Şimdi Ara

Opel Astra Classic 1.4 Essentia

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
1
Favori
46.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genelde piyasada pek tutulmayan motorlu araçları bulmakta üzerime kimse olmadığından, yine piyasada çok bilinmeyen ve tutulmayan bir araç aldım.
    Ve biraz araştırma yapınca gördüm ki (ne tesadüfse) bu motorlu araçlar hakkında net ortamında çok fazla bilgi yok. Hatta hiç yok.
    Demek ki hem deneyimli bir forumcu hemde aracın kullanıcısı olarak iş yine başa düştü.
    Bu aracı uzunca yıllar kullanacağımı düşünüyorum dolaysıyla burada yazacağım veriler ve detaylar süreç içerisinde birikeceğinden aynı zamanda bir veri deposu görevini görecektir.
    Aynı motorlu aracı olan diğer arkadaşınlarında katılımlarını ve tecrübe aktarımlarını bekliyorum.

    Benim aracım 2010 model easytronic ve confor paketli henüz 10.000 km de.

    EKLEME 1-
    Sık sık aynı güzergahta şehir dışı yol yapıyorum ve bunlara ait verileri şu başlıklarda paylaşıyorum.
    ilgilenenler buradan takip edebilirler.
    Ankara-Samsun-Ankara
    http://forum.donanimhab...011/f_//tm.htm#97989011

    Ankara-Konya-Ankara
    http://forum.donanimhab...937/f_//tm.htm#95851937


    EKLEME 2-
    Bir arkadaşımız için easytronic hakkındaki görüşlerimi yazmıştım. Buraya taşıyorum.

    Ben otomatik şanzıman sevmezdim ama eşimde kullansın diye mecburen otomatik şanzıman almak zorunda kaldım. Bu arada kullanmadığım otomatik şanzıman türü kalmamıştır (mmt, amt, dsg, klasik otomatik, cvt, dsg......)

    Her tür şanzımanın kendine göre artı eksi yönleri vardır.
    Ne istediğini bilen ve istediği şeyinde özeliklerini tanıyan insan için karar vermekte kolaydır hüküm vermekte.
    Belki biliyorsunuz belki ilk defa öğreneceksiniz ama bu vites klasik tek kavramalı düz vitestir bir robot sizin yerinize debriyaja basar bu robotun ne zaman debriyaja basacağını ne zaman vites yükseltip ne zaman düşüreceğini bir beyin kararlaştırır.
    Bunun haricinde en baştada dediğim gibi bu şanzıman düz vitesten farklı değildir.
    Yukarıda söylediklerim nedeniyle easytronic şanzıman klasik otomatik viteslere göre (tork konvertörlü) daha az yakar daha seridir.Hatta easytronic fabrika verilerinde aynı motorlu ama düz vitesli araçtan bile daha az yakıyor görünüyor. Ancak benim tecrübem performanslı kullanım durumunda düz vitesinden daha fazla yakacağı yönünde.
    Bir diğer ayrıntıda 3000 devirde 5. viteste hızı 120 (astra h 1.4) ancak düz viteslisinin hızı 100 km dolaysıyla uzun yolda ciddi bir avantaj. Bunun dışında easytronic şanzımanın klasik otomatikten en belirgin farkı vites geçişlerinin hissedilir olması ancak bunuda vitese alışınca çözüyorsunuz (ayağınızı gazdan hafifçe çekince hiç bir sarsıntı olmuyor) olsada sarsıntı denen olay zelzele değil vites geçiş sarsıntısı ve bu sarsıntının his edildiği ve rahatsız ettiği asıl viteste 1. vitestir sonrasında zaten çok önemli bir sarsıntıda bulunmamaktadır
    Bu şanzımanın biraz nazik bir şanzıman olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim. Zaten bu tip şanzımanların kötü ünüde bu hassasiyetten kaynaklanıyor. İnsanlar ne kullandıklarını bilmediklerinden onun özelliklerinide bilmiyorlar ve ona göre davranmıyorlar.
    Bu şanzımanın kafasını karıştırmayacaksınız yani karda buzda araca patinaj çektirip durmayacaksınız, el frenini çekip aracı vitese takıp zorlamayacaksınız vesaire vesaire.
    Bir noktanın daha aydınlatılması lazım.
    Easytronic şazıman arızlarının tamir maliyetleri diğer bütün otomatik şanzımanların arıza maliyetlerinden daha ucuz ve basittir.
    Eskiden beyin tamiri yapılmıyordu artık beyin tamiride yapılıyor. Dolaysıyla hem klasik tork kovertörlü hem cvt hemde dsg den arıza durumunda en ucuz maliyetliside easytronictir. Tabi hakkını yemeyeyim klasik tork konvertörlü bir şanzımanın arıza verme oranı easytronicten daha düşüktür (bu genellemem her marka için geçerli değil kendi tecrübem 1-2 markanın otomatikleri için pek olumlu değil)
    Son olarak birde kendi şahsi gözlemimi belirteyim bu tip, yani yarı otomatik diye geçen şanzımanlar içerisinde opelin easytronic'i diğer markaların yarı otomatiklerinden daha az sorunludur diyebilirim (elimde bir istatistik yok tamamen kendi gözlemlerim araştırmalarım ve tecrübelerimden edindiğim kanaattir)

