Şimdi Ara

Opel Astra Classic III 1.4 Easytronic (Essentia Konfor Paketi) vs. Ford Fiesta 1.4 A/T Titanium Pk. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
10.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    e tabiki tartışmasız bir şekilde astra çünki üst segment ve bunun getirdiği daha iyi yalıtım daha oturaklı sürüş daha sağlam yapı daha geniş iç mekan corsa mı fiesta mı dersen tartışılır ama bu şekilde astra


    Fiesta çok rijit bir otomobil. Astranın özellikle bu konuda Fiestadan üstün olabilmesi pek mümkün değil.
    Ayrıca yol tutuşta Fiesta daha iyi.
    Ama Astra daha konforlu.


    Atma Ziya din kardeşiyiz. Sürmesek bilmeyecez Fiesta'nın yol tutuşunu.



    Senin sürmediğin araba kaldı mı zaten?
    Galeride 5-10 fotoğraf çekip, ardından bir test sürüşü yapıp çok pis fren yaptım arabanın dengesi bozuldu, gaza bi bastım patinaja düştü şeklinde yorumlarla uzman mertebesine eriştiğini mi düşünüyorsun?
    Sert girdiğini zannettiğin virajlarda teknik mi davranıyorsun?
    Hayatında bir otomobilin herhangi bir mekanik parçasını söküp takmışlığın var mıdır? Ya da bilir misin bir ekipmanın tasarım felsefesini?

    Kusura bakma ama Ünal kardeş sen kendini otomobil gurusu zannederken, dışarıda gerçek bir hayat var devam eden.

    Fiesta, çok üstün yol tutuşa sahip bir araç değil. Ortalamaları oluşturan değerlerin biraz daha üzerinde o kadar.
    O bahsettiğim "biraz" ı da inanmayan varsa pist ortamında gösterebilirim.
    Hatta sizden otomobil getirmenizi de istemem söz. Opel'i de kendim getiricem, Ford'u da, Fiat'ı da Renault'u da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    e tabiki tartışmasız bir şekilde astra çünki üst segment ve bunun getirdiği daha iyi yalıtım daha oturaklı sürüş daha sağlam yapı daha geniş iç mekan corsa mı fiesta mı dersen tartışılır ama bu şekilde astra


    Fiesta çok rijit bir otomobil. Astranın özellikle bu konuda Fiestadan üstün olabilmesi pek mümkün değil.
    Ayrıca yol tutuşta Fiesta daha iyi.
    Ama Astra daha konforlu.


    Atma Ziya din kardeşiyiz. Sürmesek bilmeyecez Fiesta'nın yol tutuşunu.



    Senin sürmediğin araba kaldı mı zaten?
    Galeride 5-10 fotoğraf çekip, ardından bir test sürüşü yapıp çok pis fren yaptım arabanın dengesi bozuldu, gaza bi bastım patinaja düştü şeklinde yorumlarla uzman mertebesine eriştiğini mi düşünüyorsun?
    Sert girdiğini zannettiğin virajlarda teknik mi davranıyorsun?
    Hayatında bir otomobilin herhangi bir mekanik parçasını söküp takmışlığın var mıdır? Ya da bilir misin bir ekipmanın tasarım felsefesini?

    Kusura bakma ama Ünal kardeş sen kendini otomobil gurusu zannederken, dışarıda gerçek bir hayat var devam eden.

    Fiesta, çok üstün yol tutuşa sahip bir araç değil. Ortalamaları oluşturan değerlerin biraz daha üzerinde o kadar.
    O bahsettiğim "biraz" ı da inanmayan varsa pist ortamında gösterebilirim.
    Hatta sizden otomobil getirmenizi de istemem söz. Opel'i de kendim getiricem, Ford'u da, Fiat'ı da Renault'u da.




