common rail dizellerle çok haşır neşir olan bir abi tavsiyesi. bu bizim 1248 cclik corsalar veya 1.6 turbo astralar değil. çok daha büyükleri için kurumsal bir çalışma sonucu. onno ustann bile 800 euroya yaptığı işi 350-400 lira gibi çok çok düşük fiyatlara yaparken kesin gözden kaçırdığı bişiler vardır. no pain no gain. hoş detuning de pek sorun çıkmaz ama onda da tam parametreleri tutturamaz bence. oynatmaya gerek yok güzelim motoru. besleyemeyeceğinz kadar at almayın. yakında türkiye lpgli astra çöplüğüne döner. heleki turbo da lpg aman diim
opel servislerinde landirenzo ( ismi yanlış yazmış olabilirim ) marka lpg kiti takıp garanti bozmuyormuş.. 1.6 T ler de dahil değil mi buna?
bakın arkadaşlar madem chip yaptırmayı düşünüyorsunuz bunu bu işin uzmanı,yıllardan beri bu işi yapan firmaların software leri ile yapın.çünkü bir topicte söyledim trde bu işle uğraşan tabiri caizse merdiven altı üreten çok insan var.çeşitli markların(mtm,superchips,abt vs.) farklı markalardaki araçlarda uzmanlaştığını ve bu tunning firmalarınında trde bayileri olduğunu belirteyim.araştırın biraz internette bulursunuz kafanıza göre birşeyler.sonra burada tartışırız bulduğunuz seçenekleri. Not:chip tunning olayı sadece motor sıkıştırma oranlarını artırmakla olmuyor,daha bir sürü şey var içinde.yakıt karışımından tutunda,eğer otomatik vites araçsa vites artış devir oranlarına kadar değişimi gerektiriyor ki,bu işler uzmanlık ister.
Bence burda sorgulanması gereken şey neden böyle bir ihtiyaç hissedildiği. Zaten araba 180 beygir benzinli ve turbo. Bunun üstüne bir 180hp daha atsan 0-100 km hızlanman kaç sn değişir? 0-100'ü 3 sn olan araba biliyor musunuz?
Su astra 1.4 t enjoy u 40 41 olsaydı hanıma almayı dusunuyordum bır baska bahara kaldı umarım fıyat dusururler...
ben kesinlikle tavsiye etmiyorum 1.6 turbo 180 hp lik opel motoru cok guclu bir makina 1500 devirde acılan cok yuksek basınclı kucuk bir turbo var overboostta 260nm tork ve 190 hp lere cıkıyor (gaza sert tam basmalarda 5-10 saniyeligine). Neden tavsiye etmiyorum ingiltereden cok bilinen bir firmadan program getirttim verim alamadım ve iade ettim ayrıca zaten cok yuklu bir makina oldugu için 210 hp üzerinde yetersiz yakıttan dolayı kuru çalışıp piston bozuyor bunu engellemek için buyuk enjektor lazım yani ya cok para harcayacaksınız yada motoru riske atacaksınız. vxrtuning.com forumunda yasana sorunları ve modifiye icin gerekli detayları bulabilirsin. daha detay isteyen arkadas varsa özelden yazabilir.
benim sorum beygir gücü ve/veya torktan feragat edip yakıt tüketimini düşürmek üzereydi ama yine de cevap verene herkese teşekkürler.. böyle bir şeyi neden düşündüm? vw nin golf teki 1.4 TSı si ilk çıktığında 1.4 140 veya gt sindeki 1.4 170 lik motoruydu.. çok yaktığını duymuştum birkaç kişiden 1.4 140 lığın bile.. şimdi ise 1.4 TSI golf 6 da 122 ya da 160 olarak geliyor ve yakıt tüketimleri de epey düşmüş.. böyle birşey opel için de olabilir mi diye sormuştum?
benim arac gtc 1.6t şehiriçinde kibar kullanımda 8,2 lt yakıyor buda böyle bir güç için oldukça makuldur uzun yolda 7 lt yakıyor. golf tsi araçlarda gücün düşürülmesi yakıt düşürmek amacından cok avrupa ülkelerindeki vergi dilimleri ve sigorta primleri açısından tüketicinin masraflarını azaltıp kendi pazar paylarını arttırma amaçlı tabi birazda motor ömrünü uzatmakta var. bu tip kucuk hacimli turbo motorlara lpg takmak bu araçları 50bin km sonra çöpe atmak demektir çünkü bu makinalar cok hassas avans ayarlarına sahiptir ve yuksek basınçlı turbo ile çalışıyorlar lpg kuru patlamalı oldugu için uzun vadede ciddi hasar verecektir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme