Şimdi Ara

Oneplus Nord N10 5G (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
589
Cevap
15
Favori
25.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • az önce müşteri hizmetlerini aradım. sorunu anlattım. servis gönderin, cihaz incelenmesi gerekir dedi. değişim değil de tamir edilir dedi. daha 2 haftalık cihazda sorun varsa, neden değişim değil de tamir edilecek ki?

    benim yedek cihazım yok dedim, cumartesi günü Etiler Genpaya gideceğim. bakalım ne olacak.

  • Ayıplı mal süresi 1 ay sanırım ve değişim yapılmalı diye biliyorum. Tüketici yasasını inceleyin ve servisten yazı isteyin. Değiştirmiyoruz diye. O yazı ile thh ne gidersiniz. Vermeselerde görüş sormaya gidin. Cihazı oraya teslim ederseniz olmaz ama.

    Şikayet var a bakın müşt hiz daha önce cevap vermişse sizde yazın. Yasalara uymayıp değişim yapmıyorlar thh gideceğim diye.

    Ama belkide servis yazılımı en sıfırdan atınca düzelecektir belki. Bildikleri bir sorun.

    Birde bakınca bu tele ait yedek parçaya ekran ve şarj giriş modülü var piyasada. Belki o modül değşiyordur. Sorun modülde ise and 10 da da yapması lazım.

    Velhasıl işin özünü bilmiyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o zaman önce bir servise gideyim, yazılımsal bir sorunsa uğraşmaya değmez, sorun çözülsün yeter. cihazı açıp kurcalayacaklarsa o zaman sıkıntı çıkar.

  • son 5-6 gündür şarj tam dolmadan fişten çekiyordum. dün akşam test etmek için, tamamen dolana kadar çekmedim. şarj ful oldu ve cihaz kapanıp açılmadı. çok şaşırdım. hiç bir işlem yapmadım, sorun kendi kendine düzelmiş olabilir mi? denemek için gece tekrar şarja taktım, yine kapanma olmadı. servise gitmeme gerek kalmadı, galiba. bu akşamda test edeceğim, inşallah sevincim kursağımda kalmaz.

    berat kandiliniz mübarek olsun.

  • Lütfen biri kameradaki yüksek çözünürlük kodunun nasıl sürekli açık tutulacağını söyleyebilir mi?
    Kameradan bir beklentim yoktu zaten o yüzden iyi kötü yorum yapmak istemiyorum, bakmadan almıştım. Ama en azından her kamera uygulamasını açtığımızda bu modu seçmek yorucu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    Ben Antalya kvk servise gönderdim 3gün oldu bugün aradılar biz şarjda bir sıkıntı göremedik dediler bende sim kart takılı olmadığından fark edememişsinizdir şarj dolmaya yakın gözlemleyin dedim birdaha bakacaklarını söylediler akşam üstü web sayfalarından baktım onarım tamamlandı yazıyor açıklamada ise güncel yazılım yüklendi test ok yazılmış bekliyorum bakalım sonuç ne olacak

    Buarada ben değişim istemiştim personel sistemden baktı ve bir arıza varsa değişim hakkınız var dedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    şarj cihazını da yolladınız mı?

  • Evet


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim cihaz kendi kendine düzeldi, sanırım. 3 kere ful şarj yaptım. kapanıp açılma olmadı.

  • Tam doldurmadan yüzde kaça kadar şarj ettiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranın yukarısında bildirimler geliyor,onu parmağım ile çekip bakıyorum.Eski telefonum Huawei de parmak izi sensörünü aşağı çekince yukarıda ki ekran aşağı iner idi.Bu cihazda varmı acaba böyle Bir kolaylık arkadaşlar..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    hocam siz gene takipte olun ama oneplus cihazlar yazılımsal olarak en iyiye yakın cihazlar. google ile oneplus şu an android bayrağını devralanlar. dolayısıyla yazılımsal olarak sonradan düzelme ihtimali var. bu tip otomasyon ayarları bazı yazılımlarda oluyor ve manuel olarak açılıp kapatılabiliyor. Ben de sizden güneşli bir havada ekran parkalığı ve düşük ışıkta kamera değerlendirmesi alabilir miyim ? Geçen mediamarkt a gittim incelemk için ama stokta yoktu. Cihazı bir yerde canlı olarak inceleme fırsatı sanırım yok , bilen var mı?