    Fiesta'nın yol tutuşu istediği kadar iyi olsun, fakat bu konuda bir üst segmentle yarıştığını unutmayın. Unutmayın ki mekanik parçasöküp takmayla aracın yol tutuşu hakkında bilgi edinilmez, en iyi yol aracı limitlerinde kullanmaktır. Bahsettiğiniz ani fren yapmak vs. de bunun gereklerinden biri. "Ünal" arkadaşın yaptığı uygulamada bir problem yok yani, bana kalırsa ilk mesajınıza yazılan cevaplara kızıp böyle bir yorumda bulundunuz. Eğer Astra'yı hiç kullanmadıysanız gerçekten de talihsiz bir yorum olmuş(kullandıysanız daha talihsiz ).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    e tabiki tartışmasız bir şekilde astra çünki üst segment ve bunun getirdiği daha iyi yalıtım daha oturaklı sürüş daha sağlam yapı daha geniş iç mekan corsa mı fiesta mı dersen tartışılır ama bu şekilde astra


    Fiesta çok rijit bir otomobil. Astranın özellikle bu konuda Fiestadan üstün olabilmesi pek mümkün değil.
    Ayrıca yol tutuşta Fiesta daha iyi.
    Ama Astra daha konforlu.


    Atma Ziya din kardeşiyiz. Sürmesek bilmeyecez Fiesta'nın yol tutuşunu.



    Senin sürmediğin araba kaldı mı zaten?
    Galeride 5-10 fotoğraf çekip, ardından bir test sürüşü yapıp çok pis fren yaptım arabanın dengesi bozuldu, gaza bi bastım patinaja düştü şeklinde yorumlarla uzman mertebesine eriştiğini mi düşünüyorsun?
    Sert girdiğini zannettiğin virajlarda teknik mi davranıyorsun?
    Hayatında bir otomobilin herhangi bir mekanik parçasını söküp takmışlığın var mıdır? Ya da bilir misin bir ekipmanın tasarım felsefesini?

    Kusura bakma ama Ünal kardeş sen kendini otomobil gurusu zannederken, dışarıda gerçek bir hayat var devam eden.

    Fiesta, çok üstün yol tutuşa sahip bir araç değil. Ortalamaları oluşturan değerlerin biraz daha üzerinde o kadar.
    O bahsettiğim "biraz" ı da inanmayan varsa pist ortamında gösterebilirim.
    Hatta sizden otomobil getirmenizi de istemem söz. Opel'i de kendim getiricem, Ford'u da, Fiat'ı da Renault'u da.




    Fiesta'nın yol tutuşu istediği kadar iyi olsun, fakat bu konuda bir üst segmentle yarıştığını unutmayın. Unutmayın ki mekanik parçasöküp takmayla aracın yol tutuşu hakkında bilgi edinilmez, en iyi yol aracı limitlerinde kullanmaktır. Bahsettiğiniz ani fren yapmak vs. de bunun gereklerinden biri. "Ünal" arkadaşın yaptığı uygulamada bir problem yok yani, bana kalırsa ilk mesajınıza yazılan cevaplara kızıp böyle bir yorumda bulundunuz. Eğer Astra'yı hiç kullanmadıysanız gerçekten de talihsiz bir yorum olmuş(kullandıysanız daha talihsiz ).


    Burayı birkaç pist zamanıyla güzelleştirmek var ama hiç gerek görmüyorum.
    Otomobili sadece dokunduğu vites kolu, çevirdiği direksiyon, bastığı pedal zanneden kişilere bu yazdıklarım bile fazla.
    Size göre her halukarda C>B çocuklar. Kolay gelsin.

    Dostum sen de umarım ayni gün içinde bir astra birde fiesta ile piste çıkarsın.
    Pek ummuyorum ama neyse




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    e tabiki tartışmasız bir şekilde astra çünki üst segment ve bunun getirdiği daha iyi yalıtım daha oturaklı sürüş daha sağlam yapı daha geniş iç mekan corsa mı fiesta mı dersen tartışılır ama bu şekilde astra


    Fiesta çok rijit bir otomobil. Astranın özellikle bu konuda Fiestadan üstün olabilmesi pek mümkün değil.
    Ayrıca yol tutuşta Fiesta daha iyi.
    Ama Astra daha konforlu.

    değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    e tabiki tartışmasız bir şekilde astra çünki üst segment ve bunun getirdiği daha iyi yalıtım daha oturaklı sürüş daha sağlam yapı daha geniş iç mekan corsa mı fiesta mı dersen tartışılır ama bu şekilde astra


    Fiesta çok rijit bir otomobil. Astranın özellikle bu konuda Fiestadan üstün olabilmesi pek mümkün değil.
    Ayrıca yol tutuşta Fiesta daha iyi.
    Ama Astra daha konforlu.