    NOT:Bu şanzımanı tercih etmeyi düşünen arkadaşlar mutlaka test sürüşü yapıp kendi kararlarını kendileri versinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 26 Mart 2015; 21:15:30 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Astra Classic 1.4 Essentia: Kapsamlı Bir İnceleme

    Opel Astra Classic 1.4 Essentia, uygun fiyatlı ve güvenilir bir sedan arayanlar için ideal bir seçenektir. İşte bu bütçe dostu aracın öne çıkan özellikleri:

    • Yakıt Verimliliği: 1.4 litrelik motoru ve gelişmiş yakıt enjeksiyon sistemi, şehir içi sürüşlerde 6,1 litre/100 km ve otoyolda 4,3 litre/100 km'ye varan yakıt tasarrufu sağlar.

    • Geniş İç Mekan: C sınıfı bir sedan olarak Astra Classic Essentia, rahat bir sürüş deneyimi için cömert bir iç mekana sahiptir. Beş yetişkin yolcuyu kolaylıkla ağırlayabilir.

    • Güvenlik Özellikleri: Araç, sürücü ve yolcuların güvenliğini sağlamak için hava yastıkları, ABS frenler ve denge kontrol sistemi gibi çeşitli güvenlik özellikleriyle donatılmıştır.

    • Kolay Sürüş: Elektro hidrolik direksiyonu, park etmeyi ve düşük hızlarda manevra yapmayı kolaylaştırır.

    Opel Astra 1.4 Essentia Yorumları

    Çevrimiçi yorumlar, 1.4 Astra H'nin güvenilirliği, yakıt verimliliği ve uygun fiyatı nedeniyle övüldüğünü göstermektedir. Kullanıcılar ayrıca geniş iç mekanı ve kullanıcı dostu özelliklerini takdir etmektedir.

    Opel Astra 1.4 Essentia Alınır Mı?

    Opel Astra Classic 1.4 Essentia, bütçesi kısıtlı ancak güvenilir ve yakıt verimli bir sedan arayan sürücüler için iyi bir seçimdir. Geniş iç mekanı, güvenlik özellikleri ve kolay sürüşü, onu günlük işe gidip gelme ve aile gezileri için uygun bir araç haline getirmektedir.

