Şimdi Ara

Ön düzeni en sağlam araba (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
56.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence ön takımı en sağlam arabalar Palio -Albea .. 123 binde sattığım mk3 kasa paliom vardı.diğer kasaların ön takımları nasıldır bilmiyorum. 4 jantıda yamultmuştum hepside önde yamulmuştu.. yamulan jantı düzelltitip arka tarafa takıyordum. ve ön takımına daha anahtar değmemişti.. ki Bartın'ın yollarını bilen bilir.. doğru dürüst yol yok!!! her taraf çukur.. artık kaçmıyordum bile.. yiğidi öldür hakkını yeme. ama ben ön takımı bu kadar sağölam başka araç görmedim.. ama mesela Fiat bravam vardı italyandı.. ve 2 kere ön takım yemişti. Aynı şekilde e36 bmw ye bir kere ön takım yaptırdım şu an 2. sini istemek üzere tıkırtılar gelmeye başladı..Dertsiz tasasız arabaydı Palio ... birazda geniş olaydı iyiydi.. ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim026

    Hadi bakalım Japonlarmı-Almanlarmı-Fransızlar mı ?
    Hangisinin ön düzeni daha sağlam

    hep birbirinden beterdir. en iyisi italyanlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim026

    Hadi bakalım Japonlarmı-Almanlarmı-Fransızlar mı ?
    Hangisinin ön düzeni daha sağlam

    Fransızlar değil.
  • Şu ana kadar kullandığım-ız ön takımı en sağlam araba Fiat Doblodur(Amcamdaki Land Cruiser'ı katmıyorum bir zahmet)

    Doblo şirket kullanımıyla 250.000km hiç bir şey değişmeden gidebiliyor.Aynı şirkette aynı elemanlarca kullanılan Fiorinonun amortisör takozu bozulup duruyor.Amortisörleri patlıyor.Comboda bu konuda iyi değildi,Kangoo ortaydı,Caddy ortaydı(100binde dağıldı),eski Partner fecaatti,40.000'de salıncaklar bile değişti.

    Binek araba olarak eski kasa Avensiste çok sağlamdır ama onunda arka takımı hassas,fakat ön takımı çok sağlam.Şöyleki aynı tekerde 2 lastik yarma ve 1 balon yapma sonrası o rot 145000km'ye rağmen hiç bozulmadı.
  • Fiat albea nasıldır bilmiyorum ama bindiğimde parke taşlı yolda hiç beklemediğim bir sessizlik vardı araçta.Aynı yolda golf5 peugeot 406 ya bindiğimde onlarda sessizdi ama albeanın sessizliği beni şaşırtmıştı fiatın bu ekonomik aile otomobilinden beklemiyordum.Megane2 aynı yolda iç plastik aksamı tıkırdıyordu.Clio tıkırdamıyordu ama alt takımdan hafif lok lok ses geliyordu.Aynı yolda 12.000kmde megane2 sportourer'ın arkasında plastik tıkırtısı farketmiştim.Laguna 3 sessizdi bi tıkırtı lakırtı yoktu.3000kmdeki symbolün sağ ön kapısından cam tıkırtısı geliyordu.Tıkrıtı ve lakırtıya hassas bir yapıdayım ve bu durumuma karşın en tıkrıtılı arabaya biniyorum yani tempraya bu da hayatın bir cilvesi.98 accent ise aynı yolda tıkırddamıyordu ama lok lok ses vardı alt takımda.2009 trafic ise biraz tıkırtıyoru o da 5+1 koltuklu ve arkası tıkırdamaya müsait bir araç süspansiyon sert.99 honda civic ise tıkırdamıyordu ama alt takımdan bazen lok lok ses geliyordu.Megane1 ise tıkırdamıyordu alt tkaım çok az lakırdardı sebebi araç çok kullanılırdı.citroen Xara 2000modeldi o da tırkırdamıyordu alt takım da hafif lakırtı vardı.98 corsa hafif iç aksam tıkırdardı alt takım ise hemen hemen lakırtısızdı.Verdiğim örneklerdeki araçlardan kimileri diğerlerine göre çok farklı ama benim tespitlerim bu şekildeydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 22 Aralık 2010; 13:43:36 >




  • Buluduğunuz şehir neresi hocam ? Denizli mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abluka__

    Buluduğunuz şehir neresi hocam ? Denizli mi



    Denizli de yaşayanlara Allah tan sabır diliyorum, geçenlerde ordaydım, yollar ne hale gelmiş öyle yaa,



    Sonuç olarak şu marka iyidir diyemiyoruz anladığım kadarıyla
  • Chrysler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raider311

    Mazda diyecegim gene mazda dusmanlari atlayacak.neyse kullandiklarim arasinda mazda diyorum.defalarca sert cukura girdim hatta burun asagi hendege yuvarlandim.ne rot basi kirildi ne balansi bozuldu.ozellikle rot balans icin servise gitmedim.Ama lastik havalarim cok inerdi.