    Atma Ziya din kardeşiyiz. Sürmesek bilmeyecez Fiesta'nın yol tutuşunu.



    Senin sürmediğin araba kaldı mı zaten?
    Galeride 5-10 fotoğraf çekip, ardından bir test sürüşü yapıp çok pis fren yaptım arabanın dengesi bozuldu, gaza bi bastım patinaja düştü şeklinde yorumlarla uzman mertebesine eriştiğini mi düşünüyorsun?
    Sert girdiğini zannettiğin virajlarda teknik mi davranıyorsun?
    Hayatında bir otomobilin herhangi bir mekanik parçasını söküp takmışlığın var mıdır? Ya da bilir misin bir ekipmanın tasarım felsefesini?

    Kusura bakma ama Ünal kardeş sen kendini otomobil gurusu zannederken, dışarıda gerçek bir hayat var devam eden.

    Fiesta, çok üstün yol tutuşa sahip bir araç değil. Ortalamaları oluşturan değerlerin biraz daha üzerinde o kadar.
    O bahsettiğim "biraz" ı da inanmayan varsa pist ortamında gösterebilirim.
    Hatta sizden otomobil getirmenizi de istemem söz. Opel'i de kendim getiricem, Ford'u da, Fiat'ı da Renault'u da.




    Fiesta'nın yol tutuşu istediği kadar iyi olsun, fakat bu konuda bir üst segmentle yarıştığını unutmayın. Unutmayın ki mekanik parçasöküp takmayla aracın yol tutuşu hakkında bilgi edinilmez, en iyi yol aracı limitlerinde kullanmaktır. Bahsettiğiniz ani fren yapmak vs. de bunun gereklerinden biri. "Ünal" arkadaşın yaptığı uygulamada bir problem yok yani, bana kalırsa ilk mesajınıza yazılan cevaplara kızıp böyle bir yorumda bulundunuz. Eğer Astra'yı hiç kullanmadıysanız gerçekten de talihsiz bir yorum olmuş(kullandıysanız daha talihsiz ).


    Burayı birkaç pist zamanıyla güzelleştirmek var ama hiç gerek görmüyorum.
    Otomobili sadece dokunduğu vites kolu, çevirdiği direksiyon, bastığı pedal zanneden kişilere bu yazdıklarım bile fazla.
    Size göre her halukarda C>B çocuklar. Kolay gelsin.

    Dostum sen de umarım ayni gün içinde bir astra birde fiesta ile piste çıkarsın.
    Pek ummuyorum ama neyse







    Bu yazınızdan anlıyorum ki siz çok piste çıktınız. Fakat piste 90 bg'lik araçlarla çıkmanız garip geldi açıkçası Ben piste hiç çıkmadım, fakat bahsedilen iki aracı da otoyolda kullanmış bulunuyorum. 120 km/sa hızda virajlarda Asrta daha az yatma eğilimindeydi. Düz yolda da Astra çizgisine daha hakim. İki araca da sahip değilim, haliyle fanatiklik yapacak halim yok fakat imzanız ve mesajlarınızın paralelinde sizin hakkınızda aynı şeyi düşünemiyorum. Tekrarlıyorum, dediğiniz gibi piste çıkmadım, şahsen çıksam da 90 bg'lik araçla çıkmazdım. Uzun yol bana gerekli bilgileri edinmemi sağladı .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    e tabiki tartışmasız bir şekilde astra çünki üst segment ve bunun getirdiği daha iyi yalıtım daha oturaklı sürüş daha sağlam yapı daha geniş iç mekan corsa mı fiesta mı dersen tartışılır ama bu şekilde astra


    Fiesta çok rijit bir otomobil. Astranın özellikle bu konuda Fiestadan üstün olabilmesi pek mümkün değil.
    Ayrıca yol tutuşta Fiesta daha iyi.
    Ama Astra daha konforlu.