    Sonuç

    Opel Astra Classic 1.4 Essentia, ihtiyaçlarınızı karşılayan uygun fiyatlı ve pratik bir araçtır. Yakıt verimliliği, güvenilirliği ve geniş iç mekanıyla günlük sürüşleriniz için mükemmel bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İlk paylaşımım bakımla ilgili olsun.
    Aracı yeni aldığım için bakımını yaptırmak üzere dün yetkili servise bıraktım.
    3. yıllık bakımını yaptılar.
    Yağ bizden kampanyası vardı 247 liraya bakım işini hallettik. Yağ olarakta mobil 5-30 kullandıklarından fiyat süper
    Bu arada cim modülüde bir parçayı garanti kapsamında halletmişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    İlk paylaşımım bakımla ilgili olsun.
    Aracı yeni aldığım için bakımını yaptırmak üzere dün yetkili servise bıraktım.
    3. yıllık bakımını yaptılar.
    Yağ bizden kampanyası vardı 247 liraya bakım işini hallettik. Yağ olarakta mobil 5-30 kullandıklarından fiyat süper
    Bu arada cim modülüde bir parçayı garanti kapsamında halletmişler.
    TEKNİK VERİLER ({}İçindeki değerler düz vites değerleridir.)
    Motor: 1.4
    Şanzıman: 5 İleri Easytronic
    Son dişli oranı: 4,18
    Emisyon oranı: Euro 4
    Yakıt tipi: Benzin
    Silinir sayısı: 4
    Silindir çapı: 73
    Silindir yüksekliği: 81
    Motor hacmi: 1.364
    Güç (hp): 66 (90)
    Devir/Dakika : 5.600
    Max Tork: 125
    Devir/Dakika : 4.000
    Sıkıştırma Oranı : 10,5
    Şehir İçi Yakıt Tüketimi: 7,7 {8}
    Şehir Dışı Yakıt Tüketimi: 4,9 {5}
    Ortalama Yakıt Tüketimi: 5,9 {6,1}
    CO2 Emisyon Değeri : 141
    Max Hız: 176 {178}
    0-100 hızlanma : 15,2 saniye {13,7}
    Yakıt Deposu: 52
    Yağ Kapasitesi: 3,5
    Jant/Lastik: 6,5J x 16 - 205 / 55 R16




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    TEKNİK VERİLER ({}İçindeki değerler düz vites değerleridir.)
    Motor: 1.4
    Şanzıman: 5 İleri Easytronic
    Son dişli oranı: 4,18
    Emisyon oranı: Euro 4
    Yakıt tipi: Benzin
    Silinir sayısı: 4
    Silindir çapı: 73
    Silindir yüksekliği: 81
    Motor hacmi: 1.364
    Güç (hp): 66 (90)
    Devir/Dakika : 5.600
    Max Tork: 125
    Devir/Dakika : 4.000
    Sıkıştırma Oranı : 10,5
    Şehir İçi Yakıt Tüketimi: 7,7 {8}
    Şehir Dışı Yakıt Tüketimi: 4,9 {5}
    Ortalama Yakıt Tüketimi: 5,9 {6,1}
    CO2 Emisyon Değeri : 141
    Max Hız: 176 {178}
    0-100 hızlanma : 15,2 saniye {13,7}
    Yakıt Deposu: 52
    Yağ Kapasitesi: 3,5
    Jant/Lastik: 6,5J x 16 - 205 / 55 R16

    Alıntıları Göster
    Benim aracımda 1.4 essentia Komfort paket, easytronic. Aracımdan çok memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troyadabiradam

    Benim aracımda 1.4 essentia Komfort paket, easytronic. Aracımdan çok memnunum.

    hocam ne zamandan beri kullanıyorsun aracı yakıt tüketim değerlerin nasıl?
    ben henüz hiç şehir dışına çıkmadım aracı 200 küsür kmdir kulanıyorum test ediyorum deniyorum.
    şu an için aldığımdan beri sıfırlanmamış değerde ortalama hız 29 km ve ortalama tüketim 8,1 litre görünüyor
    sizin değerleriniz nasıl?
    hızımı 110 ile sabitlediğimde motor devri 2750 görünüyor ve düz yolda anlık tüketim 5,7 gibi bu çok çok iyi bir değer.
    uzun yol tüketimleriniz nasıl?
    Ben şehir içi kendi kullanım stilim ve güzergahım ile 7,5 (artı, eksi yarım litre oynayabilir) litre civarında bir tüketim tutturacağıma kanaat getirdim ama şehir dışını bilmediğimden soruyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: troyadabiradam

    Benim aracımda 1.4 essentia Komfort paket, easytronic. Aracımdan çok memnunum.

