Bildirim
Önden hafif dokunmuş ama tampon demiri eğilmiş. Alınır mı? (Başlık revize) (4. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Çevremdekilerde çok araştırma diyor şase direkler sağlamsa her türlü araç alınır diyolar. Hatasız araba arıyodan git sıfır al diyolar yani bu paralara hatasız bulmak zor anca 80 100 bin tl olacakki o zamanquote:
Orijinalden alıntı: C.CEMİL
17 sene kullandığım bir araba vardı ,bu süre içinde bir yığın usta ile görüştüm ,kimi dedi bunun boyası orijinal ,bazıları ise kesinlikle boya görmüş ama bir hasar nedeniyle boyanmamış ,belki fabrikada test esnasında bir şey olmuş ve tekrar boyanmış olabilir demişti
yani anlayacağın o arabanın boyasının orijinal olup olmadığını tam öğrenemeden ömrü bitti :)
(benden önceki kullanımı ekleyince 22 yaşına girmişti ve bende cüzi bir fiyata başkasına satmıştım)
sizin için hayırlısı olsun diyeyim
ben sadece çok fazla ustaya gösterip kafanız tam rahat olsun diye söyledim
gerçi benim kafam 17 sene rahat olamamıştı ya neyse :)
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Zaten doğru olan da bu hocam.Forumda ön tampon demiri hasar görmüş,şasi ucu yamulmuş her aracın yürüyen aksamı bozulmuştur kanısı hakim ama bu doğru değil.Hemen tüm araçların (bmw gibi arkadan itişler hariç) ön lastiklerin bağlı olduğu yürüyen aksamlar aracın ön camının hizası kadar geride konumlanmıştır.Yani aracın salıncak kollarının bağlı olduğu travers aracın ön tamponuna neredeyse 1 metre kadar uzaktadır.Uzakta olduğu yetmezmiş gibi bir de oldukça kuvvetli olan epeyce kalın saca sahip olan travers şasinin açılarının bozulmasını oldukça zorlayacak şekilde kalın civatalarla dört noktadan bağlantılıdır.Şasi uzantısı ile dört noktadan bağlanan travers şasinin direncini muazzam derecede artırmaktadır.Bunun ön tarafında yer alan tampona kadar uzanan şasi kollarındaki eğilmenin aracın yürürüne etki etmesi için aracın ön tarafının çok kötü derecede arkaya doğru ezilmesi,aracın tamir edilecek durumdan çıkması kadar feci şekilde zarar görmesi ile mümkündür.Foruma bakıldığında bir aracın ön tampon demirinin yamulması şasi ucunun eğilmesi ile hemen o aracın yürüyeni bozulmuştur algısı bence tamamen yanlıştır.Benim bravoda salıncak kollarının bağlı olduğu travers o kadar gerideki aracın ön tarafı komple haşat olsa traverse gene ulaşmaz.Adamlar ön koltukların altına koymuşlar traversin büyük bölümünü.Hatta lastikleri koparacak derecede olan kazalarda bile ilk giden salıncak ve salıncak bağlantı yerleri olur.Travers ve şasinin zarar görmesi gene zordur.quote:
Orijinalden alıntı: mjordan2345
Aynı bir ustada senin dediğin gibi açıkladı tekrar onu dinlemiş gibiyim. Elbet darbeden deformasyonlar oluyor dedi ama yürürünü bu tip kazalar etkilemez dedi. Ön tampon demiri çok sert rijit olursa yani bükülmezsa bu sefer demirin bağlı olduğu aksamlar bükülecek şaseyi bozucak dedi. Bende bu aracı sürdüm. Şiir gibi gidiyor. Bir sallantı sağa sola çekme yaşamadım. Yani normal görünüyor. Aynı model başka bir araç daha kullanmıştım. Sağ arka kapı sağ ön çamurluk değişik araba geç çalışıyor enjektörler arızalı dediğim gibi tercih meselesi yani usta şunuda dedi ön kaputu önden çarpma sonucu boyanmış yada değişmiş aracın ön tampon demiride mutlaka hasar görmüş olur dedi %90 ihtimalle kamyonun altına girmediyse dedi
Alıntıları Göster
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X