    Atma Ziya din kardeşiyiz. Sürmesek bilmeyecez Fiesta'nın yol tutuşunu.



    Senin sürmediğin araba kaldı mı zaten?
    Galeride 5-10 fotoğraf çekip, ardından bir test sürüşü yapıp çok pis fren yaptım arabanın dengesi bozuldu, gaza bi bastım patinaja düştü şeklinde yorumlarla uzman mertebesine eriştiğini mi düşünüyorsun?
    Sert girdiğini zannettiğin virajlarda teknik mi davranıyorsun?
    Hayatında bir otomobilin herhangi bir mekanik parçasını söküp takmışlığın var mıdır? Ya da bilir misin bir ekipmanın tasarım felsefesini?

    Kusura bakma ama Ünal kardeş sen kendini otomobil gurusu zannederken, dışarıda gerçek bir hayat var devam eden.

    Fiesta, çok üstün yol tutuşa sahip bir araç değil. Ortalamaları oluşturan değerlerin biraz daha üzerinde o kadar.
    O bahsettiğim "biraz" ı da inanmayan varsa pist ortamında gösterebilirim.
    Hatta sizden otomobil getirmenizi de istemem söz. Opel'i de kendim getiricem, Ford'u da, Fiat'ı da Renault'u da.




    Fiesta'nın yol tutuşu istediği kadar iyi olsun, fakat bu konuda bir üst segmentle yarıştığını unutmayın. Unutmayın ki mekanik parçasöküp takmayla aracın yol tutuşu hakkında bilgi edinilmez, en iyi yol aracı limitlerinde kullanmaktır. Bahsettiğiniz ani fren yapmak vs. de bunun gereklerinden biri. "Ünal" arkadaşın yaptığı uygulamada bir problem yok yani, bana kalırsa ilk mesajınıza yazılan cevaplara kızıp böyle bir yorumda bulundunuz. Eğer Astra'yı hiç kullanmadıysanız gerçekten de talihsiz bir yorum olmuş(kullandıysanız daha talihsiz ).


    Burayı birkaç pist zamanıyla güzelleştirmek var ama hiç gerek görmüyorum.
    Otomobili sadece dokunduğu vites kolu, çevirdiği direksiyon, bastığı pedal zanneden kişilere bu yazdıklarım bile fazla.
    Size göre her halukarda C>B çocuklar. Kolay gelsin.

    Dostum sen de umarım ayni gün içinde bir astra birde fiesta ile piste çıkarsın.
    Pek ummuyorum ama neyse







    Bu yazınızdan anlıyorum ki siz çok piste çıktınız. Fakat piste 90 bg'lik araçlarla çıkmanız garip geldi açıkçası Ben piste hiç çıkmadım, fakat bahsedilen iki aracı da otoyolda kullanmış bulunuyorum. 120 km/sa hızda virajlarda Asrta daha az yatma eğilimindeydi. Düz yolda da Astra çizgisine daha hakim. İki araca da sahip değilim, haliyle fanatiklik yapacak halim yok fakat imzanız ve mesajlarınızın paralelinde sizin hakkınızda aynı şeyi düşünemiyorum. Tekrarlıyorum, dediğiniz gibi piste çıkmadım, şahsen çıksam da 90 bg'lik araçla çıkmazdım. Uzun yol bana gerekli bilgileri edinmemi sağladı .