    hocam ne zamandan beri kullanıyorsun aracı yakıt tüketim değerlerin nasıl?
    ben henüz hiç şehir dışına çıkmadım aracı 200 küsür kmdir kulanıyorum test ediyorum deniyorum.
    şu an için aldığımdan beri sıfırlanmamış değerde ortalama hız 29 km ve ortalama tüketim 8,1 litre görünüyor
    sizin değerleriniz nasıl?
    hızımı 110 ile sabitlediğimde motor devri 2750 görünüyor ve düz yolda anlık tüketim 5,7 gibi bu çok çok iyi bir değer.
    uzun yol tüketimleriniz nasıl?
    Ben şehir içi kendi kullanım stilim ve güzergahım ile 7,5 (artı, eksi yarım litre oynayabilir) litre civarında bir tüketim tutturacağıma kanaat getirdim ama şehir dışını bilmediğimden soruyorum.

    Ben 19.000 km deyim şu an, 2 defa Adana Çanakkale yolu yaptım;

    1200*4= 4800 km.
    Cruise controlda 118 km ye ayarlayıp yola cıktım, İç anadolu düz bir bölge olduğu için 5,4 ile 5,6 arasında klimasız gittim klima olsa 0.4 daha artabilir. Ama araba ciddi yük vardı, 3 kişi + 3 koca bavul.
    Şehir içinde 7 nin altına düşemedim. 7.1 lere kadar indim ama.

    Ama garantinin bitmesine 1 hafta kaldı, arabanın arka stop lambaları buğu yapıyor, garanti kapsamında götürdüğüm yetkili servis Opel Ekşi deki Servis müdürü yüzüme bile bakmadı bunlar darbe almış dedi, ama gram darbe yok. Biraz kızdım ama sallamadılar. Bir dahada gitmem gidecek olanı da göndermem...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troyadabiradam

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: troyadabiradam

    Benim aracımda 1.4 essentia Komfort paket, easytronic. Aracımdan çok memnunum.

    hocam ne zamandan beri kullanıyorsun aracı yakıt tüketim değerlerin nasıl?
    ben henüz hiç şehir dışına çıkmadım aracı 200 küsür kmdir kulanıyorum test ediyorum deniyorum.
    şu an için aldığımdan beri sıfırlanmamış değerde ortalama hız 29 km ve ortalama tüketim 8,1 litre görünüyor
    sizin değerleriniz nasıl?
    hızımı 110 ile sabitlediğimde motor devri 2750 görünüyor ve düz yolda anlık tüketim 5,7 gibi bu çok çok iyi bir değer.
    uzun yol tüketimleriniz nasıl?
    Ben şehir içi kendi kullanım stilim ve güzergahım ile 7,5 (artı, eksi yarım litre oynayabilir) litre civarında bir tüketim tutturacağıma kanaat getirdim ama şehir dışını bilmediğimden soruyorum.

    Ben 19.000 km deyim şu an, 2 defa Adana Çanakkale yolu yaptım;

    1200*4= 4800 km.
    Cruise controlda 118 km ye ayarlayıp yola cıktım, İç anadolu düz bir bölge olduğu için 5,4 ile 5,6 arasında klimasız gittim klima olsa 0.4 daha artabilir. Ama araba ciddi yük vardı, 3 kişi + 3 koca bavul.
    Şehir içinde 7 nin altına düşemedim. 7.1 lere kadar indim ama.

    Ama garantinin bitmesine 1 hafta kaldı, arabanın arka stop lambaları buğu yapıyor, garanti kapsamında götürdüğüm yetkili servis Opel Ekşi deki Servis müdürü yüzüme bile bakmadı bunlar darbe almış dedi, ama gram darbe yok. Biraz kızdım ama sallamadılar. Bir dahada gitmem gidecek olanı da göndermem...

    Alıntıları Göster
    118 ile 5,4-5,6 çok iyi değerler hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    118 ile 5,4-5,6 çok iyi değerler hocam

    Alıntıları Göster
    Ama İç Anadoluda dümdüz asfalt yol...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troyadabiradam

    Ama İç Anadoluda dümdüz asfalt yol...

    Alıntıları Göster
    olsun yinede çok iyi değer umarım bu değerleri bende yakalarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    olsun yinede çok iyi değer umarım bu değerleri bende yakalarım.

