Şimdi Ara

Online İşlem Merkezi Tırt Çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşımı online işlem merkezine kayıt ettim ve tarife değiştir den net limitsiz 8mb i sectim kasım ın son haftasıydı haLa hızLanmadı interneti. Arayıp hepsine sövsemmi? Bunlar bu dilden mi anlıyolar?



  • Öncelikle online işlem merkezi üzerinden yapılan tarife değişiklikleri anında gerçekleşmekte olup onay butonuna tıklar tıklamaz modem restart atması gerekir. Online işlem merkezi üzerinden tarife değişikliği yaptıktan sonra modem restart attı mı?. Kasım son haftası yapılan geçişe rağmen değişme olmamışsa hat değerleri belki 8 mbps hızı karşılamıyordur ve santralden hızı sabitleme yönünde bir işlem yapılmış olabilir. Bunları anlamanın en kısa yolu aşağıdaki soruları cevaplamaktan geçiyor.
    1- Online işlem merkezine yeniden girdiğinizde tarife modeli olarak ne görünüyor. Özellikle NetLimitsiz görünüp görünmediğine dikkat edilmeli...
    2- Online işlem merkezinde tarife modeli olarak NetLimitsiz görünmesine rağmen hız yüksek değilse modem arayüzündeki hat bilgileri neler. Burada da özellikle Hattın mevcut hızı, Hat zayıflık değeri (attenuation), Hattın ulaşabileceği maksimum kapasite (attainable), SNR sınırı (signal noise margin)... Bu söylediğim değerlerle ilgili modem arayüz image'ini buraya yapıştırırsan daha detaylı yardımcı olabilirim şimdiden kolaygelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SNIPER82 -- 20 Aralık 2010; 23:44:09 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.