< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabirya -- 10 Şubat 2025; 20:38:48 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Omada 5 mi Octava mi?
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Omoda 5
-
Kesinlikle omoda5
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
oktavia tabi ki saçmalamayın
-
Sırf şanzımandan ve etsi motordan dolayı omoda 5 tercih ederdim.
-
Şanzıman ve motorla ilgili ne gibi sıkıntılar var hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bunlar sadece basit örnekler, google da araştırma yaparsanız daha detaylı inceleyebilirsiniz.
https://www.sikayetvar.com/volkswagen/dsg-sanziman
-
omoda ıslak kavrama getrag şanzıman , octavia kuru kavrama dsg , bende 15 aydır omoda kullanıyorum memnunum , tamamen zevk meselesi, araçlarda 2 lt yakıt farkı oynayabilir yoğun trafikte şehir dışı yakın yakarlar.
-
150-200 bin km yapmış bir omoda’nın durumu nasıl ?
Varmı öyle bir inceleme ?
Yürüyen aksam , koltuk , tuş takımı , direksiyon sistemi , yağ kaçağı vs
Edit : baktım şimdi satılık ilanların da 140 bin km de birine , koltukların durumu sıfır 3-5 bin km de Passat variant dan iyi
Ama yeni Passat deri koltuklar da sorun var kesin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 10 Şubat 2025; 17:35:58 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Grupta 150 bin tiggo var devam ediyordu arkadaş kullanmaya açıkçası artık kötü araba kalmadı gibi aşağı yukarı çoğu firma ortalama bir mal çıkarıyor ortaya
Bu arada aynı araca baktım harbiden koltuklar güzel duruyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 10 Şubat 2025; 17:48:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Çin ve Alman asla karşılaştırılamaz.
Çin oyuncak gibi rafine değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam araç çok iyi özellikle dışı siyah içi bu döşeme koltuk olanlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Omada 5'in yurtdışı testlerine bakayım dedim 1 dakika, sürüş özellikleri, direksiyon, genel drivetrain kalibrasyonu vs Avrupalıların seneler önce yapıp bitirdiği herşeyde vasatın da altında oldukları belli. çoğu Çinli böyle, dizayn-iç teknoloji vs gayet düzgün ama setup/kalibrasyon olarak çok gerideler hâlâ.
Seal u dmi'i çok kısa test ettim mesela. o arabanın lastikleri biraz eskidiği anda hapı yuttun, çok kolay patinaja kalıyor sarıyor. tekerlek kopsa zaten direksiyon aynı kalır, ön aks ile bir bağlantı yok. göstergeler yansımadan görülmüyor, orta konsoldaki piyanolarda ağaçlı yollarda sürekli gözünü alıyor insanın, dönen ekran tam bir komedi, Çinliler'in yağı bol bulup bir taraflarına sürdüğü yıllar dedim, güldüm sadece. ilk fren kademesini geçip biraz sert fren yapınca araba bildiğin 57 belair gibi sallanıp duruyor ışıklarda. sanki yayı bir firma yapmış, amortisörü başka bir firma, birleştirip geçmişler.
Ama genel çerçeve itibarı ile bakarsan motor güçlü, bazen kopup gidiyor araç koyduğun anda, zaten plug-in, kocaman gayet de pahalı duran bir Suv. genel işçilik ve malzeme, döşeme olarak da hiç fena değil.
Ben Omada yerine Fabia'da alırım ama çoğu kişiye bu vasat sürüş nitelikleri yeterli geldiği için gidin Octavia alın diyemiyorum. bu yüzden bizim hevesli youtuber çocukların yaptığı testlerde beğeniyorlar çoğunu. otomobil gazetecisi veya testçisi değil ki adam, güzel araba mı güzel, teknoloji var, donanım var, şekil şemal var, büyük Suv daha nolsun. muhtemelen Omada'yı daha çok seversiniz ama bu markaların servis bayi işleri ne olacak, en büyük sıkıntı bence burada.
-
Aynı ilana bakmışız evet
Koltuklar iyi durumda , passat variant koltuklarından sonra ekstra dikkat etmeye başladım
Arabanın içinde kendini belli eden malzemelere bakmak gerekiyor
Tabi tek başına bu da yetmez
O koltuklarda 1000 km üstü yol yapıp arabadan inmek gerek , kendini nasıl hissediyorsun
Sürüş ile alakalı olarak Alman üreticilere yaklaşmalarını şahsen beklemiyorum
Fransızlar bile bu konuda hala geride , işin orası başka bir konu
Yani alıcı olarak galeriye girdiğimiz de arabaya oturduğumuz da görmediğimiz bölümler
İyi bir otomobil üreticisi maharetini görmediğimiz taraflarda gösterir diye düşünüyorum
Gerçi son yıllar da Almanlar dahi geri giderken , suv garabetinden ötürü sürüş namına konu bile açılmazken , Çinliler adına kalite beklemek erkenci olur herhalde
-
Normal sartlarda bu soruya octavia diyeni omoda 5 içine oturt bir tur atsın donanımı saymaya kalksın zaten hepsini bir çırpıda sayamaz unuttukları olur sonra dönüp octavia ve emsalllerine dönüp de bakmaz bile...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabadan anlamayanlar içindeki çakma premium a aldanır tabi .
Doğru Octavianin hiçbir albenisi yok
Fakat iş sürüş rafinelik araba gibi araba olmaya gelince ocvativa ezer geçer .
