Şimdi Ara

Oneplus Nord N10 5G (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
589
Cevap
15
Favori
25.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün telefonu şarja taktım sonrasında baktığımda telefon kapanip açılmış pin istiyordu şarj oranına baktım %95 idi, problem devam ediyor. Servise gönderiyoruz yazilim yüklendi test ok diyor bu telefon bizde mi sıkıntı yapıyor. Problem yazılımda ise niye bu telefonların hepsinde yapmıyor bu problem donanımsal da olabilir. Telefonu Türkiye' ye getiren Oppo. Ben KVK yi arayıp bidaha görüşeceğim . Sonuçta 4000TL para vermişim telefonu sıkıntısız kullanmak istiyorum ve bu benim en doğal hakkım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün KVK yi aradım telefonu tekrar gondermemi istiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    Telefon gelince yazılım sürümüne bakarmisin hangi sürümü yuklemisler. Telefon kapanmadan %100 dolsa dahi şarjda biraz bekleyince yine kapanıp açılıyor. Belki de belli bir süre şarjda kalınca bu problem oluyor olabilir. KVK benden telefonu tekrar servise gondermemi istedi. Bu problemin yazılımsal olduğunuda net bilemiyoruz, yazılımsal olsa bu modelin tüm telefonlarında aynı sıkıntı olmaz mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    %95 de ki olay.. daha önce bahsetmiştim sanırım.. 95 e kadar hızlı şarj ediyor son 5 i çok yavaş.. pili korumak için son %5 i 5 volt 6 amper değil, 5 volt 1 amperle şarj ediyor.. bu geçişi yapamadığı yada takıldığı için kapanıp açıldığını düşünüyorum.. bunu tetikleyen nedir deseniz elbette bilmiyorum.. bu şarjı 6 dam 1 ampere düşüren yazılım telefonda olup şarj a hükmetmesi lazım.. şarj aleti bunu tek başına yapamaz..

    başka marka şarj aleti ile bu kapanıp açılma olmuyorsa yazılım olduğu kesin.. başka şarj aleti 5 volt 3 amper ise %100 olana kadar sabit dolduruyor. ama olmayan da neden olmuyor??!!!

  • mdmrx M kullanıcısına yanıt

    Mantıklı bir izahta bulunmussunuz. Problem şarj cihazı ile ilgilide olabilir kesin bilemiyoruz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence yazılım ile alakası yok artık eminim.. yukarıda arkadaş yazmış, alır almaz guncelledim ve sorun yok diye.Onda ki sürüm de aynı sizde ki de.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @hardday

    alıp android 10 ile kullanan var. hiç sorunum yok diyor ama. yurtdışı oneplus ın resmi froumunda da bu sorunu and 11 den sonra başladığını söyleyen var. ağustos ta almış güncellemeyi. mesajlar o zaman başlıyor. ama hiç çözüm mesajı yok bu zamana kadar.

    @Ozel2612

    eveeet bilemiyorum ne kadar zaman oldu ama 2-3 hafta sonra benim tel de az önce bakayım dedim şarj olmuş mu?

    kapanmıştı telefon daha yeniden başlamamıştı..


    ne yaptım farklı.. şarja taktım,

    wifi yi açtım 14 güncelleme vardı. hepsini güncelle dedim bıraktım.. 1.5 saat kadar sonra,

    laptop dan whatapp açayım dedim.. bağlanamadı telefona.. gidip baktım kapalıydı. bir şey tetikliyor sanki..

    ama başka şarj aleti bunu yapmıyorsa hiçbir zaman, bu şekilde kullanırım.. bundan servis üzerinden bir sonuç çıkacağını sanmıyorum.

    ama başka şarj aleti de yaparsa o zaman yollarım elbet.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 22 Mart 2022; 23:19:31 >




  • Yanlış anlamadiysam sizin telefonda damı şarjda kapanma oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    aynen.. daha öncede olmuştu..

    geçmişte hemen hemen her şarjda kapanıp açılıyordu, pin ekranı geliyordu.

    iki kere falanda kapalı bulmuştum telefonu.


    teli sıfırlayınca geçmişti bugün tekrar yaptı. kapandı telefon. şarjı çekip taktım. sanki telin güç tuşuna basmışım gibi, oneplus logosu çıkıp tel açıldı ve pin ekranı geldi.


    bir şarj daha orjinali kullanacağım.. yaparsa, başka şarj cihazı kullanacağım..

    diğer şarj aleti sorun oluşturmuyorsa bu şekilde kullanırım.


    az önce oneplus desteğe mesaj da attım..

  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    merhaba. bu kadar araştırdım, forumda herkes bu cihazı tavsiye ediyordu diye güvendim ve hiç bilmediğim bir marka telefon aldım. O kadar pişmanlık yaşattı ki. burada tavsiye verenleri asla zan altında bırkamam. sonuçta teknik özellikleri karşılaştırıp, bizlere iyilik olsun diye bilgi paylaşıyorlar. bir tanesine bilgi de verdim. bu cihazı tavsiye ederken düşünün diye açıklama yaptım.

