Şimdi Ara

OPEL ASTRA için YORUMLAR (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu arada ikinci eli gerçekten mükemmeldir.İstediğine satarsın
  • BENCE ASTRA MÜKEMMEL BİR ARABA.ENJOYLARI DAHA BİR BAŞKA OLUYOR.ALIRSAN 2003-2004 MODEL BİR ENJOY ALMANI ÖNERİRİM.
  • Astra classiclerde kampanya var 26500'e sıfır 1.6 comfort alabilirsin bunu da değerlendir bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamber -- 5 Temmuz 2007; 14:15:07 >
  • quote:


    yaa opel astra'nın amortisörlerinin sert olduğunu bende biliyorum. acaba bu amortisörler yumuşaklarıyla değiştirilebilir mi?
    viraja biraz daha yavaş girilir ama konfor olur be üstadlar
    olur mu sizce?

    Yayla kesilerek kısaltılabiliyor ama bu tam tersine sertleşmesine neden oluyor. Daha uzun yay takmak mümkün mü bilemiyorum ancak her ne olursa olsun aracın orjinalliğiyle oynanmasına karşıyım. Sonuçta arabanın geometrisini bozmuş oluyorsun ve bütün elektronik sistemler de dengesiz çalışmaya başlayabilir. ESP gibi.. Hem viraja daha yavaş girilebilir olarak düşünme olayı. Birgün olur; kaygan zemine girdiğini farketmeden viraj alırken araba suvruluverir pişman olursun. Sert amortisörler yol tutuş konusunda çok önemli. özellikle bu sınıftaki araçlarda yumuşak süspansiyonlu araçlar kendini arkadan bırakmaya (oversteer) meillidir çünkü ağırlık ön tarafta (motor etkisiyle) yoğunlaşmıştır. Sert süspansiyonlar bunu bariz biçimde engeller. Ve belirtmek isterim ki oversteer çok tehlikeli bir şeydir. understeer durumunda ön tekerleklerin kontrayla tekrar yol tutması sağlanabilir ama oversteer durumundan kurtulabilmek için ciddi bir direksiyon becerisi; sürüş bilgisi lazımdır. Sen sen ol aracın orjinal yapısını bozma.. Konfor için de yapacağın şey kasislere daha yavaş girmek; toprak - stabilite yoldan da kaçabildiğin kadar kaçmak...




  • 99 astra 1,6 motor araç kullanıcısı olarak,astraya verdiğin parayı toyota alabilirsin veya skoda octavia alabilirsin,golf alabilirsin,bora alabilirsin,honda civic al,
    neden opel değil;
    klima kompressörü sorun çıkartabilir genelde astralarda klima bobini(sargı)sorun çıkıyo kompressör tıkırtılı ve gürültülü çalışmaya başlarsa bitmeye başlamıştır kompresörü kitliyor değiştirmeden olmuyor ve 750-2000 ytlye kadar çıkar,benzin pompası arıza yapabilir 300-400 ytl,egr valfleri 250 ytl,bazı arızalar aracı olduğu yerde bırakır hatta giderken istop etmesine olmadık yolda bile kalabilirsin,benzin pompası yüzünden şehirler arası yolda kaldım ailece perişan olduk.
    amortisör sistemi sert denildiği gibi içine ses yapıyo sertlikten dolayı,içerdeki malzeme biraz çabuk deforme olabiliyo bu olay golf ve boradada var(kapı kolları,küllük,torpido kapağı,direksiyon simidi ve korna düğmeleri)toyota ve hondada iç malzeme daha yumuşak ve daha esnek olduğu için deforme olmuyo,opel yedek parça olarak biraz daha pahalı ve sorun çıkaracak parçası daha fazla honda ve toyotaya göre.
    motor 1,6 16 valf olmasına rağmen ağır kalıyo,kalkışları çok ağır küçük viteslerde toparlamasıda ağırlaşıyo,devirli kullanırsan o zaman iyi hızlanıyo ama diğer rakiplerinide devirli kullanırlarsa o zaman opel yine ağır kalmış oluyo(bora,octaviadada aynı olay var motor ağır kalıyo)
    bakım periyod aralıklarına birşey diyemiyecem ama opel 60 bin kmde triger değişir,devirdaim pombası,her an benzin pompası ve egr valfi sorun çıkarabilir,
    bakımlarını zamanında yaptırırım masraftan kaçmam dersen diğerleride önemli degilse opel al.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedat mert -- 7 Temmuz 2007; 22:41:53 >




  • Arkadaşlardan süper yorumlar geliyor.

