Şimdi Ara

ÖNERİ: Fabrikadan LPG'li Araba VS Sonradan LPG'li Araba (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @predator93 Arkadaşa katılıyorum. Eco-g lpg kitleri landirenzo markadır. Landirenzo enjektörleri genel olarak sesli çalışıyor. Benim kit araştırırken okuduğum birkaç yerde farklı zamanda yazılan yazılarda aynı şeyleri olumuştum. Çözüm için bazıları enjektör değiştiriyorlar (farklı marka ama kite uyumlu enjektör) oda garantiyi bozar.

    Yetkili servisin elinden bişey gelmez enjektör değişsede aynı ses gelecek. Eco-g almadan önce seside test etmek lazım ben eco-g deki kitin sesini bilmiyorum, araca binmedim ama astra 1.6 landirenzo denemiştim. (Sesi çoktu 4 silindir yağlamalı olan kiti)

    Şu an prins tecnhomax (temeli omvl enjektörü prins geliştirerek kullanıyor) var araçta sesinden memnum kaldım. Lavato , Atiker aynı şekilde enjektör sesi daha az olan kitlere sahip...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    ben 2013 stepway 0.9 kullanıyorum aracın motor yönünden bir sıkıntısı yok tavsiyem benzinli alıp sonradan iyi bir sistem taktırman sebebi fabrikasyon ECO-G LPG li modellerin enjeksiyonları çok sesli çalışıyor kullananlar sesten şikayetçi ayrıca ECO-G araclara dışarda müdahele edilemiyormuş serviste de lpg sorununa çözüm üretemeyip başından savdıklarını duydum.
    Hocam herhangi bir sorun olduğunda motorla alakalı (imalat hatası vs.) suçu direkt LPG'ye atıp aradan sıyrılıyorlar, bir benzeri başıma geldi. Ta fransalara kadar şikayet ettim, bir ton uğraştım ancak öyle gel bakalım vs. dediler. Hiç ilgilenmiyorlar, arabaya öcü gibi bakıyorlar sonradan lpg takıldığında. Bu süreci ağır ve üzücü bir şekilde yaşadığım için açıkçası çekiniyorum.




  • güncel
  • fabrikadan lpg li

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanayideki ustayla geçen gün konuşma fırsatımız oldu. Adam motorcu. Dediği şu; buraya gelen benzinli olup arızalı araçların yüzde 95 i sonradan LPG'li. Fabrikasyon LPG'li araclarda sıkıntı pek yok. Benzinli araçta pek sıkıntı çıkmaz ama LPG yüzünden sıkıntılı hale geliyor. Benim tavsiyem ya fabrikasyon LPG'li araç almak ya benzinli almak ya da bildiğin bakımlı dizel almak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 2011 model fabrikasyon LPG li Dacia kullanıyorum. Yetkili servislerde bakım anlamında bir sorun yaşamadık. Enjektör sesi devede kulak bir detay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autoshow

    Ben 2011 model fabrikasyon LPG li Dacia kullanıyorum. Yetkili servislerde bakım anlamında bir sorun yaşamadık. Enjektör sesi devede kulak bir detay.
    Hocam yetkili serviste lpg bakımı yapılırken neler yapılıyor? Sadece filtre mi değişiyor? Yetkili servisteki lpg bakım detaylarını paylaşır mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ivenrec kullanıcısına yanıt
    Ben arabanın bakım cetvelini elde etmiştim. Gizli bir evrak olduğu için paylaşmıyor yetkili servisler. 20 binde bir kaputun altindaki şişman gaz filtresi değişiyor. 40 bin de bir daha küçük olan sanıyorum karistiricinin içindeki filtre değişiyor. 40 binde bir buji. Ağır bakimlar var 4 yılda bir. Kayis, devirdaim triger. Yazılım dışarıda yok. Ben ilk zamanlar araştırmıştım. Landirenzo cular direkt bizde yazılımı yok abi demişlerdi. Bence çok bir dezavantaj değil. Ha bire yazılım birkalanmiyor. Ama serviste sanıyorum versiyon atiyor her bakımda. Versiyon atma gibi kavram var servis kültüründe. Ben tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autoshow

    Ben arabanın bakım cetvelini elde etmiştim. Gizli bir evrak olduğu için paylaşmıyor yetkili servisler. 20 binde bir kaputun altindaki şişman gaz filtresi değişiyor. 40 bin de bir daha küçük olan sanıyorum karistiricinin içindeki filtre değişiyor. 40 binde bir buji. Ağır bakimlar var 4 yılda bir. Kayis, devirdaim triger. Yazılım dışarıda yok. Ben ilk zamanlar araştırmıştım. Landirenzo cular direkt bizde yazılımı yok abi demişlerdi. Bence çok bir dezavantaj değil. Ha bire yazılım birkalanmiyor. Ama serviste sanıyorum versiyon atiyor her bakımda. Versiyon atma gibi kavram var servis kültüründe. Ben tavsiye ederim.
    Fabrikasyon olduğu için lpg ayar parametreleri araca özel entegre halde geliyor diye biliyorum. O yüzden ayar anlamında oynama olmuyordur.

    Lpg filtresi dışarıda da mutlaka bulunur ama garanti bitene kadar servise gitmek en doğrusu gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • guncel
  • ben LPG siz alıp uygun fiyata LPG taktırdım, sonra hantallık, tekleme sorunlarım vardı, AFR ayarı yaptırdım ve tüm sorunum düzeldi.

    Ama ben olsam fabrikasyon alırım, neden uğraşayım ki, fabrikasyon olanlarda da arıza çıkınca kötü oluyormuş onu da okumuştum. sadece servis fahiş fiyata bakıyor
  • Bu arabalar düzgün kullanımda zaten az yakıyor çok km yapmıyorsanız bence lpg taktırmayın rahat rahat binin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimbehicayy

    Bu arabalar düzgün kullanımda zaten az yakıyor çok km yapmıyorsanız bence lpg taktırmayın rahat rahat binin
    Size göre az, bana göre pahalı. Yıllardır lpgye alışmış biri için benzinle araba kullanmak sıkıntıdır. Fabrikasyon lpg alırsam zaten otomatik olarak lpg li olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chevymel1 C kullanıcısına yanıt
    LPG servisiniz Ankara’da hangisi hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.