    dün akşam genpadan cihazı aldım. alırken de söyledim;siz cihazın arızasını bile anlamamışınız tamir etmeniz mümkün değil dedim. bir sroun varsa tekrar getirin diyorlar. benim işim gücüm yok, bütçemi kısarak aldığım telefonu sürekli servise götürüp getireceğim. sorunu ayrıntılı olarak anlamışım, sim kart şifresi soruyor, sorunu anlayabilmeniz için sim kart şifreli olması lazım diye. bunlar vurdum duymaz kör ayvaz. klasik cevaplar, ccihaz bütün testleri başarı ile geçti diyorlar. biz yalan söylüyoruz zaten. işi gücü bıraktık, genpa ve oneplus i karalamak için iftira atıyoruz, sanki. bu kadar rezillik olmaz. aynı hatayı LG TV alırken de yaptım. olumlu yorumlara va tavsiyelere bakara aldığım cihazlarda sorunlar daha fazla olmaya başladı.

    yazılım; OS 1.0.4BE89BA





  • mdmrx M kullanıcısına yanıt

    merhaba. siz sorun düzeldi dediğiniz de benim de bir umudum olmuştu. hatta 2-3 defa sorunsuz şarjda oldu. tam servise gitmekten vazgeçtim, keyfim yerine geldi derken cihaz kapandı hiç açılmadı. 10 dakika bekleyip tekrar denediğim de açıldı.

    bu cihazı almayı düşünenler için tekrar belirteyim, pil tam hayal kırıklığı yaşattı. yeni telefon 24 saat çıkarmıyor.

    bir daha servise gitmem ama her ortamda hem genpa hem de oneplus için olumsuz yorum ve şikayetlerime başladım. geri dönüş olur mu, elbette olmaz. ama insanlar biraz daha temkinli yaklaşır. benim gibi pişmanlık yaşamaz.

  • Vallahi üzüldüm adınıza... belki ses getirir bu yaşadığınız sorunu çözerler.Bende 1 haftadır adamlar ne telefon yapmış maşallah diyorum hep..Ben inanıyorum biri anlayıp olayı ilgilenecektir.Kisa Videolu bir çekim yapın sorunu anlatan her yere atın birde böyle deneyin.Bazen canlı canlı görmeden olmuyor anlaşılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 23 Mart 2022; 10:32:23 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    Başka şarj aleti bu sorunu yaşatmıyorsa o şekilde devam edeceğim.

    Çok araştıran birisiyimdir ama sorunun adı spesifik olmayınca almadan önce bu sorun yabancı forumlarda karşıma çıkmamıştı.

    Sorundan sonra buldum. Her and 11 alan bunu yapmadığına göre şarj aletinin warp özelliğinin sorunu olmalı. Sorunsuz birilerinin şarj aleti ile denemek lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdmrx M kullanıcısına yanıt
    Normal hızlı olmayan bir şarj aleti ile alıp dene istersen.. hemde yedek şarj cihazin olur... Ben gece yatarken normal şarj cihazı ile şarj etmeyi düşünüyorum batarya ömrü için artık. Hızlı şarj in mutlaka bir goturusu olacaktır bataryada.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ozel2612 O kullanıcısına yanıt

    Hocam telefonu gönderirken şarj aletini de yolladınız mı hiç, sorun şarj ile alakalı olduğu için sizden istemişlerdir diye tahmin ediyorum.


    Bir dahaki sefere mutlaka şarj adaptörünün ve kablosunun değişimini de isteyin.

  • hardday kullanıcısına yanıt

    Evde var 5 volt 2.1a.. 2 saatte şarj eder.

    Son yapılan araştırmalar en iyi pil ömrünün %30-80 arası tutmak olduğu söylendi.

    Son 2 yılda çıkan laptopların hepsi pil koruma modunda sürekli prize takılı kullanırsanız bu ayarda şarj eder. Performans ayarı %90-100 arasında tutar.

    Hızlı şarj illaki zararlı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdmrx M kullanıcısına yanıt

    ben de ya tam şarj olmadan sökeceğim yada farklı şarj aleti kullanacağım. evde yeni nesil şarjlardan 2 tane var.

    sorunun sebebi şarj aleti gibi görünüyor, yazılımsal bir sorun olsa servisin kullandığı yazılım sorunsuz yazılım olmalıydı. servis bile uğraşmıyor, araştırmıyor ise bu sorunun çözümü tesadüflere kalmıştır.

    bende sizin gibi ince eleyip sık dokurum. ne alırsam alayım, forumlara internette ayrıntılı inceleme ve araştırma yaparım. maalesef bu titizlik her zaman işe yaramıyor. kısmet deyip, kendimi avutuyorum.

  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt
    Bende didik yaparım incelerim...eski telefonum Huawei p smart idi...5 sene ye girmiş idim hiç pişman etmedi.Simdi one plus ile en az 5 yıl planı yapıyorum, ömrüm var ise.... yazılımsal değil bu kesin gibi en azından.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hardday kullanıcısına yanıt

    ortak noktalarımız bir hayli fazl. Bende P -Smart vardı. 2018 şubat ayında almıştım. Amazondan. geçen yaz pili değiştirdim. yine yetersiz kaldı. telefon yavaştı, hafızası azdı ama bu zamana kadar sorunsuz kullandım. son zamanlarda iyice donmaya kasılmaya başladı. günde 2 defa şarj ediyordum, şarjı o şekilde idare ediyordum ama Google da arama yaparken yada telefon açarken telefon donmaya başladı. Ömrü bu kadarmış dedim ve kızağa çektim. şuan ufak oğluma youtube telefonu oldu. gerekirse yedek cihaz olarak da iş görüyor.

    bu marka ile bir daha asla işim olmaz. bu cihazı alarak, kendimce büyük bir kazık yedim.

  • erdalbakkal. E kullanıcısına yanıt

    Tabii telefonu kutusu ile olduğu gibi gönderdim ve özellikle orijinal şarj aleti ile şarj edip problemi görün diye söyledim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.