Şimdi Ara

Oneplus Nord N10 5G (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
589
Cevap
15
Favori
25.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cihazı açınca kurulum sonrası güncelleme çıktı. eski sürüm ile hiç kullanmadım.

  • hardday kullanıcısına yanıt

    Güncelleme yapmayanlarda sorun yok. Riske girmek istemiyorsanız yapmayın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdmrx M kullanıcısına yanıt
    Şuan çok memnunum.. stabil. Sıkıntı olmadığı sürece yapmamak en mantıklısı görünüyor teşekkürler. Oneplus Nord N10 5G

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hardday kullanıcısına yanıt

    Senin şu an kullandığın sürüm numarasını yazarmisin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    Merhaba dediğin gibi paramızla rezil oluyoruz. Senin kasa nasıl yamuk? İlk aldığında yamuk mu gelmiş? Ben ne yapacağımı şaşırdım One plus Türkiye'nin bu duruma çözüm bulması gerekir telefonuna sahip çıkması gerekir sonuçta bizler mağdur olduk serviste çözüm bulamadı benim telefonda problem devam ediyor. Sen telefonla ilgili servisten haber alınca bizi bilgilendir selamlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt
    Doğru yer mı bilmiyorum ama bende son durum bu.Ve şimdilik stabil bahsedilen hiç bir problemi yaşamadım şükür. Oneplus Nord N10 5G

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • telefon yamuk gelmiş. benim ihmalim büyük, her şeyi inceledim kasanın yamukluğunu kontrol etmek hiç aklıma gelmedi.

    Oneplus firması cihazının arkasında durur mu bilmem ama Genpa çalışanlarının yaklaşımı hiç de yapıcı gelmedi.

    az önce internetten kontrol ettim. cihaz bütün testler de başarılı yazıyordu. henüz bir netice girilmemiş. gelişmeleri buradan paylaşacağım. aynı özelliklerde daha ucuz cihazlarda vardı, biz güvenilir ve olumlu referansı var diye bu cihazı tercih ettik. İnşallah yanılmayız. basit bir sorun gibi duruyor ama çözüm bulunamıyor.

  • hardday kullanıcısına yanıt

    İnşallah hiç yaşamazsınız. sorunun kaynağı son yapılan güncelleme gibi görünüyor.

    bu kadar şikayet varken, neden bir düzeltme güncellemesi göndermiyorlar ki. bu kadar basit bir sorun için marka değeri yıpranıyor. her ortamda şikayetimi belirtiyorum.

  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    Benim cihazda servise gittiğinde beni aradılar ve bir problem görmediklerini söylediler bende problemi ayrıntısı ile anlattım buna rağmen yazılım yüklendi test ok deyip göndermişler. Telefonu şarja takıldığında sim kart olmazsa telefon şarj eder kapanır yeniden başlar ve problemsiz şarj olmuş gibi görünür çünkü kapansa da telefon yeniden başlıyor ve şarjda olmuş oluyor

    Ben hakkımı arayacağım thh başvuracağım. Ayrıca telefonu android 10 da kullanan arkadaşlar problem olur diye güncellemezse bu sefer güncelleme alamayacaklar bence bu da bir problem. OnePlus in bu probleme çözüm sunmasını bekliyoruz onlar servise yönlendiriyor ama malesef serviste probleme çözüm sunamadi. Servise telefonu gönderirken problemle ilgili video çekip öyle göndermek daha iyi olacak sanırım en azından problemi daha iyi görecekler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt
    Sorunun Android 11 e geçince olduğunu kabul etmeleri önemli.Daha doğrusu Yeni sürüme geçince olduğu kesin mi önce bunu ortaya çıkarmak gerekiyor sanırım. forum da 11e geçip bu sorunu yaşamayan var ise olayın boyutu değişir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt
    Bence de Android 10 da beklemeye ne kadar devam edebilecek kullanıcılar.Umarim sorun güncelleme kaynaklıdır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hardday kullanıcısına yanıt

    11 e geçip hiç yaşamayan da var benim gibi problemden sonra sıfırlayıp bir daha yaşamayanda var.

    İşin ilginci problem yaşayan arkadaşlar başka marka şarj aleti ile bu problemi yaşamıyorlar :)

    Bence sorun warp and 11 uyumsuzluğu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    az önce Genpadan SMS geldi. cihazınız bütün testlerden başarı ile geçti. cihaza güncel yazılım yüklendi, sorun yok. teslim alabilirsiniz. yazıyor. Ben elden teslim ettim. bütün sorunları anlattım. Pil 24 çıkarmıyor dedim. değişim talep ediyorum dedim ama servis bildiğini yapmış. ben özellikle not düştüm, sim kart ile test yapılmalı, aksi takdirde sorunu anlayamazsınız dedim. anlaşılan hem marka hem de anlaştığın yetkili servisler bizi çok uğraştıracak. servis formu evde kaldığı için cihazı yarın akşama doğru almaya gideceğim. kargo ile göndermek için 45 TL ücret talep ettiler. cihazı alınca anlayacağız, sorun çözüldü mü yoksa hikayeden mi bakıldı.


    cihazı yeni alıp sorunsuz kullanan yada sıfırlayınca sorunun düzeldiğini belirten arkadaşlar var. geçen hafta 3 gün üst üste sorunsuz şarj oldu, kapanmadı. sonra tekrar kapandı. bu tuhaflıklar bize mi denk geldi.

    kağıt üzerinde Genpa ve KVK çok büyük ve güvenilir firmalar ama yaptıkları iş, verdikleri hizmet ortada.





