Şimdi Ara

Oneplus Nord N10 5G (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
589
Cevap
15
Favori
25.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    oneplus desteğe yazdım..


    11.0.4 son sistem yazılımı..


    daha yapmadı iseniz.. telefonu kapatıp videodaki gibi işlemleri yapın.. herşeyi sili seçeceksiniz..

    (öncesinde kişileri senkronize edebilirsiniz.. yine whatsapp ın yedeğini alırsınız.. varsa foto vs bunları pc ye falan atın..)


    işlem bitince ülke dil seçimi ile sıfır gibi teli kurun.. eski telden kopyalama yapmayın.. hangi uygulama kullanacaksanız playstore dan tek tek kurun..


    ben sıfırlayalı 1 hafta oldu daha sorun yaşamadım..


    çeşitli zamanlarda şarj edip, olursa birşey neyin tetiklediğini bulmaya çalışıyorum.

    geçen gece saat 23.30 da şarja taktım.. bir süre sonra baktım, pilin ömrünü arttırmak için şarj askıya alındı daha sonra devam edecek diyor..

    sıfırlamadan öncede aynısını yapmıştı.. ben şarja devam et demiştim.. bu sefer karışmadım..sabah kalktığımda devam ediyordu. evden çıkmadan bitmişti. android 11 ekranın uzun kapalı kaldığı saatleri tespit edip şarjı sizin kullanım alışkanlıklarınıza göre ayarlıyor..

    şarja devam et deseydim sorun yaşar mıydım bilmiyorum.. geçen seferki sorunu bu mu tetikledi bilmiyorum..

    eski telefondan gelen birşey yada pil optimizasyon ile ilgili bir ayar bunu tetikliyor olabilir ama bilmiyoruz..

    oneplus yabancı forumlarada baktım. bu tel kasım 2020 de çıkmış. ağustos 2021 de and 11 almış ve sorunlar başlamış.. biz yeni alınca direk and 11 e güncelleniyor.. eski telimizi kopyalıyoruz..

    yabancı forumda yazan yeni alıp tel kopyalamasından mı oldu.. teli önceden aldıda and 11 güncellemesi mi sebep oldu bilmiyoruz..

    eğer sıfırlama ile geçmeyen bir sorun olsa idi, and 10 da yapmayan 11 de yapınca bir güncelleme çıkardı diye düşünüyorum bu saate kadar. çünkü ilk yazanlar ağustos ta.


    ben ilk aldığımda pilin hücre hafızaları belki daha iyi olur diye 4-5 kere 5v 1a ile şarj ettim 3-4 saatte..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 5 Mart 2022; 19:54:42 >




  • Videodaki sıfırlama silme işlemini yaptım telefonu yeniden sıfırdan kurdum şarj %95 e gelince telefon kapandı biraz bekledi ve yeniden başlayıp pin istedi Türkiye oneplus sayfasına baktım destekte telefon numarası var Pazartesi arayacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    hayırlısı inşallah sorun hal olur.. çözümü burada paylaşırsanız iyi olur. sonuçta bizim telefonunda ilerde yapmayacağının garantisi yok. zaman gösterecek. 1 ay kadar sağlıklı çalışırsa bir daha yapacağını düşünmüyorum..


    birde bu %95 kritik yer.. çünkü 95 e kadar hızlı şarj ediyor, son %5 i çok daha yavaş. pili korumak için.

    araba aküleride öyle şarj olur.. 10amperlik cihazda alsanız 95-98 e kadar 10 amperle şarj eder son kalanı 1 amper ile..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 6 Mart 2022; 12:19:24 >
  • Ben iki defa sıfırladım. Önce fabrika ayarlarına döndürüp denedim. Şarj 96 olunca kapatıp açtı. Videoda ki hibi hard reset yaptım yine aynısı oldu. Sonuç değişmedi. İki şekilde de sıfırlamak fayda etmedi. Farklı çözümü olan varsa, denemeye devam ederim. Servis çözüm bulabilir mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim eskiye göre aktif etmediğim şeyler;

    smart lock.. evde isem teli kilitleme özelliği


    ayarlar en üstte hesapta oturum aç var, birde oturum açmadım.


    nfc mobil ödemeyi ayarlamadım.


    kare simgeler seçili idi, şu anda varsayılan yuvarlak simgeler seçili.


    düğmeler ve hareketlerden, bazı hızlı hareketleri ayarlamıştım.. mesela 3 parmakla ekran görüntüsü. şu anda hiç ellemedim.