    Alıntıları Göster
    aracı aldığı gün yol bilgisayarında bc değerlerini sıfırladım
    bc1 değerini ölçüm yaparken kullandığım için ara sıra sıfırlıyorum ancak bc2 değerini hiç sıfırlamadım ve sıfırlamayacağım.
    şu ana kadar bu araç ile tek kontakta en uzun yaptığım yol 11 km tamamı şehir içi ve genelde 2-4 km arası mesafelerde kullanıyorum. aracı aldığımda ilk 100 km sürekli denemeler hızlanma maksimum hız gibi deneylerde yaptım.
    ve şu ana kadar ki yakıt tüketim değerini paylaşıyorum.
    yapılan yol :486 km
    ortalama hız : 27 km
    Ortalama tüketim : 8,1 litre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    aracı aldığı gün yol bilgisayarında bc değerlerini sıfırladım
    bc1 değerini ölçüm yaparken kullandığım için ara sıra sıfırlıyorum ancak bc2 değerini hiç sıfırlamadım ve sıfırlamayacağım.
    şu ana kadar bu araç ile tek kontakta en uzun yaptığım yol 11 km tamamı şehir içi ve genelde 2-4 km arası mesafelerde kullanıyorum. aracı aldığımda ilk 100 km sürekli denemeler hızlanma maksimum hız gibi deneylerde yaptım.
    ve şu ana kadar ki yakıt tüketim değerini paylaşıyorum.
    yapılan yol :486 km
    ortalama hız : 27 km
    Ortalama tüketim : 8,1 litre

    Yeni değerleri bekliyoruz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: venomvenom

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    aracı aldığı gün yol bilgisayarında bc değerlerini sıfırladım
    bc1 değerini ölçüm yaparken kullandığım için ara sıra sıfırlıyorum ancak bc2 değerini hiç sıfırlamadım ve sıfırlamayacağım.
    şu ana kadar bu araç ile tek kontakta en uzun yaptığım yol 11 km tamamı şehir içi ve genelde 2-4 km arası mesafelerde kullanıyorum. aracı aldığımda ilk 100 km sürekli denemeler hızlanma maksimum hız gibi deneylerde yaptım.
    ve şu ana kadar ki yakıt tüketim değerini paylaşıyorum.
    yapılan yol :486 km
    ortalama hız : 27 km
    Ortalama tüketim : 8,1 litre

    Yeni değerleri bekliyoruz :)

    hocam arabayı kullanamıyorum ankarada temmuza kadar sürecek bir eğitime başladım araba izmitte ve sadece hafta sonu 1 gün kullanabiliyorum. Kapıda yatıyor garibim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: venomvenom

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    aracı aldığı gün yol bilgisayarında bc değerlerini sıfırladım
    bc1 değerini ölçüm yaparken kullandığım için ara sıra sıfırlıyorum ancak bc2 değerini hiç sıfırlamadım ve sıfırlamayacağım.
    şu ana kadar bu araç ile tek kontakta en uzun yaptığım yol 11 km tamamı şehir içi ve genelde 2-4 km arası mesafelerde kullanıyorum. aracı aldığımda ilk 100 km sürekli denemeler hızlanma maksimum hız gibi deneylerde yaptım.
    ve şu ana kadar ki yakıt tüketim değerini paylaşıyorum.
    yapılan yol :486 km
    ortalama hız : 27 km
    Ortalama tüketim : 8,1 litre

    Yeni değerleri bekliyoruz :)

    hocam arabayı kullanamıyorum ankarada temmuza kadar sürecek bir eğitime başladım araba izmitte ve sadece hafta sonu 1 gün kullanabiliyorum. Kapıda yatıyor garibim :)

    Alıntıları Göster
    Bugün bayağı bir yol yaptım değerlerimi paylaşayım.
    80 km si şehir dışı 38 km si şehir içi ama şehir içide çok yoğun şehir içi değil. ve yolun tamamı tek seferde yapılmadı toplam 9 kez kontak açıldı ama 3 kez motor soğudu.
    toplam yapılan yol 118 km ortalama hız 54 km
    ortalama tüketim 5,6 litre

    bu arada şu ana kadarki toplam değer
    yapılan yol 710 km
    ortalama hız 30 km
    ortalama tüketim 7,5 litre