    Çok sabit fikirlisiniz.
    İmzamdaki aracı piste çıkmak için almadım sürekli otoyol kullanımımda ekonomik ve yeterince seri, ayrıca yol tutuşu güvenli bir araç olsun diye aldım. Ara sıra pistte lastik ısıtmak da güzel ama.
    Bu arada araç 90 hp değil 95 hp'dir fiestayı bu kadar iyi tanıyan birisinden beklemezdim.
    Pistte sıklıkla 225+ güçte bir araç kullanıyorum. Araç şahsımın değil ama şahsım kadar yakınımın.
    Bunun yanında 280 ve 190 lıklarla da haşır neşir oluyoruz o ortamda.

    Daha 280hp nin üzerine çıkma imkanım olmadı maalesef bu güçten fazlası rwd de beni korkutuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    e tabiki tartışmasız bir şekilde astra çünki üst segment ve bunun getirdiği daha iyi yalıtım daha oturaklı sürüş daha sağlam yapı daha geniş iç mekan corsa mı fiesta mı dersen tartışılır ama bu şekilde astra


    Fiesta çok rijit bir otomobil. Astranın özellikle bu konuda Fiestadan üstün olabilmesi pek mümkün değil.
    Ayrıca yol tutuşta Fiesta daha iyi.
    Ama Astra daha konforlu.

    değil.

    Ispat et. Edemezsen gel ben ederim.




  • astrayla fiestamı kıyaslanıyor burda yok artık :))))))))))
    fiesta corsayla kıyaslansa dahi corsa fiestaya 5 basar değil ki astrayla denk olsun ya cidden forum bazen komedi oluyor allahım ya astra ve fiesta aynı kefede rüyamda görsem hayra yormam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eloozgur -- 5 Kasım 2010; 23:14:10 >
  • quote:

    Çok sabit fikirlisiniz.
    İmzamdaki aracı piste çıkmak için almadım sürekli otoyol kullanımımda ekonomik ve yeterince seri, ayrıca yol tutuşu güvenli bir araç olsun diye aldım. Ara sıra pistte lastik ısıtmak da güzel ama.
    Bu arada araç 90 hp değil 95 hp'dir fiestayı bu kadar iyi tanıyan birisinden beklemezdim.
    Pistte sıklıkla 225+ güçte bir araç kullanıyorum. Araç şahsımın değil ama şahsım kadar yakınımın.
    Bunun yanında 280 ve 190 lıklarla da haşır neşir oluyoruz o ortamda.

    Daha 280hp nin üzerine çıkma imkanım olmadı maalesef bu güçten fazlası rwd de beni korkutuyor.


    Aslında tam değer 96 olarak geçiyor. Ben onu "90 küsür" manasında söylemiştim fakat anlatımım eksik kalmış, hata bende özür dilerim. Az önce pist süreleri demiştiniz, 90 bg'lik araçla pist süresi için uğraşılmayacağını belirttiğimden o sözü söyledim. 225 bg'den büyük araçlarla uğraştığınıza göre, 96'lık versiyon hakkında pist süresi iddia etmeseniz iyi olur çünkü arada korkunç bir fark var güç bakımından. Eğer kullandığım iki araçtan birinin yol tutuşunun diğerinden üstün gelmesi sabit fikirlilikse, evet sabit fikirliyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eloozgur

    astrayla fiestamı kıyaslanıyor burda yok artık :))))))))))
    fiesta corsayla kıyaslansa dahi corsa fiestaya 5 basar değil ki astrayla denk olsun ya cidden forum bazen komedi oluyor allahım ya astra ve fiesta aynı kefede rüyamda görsem hayra yormam


    Jettayla BMW 320 kıyaslasaydık bu kadar hayret eder miydin

    Tamam gençler astra klasik güzel araç, en azından yol konforu fiestadan daha iyi ben de bunun farkındayım ama gerisi tısss.

    Fiestanın direksiyon hassasiyeti ve yönlenme keskinliğinin yanında astra klasiğe oturup ağlamak düşer söyletmeyin bana bunu

    Yeni astra deseniz kabul, aracın ön düzen geometrisi sportif sürüşe odaklı hale getirildi ama astra klasik fiestanın yanında nesfcafe klasik olur ancak

    Korsaya ise hiç söyleyebileceğim birşey yok. General Motors'un mühendisleri boş zaman buldukça tasarlamışlar. Direksiyon hassasiyeti Fiat Palio'dan hallice.

