada)
    • E-ihracat
    • Paypal


    İletişime Geç

    Kaynak:


    dijitalpi
    Olağanüstü Pazarlama Danışmanlığını Nasıl Yapıyorum?
    https://dijitalpi.com/dijital-pazarlama-ve-e-ticaret-danismanligi/







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.