  • 1114 km nin ortalamasini paylasiyorum
    Ortalama hiz 29 km
    Ortalama tuketim 7,8 litre arabayi aralik ayinda aldim dolaysiyla tamami kis kullanimi ve genellikle kisa mesafe kullanimi.
    Henuz sehir disi uzun mesafe kullanmak nasip olmadi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    1114 km nin ortalamasini paylasiyorum
    Ortalama hiz 29 km
    Ortalama tuketim 7,8 litre arabayi aralik ayinda aldim dolaysiyla tamami kis kullanimi ve genellikle kisa mesafe kullanimi.
    Henuz sehir disi uzun mesafe kullanmak nasip olmadi

    değerler güzel,bende kısa mesafede kullanıyorum gayet iyi değerler cıkıyor ortaya,tabi benimki düz vites
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roy84

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    1114 km nin ortalamasini paylasiyorum
    Ortalama hiz 29 km
    Ortalama tuketim 7,8 litre arabayi aralik ayinda aldim dolaysiyla tamami kis kullanimi ve genellikle kisa mesafe kullanimi.
    Henuz sehir disi uzun mesafe kullanmak nasip olmadi

    değerler güzel,bende kısa mesafede kullanıyorum gayet iyi değerler cıkıyor ortaya,tabi benimki düz vites

    Araciniz hayirli olsun tekrar.
    Paylasimlarinizi beklerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: roy84

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    1114 km nin ortalamasini paylasiyorum
    Ortalama hiz 29 km
    Ortalama tuketim 7,8 litre arabayi aralik ayinda aldim dolaysiyla tamami kis kullanimi ve genellikle kisa mesafe kullanimi.
    Henuz sehir disi uzun mesafe kullanmak nasip olmadi

    değerler güzel,bende kısa mesafede kullanıyorum gayet iyi değerler cıkıyor ortaya,tabi benimki düz vites

    Araciniz hayirli olsun tekrar.
    Paylasimlarinizi beklerim

    teşekkür ederim,en kısa zamanda ekleyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roy84

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: roy84

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    1114 km nin ortalamasini paylasiyorum
    Ortalama hiz 29 km
    Ortalama tuketim 7,8 litre arabayi aralik ayinda aldim dolaysiyla tamami kis kullanimi ve genellikle kisa mesafe kullanimi.
    Henuz sehir disi uzun mesafe kullanmak nasip olmadi

    değerler güzel,bende kısa mesafede kullanıyorum gayet iyi değerler cıkıyor ortaya,tabi benimki düz vites

    Araciniz hayirli olsun tekrar.
    Paylasimlarinizi beklerim

    teşekkür ederim,en kısa zamanda ekleyeceğim

    Alıntıları Göster
    arabanın şimdiye kadar ki yakıt ortalamasıdır
    (tamamı şehir içi, tamamıne yakını kısa mesafe (1-4 km arası) ve tamamı kış kullanımı.

     Opel Astra Classic 1.4 Essentia



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 29 Haziran 2013; 17:10:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    arabanın şimdiye kadar ki yakıt ortalamasıdır
    (tamamı şehir içi, tamamıne yakını kısa mesafe (1-4 km arası) ve tamamı kış kullanımı.

     Opel Astra Classic 1.4 Essentia


    Alıntıları Göster
    buda son 15 günün şehir içi kullanım durumu.
    havaların hafiften ısınması yakıtta hafiften bir iyileşmeye sebep olmuş.
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    buda son 15 günün şehir içi kullanım durumu.
    havaların hafiften ısınması yakıtta hafiften bir iyileşmeye sebep olmuş.
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia


    Alıntıları Göster
    1 ay geçtiği için son yakıt değerini paylaşayım.
    araç 2000 km oldu
    ortalama hız 30 km
    ortalama tüketim 7.7 km oldu.

    artık havalar ısındığına göre bu ortalamayı kış şehir içi ortalaması olarak kabul ediyorum.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.