Şimdi Ara

Omada 5 mi Octava mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: sabirya Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
28. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Alman fanatikliği var ise altı dolu , boş değil

    Bir kere bunu kabul etmek gerekiyor

    Tabi ki Alman aracı binen kişi bir süre bu araca burun kıvıracak bundan doğal bir şey yok , normal

    Çinli üreticiler anlatıldığı gibiyse zaten zamanla hiç bir şey olmasa Koreliler gibi olur yaklaşır geçer vs.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Bu bana da doğrudur gibi geliyor, Seal u'nun da kapı döşeme kartları taş gibi kaliteli, koltuklar birinci sınıf suni deri öyle sensatec Bmw veya fransız araçlarındaki berbat yapay deri gibi değil, tüm kapılar çok tok, dış trim-ince detaylar işçilik hatasız gibi, tavan malzemesi güzel, aracın iç kokusu bile bir paha hissi veriyor, plastikler montaj falan net iyi. yalıtımdan da belli zaten. Avrupalı orta direk üreticiler gibi 3 kuruş kârlarla çalışmadıkları belli.


    Sürüş meselesi ise bambaşka. veya alt takım, motor uydu parçalar, uzun dönem korozyon yalıtımı vb daha bilmiyoruz. zamanla görülecek ama fransızlardan falan geri olacağını hiç sanmıyorum.

  • Jinping bile octavia der buna 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Hanımda mg hs var. 1.5 sene oldu. Sürüş vs zayıf. Yapay his aynı dediğiniz gibi. Şanzıman vs tecrübesizim diye bağırıyor. Ancak suv araçta sürüş keyfi sürüş hissinden ziyade konfor ön planda olur. Bu konuda gayet başarılı. Yalıtım, süspansiyon, trim sesi, tokluk hissi, deri kalitesi hiç fiyatının aracı gibi değil kesinlikle. Sileceği bile bosch marka koymuşlar. Akü varta. Cam kapanma sesi, silecek fıskiye vs bu tarz detaylara bile dikkat etmişler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Zaten yaklaştı birçok konuda geçmeye bile başladılar ama görmek istemeyen, kafasını kuma gömen aracın görünmeyen yerleri vs vs laf edebiliyor.

    Alman opelin bu araca rakip olabilecek rakibi grandlandda falan torsiyon var. 1.2 motor çıktı çıkalı şikayet listelerinde. Fiyat olarak muadili zaten mokka olur. Troc desen leğen plastiği ile çıktı, şikayetler artınca polo iç mekana kavuştu. Donanım desen evlere şenlik. Taigo hepten evlere şenlik. En ufak albenisi yok. Arona kamiq vs söylemeye gerek bile yok.

    Bu aracın iki katına satılan tiguanin arka kapılar leğen plastik. Hangi alman araçla kıyaslayalım? Ucuz, b segment parasına yağlı çift kavramalı, güçlü, bağımsız süspansiyonlu, donanımlı araç veriyorlar. Sıkıntı beklentilerde bence. Bu araçtan premium konfor ya da sürüş beklenmemeli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Bosver hocam övüp parmaklarini agritmaya değmez sanıyorlar ki Çin chery üretti ilk defa gönderdi turkiyede biz biniyoruz :) bu araçlar kaçıncı nesil hangi ülkelerde ne kadar yıl km oldu kullanılıyor ne ödüller almış motoru ne sanzimani ne kronigi var mı sanki biz hiç alirken bunları düşünmedik araştırmadik parayı sanki biz ağaçtan topluyoruz :) tiggo 7 benim 7. Aracım öncekiler hep farklı markalar oldu vw opel Toyota mitsubishi hyunda kia hepsine sahip oldum 1.5 yıldır zevkle biniyorum gerek yok herkes bizim gibi düşünürse eski model hız sabitleyici opsiyon olan araçları kimlere satacaklar skskslsllsll




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 10 Şubat 2025; 23:6:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ne alman Opel’i ?
    Son alman Opel 2022 de üretildi bitti
    Grandland eisenach da montajlanıyor o kadar
    Bir almanın o son arabasıyla yola git , bir de çinliyle
    Tabiki arabanın görünmeyen yerleri denilecek
    Mühendislik arabanın altında
    Gittim 8 bin km yol 508 le aldım ağzımın payını
    Valla gidin senede 10 bin km yol yapıp şehir içi yüksekte oturayım arabam yakışıklı olsun diyen adama anlatın ben anlamam tabiki
    Elimin altındaki direksiyon bana ne anlatıyor ona bakarım 8. 10. Saatte
    Tüketicinin fiyasko tercihleri otomobil dünyasını bitirdi
    Sen C sınıfı yerden yüksek arabaya D sınıfı araçla aynı parayı vermeyi kabul edersen D sınıfı ortadan kalkar
    Neredeyse aynı segmente 2 araba üretir yapıştırır geçer üretici , B suv C suv şovu yaşanır
    Kurdun dişine kan değdi , bitti araba işi
    Artık almanı da kaliteden çalıyor
    Gidin bakın Passat variant başlığına attığım 3-5 bin km de Passat koltuklarına örn
    BMW g30 g60 deneyimleyenlerin yorumları
    Benim ısrarla anlattığım 508 deneyimim
    Bu konular ortadayken Çin bana gerçekçi gelmiyor
    Denerim ama beğenmezsem 508 gibi gömerim
    Diyorsanız ki ondan iyidir , olsun aklımın köşesinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 10 Şubat 2025; 23:19:53 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Siz ne deneseniz boş bence. Denemenize bile gerek yok, insigniadan devam edin.

    Ben mesela mg hs ile 10 saatte gayet rahat, memnun bir şekilde 1000km yol gidebilirim. Sizin o insigniadaki oturaklilik, yol tutuş, direksiyon benim için önemli şeyler değil. 150 üstü hızlarda seyahat etsem o zaman arardım belki ama 110-130 hızlar üstüne çıkmayı riskli bulurum. Yollarımız , insanımız malum. Bağımsız süspansiyon var. Konforlu süspansiyon var. Başarılı yalıtımı var. Güvenlik olarak başarılı sonuçlar almış. Koltukları gayet rahat. Donanım desen her şey var. Genişlik var, ferahlık var. Dünya boşuna bırakmıyor d segmenti. Önemli olan rahatlık çünkü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Araba aradığımız için önemli değil dediğiniz şeyler '' oturaklılık , yol tutuş , direksiyon '' benim ve benim gibi düşünenler için önemli

    Leylek arayacak olsak ortada kıyamet gibi Leylek dolu , bütün üreticiler Leylek üretiyor

    Bizim işimiz daha zor artık , doğru




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 11 Şubat 2025; 11:42:16 >
  • Onyargisiz kullanıcısına yanıt

    Herkes sizin gibi önyargısız değil  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Kendinize bahane arıyor gibisiniz. Aynı yolu böyle araçla yapsanız belki daha memnun kalacaksınız. Belki süspansiyon daha konforluymuş, yalıtım iyiymiş diyeceksiniz ama onun yerine yol tutuş önemli diye kendinizi kandırmaya çalışıyorsunuz. Bu araçlar yol tutmuyor zaten hiç. Virajlarda 50 ye düşüyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek cümle kuruyorum iyi okuyun. Birisinde patlayan Dik Sivrinin Gelişi vites varken diğerinde getragın ıslak çift kavramalı vitesi var. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugacomtr -- 11 Şubat 2025; 13:55:21 >
  • bambaşka araçlar.

  • alman-japon-kore-fransız-italyan-çin . çin malları kalite sıralamasının dibinde. italyanların bile altında. omoda omoda diye haykıranlar oyuncak peşinde. kaliteli araba peşinde olan octavia alır. vw grubunda vw'den sonra skoda gelir. passat almasaydım superb alacaktım. gayet kaliteli araçları var.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Arkadaşın hızdan bahsettiğini sanmıyorum, yollar yarış pisti değil, her otomobil hızlı viraj alabiliyor, önemli olan sürüş keyfi.