    Ne komik adamlarsınız ayakta rüya görüyorsunuz, sizin paranızın ulaşabildiği son nokta otomotivde gelinen son nokta değil beyler kabullenin artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard

    quote:

    Çok sabit fikirlisiniz.
    İmzamdaki aracı piste çıkmak için almadım sürekli otoyol kullanımımda ekonomik ve yeterince seri, ayrıca yol tutuşu güvenli bir araç olsun diye aldım. Ara sıra pistte lastik ısıtmak da güzel ama.
    Bu arada araç 90 hp değil 95 hp'dir fiestayı bu kadar iyi tanıyan birisinden beklemezdim.
    Pistte sıklıkla 225+ güçte bir araç kullanıyorum. Araç şahsımın değil ama şahsım kadar yakınımın.
    Bunun yanında 280 ve 190 lıklarla da haşır neşir oluyoruz o ortamda.

    Daha 280hp nin üzerine çıkma imkanım olmadı maalesef bu güçten fazlası rwd de beni korkutuyor.


    Aslında tam değer 96 olarak geçiyor. Ben onu "90 küsür" manasında söylemiştim fakat anlatımım eksik kalmış, hata bende özür dilerim. Az önce pist süreleri demiştiniz, 90 bg'lik araçla pist süresi için uğraşılmayacağını belirttiğimden o sözü söyledim. 225 bg'den büyük araçlarla uğraştığınıza göre, 96'lık versiyon hakkında pist süresi iddia etmeseniz iyi olur çünkü arada korkunç bir fark var güç bakımından. Eğer kullandığım iki araçtan birinin yol tutuşunun diğerinden üstün gelmesi sabit fikirlilikse, evet sabit fikirliyim.


    Dostum gerçekten arada dağlar kadar fark var. Ama sonuçta zaman zamandır.
    100 hp dolaylarında gezinen otomobillerde performans kıyaslaması yapmak aslında gerçekten yersiz ama konu yol tutuştan bu noktaya geldiği için böyle oldu...




  • astra derim ama mümkünse tercih 1.6 olmalı, fiestanın artı yönleri olabilir ama o tasarımı ne öyle tabut gibi, gördükçe içim daralıyor,adamlar şekil yapacam derken iyice kasmışlar.
  • fiestanın içi iğrenç ya, resmen yamuk.

    Önce bir Corsa ile karşılaştırıp galip getirebilecek misiniz onu deneyin bakalım, dünyanın en iğrenç iç tasarımıyla fiestayı , sonra abileriyle aşık atsın


    Ama ben 1.4 Opel Astra almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmertoglu

    fiestanın içi iğrenç ya, resmen yamuk.

    Önce bir Corsa ile karşılaştırıp galip getirebilecek misiniz onu deneyin bakalım, dünyanın en iğrenç iç tasarımıyla fiestayı , sonra abileriyle aşık atsın


    Ama ben 1.4 Opel Astra almam.


    Zevkler ve renkler tartışılmaz. Satış rakamları ortada beğeneni var demek ki
    Corsa konusuna gelirsek no comment




  • şehir içinde kullanacaksan 1.4 luk astra yeterli gelebilir size özelikle istanbulda ne kadar performans gosterecek yer var ki
    ama easytronic şanzimanlar hakkında pek bir bilgim yok araştırılarak alınabilinir
    eğer iyi ise ben astrayı seçerdim
  • Fiestanın üzerinde kaç üçgen var bilin bakalım. Doğru sayıyı söylene taaammmmmm 1 kilo baklava var

    C sınıfı bir araç tabiki B sınıfına tercih edilir bence...









  • helisel tamam birader sen git fiesta al bizim paramız ancak astraya yetiyor bu arada astra 35000 fiiesta 32000 biri b sınıfı diğeri c sınıfı.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.