Biri araba diğeri araç oyuncak vs
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her iki arabayı da defaten deneyimledim benim fikrim octavia kesinlike
Omoda 5 bana çok tipsiz geliyor zaten leylek gibi duruyor araç artı evet donanımlı araç ancak maalesef stabil çalışmadığına şahit oldum durduk yere kamera açtı araç ön park sensörü geç çalıştı vs
Octavia ise daha rafine bagaj eşya gözleri yol konforu yakıt gibi özellikleri üstün
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle Omoda 5
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabadan anladığını sananlar marka takintisina onyargilara devam etsinler merak etmeyin ilk araçlarımız değil sizin o markalara da bindik sahip olduk devir teknoloji devri donanim devri performans devri siz bombos eski performansı zayıf kazık markalara binmeye devam edin biz keyfini sürüyoruz sksksksksk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç yalıtımında en iyilerden Özkan Bey'in bu araçlarla ilgili yorumu böyle. Ama bizim forumdaki alman fanatikleri en ufak bilgisi olmadan olumsuz fikir sahibi olabiliyor. Burun kıvırıyor Çinli diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
oktavia tabi ki saçmalamayın |
Sırf şanzımandan ve etsi motordan dolayı omoda 5 tercih ederdim. |
Omoda 5 |
Omada 5'in yurtdışı testlerine bakayım dedim 1 dakika, sürüş özellikleri, direksiyon, genel drivetrain kalibrasyonu vs Avrupalıların seneler önce yapıp bitirdiği herşeyde vasatın da altında oldukları belli. çoğu Çinli böyle, dizayn-iç teknoloji vs gayet düzgün ama setup/kalibrasyon olarak çok gerideler hâlâ. Seal u dmi'i çok kısa test ettim mesela. o arabanın lastikleri biraz eskidiği anda hapı yuttun, çok kolay patinaja kalıyor sarıyor. tekerlek kopsa zaten direksiyon aynı kalır, ön aks ile bir bağlantı yok. göstergeler yansımadan görülmüyor, orta konsoldaki piyanolarda ağaçlı yollarda sürekli gözünü alıyor insanın, dönen ekran tam bir komedi, Çinliler'in yağı bol bulup bir taraflarına sürdüğü yıllar dedim, güldüm sadece. ilk fren kademesini geçip biraz sert fren yapınca araba bildiğin 57 belair gibi sallanıp duruyor ışıklarda. sanki yayı bir firma yapmış, amortisörü başka bir firma, birleştirip geçmişler. Ama genel çerçeve itibarı ile bakarsan motor güçlü, bazen kopup gidiyor araç koyduğun anda, zaten plug-in, kocaman gayet de pahalı duran bir Suv. genel işçilik ve malzeme, döşeme olarak da hiç fena değil. Ben Omada yerine Fabia'da alırım ama çoğu kişiye bu vasat sürüş nitelikleri yeterli geldiği için gidin Octavia alın diyemiyorum. bu yüzden bizim hevesli youtuber çocukların yaptığı testlerde beğeniyorlar çoğunu. otomobil gazetecisi veya testçisi değil ki adam, güzel araba mı güzel, teknoloji var, donanım var, şekil şemal var, büyük Suv daha nolsun. muhtemelen Omada'yı daha çok seversiniz ama bu markaların servis bayi işleri ne olacak, en büyük sıkıntı bence burada. |
Zaten yaklaştı birçok konuda geçmeye bile başladılar ama görmek istemeyen, kafasını kuma gömen aracın görünmeyen yerleri vs vs laf edebiliyor. Alman opelin bu araca rakip olabilecek rakibi grandlandda falan torsiyon var. 1.2 motor çıktı çıkalı şikayet listelerinde. Fiyat olarak muadili zaten mokka olur. Troc desen leğen plastiği ile çıktı, şikayetler artınca polo iç mekana kavuştu. Donanım desen evlere şenlik. Taigo hepten evlere şenlik. En ufak albenisi yok. Arona kamiq vs söylemeye gerek bile yok. Bu aracın iki katına satılan tiguanin arka kapılar leğen plastik. Hangi alman araçla kıyaslayalım? Ucuz, b segment parasına yağlı çift kavramalı, güçlü, bağımsız süspansiyonlu, donanımlı araç veriyorlar. Sıkıntı beklentilerde bence. Bu araçtan premium konfor ya da sürüş beklenmemeli. |
Yine saçmalamaya başladın . Adam mantıklı bir şekilde neden Insignia'nın çok iyi olduğunu anlatmış ama senin otomobil bilgin sınırlı olduğu için anlamıyorsun . Tutturmuşsun bir konfor konfor .. Gidipte mg övüyorsun . Sürüş zevki nedir , yol tutuş nedir bunları bir öğren . |
Kesinlikle Omoda 5
|
Arabadan anladığını sananlar marka takintisina onyargilara devam etsinler merak etmeyin ilk araçlarımız değil sizin o markalara da bindik sahip olduk devir teknoloji devri donanim devri performans devri siz bombos eski performansı zayıf kazık markalara binmeye devam edin biz keyfini sürüyoruz sksksksksk |
Tek cümle kuruyorum iyi okuyun. Birisinde patlayan Dik Sivrinin Gelişi vites varken diğerinde getragın ıslak çift kavramalı vitesi var. :) |
Benzer içerikler
- araç boya ton farkı nasıl giderilir
- togg limitör kaldırma
- belediyeden duba izni nasıl alınır
- geri vites lambası tek olan araçlar
- code anahtar işareti
- tesla hatchback
- togg ortakları
- zeekr 001 fiyat
- bmw xm fiyat
- toyota sequoia türkiye fiyatı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X