    Özellikle Mazda Pick-Up lar çok sağlamdır bu konuda.

    Genel olarak dersek Japonlar bu konuda iyidir.
  • Transit Connect tarzi bi arac düsünürsen ben saglam oldugunu düsünüyorum diger bineklere göre..
  • bu konuda japonlar önde bence.
  • Sizin aradığınız araç Ford Connect.. 1.8 TDCİ 110 ps GLX paketlisine bakın mutlaka dağa taşa her yere vurabiliceğiniz bir araç,bizzat denendi
  • en sağlamı şudur diyemiycem ama Fransız arabaları bu konuda inanın çok kötüdür buna emin olun.
  • Üstad bence sorun aracın ön düzeninden çok, servisin düzeninde?

    Aracınızda sorununuzun ne olduğunuzu yani şikayetinizi tam olarak belirtmediniz ama eğer özellikle yüksek süratlerde direksiyon simidinde bir titreme yada vuruntu hissediliyorsa ön tekerleklerin balans ayarları bozulmuş olabilir, bu bir eğer aracın arka tarafında bir titreme veya vurma sesi gibi his varsa bu arka tekerleklerin balans ayarının bozulduğunu gösterir.

    Yok eğer tamamen düz bir yolda, direksiyon bırakıldığında araç herhangi bir yöne doğru sapıyorsa, biraz yüksek hızla virajlara girildiğinde ön tekerleklerden lastik sesi geliyorsa, ya da aracın düz yolda giderken arka tekerlekleri ön tekerleklerin izini takip etmiyorsa çift iz olur ıslak zeminlerde..bi de tekerlekler tam karşıyı gösterirken, direksiyon simidi olması gerekenden farklı bir konumda duruyorsa rot ayarları bozuk demektir.

    Servis bu sorununuzu giderdiği halde! sorununuz giderilmemiş ise servisi şikayet edin derim. Hiç öyle şey olur mu? Paranızla rezil mi olacaksınız.Sorun yollarda demek mazeret mi, bu ülkenin araçlarını başka ülkeye mi götürüp sürelim? Selam ve sabırlar...




  • The Simpsons başlarken Marge "Chrysler" marka arabasıyla Homer'i garaja evin içinden açılan kapıya mıhlarken o AMERİKA ile özdeşleşmiş yıldızlı amblem ekranın tam ortasına denk geliyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Chrysler.


    Bu arada isim benzerliği olsa gerek...

    KAISER

     Ön düzeni en sağlam araba




  • Marka model olarak genelleme yapmak çok doğru olmasada kötüleyeceğimiz araç sahiplerinde kırgınlığa neden olmamalı,
    ön düzenin bozulması kullanımdan ve araçtan araca farklılaşıyor.
    Burada Zaten soran arkadaş ön düzen mukavemeti en yüksek olan arabayı sormuş.
    hani reno da iyi mazda da iyi opel de iyi diyelimde. kimse alınmasın.
    Ama Kullandığım Arabalar içinde,

    Kars'ın Yollarını bilen bilir...Şehir içi Arnavut kaldırımıdır.neredeyse tamamı.Ve Berbatlık yönünden mucur-çukur yönünden kar-çamur yönünden çoğu İl eline su dökemez..

    Astra G kullandım bu yollarda ve Astra H neredeyse hiç Rot bozmadı diyebilirim.
    Şahin vardı kısa süre ( sık sık rot balans ayarı bozma-lastikleri içten yeme-dıştan yeme olsun aklına ne gelirse her türlü terane Şahinde vardı.sık sık ta giderdim rot balans ayarı için.
    Çevremdeki arkadaşlardan ve kullandığım arabalardanda arkadaşlarımdan duyduğum şikayetlerde bilgi edindirdi.

    Renault-citroen-Peugeot-hyundai gibi araçlar opel-Wv-Toyota-Seat gibi arabalara göre Daha kolay bozuyor.
    Tabii kullanımıda Göz önünde bulundurursak.Ama Alman ve japonlar bozmaz diyede bişey yok.
    Ama Fransızlardan Daha Geç bozduklarıda Su götürmez bir gerçek..




  • Vw renaulttan daha dayanıklı diyen arkadaş için yazıyorum , golf 5 ile biraz geniş bir çukura sertçe girdim,çıkarken 750 lira masrafla çıktım :)
    Renault megane 1 kullanıyorum,10 senedir ön takıma girmedim daha :)
  • Bence yeni araçların hepsinde ön takım çok hassas,marka ayırmaya gerek yok,tabi arazi için üretilen araçlar başka.
  • yolları en güzel en çukursuz şehir hangisi topluca taşınalım derim zira ön düzeni sağlam araç görmedim ben türkiyede olupta.
  • Bende 2010 corolla ile çukura girip aks ı kırdım ki araç 700 km küsürdeydi.

    Alın birde buradan yakın..

    Olay birazda şans işi sanırım. Çukura girdiğin açı, hız herşey etkiliyor..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.