  • quarez999 Q kullanıcısına yanıt

    mediamarkt larda var.. ama neredeki şubelerde online mağazaya bakıp stoktaki mağazaları inceleyebilirsiniz.

  • quarez999 Q kullanıcısına yanıt
    Benimde inceleme fırsatım hiç olmadı,gezdim baktım AVM lerde denk gelmedi.. Yorumlar okudum güneşte hiç bişi görünmüyor diyen birinin yorumunu görene dek aklıma takıldı, hep erteledim.4.100 olan telefon birden 4500 olunca sinir oldum, Trendyol da şansa 4280 e denk geldi.Hemen aldım.Ve güneşte görünmüyor diyen halt etmiş.. Herhalde gece gibi ekran görmek isteyen biri idi.Gayet yeterli idi ekran görüntüsü güneş ışığında.
    Düşük ışıkta performansı biraz düşük ön kameranın..ama asla kötü değil.Ana kamera gayet güzel..gece çekimleri parçasının fazlası ile hakkını veriyor bence. Oneplus Nord N10 5G



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 21 Mart 2022; 0:3:17 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Benim telefon servisten geldi yazılımı 11.0.4 den 11 e döndürmüşler şarj ettim bu seferde kendi kendine %98de kapandı hiç acilmadi ertesi gün şarja taktım telefon şarj olmuş baktım ekran yok yine kapanmış. Güncellemeyi açınca 11.0.4guncellemesi geldi güncelleme yaptım bugün şarja taktım %100 doldu kapanma yapmadı biraz şarj da bekleteyim dedim yaklaşık 15 dk civarı telefon kendini kapattı ve yeniden başladı pin istedi. Telefonu Antalya KVK ya göndermistim yazılım yüklendi test ok diyorlardı nasıl kontrol ediyorlar anlamadım servisten hiç memnun kalmadım serviste benim probleme çare olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    Telefon full şarj olunca yarım saat bir saat civarı şarjda bekletirmisin benim telefon full şarj olup şarjda biraz bekleyince kapanıp açıldı pin istedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    merhaba. yüzden 95'e kadar şarjda kapanmadı.

    96 ve sonrası şüpheli.

  • quarez999 Q kullanıcısına yanıt

    merhaba özel mesaj ile de cevap yazdım. ekran parlaklığı manuel ayarlarsan sorun olmaz. ben otomatikde kullandım, bazen çok ışık yetersiz kalıyor. kendim parlaklık açıyorum.

    Cihaz 2-3 defa sorunsuz şarj olunca düzeldi sandım.

    cuma akşamı şarj olunca kapandı ve açılmadı. 10-15 dakika bekleyip tekrar açmayı denedim, açıldı. cumartesi günü servise götürdüm. durumu anlattım, bakalım ne cevap gelecek. tamir ve parça değişimini kabul etmiyor,eğer yazılımsal sorun değil ise değişimim talep ediyorum dedim. üretici firma onay vermeden değişim olmaz dediler.

    cihaz kargo ile geldiğinde ezik,çizik var mı diye baktım. kasanın yamuk olması hiç aklıma gelmedi. benim cihazın kasası yamuk gelmiş. servis eğer anakart sorunu var ise, ücret talep edilir dedi. siz siz olun,benim gibi eksik iş yapmayın. Özellikle internetten alınan cihazları ayrıntılı olarak inceleyin, böyle sorunlar olursa düzelir diye bekelmeden hemen servise yönlendirin. Paramız ile rezil oluyoruz.





  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    benim cihazda sorunu tekrarladı, cumartesi Genpaya bıraktım. geçen hafta perşembe günü evden çıkarken şarja taktım, yaklaşık 3-4 saat şarjda kaldı. eve geldiğimde telefonda kapanma olmamıştı. cuma akşamı şarj dolunca kapandı ve açılmadı. 10-15 dakika bekledim, tekrar açmayı deneyince açıldı. servisin tutumu ve konuşma tavrını hiç beğenmedim. sorunu çözeceklerine inancım yok. paramız ile rezil olduk, galiba.

  • Bu şarj sonrası kapanma,güncelleme geldikten sonra mı oldu..Ben cihazı Yeni aldım.. şuan hiç güncelleme yapmadım.Yeni sürüm var diyor ama yapmıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.