    @mr.isson76 @Ozel2612




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 6 Mart 2022; 12:31:23 >
  • nereden ve hangi satıcıdan aldınız?


    @mr.isson76 @Ozel2612

  • Dostlar..

    Gece eşimin OnePlus Nord N10 una sim pin koydum.

    %25 ile şarja taktım . Sabah 7ye yakın cihaza baktım pin kodu falan sormuyor.

    Bu kapanıp açılmadan şarj olduğunu gösteriyor dimi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. Dediğiniz gibi benim de telefonum yeniden başlıyordu şarj olduğunda. Dün Huawei'nin 3 amperlik şarj cihazını kullandım ve yeniden başlama olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdmrx M kullanıcısına yanıt

    Trendyol, bittibitiyor satıcısından aldım. NFC dışında ekstra bir işlem yapmadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Sim kart şifresi sormadiysa açılıp kapanmamıştir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonraki şarjda farklı fiş kullanayım, deneme yanılma yöntemi ile hatayı buluruz, inşallah. İki, üç yıllık cihazın sorununu servisler bulamadı, biz forumdaslar El birliği ile bulacağız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende Hepsiburada sitesinde bittibitiyor satıcısından aldım hatta böyle bir problem olunca iade ettim iadeyi reddettiler. Bu sefer şarjı başka bir şarj adaptörü ile yapacağım. Bende oneplus desteğe yazdım cevap bekliyorum. Muhtemelen hızlı şarj kapasitesi yüksek olduğundan telefon şarj bitmeye yakın ısınıp kendini kapatıyor olabilir. Servis bir çözüm bulurum bilmiyorum ama zaten ilk bir ay içinde değişim isteme hakkı var diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yabancı forumlarda da aynı problemi yazanlar olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olayda ayırt edici bir kod bir seri numarası var mıdır bakalım hangi serilerde sorun oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • diğer şarj aletlerini kullanında emin olalım..

    ama ısınma kaynaklı değildir. bu tel; oyunu bilmem ama şarj ve kullanımda ısınmıyor.

    kendi şarj aletini takınca warp yazıyor, diğer şarjlarda yazmıyor. kendi cihazını tanıyor.


    inşallah sadece sorumlu şarjdır.. desteğe yazarız..


    bende hb de hb den aldım..


    oneplus forum.. s164...nolu kullanıcı benim.. onlarada başka şarj aleti denemelerini yazdım.

    Nord N10 rebooting during nightly charge on Android 11 | Page 2 - OnePlus Community




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 6 Mart 2022; 20:40:15 >
  • arkadaşlar dün gece Samsun A30 şarjı ve bu telefonun orjinal kablosu ile şarja taktım ve yattım. sabah telefon açık duruyordu. PİN kodu istemedi. galiba sorun Warp Şarj cihazında. bu akşam kendi şarjı ile deneyeceğim. eğer yine kapanırsa kesin şarj cihazında sorun var.

  • Ben de az önce orjinal Samsung şarj cihazı ile şarj ettim bendede kapanmadan tam şarj oldu. Samsung şarj cihazı 15w, yaklaşık bir buçuk saatte ,%30 dan %100 şarj etti. Bence de sıkıntı warp şarj ile ilgili ama problem şarj cihazında olabilir telefonda da.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonun klavyesinden memnunmusunuz?Bazen yazarken klavye kapanıyor gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi Oneplus i aradım 08504333443. Görevli de bu durumdan haberdar olduğunu söyledi, onlarda genel merkezle görüşecekler. Problemi olan arkadaşlar da ararsa belki daha hızlı çözüm sunulabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • And 10 da yapmazken 11 de yapması bence yazılımsal.

    Sonuçta warp ın davranışını belirleyen bir yazılım var. Onunla ilgili hata söz konusu.

    Yabancı foruma biri bana cevap yazmış ne kullanayım diye bende sizleri örnek gösterdim.. o da dener ve sonucu yazar belki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.