  • hardday kullanıcısına yanıt

    kimse kendi malına kötü demez. müşteri hizmetlerini kaç kişi aradı. onlara göre sorun yok. şikayet vara baktım, orada daha farklı şikayetler var. onların çoğu media marktan almış. donma,kasılma kapatıp açma gibi sorunlardan bahsediliyor. umarım bu sorun bir an evvel çözülür. bu kadar kısa sürede böyle sorunlar olunca insan cihazdan soğuyor.

  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt
    Ben kayıtsız kalacaklarını sanmıyorum.. Çünkü giriş seviyesi cihazını kullanıyoruz bu bile iddialı.Diger modelleri aşırı güzel..Birde ingilizce olarak merkeze mail atmak çözüm yollarından biri olabilir.

    Umarım cihazınız bu sefer hâl olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 21 Mart 2022; 16:47:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    Bendede; KVK güncel yazılım yüklendi test ok diyordu ama malesef problem devam ediyor , cihaz yazılımını 11 yapmışlar gönderdiğim de 11.0.4 dü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hardday kullanıcısına yanıt

    benim hiç ümidim yok. ucuz modeli olduğu için şikayetleri umursamazlar. bu akşam cihazı alacağım, sorunun düzeldiğini sanmıyorum. servis başından savıyor.

  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    cihazı servisten aldığınızda yazlım güncellemesi yapılmış mıydı? tekrar güncelleme görünüyor mu?

    daha önce de yazmıştım, telefonu bırakırken servisin tavrını hiç beğenmedim. yapıcı bir yaklaşım yok, marka ile mi alakalıdır,bilmiyor. KVK ya Samsung götürmüştüm, daha sıcak yapıcı bir tavır görmüştüm. servisler de markalara göre farklı tavır sergiliyor olabilir.

    bizim hiç işimiz gücümüz yok, sıfır telefonu bozuk diye servise götüreceğiz, yani bu kadar saçma bir davranış olabilir mi? biz yalan mı söylüyoruz, çalışan cihazı neden servise gönderelim. yedek telefonum bile yok.


    şikayet varda kısa bir gezinti yaptım, firma yapılan şikayetleri dikkate alıp cevap verme zahmetinde bile bulunmamış. sorunlu bir firma ile karşı karşıyayız,galiba.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.isson76 -- 22 Mart 2022; 10:3:43 >
  • Ben verdigimde cihazda 11.0.4 yazılım vardı KVK yazılım yüklendi test ok diyordu cihaz gelince baktım yazılım 11 olmuş yani eski yazılım yüklenmiş ama android 11 idi. Telefona 11.0.4 güncelleme geldi telefonu denemek için kurmadım KVK nin yüklediği yazılımda telefon şarjda kapandı açılmadı ben de 11.0.4 e guncelledim bunda en azından kapanıp açılıyor bugün bidaha şarj edip gozlemleyecegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,


    Telefonu alalı 4 gün oldu, konuya biraz göz gezdirdim ve çoğu kişi şarj sırasında cihazın kapanıp açılmasından yakınmış. Ben kutudan çıkar çıkmaz eski telefonun google bulut yedeği yüklenirken güncellemeyi de yaptım ve öylece kullanmaya başladım.


    Şu an sürüm 11.0.4.BE89BA. Telefonu yoğun kullandığım ve şarja çok taktığım zamanlar oldu ama hiç sorun yaşamadım. 50 dakikada falan yüzde yüz doluyor kendi adaptörü ile.


    Benim telefon hakkında canımı sıkan tek nokta Widevine sertifikasının l3 olması. Dandik Xiaomi telefonlarda bile l1 var. Siz de merak ederseniz mağazadan DRM INFO uygulamasını yükleyip kontrol edebilirsiniz. Eğer konu hakkında bilginiz yoksa kesinlikle bir 10 dakikanızı ayırıp araştırın derim -özellikle Netflix veya Prime Video kullanıyorsanız- .


    Kısaca özet geçmek gerekirse; telefonda l1 yerine l3 sertifikası olursa Netflix ve Prime Video' da 540p' nin üzeri kalitede akış alamazsınız. Her ne kadar ayarlardan en iyi kaliteyi seçmiş olun, fark eden bir şey olmaz. Saatte kullanılacak veri her şeyi açıklar zaten.



    Müşteri hizmetleriyle görüşüp talep oluşturdum ama ne zaman dönüş yapılacağı belirsiz, çünkü muhatabımın konuyla ilgili hiçbir bilgisi yok. Tek çözüm OTA güncellemesi ile OnePlus firmasının bu durumu çözmesi.




    Oneplus Nord N10 5G


    Oneplus Nord N10 5G



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdalbakkal. -- 22 Mart 2022; 13:50:45 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.