    Yorumlarını yazan tüm arkadaşlara teşekkürler
  • arkadaşlar gerçekten çok güzel yorumlar var. 2 ay önce astra 2001 elegance aldım. amortisörler sallıyor evet ve bugün binenler de koltuğun sert olduğunu söylediler. ama donanım olarak eksiksiz bir araç.
  • klimam soğutmamaya başladı,opel tamircime götürdüm sargı bobini yanık gözüküyo dedi kompresörü söküp bakmamız lazım 250 den başlar en ufak masraf bundan aşağı çıkmaz kompresörü açtığımızdada sıkıntı varsa 1000 ytlye kadar çıkar dedi,astraların sargı yanması biraz meşhur olduğunu kompresör kitlemesi yaygın olduğunu söyledi,vectralarda da boruların delinmesi arızası oluyomuş,diğer araçlardaki klima sistemi ve parçaları bu kadar çabuk veya bu kadar yüksek masraflarda arıza çıkartıyomu acaba?
    aracımın ön göğüsün içinden gelen ses havalandırma kapağının tırnağının kırık olmasıymış çok pahalı olduğu için usta fişini çekti ve şu an iptal geneldede bu sorunun olduğunu ve aynı olayı yaptıklarını söyledi,düğmeler üzerindeki havalandırma işareti olan düğme lambası yanıyo çalışıyo gösteriyo ama çalışmıyo iptal oldu,böyle bir parça çabuk deforme olması veya bozulması çalışmaması çok üzücü aracım 110 bin kmde,diğer arabalarda bu tür arıza var mı acaba?

    direksiyon üzerindeki korna yerleri delik yapabileceğim bir şeyde yok her arabama bindiğimde canım sıkılıyo değiştirsem dünyanın parası,korna düğme yerleri küçük dönerken basamıyorsunuz,normal şekilde basarken arıyorsunuz yerlerini,böyle bir kalitesiz durum diğer arabalarda varmı acaba?

    vites körüğünün soyulması derisinin beyazlaması,bilgi ekranın olduğu yerin parlaması ve yazın güneşli havalarda hiç bir şey okunmuyo parlıyo radyo hangi frekansta,ısı,bilgi ekranı gözükmüyo,diğer araçalarda bölye bir durum varmı acaba?

    merak ettiğim için soruyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedat mert -- 7 Temmuz 2007; 23:02:42 >




  • VEDAT

    7 yıl 115 km hıc bır sorun cıkmadı korna dugmelerı fılan dahıl sanırım bıraz sans ısı

    + bıde motoru zayıf dıosun ama honda ve toyota harıc sınıfındakı dıger araclardan ii dir en dusuk devır de en yuksek torku verır ıstersen bı arastır

    neden golf deıl: fazladamn daha dusuk donanıma neden 2 mnilyar fazla vereyım

    neden honda deıl:alman konforunu ve yere saglam basamadıgı ve kopoırtasının guvensızlıgı yuzunden

    egr valf arısazı demısın egr arıza yapmaz sadece tıkanır onuda temızlersın olur bıter
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mWm

    VEDAT

    7 yıl 115 km hıc bır sorun cıkmadı korna dugmelerı fılan dahıl sanırım bıraz sans ısı

    + bıde motoru zayıf dıosun ama honda ve toyota harıc sınıfındakı dıger araclardan ii dir en dusuk devır de en yuksek torku verır ıstersen bı arastır

    neden golf deıl: fazladamn daha dusuk donanıma neden 2 mnilyar fazla vereyım

    neden honda deıl:alman konforunu ve yere saglam basamadıgı ve kopoırtasının guvensızlıgı yuzunden

    egr valf arısazı demısın egr arıza yapmaz sadece tıkanır onuda temızlersın olur bıter






    ümit ederimki bundan sonrada sorunsuz binersin,gönül isterki benimkisindede bu sorular çıkmasaydıda rahat rahat binseydim,

    opel astra alacağım zaman sorduğumda araştırdığımda bu belirgin arızalardan bahsettilerdi bende her opelde olacak hali yok ya diye düşündüm ve astranın tipi hoşuma gidiyodu aldım binmeye başladım baktım ki aynı arızalar bendede olmaya başladı.

    forumdaki arkadaşlarda aynı sorunlardan şikayetçi olan bir çok arkadaş var açılan konulara bakarsan nedemek istediğimi ve bu sorunların astrada mevcut olduğunu göreceksin veya opel servis ve tamircilerine sorarsan aynı sonuçları göreceksin,bu kadar insan boşuna yoksa egr valfini ne bileyim direksiyon simidini,benzin pompasını,klima bobini veya kompresörünü boşuna değiştirmez.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.