    Sürekli uzun yol yapan, değişken koşullarda tempolu otomobil kullanan kişilerde eğer bu işlere de merak varsa sürüş keyfi çok önemli oluyor.. bazı otomobiller tempolu hızlı virajlı kullanımlarda mükemmel hissettiriyor. bir bakmışsın arka arkaya hiç niyetin olmadığı halde virajdan viraja koşuyorsun. gövde yol ile nefes alıyor, direksiyonda yolun direnci-yüzeyi hissediliyor. araba komple hem güven aşılıyor hem de iyi hissettiriyor yani ve bunu belli bir tecrübesi olan kişi tadınca bir daha bırakamaz. günümüzde hele ki günlük otomobillerde hiç bir tercih etkisinin olmadığının farkındayım.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Uzun yol yapmıyorsan hiç bir önemi yok , söyledikleri bu

    Benim savunduğum ise uzun yolda iyi olan araba hangisiyse iyi olan da o arabadır

    Anlatamıyorum , sizin kelimelere döktüğünüz şekliyle anlatamıyorum ama anlaşılmayacak bir şey de yok

    Eşim bile anladı ne demek istediğimi 3.5 ay 508 den sonra insignia ya geçince

    Ciddi fark var arada , diğer arabaları konuşmak bile abes

    Üreticiler çok güzel kandırdı insanları , ya da insanların kanası varmış

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Sürüş keyfini almayı ben de severim. Direksiyon hissiyatı güzel olsun, motor şanzıman uyumu güzel olsun, virajlarda limitlerini belli etsin, limitlerinde kullanmaya gelebilsin isterim. Size yarisi sırf bu yüzden sormuştum. Borsada zarar çok olunca zararına çıkmak istemedim uygun alternatif baska araba aldım. Bende 2012 eski kasa leon var. Sürüş keyfi yüksek diyebilirim. Hanımda hs var. Sürüş keyfi vasat ama konforu yüksek. Uzun yolda hs yi isterim. Konfor sürüş keyfinin önüne geçebiliyor. Haftasonu 50-100 km tek gidecek olsam yol tutuş önceliğim olur ama konfora alisinca ağır basıyor. Kaldı ki uzun yollar genelde aile ile yapılıyor. Konfor daha da önem kazanıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Öyle de işte, dediğim gibi, bir kere 2.0 turbo Mondeo ile, Bmw 330i ile, İnsignia Gs, Jaguar XE ile falan yol yapmaya alışanı ve bu tadı seveni ambiyans ışığı ile, kocaman ekranlarla, soğutmalı koltuk ile kandıramazsın. umrunda olmuyor kafasında önce sürüş özellikleri olan adamın. bunların konforu da harika bu arada, sürüş keyfi konfordan ayrılabilir bir mevzu değil. konforlu olmayan otomobilden bizim yollarda keyif alabilmek pek olası değil.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    O araçları anlarım ama 1.5 üç silindirli dizel insignia övüyor bu arkadaş. Ne sürüş ne yalıtım ne konfor hiç bir anlamda verilen örneklere yaklaşmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Leylek 408 i öven arkadaştın dimi ?
    1.5 3 silindir motorunu 1 kez bile övmedim
    Ama merak etme pejonun 1.5 4 silindir motorundan çokta geride değil , bi dünya yol yaptım
    Bana araba anlatma , o 3 silindirle 190 bin km , Opel ile toplamda 470 bin km yol yaptım
    Arabadan 5 kuruş anlamıyorsunuz
    Size hissiz kayık layık
    Zaten üreticiler de size layığınızı üretip veriyor
    Sürüşünü senin anlaman gibi bir ihtimal tabiki yok
    20 bin km kullandığım 508 ile
    Passat superb ile kıyaslamamı istermisin ?

    Yalın gülmez gibi gerçekten hakkıyla düzgünce araba testi yapanların başında gelen kişinin insignia testinde , abartmış olmam diyerek insignia ile kıyasladığı arabayı açıp izlemek istermisin ?
    190 bin de araba da kullanılan deri koltuğun fotosu ile sıfır km passatların deri koltuğunun durumunu forumda ki Passat variant başlığın da görmek istermisin ?
    508 ile insignia aydınlatma farkını gece ışıksız yolda gördünmü ?
    Klima’nın 0 derece de gece yolculuğunda araç içerisini nasıl stabil tuttuğunu insignia ve 508 de denedin mi ?
    Çift cam insignia ile 508 yalıtımını kıyasladın mı ?
    Daha aklıma gelmeyen bir çok fark
    Çok boş konuşuyorsun
    Bence biraz araba kullan

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.